Cheers, fuck you too matequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck each and everyone of youI. AM. OUT
Ik ben niet dronkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en morgen is het weer sorry, ik was dronken. sure girl
Wat loop je uit het niets te haten dan?quote:
Is dat gesprek nog boeiend? Die van ons gaat 50 procent over het huis en 50 procent over random shit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
omg mn nieuwe huisgenoten zijn zo tof, ze hebben me toegevoegd in een whatsappgroepsgesprek
ik voel me welkom
whut.. ben jij nou echt dronken of?quote:
Eerste paar nachten vond ik het niet echt leuk maar dat kwam ook omdat ik toen niet echt met de mensen van het hostel omging, moest even wennen. Daarna praatte ik gewoon met iedereen in alle hostels en was het super.quote:
neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat gesprek nog boeiend? Die van ons gaat 50 procent over het huis en 50 procent over random shit.
Hm.. naja moet ik volgende keer dan ook maar doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eerste paar nachten vond ik het niet echt leuk maar dat kwam ook omdat ik toen niet echt met de mensen van het hostel omging, moest even wennen. Daarna praatte ik gewoon met iedereen in alle hostels en was het super.was eerst van plan om misschien in hotels te gaan maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
sorry...quote:
heb je nog gescoord in spanje of portugal, jesse?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Eerste paar nachten vond ik het niet echt leuk maar dat kwam ook omdat ik toen niet echt met de mensen van het hostel omging, moest even wennen. Daarna praatte ik gewoon met iedereen in alle hostels en was het super.was eerst van plan om misschien in hotels te gaan maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
's Middags zit ik in Utrecht.quote:
Heb een tussenjaar, ben gestopt met m'n studie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Moet je wel voorstellen dat het in de zomer erg druk zal zijn. Wat heb je allemaal gedaan in Rome?![]()
Ik houd van vakantieverhaaltjes.![]()
[..]
Ah, wat tof.Waarom zo lang? Geen school oid?
[..]
Ja, zeker als ik vroeg weg moet.
Ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je nog gescoord in spanje of portugal, jesse?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je uit het niets te haten dan?
Ik haat lang niet iedereen hier, notice he heartquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je uit het niets te haten dan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck each and everyone of youI. AM. OUT
ik hoef niks. ik vind het al tof genoeg dat je komtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
's Middags zit ik in Utrecht.
Weet overigens niet wat voor housewarmingcadeau ik je moet geven. Noem eens wat goedkoops en leuks.![]()
![]()
Wat deed je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb een tussenjaar, ben gestopt met m'n studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |