kies mijquote:
nuchter dusquote:
O, da's balen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh, elke dag in de regen lopen is voor mij geen vakantieVolgens mij was het alleen in Nederland lekker weer
__
Munchen verder niet in geweest? van wat ik me kan herinneren van vroeger een mooie stadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Ja avondje in Munchen om te slapen
quote:
Ja denk het welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, da's balen.Maar hoe beviel het verder? Ga je van de zomer weer?
Ik ben net maandag teruggekomen van een maand lang alleen maar in hostels slapen. Ook m'n eerste keer, echt wennen idd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu al terug? Je ging toch minimaal 7 dagen?
[..]
Ja, is te doen.Heb ik vorige maand nog gedaan. Eerste keren in hostels. Is wennen joh.
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben net maandag teruggekomen van een maand lang alleen maar in hostels slapen. Ook m'n eerste keer, echt wennen idd.
okee, volgende meet neem ik m'n alcoholtester mee en jij je bedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nuchter dus![]()
Als Brownie dronken is eet ik men bed op
Oh jeejquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
okee, volgende meet neem ik m'n alcoholtester mee en jij je bed
Nice. Vond je het wat in hostels?quote:
#etsufeitjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
omg mn nieuwe huisgenoten zijn zo tof, ze hebben me toegevoegd in een whatsappgroepsgesprek
ik voel me welkom
Ah, oké. Moet je wel voorstellen dat het in de zomer erg druk zal zijn. Wat heb je allemaal gedaan in Rome?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk het welMoet nog wel ff erover nadenken, maar denk dat ik in de zomer weer ga, treinen is wel relaxed opzich. En Rome was geweldig om weer terug te zijn
Heerlijke stad
Ah, wat tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben net maandag teruggekomen van een maand lang alleen maar in hostels slapen. Ook m'n eerste keer, echt wennen idd.
Ja, zeker als ik vroeg weg moet.quote:
Ja en morgen is het weer sorry, ik was dronken. sure girlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck each and everyone of youI. AM. OUT
Fuck yourself.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck each and everyone of youI. AM. OUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |