Sander wie?quote:
aka baaaasquote:
Speedwarkietquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker.
[..]
Jij bent Jordy's kloon?
Slaap lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Wil je live meeluisteren?Ben je op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik heb je op fbquote:
zal wel terecht zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Nieuwe UI uit respect voor Lauryn Hill die nu onterecht in jail zit
repect niemat hort ontercth in jilla te zitenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Nieuwe UI uit respect voor Lauryn Hill die nu onterecht in jail zit
Ja, belastingontduiking ofzo van paar ton maar dat vind ik niet gevangeniswaardig, meer een boete of taakstraf ofzo. ze heeft niemand pijn gedaanquote:
Echt niet. Illoeminadie ditquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Wil je live meeluisteren?hahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |