Ja zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan heb ik mazzel dat ik je dus tref
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef PvZ het volgende:
[..]
heb je tijd om 10 seconden naar een liedje te luisteren
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
meisje snapt subtiele hint da ze grote tieten heb niet -_-
Misschien halfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja zeker.
En telt een quote in de lapo ook als lapo ?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
quote:
Jij ken echt niks hebben he?quote:
hoe zeg je dat subtielquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef badschaap het volgende:
Omdat het fucking irritant is als je ergens bent en je wil eten en dan hebben ze niks zonder vlees, in een restaurant bijvoorbeeld, of ze hebben wel wat maar dat is niet lekker ofzo enja. En vlees is lekker. En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als je ergens bent en je wil eten en dan hebben ze niks zonder vlees, in een restaurant bijvoorbeeld, of ze hebben wel wat maar dat is niet lekker ofzo enja. En vlees is lekker. En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was.
alleen de sc's gaan snel verder van jng nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
zeg lb als al die te snelle sc's je te snel gaan, moet je voorstellen dat er 3de mod komt en zeggen dat ik t moet worden oké?
Nee, het zijn een stelletje klootzakken die mij harassen via de telefoon. No fucking thanksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is toch juist leuk in contact te blijven enzo
Groningen XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb intens veel zin om naar het buitenland te gaan. Wie weet een leuke, goedkope bestemming?
Salade is vies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan eet je lekker salade. hebben ze overal wel.
en anders wil ik ook mod zijn howrquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alleen de sc's gaan snel verder van jng niet
Wow ik word gewoon helemaal verkeerd begrepen door jou.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ken echt niks hebben he?
berlijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb intens veel zin om naar het buitenland te gaan. Wie weet een leuke, goedkope bestemming?
dat heet nou slechte humor, dat hebben sommige pubertjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, het zijn een stelletje klootzakken die mij harassen via de telefoon. No fucking thanks
Sevilla.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
Nah ik kan daar wel mee leven. Die enkele keren dat dat voorkomt. En ik vind vlees niet lekker. Het stinktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als je ergens bent en je wil eten en dan hebben ze niks zonder vlees, in een restaurant bijvoorbeeld, of ze hebben wel wat maar dat is niet lekker ofzo enja. En vlees is lekker. En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was.
Ik vind deze leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan wil ik een leuk plaatje in de OP, kies jij maar een. Ik ben half-over be once a
Utrecht dan XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan ook zo jouw woonplaats noemen, gek.
Sorry dat ik mensen durf te vertrouwen. En tsja, zelfmoordpogingen en zlles gaan je niet in de koude klere zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow ik word gewoon helemaal verkeerd begrepen door jou.
Jij bent hier degene die zit te huilen over je ex en je nep vrienden.
Ja, het is ook vooral dit hoor: "En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was. "quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik kan daar wel mee leven. Die enkele keren dat dat voorkomt. En ik vind vlees niet lekker. Het stinkt
quote:
Beide op m'n lijstje gezet.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat heet nou slechte humor, dat hebben sommige pubertjes
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb een zesje gerate
Dacht eerst dat het uit 2000 kwam ofzo
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat t me weten mn keuze hangt van jou af
le funny joke XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
heb je nou moeilijk oogcontact met mannen?
doe ik ook altijd. altijd enthousiast als het woord 'vakantie' valt ergens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Beide op m'n lijstje gezet.![]()
Ik voel mij altijd een klein kind als ik weer terug kom van een reisje naar het buitenland. Meteen denken aan de volgende bestemming.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik mensen durf te vertrouwen. En tsja, zelfmoordpogingen en zlles gaan je niet in de koude klere zitten.
En ik HEB een ex.
Hou je eens in zeg hoeveel heb je opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik mensen durf te vertrouwen. En tsja, zelfmoordpogingen en zlles gaan je niet in de koude klere zitten.
En ik HEB een ex.
Oh mij welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, het is ook vooral dit hoor: "En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was. "
Marseille?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Beide op m'n lijstje gezet.![]()
Ik voel mij altijd een klein kind als ik weer terug kom van een reisje naar het buitenland. Meteen denken aan de volgende bestemming.
Instrumentaal is My Bloody Valentine echt de bom maar de zang meeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah ja die is schattig.
ik dacht trouwens dat je het over mijn post had![]()
wat heb je geluisterdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Instrumentaal is My Bloody Valentine echt de bom maar de zang meeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Is het warm buiten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
ik zit buiten met mn laptop, ben ik nu stoer XD? ??
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ik ook altijd. altijd enthousiast als het woord 'vakantie' valt ergens.
Geen geld, zeker niet als ik gok hoe jij op vakantie gaat. Hotelletje hier en hotelletje daar. Is mij te prijzig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
ik hou van op vakantie gaan
omg
nu wil ik ook
ezell, samen?
Hmm, heb niet zo veel met Frankrijk.quote:
Har ik op YorinTravel gezien whehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het laatste jaar is wel heel erg. Ben sinds augustus drie keer weggeweest.
[..]
Geen geld, zeker niet als ik gok hoe jij op vakantie gaat. Hotelletje hier en hotelletje daar. Is mij te prijzig.
[..]
Hmm, heb niet zo veel met Frankrijk.Maar ik ga wel even googelen op Marseille.
ik sinds augustus 2x.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het laatste jaar is wel heel erg. Ben sinds augustus drie keer weggeweest.
[..]
Geen geld, zeker niet als ik gok hoe jij op vakantie gaat. Hotelletje hier en hotelletje daar. Is mij te prijzig.
[..]
Hmm, heb niet zo veel met Frankrijk.Maar ik ga wel even googelen op Marseille.
wiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VA die lief tegen iedereen gaat doen is voorbij, is het niet waard.
Fuck jullie behalve een paar en die weten
Oh dearquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VA die lief tegen iedereen gaat doen is voorbij, is het niet waard.
Fuck jullie behalve een paar en die weten
YorinTravel. Jezus, wat is dat lang geleden.quote:
Ook hostels voor 8 euro per nacht in een slaapzaal met 8 andere mensen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik sinds augustus 2x.
en ik kan me best aanpassen hoor.
Was laatst op rtl4quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
YorinTravel. Jezus, wat is dat lang geleden.
[..]
Ook hostels voor 8 euro per nacht in een slaapzaal met 8 andere mensen?
sowieso, en ja het is matig na de eerste keer, maar naarmate je verder luistert kom je pas achter de pure schoonheidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik moet zeker het hele album luisteren om het te begrijpen
Nee, dan heb ik het gevoel dat ik dood ga.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
heyquote:
Die zang laat me ergens ver denken aan The Smashing Pumpkinsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sowieso, en ja het is matig na de eerste keer, maar naarmate je verder luistert kom je pas achter de pure schoonheid
Serieus? Ik dacht dat het bij de zender Yorin hoorde.quote:
HOI. Hoe is Rome?quote:
Meer kan ik niet veroorloven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik het gevoel dat ik dood ga.
nah vind ik niet :Squote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die zang laat me ergens ver denken aan The Smashing Pumpkins
omg Etsuuquote:
Nu weet ik pas wie jij bentquote:
Was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het bij de zender Yorin hoorde.
[..]
HOI. Hoe is Rome?
[..]
Meer kan ik niet veroorloven.
nu pasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg Etsuu
alles goed?
[..]
Nu weet ik pas wie jij bent
Thuis?quote:
Heb ik wel gedaan, wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
YorinTravel. Jezus, wat is dat lang geleden.
[..]
Nah weekjequote:
le LB is dronkenquote:
ja hoorrr, alleen wel erg moe. wel opgeschoten met mn nieuwe huisjequote:
nee RIPquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
Morgen is die meet bij timmmmmmmmmmmm toch
serieus?quote:
Nu al terug? Je ging toch minimaal 7 dagen?quote:
Ja, is te doen.quote:
doe datquote:
Sta je voor een dichte deurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
Morgen is die meet bij timmmmmmmmmmmm toch
oquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De manier van zingen, niet de hoogte oid
Oh jammerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah weekjeMaar door regen enzo iets eerder teruggekomen helaas
Ja uh, elke dag in de regen lopen is voor mij geen vakantiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu al terug? Je ging toch minimaal 7 dagen?
[..]
Ja, is te doen.Heb ik vorige maand nog gedaan. Eerste keren in hostels. Is wennen joh.
ja ze is le trollquote:
Nope. Ja avondje in Munchen om te slapenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh jammer
Alleen in Rome geweest of ook andere?
kies mijquote:
nuchter dusquote:
O, da's balen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh, elke dag in de regen lopen is voor mij geen vakantieVolgens mij was het alleen in Nederland lekker weer
__
Munchen verder niet in geweest? van wat ik me kan herinneren van vroeger een mooie stadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Ja avondje in Munchen om te slapen
quote:
Ja denk het welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, da's balen.Maar hoe beviel het verder? Ga je van de zomer weer?
Ik ben net maandag teruggekomen van een maand lang alleen maar in hostels slapen. Ook m'n eerste keer, echt wennen idd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu al terug? Je ging toch minimaal 7 dagen?
[..]
Ja, is te doen.Heb ik vorige maand nog gedaan. Eerste keren in hostels. Is wennen joh.
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben net maandag teruggekomen van een maand lang alleen maar in hostels slapen. Ook m'n eerste keer, echt wennen idd.
okee, volgende meet neem ik m'n alcoholtester mee en jij je bedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nuchter dus![]()
Als Brownie dronken is eet ik men bed op
Oh jeejquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
okee, volgende meet neem ik m'n alcoholtester mee en jij je bed
Nice. Vond je het wat in hostels?quote:
#etsufeitjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
omg mn nieuwe huisgenoten zijn zo tof, ze hebben me toegevoegd in een whatsappgroepsgesprek
ik voel me welkom
Ah, oké. Moet je wel voorstellen dat het in de zomer erg druk zal zijn. Wat heb je allemaal gedaan in Rome?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk het welMoet nog wel ff erover nadenken, maar denk dat ik in de zomer weer ga, treinen is wel relaxed opzich. En Rome was geweldig om weer terug te zijn
Heerlijke stad
Ah, wat tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben net maandag teruggekomen van een maand lang alleen maar in hostels slapen. Ook m'n eerste keer, echt wennen idd.
Ja, zeker als ik vroeg weg moet.quote:
Ja en morgen is het weer sorry, ik was dronken. sure girlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck each and everyone of youI. AM. OUT
Fuck yourself.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Cheers, fuck you too matequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben niet dronkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en morgen is het weer sorry, ik was dronken. sure girl
Wat loop je uit het niets te haten dan?quote:
Is dat gesprek nog boeiend? Die van ons gaat 50 procent over het huis en 50 procent over random shit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
omg mn nieuwe huisgenoten zijn zo tof, ze hebben me toegevoegd in een whatsappgroepsgesprek
ik voel me welkom
whut.. ben jij nou echt dronken of?quote:
Eerste paar nachten vond ik het niet echt leuk maar dat kwam ook omdat ik toen niet echt met de mensen van het hostel omging, moest even wennen. Daarna praatte ik gewoon met iedereen in alle hostels en was het super.quote:
neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat gesprek nog boeiend? Die van ons gaat 50 procent over het huis en 50 procent over random shit.
Hm.. naja moet ik volgende keer dan ook maar doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eerste paar nachten vond ik het niet echt leuk maar dat kwam ook omdat ik toen niet echt met de mensen van het hostel omging, moest even wennen. Daarna praatte ik gewoon met iedereen in alle hostels en was het super.was eerst van plan om misschien in hotels te gaan maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
sorry...quote:
heb je nog gescoord in spanje of portugal, jesse?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eerste paar nachten vond ik het niet echt leuk maar dat kwam ook omdat ik toen niet echt met de mensen van het hostel omging, moest even wennen. Daarna praatte ik gewoon met iedereen in alle hostels en was het super.was eerst van plan om misschien in hotels te gaan maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
's Middags zit ik in Utrecht.quote:
Heb een tussenjaar, ben gestopt met m'n studie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Moet je wel voorstellen dat het in de zomer erg druk zal zijn. Wat heb je allemaal gedaan in Rome?![]()
Ik houd van vakantieverhaaltjes.![]()
[..]
Ah, wat tof.Waarom zo lang? Geen school oid?
[..]
Ja, zeker als ik vroeg weg moet.
Ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je nog gescoord in spanje of portugal, jesse?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je uit het niets te haten dan?
Ik haat lang niet iedereen hier, notice he heartquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je uit het niets te haten dan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik hoef niks. ik vind het al tof genoeg dat je komtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
's Middags zit ik in Utrecht.
Weet overigens niet wat voor housewarmingcadeau ik je moet geven. Noem eens wat goedkoops en leuks.![]()
![]()
Wat deed je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb een tussenjaar, ben gestopt met m'n studie.
eerste dag Colosseum, en forum romanum. tweede dag Vaticaan en Vaticaanse musea bezochtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Moet je wel voorstellen dat het in de zomer erg druk zal zijn. Wat heb je allemaal gedaan in Rome?![]()
Ik houd van vakantieverhaaltjes.![]()
[..]
Ah, wat tof.Waarom zo lang? Geen school oid?
[..]
Ja, zeker als ik vroeg weg moet.
Ja, gewoon op hostels.com ofzo de stad zoeken, sorteren op rating en dan heb je hele mooie hostels in het centrum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.. naja moet ik volgende keer dan ook maar doen
hahaha jaa :p snap ik :p ben ik ook op mn housewarming :p :pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef badschaap het volgende:
over paar weken weer helemaal van de kaart.
Dan stappen voor me birthday :p
Hm okay. Naja trustenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat lang niet iedereen hier, notice he heart
[..]
haha aight.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha jaa :p snap ik :p ben ik ook op mn housewarming :p :p
Ik ga nog niet slapen, maar thanksquote:
Ja naja ik had 1 nacht in een hostel, maar dat was niet echt gezellig dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, gewoon op hostels.com ofzo de stad zoeken, sorteren op rating en dan heb je hele mooie hostels in het centrum.
hahah vet :p! ik heb een tequila fles in mn kamer xd stoer he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
Ik wordt dan ok nog 18 dus sterke drank kom er maar in ;p
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
Ik ga nog wel even proberen wat te verzinnen. Gewoon wat kleins, maar ik garandeer niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoef niks. ik vind het al tof genoeg dat je komt
nomnonmnomnmonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eerste dag Colosseum, en forum romanum. tweede dag Vaticaan en Vaticaanse musea bezochtZo mooi
3de dag beetje rustig aan gedaan en Trevi gezien en gechillt op de spaanse trappen
Wordt met dt. Gast, jij kan het niet aan om 18 te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
neem jordy en sander mee als cadeau dan, ze weten t nog niet zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even proberen wat te verzinnen. Gewoon wat kleins, maar ik garandeer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry tis nacht moet met een dquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even proberen wat te verzinnen. Gewoon wat kleins, maar ik garandeer niks.
[..]
nomnonmnomnmon
[..]
Wordt met dt. Gast, jij kan het niet aan om 18 te zijn.
Eerst maar wat aan je Nederlands doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem jordy en sander mee als cadeau dan, ze weten t nog niet zeker.
Om toch vriendelijk te doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
omg waarom liken zoveel mensen op een lelijke foto op fb
tisquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
2, maar ik ben ook niet echt heel veel uitgeweest. en eentje was verloofd.
sanderquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem jordy en sander mee als cadeau dan, ze weten t nog niet zeker.Ik weet het ook nog niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent Jordy's kloon?quote:![]()
Sander wie?quote:
aka baaaasquote:
Speedwarkietquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker.
[..]
Jij bent Jordy's kloon?
Slaap lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Wil je live meeluisteren?Ben je op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik heb je op fbquote:
zal wel terecht zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Nieuwe UI uit respect voor Lauryn Hill die nu onterecht in jail zit
repect niemat hort ontercth in jilla te zitenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Nieuwe UI uit respect voor Lauryn Hill die nu onterecht in jail zit
Ja, belastingontduiking ofzo van paar ton maar dat vind ik niet gevangeniswaardig, meer een boete of taakstraf ofzo. ze heeft niemand pijn gedaanquote:
Echt niet. Illoeminadie ditquote:
Wil je live meeluisteren?hahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
totoquote:
wat?quote:
LB ga maar slapen ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
repect niemat hort ontercth in jilla te ziten
Watquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, belastingontduiking ofzo van paar ton maar dat vind ik niet gevangeniswaardig, meer een boete of taakstraf ofzo. ze heeft niemand pijn gedaan
geef je fb danquote:
jawel :S, voeg me toe danquote:
Belastingontduiking van een paar ton taakstraf?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, belastingontduiking ofzo van paar ton maar dat vind ik niet gevangeniswaardig, meer een boete of taakstraf ofzo. ze heeft niemand pijn gedaan
dan kunnen we het zien.quote:
slapn is niret leiujkquote:
Wil je live meeluisteren?Mensen die meeluisteren worden boos hebben we geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft 6 kinderen te onderhouden ja, en ze was maar heel eventjes een grote wereldster.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wateen paar ton is veel geld hoor
![]()
en van een taakstraf leer je niks. terecht in jilla
hoe doe ik datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat op vrienden
en laat jij nou net geen fbvriend van mij zijn
Tsja meestal wordt er van je verwacht dat je rekening houdt met andere als je in een hotel slaaptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen die meeluisteren worden boos hebben we geleerd
Dankje, dankje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belastingontduiking van een paar ton taakstraf?
Serieus, jij bent echt te dom om te poepen
quote:
fokit ben je erquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja meestal wordt er van je verwacht dat je rekening houdt met andere als je in een hotel slaapt
nee dit is mijn geest.quote:
och wat jammer. vraag dan ook niet aan ons of je echt zo knap bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat op vrienden
en laat jij nou net geen fbvriend van mij zijn
was je bed lekker?quote:
goedquote:
en bekende mensen kunnen niet in de gevangenis komen. serieus, hoe kom jij op atheneum echt, ik begin je met het gesprek wat ik met je heb dommer te vinden. Echt niet persoonlijk maar ik kan dat niet voor me houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dankje, dankje.
Nouja ik vind het wel erg veel, ze is bekend hoor. :S
om 4 uur 's middags?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja meestal wordt er van je verwacht dat je rekening houdt met andere als je in een hotel slaapt
Die kinderen hebben vaders of andere voogdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft 6 kinderen te onderhouden ja, en ze was maar heel eventjes een grote wereldster.
Ze heeft maar 1 soloalbum, dus weinig geld
als je iets niet snapt, dan kun je het vragen hequote:
ja hmmyeshh come to me, my precious achtigquote:
ik heb nog nooit iets anders gedronken dan earl grey. behalve in de starbucks een chai tea latte omdat ze het raar vond dat ik nog nooit starbucks had gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nah niet mijn smaak, een rooibos na een lange nacht 's morgens vind ik wel lkkr
Als je dan keihard gaat liggen kreunenquote:
is ook goeie die amnees laats met me homeboys 1.5 gram in een jonko fakking holy cross was epische chillings had je bij moeten zijn, florian ging gwn kkhard bad man XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
wooow moe ff rustig andoenn fak diee sloeg in
Denk je dat hij dan ook zo in het echt doet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en bekende mensen kunnen niet in de gevangenis komen. serieus, hoe kom jij op atheneum echt, ik begin je met het gesprek wat ik met je heb dommer te vinden. Echt niet persoonlijk maar ik kan dat niet voor me houden
jaa komt goed! Hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
als je iets niet snapt, dan kun je het vragen he![]()
Het was rond 16 00,, en iedereen was in het park maar we vergaten dat er schoonmakers warenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is goed hoor, ik vind jou wel erg slim en kan dat ook niet voor me houden. Slimmerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en bekende mensen kunnen niet in de gevangenis komen. serieus, hoe kom jij op atheneum echt, ik begin je met het gesprek wat ik met je heb dommer te vinden. Echt niet persoonlijk maar ik kan dat niet voor me houden
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hmmyeshh come to me, my precious achtig
Ik kreun niet keihardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan keihard gaat liggen kreunenals dat het geval is dan
Dan wel ja.
le dronkenquote:
Dat weet ik niet. Maar dat maakt ook niet uit, want in het echt praat ik anders tegen mensen dan hier. Hij vast ook. maar als hij in het echt ook zo`n domme opmerking heeft, zeg ik dat wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan ook zo in het echt doet?
Leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa komt goed! Hoe was je vakantie?
cocaine laced in marijuana? XDDDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is ook goeie die amnees laats met me homeboys 1.5 gram in een jonko fakking holy cross was epische chillings had je bij moeten zijn, florian ging gwn kkhard bad man XD
Nee Lauryn Hill doet niks meer dus ze zorgt voor haar kinderen zelf en de vader is van de meeste kinderen de zoon van Bob Marley en is die niet een bekende artiest die heel veel moet doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die kinderen hebben vaders of andere voogden
dus gewoon bullshit. had ze maar moeten werken
jaa was helemaal superquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
LeukSpanje is lekkaaah
En die van jullie?
le lb is le trollquote:
Fraude plegen is een criminaliteit. ze verneukt eigenhandig de economie. ze doet indirect mensen die het geld wel nodig hebben kwaad. een crimineel dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee is goed hoor, ik vind jou wel erg slim en kan dat ook niet voor me houden. Slimmerd
Maar, ik bedoel, ze heeft niemand kwaad gedaan. Ze is geen crimineel ofzo.
Ik neem mensen hier gewoon niet al te serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar dat maakt ook niet uit, want in het echt praat ik anders tegen mensen dan hier. Hij vast ook. maar als hij in het echt ook zo`n domme opmerking heeft, zeg ik dat wel jaZelfs iemand die hem aardig vind zoals jij moet dat een domme opmerking vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |