Nah ik kan daar wel mee leven. Die enkele keren dat dat voorkomt. En ik vind vlees niet lekker. Het stinktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als je ergens bent en je wil eten en dan hebben ze niks zonder vlees, in een restaurant bijvoorbeeld, of ze hebben wel wat maar dat is niet lekker ofzo enja. En vlees is lekker. En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was.
Ik vind deze leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan wil ik een leuk plaatje in de OP, kies jij maar een. Ik ben half-over be once a
Utrecht dan XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan ook zo jouw woonplaats noemen, gek.
Sorry dat ik mensen durf te vertrouwen. En tsja, zelfmoordpogingen en zlles gaan je niet in de koude klere zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow ik word gewoon helemaal verkeerd begrepen door jou.
Jij bent hier degene die zit te huilen over je ex en je nep vrienden.
Ja, het is ook vooral dit hoor: "En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was. "quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik kan daar wel mee leven. Die enkele keren dat dat voorkomt. En ik vind vlees niet lekker. Het stinkt
quote:
Beide op m'n lijstje gezet.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat heet nou slechte humor, dat hebben sommige pubertjes
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb een zesje gerate
Dacht eerst dat het uit 2000 kwam ofzo
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat t me weten mn keuze hangt van jou af
le funny joke XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
heb je nou moeilijk oogcontact met mannen?
doe ik ook altijd. altijd enthousiast als het woord 'vakantie' valt ergens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Beide op m'n lijstje gezet.![]()
Ik voel mij altijd een klein kind als ik weer terug kom van een reisje naar het buitenland. Meteen denken aan de volgende bestemming.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik mensen durf te vertrouwen. En tsja, zelfmoordpogingen en zlles gaan je niet in de koude klere zitten.
En ik HEB een ex.
Hou je eens in zeg hoeveel heb je opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry dat ik mensen durf te vertrouwen. En tsja, zelfmoordpogingen en zlles gaan je niet in de koude klere zitten.
En ik HEB een ex.
Oh mij welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, het is ook vooral dit hoor: "En de diertjes boeien me niet meer zoveel als toen ik 7 was. "
Marseille?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Beide op m'n lijstje gezet.![]()
Ik voel mij altijd een klein kind als ik weer terug kom van een reisje naar het buitenland. Meteen denken aan de volgende bestemming.
Instrumentaal is My Bloody Valentine echt de bom maar de zang meeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah ja die is schattig.
ik dacht trouwens dat je het over mijn post had![]()
wat heb je geluisterdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Instrumentaal is My Bloody Valentine echt de bom maar de zang meeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Is het warm buiten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
ik zit buiten met mn laptop, ben ik nu stoer XD? ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |