eerste dag Colosseum, en forum romanum. tweede dag Vaticaan en Vaticaanse musea bezochtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Moet je wel voorstellen dat het in de zomer erg druk zal zijn. Wat heb je allemaal gedaan in Rome?![]()
Ik houd van vakantieverhaaltjes.![]()
[..]
Ah, wat tof.Waarom zo lang? Geen school oid?
[..]
Ja, zeker als ik vroeg weg moet.
Ja, gewoon op hostels.com ofzo de stad zoeken, sorteren op rating en dan heb je hele mooie hostels in het centrum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.. naja moet ik volgende keer dan ook maar doen
hahaha jaa :p snap ik :p ben ik ook op mn housewarming :p :pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef badschaap het volgende:
over paar weken weer helemaal van de kaart.
Dan stappen voor me birthday :p
Hm okay. Naja trustenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat lang niet iedereen hier, notice he heart
[..]
haha aight.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha jaa :p snap ik :p ben ik ook op mn housewarming :p :p
Ik ga nog niet slapen, maar thanksquote:
Ja naja ik had 1 nacht in een hostel, maar dat was niet echt gezellig dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, gewoon op hostels.com ofzo de stad zoeken, sorteren op rating en dan heb je hele mooie hostels in het centrum.
hahah vet :p! ik heb een tequila fles in mn kamer xd stoer he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
Ik wordt dan ok nog 18 dus sterke drank kom er maar in ;p
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
Ik ga nog wel even proberen wat te verzinnen. Gewoon wat kleins, maar ik garandeer niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoef niks. ik vind het al tof genoeg dat je komt
nomnonmnomnmonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eerste dag Colosseum, en forum romanum. tweede dag Vaticaan en Vaticaanse musea bezochtZo mooi
3de dag beetje rustig aan gedaan en Trevi gezien en gechillt op de spaanse trappen
Wordt met dt. Gast, jij kan het niet aan om 18 te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
neem jordy en sander mee als cadeau dan, ze weten t nog niet zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even proberen wat te verzinnen. Gewoon wat kleins, maar ik garandeer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry tis nacht moet met een dquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even proberen wat te verzinnen. Gewoon wat kleins, maar ik garandeer niks.
[..]
nomnonmnomnmon
[..]
Wordt met dt. Gast, jij kan het niet aan om 18 te zijn.
Eerst maar wat aan je Nederlands doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha aight.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem jordy en sander mee als cadeau dan, ze weten t nog niet zeker.
Om toch vriendelijk te doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
omg waarom liken zoveel mensen op een lelijke foto op fb
tisquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
2, maar ik ben ook niet echt heel veel uitgeweest. en eentje was verloofd.
sanderquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem jordy en sander mee als cadeau dan, ze weten t nog niet zeker.Ik weet het ook nog niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent Jordy's kloon?quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |