SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickazio op 10-05-2013 21:30:26 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
Hij interpreteert ze gewoon anders. Interpretatie-divergentie heet datquote:
Neequote:
Nee, hij zegt dat een bal in het spel is als de keeper hem opgooit terwijl er expliciet in de regels vermeldt staat dat hij dan nog gewoon in het bezit van de keeper is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Hij interpreteert ze gewoon anders. Interpretatie-divergentie heet dat
Waar roep ik dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als het je niet bevalt dan kan je de tv uit doen.
Dus je vindt het een topshow?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope, je loopt met je eigen domheid te koop.
Om in de VI sfeer te blijven.
Probeer je nou serieus met davy te discussiren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je vindt het een topshow?
Schattig hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou serieus met davy te discussiren?
Het is een beetje alsof ik poppenkast met Jan Klaassen en Katrijn aan het doen ben inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou serieus met davy te discussiren?
Ja draait het maar om.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen weet dat je dat niet kan. Ik vind het wel schattig idd.
Ik ben de buddy van Davy.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen weet dat je dat niet kan. Ik vind het wel schattig idd.
Ferguson heeft in z'n eentje meer prijzen gewonnen dan de gehele club Feyenoordquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ferguson heeft in z'n eentje meer prijzen gewonnen dan de gehele club Feyenoord
Hoop ook dat ie stopt , maar het blijft een held !quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Voegt te weinig toe aan dit PSV, zei ik al bij zijn aanstelling
Toen hij 35 was. Hulde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hoop ook dat ie stopt , maar het blijft een held !
Respect dat ie terug is gekomen .
Alweer niks in Rotterdamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam
Lurling
Klootzak eerste klas
Cocu kon het nog wel op techniek af. Bij Van Bommel blijft er een treurig hoopje speler over.quote:
Van Geel was daarover vrij duidelijk ja. Op zijn 35e is hij niet meer welkom. En terecht.quote:
wat vind je van mathijsen dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu kon het nog wel op techniek af. Bij Van Bommel blijft er een treurig hoopje speler over.
We hebben het toch over Feijenoord?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
De beker vorig seizoen nog.
En de 4-2 tegen je clubje vergeten ?
De meest stabiele Feyenoord speler dit seizoen met een te lang contract.quote:
Begrijpelijk ja. Van Bommel heeft nog meer techniek dan Kuijt namelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel was daarover vrij duidelijk ja. Op zijn 35e is hij niet meer welkom. En terecht.
Ik ook. Niet echt een valide argument.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Van Bommel heeft nog meer techniek dan Kuijt namelijk.
Van Bommel is de speler waardoor het verkeerd is gegaan, tevens speelde PSV haar beste wedstrijden zonder die treurwilg. Wel geniaal dat ze in Eindhoven smeken dat hij langer blijft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Niet echt een valide argument.
Maar ach, van mij mag Bommeltje nog een jaar doorgaan, graag zelfs.
Dat is een beetje hetzelfde zeggen als dat jouw oma meer sexappeal heeft dan mijn oma.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Van Bommel heeft nog meer techniek dan Kuijt namelijk.
Ja, dat was m'n punt ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde zeggen als dat jouw oma meer sexappeal heeft dan mijn oma.
Het is vast waar maar wordt er bij beide niet blij van.
Omdat hij zelf bijna kaal is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef marcodej het volgende:
Waarom lachten ze? Deze man heeft gewoon verstand van gras.
Hoezo? En waarom zo'n overdreven prijs, wat voegt dat toe?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel terecht voor Louis. (serieus h)
De bal is rond, 11 tegen 11, jaja. HAHAHAA!quote:
Het had beter de Cruijff-award genoemd kunnen worden idd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
Waarom noemen ze het de Rinus Michels awards. Alsof die man zoveel heeft betekent voor het Nederlandse voetbal.
Niets eigenlijk. Totaal voetbal was ook niet van hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
Waarom noemen ze het de Rinus Michels awards. Alsof die man zoveel heeft betekent voor het Nederlandse voetbal.
Ik heb mijn mening over de prijs zelf niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? En waarom zo'n overdreven prijs, wat voegt dat toe?
Eens. Had Aad de Mos award moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat het nationale team een tijdje praktisch stil stond met een gouden generatie. Schijnt ook een behoorlijk walgelijke man te zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Totaal voetbal was ook niet van hem
The ball is round.quote:
Hij zit al bij Manchester City met zn hoofdquote:
Nee. Hij is geestelijk beperkt. Hersenbloeding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef PSV1990- het volgende:
Check die Bergkamp staat er beetje bij hahah .
Kan ie wel praten ?
Zijn ze Ferguson nu al vergeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
In Manchester kunnen ze alleen maar dromen van een trainer als De Boer.
AHHHH OKquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee. Hij is geestelijk beperkt. Hersenbloeding.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee. Hij is een briljante autist.
Tja hij wilde ook niet dat Cruijff wereldkampioen werd met Oranjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat het nationale team een tijdje praktisch stil stond met een gouden generatie. Schijnt ook een behoorlijk walgelijke man te zijn geweest.
Maarja, over de doden niets dan goed.
Dat van PSV?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Er is maar n elftal in de Eredivisie dat nog meer gekost heeft.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ren van der Gijp heeft met Miss Belgi geneukt en die heet Billen van achteren Echt
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets gehad met Miss-Belgi.....die heette Billen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een miss Belgi geneukt. Die heette Billen.
Tong80 over miss Belgiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ren van der Gijp neukte met miss Belgi. Ze heette Billen vanachteren.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Er is maar n elftal in de Eredivisie dat nog meer gekost heeft.
quote:
We moeten het maar voor lief nemen.quote:
Beetje zoals Inzaghiquote:
quote:
Ik zie een glansrol voor Aad300quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag Hans
Vrijdag Verbeek
Maandag ?
Vrijdag ?
Schelvecchio? Kieft?
Volgens mij heeft Wilfred zelf ook daddy issuesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
Wat lult die Genee nou de hele tijd over z'n vader. Denkt hij soms dat hij grappig is ofzo?
Ik hoop dat hij samen met Sierd de CL-finale doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie een glansrol voor Aad300
WTF.quote:
Ik vind het ook een beetje slapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
Wat lult die Genee nou de hele tijd over z'n vader. Denkt hij soms dat hij grappig is ofzo?
Je bent zelf een latente homo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Darten.
Daar kijken alleen latente homo's naar.
GGMM kan er wel tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor letterlijk deze woorden over een mod heb ik 2 weken gekregen.
Laatst had RTL7 nog een topfilm over slangen in een vliegtuig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Belachelijk dat ze het darten van gisteravond weer gaan herhalen.
Eergisteren wel gewoon Die Hard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst had RTL7 nog een topfilm over slangen in een vliegtuig.
Jason Statham op RTL5, straks Transporter 2quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jihaaaaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Adelante het volgende:
mp4: http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-197775.html
De film met de legendarische quote van Samuel L. Jacksonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vergeet Johan Cruijff Schaal, Thailand en de beste van Eindhoven..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Zit het nu terug te kijken, Johan zegt al 3x dat Strootman niets gewonnen heeft. Bekertje gepakt vorig jaar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij vergeet Johan Cruijff Schaal, Thailand en de beste van Eindhoven..
In deze reeks ontwikkelden wij diep intellectuele visies over de film.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De film met de legendarische quote van Samuel L. Jackson.
Alle credits naar Doublepain, die wederom een prachtige reeks begonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In deze reeks ontwikkelden wij diep intellectuele visies over de film.
Topicreeks: [RTL7] Snakes on a Plane
#TeamJohannes bedankt Doublepain en ook mrstylo die Doublepain op het idee bracht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle credits naar Doublepain, die wederom een prachtige reeks begon
#FREESTYLOquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes bedankt Doublepain en ook mrstylo die Doublepain op het idee bracht.
#FREESTYLO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |