Belastingontduiking van een paar ton taakstraf?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, belastingontduiking ofzo van paar ton maar dat vind ik niet gevangeniswaardig, meer een boete of taakstraf ofzo. ze heeft niemand pijn gedaan
dan kunnen we het zien.quote:
slapn is niret leiujkquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Wil je live meeluisteren?Mensen die meeluisteren worden boos hebben we geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft 6 kinderen te onderhouden ja, en ze was maar heel eventjes een grote wereldster.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wateen paar ton is veel geld hoor
![]()
en van een taakstraf leer je niks. terecht in jilla
hoe doe ik datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat op vrienden
en laat jij nou net geen fbvriend van mij zijn
Tsja meestal wordt er van je verwacht dat je rekening houdt met andere als je in een hotel slaaptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen die meeluisteren worden boos hebben we geleerd
Dankje, dankje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belastingontduiking van een paar ton taakstraf?
Serieus, jij bent echt te dom om te poepen
quote:
fokit ben je erquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja meestal wordt er van je verwacht dat je rekening houdt met andere als je in een hotel slaapt
nee dit is mijn geest.quote:
och wat jammer. vraag dan ook niet aan ons of je echt zo knap bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat op vrienden
en laat jij nou net geen fbvriend van mij zijn
was je bed lekker?quote:
goedquote:
en bekende mensen kunnen niet in de gevangenis komen. serieus, hoe kom jij op atheneum echt, ik begin je met het gesprek wat ik met je heb dommer te vinden. Echt niet persoonlijk maar ik kan dat niet voor me houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dankje, dankje.
Nouja ik vind het wel erg veel, ze is bekend hoor. :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |