quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
die twee chicks in de op zag ik ook al op een andere foto die gepost werd in yet another rokjesdagtopic, alleen dan vanuit een andere hoek. Zijn zij de rokjesdagambassadeurs ofzo?
Arme Martin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het is pas rokjesdag als Martin Bril zegt dat het rokjesdag is!
Wat een lompe schoenen draagt die met dat witte rokje zeg, dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]Eerste googleresultaat en vond het niet nodig verder te zoeken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat een lompe schoenen draagt die met dat witte rokje zeg, dat zie ik nu pas
Zit ook niet veel vlees op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Alleen die rechter, linker niet toch
Koudquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
weet je wel hoe godsgeklaagd koud het is man?
idioot.
Kan best kloppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En het is waar, daarom ben ik ook jaloers. Ik ben oud en dik
is veel te koud hoor, probeer het maar weer in aprilquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
Viel vies tegen toen ik zojuist door de stad liep!!
hhmmmm... moeilijk hoor. Wachten...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
is veel te koud hoor, probeer het maar weer in april
Ik heb meer kutten gezien dan jouw Tommeke aan zadels heeft gesnoven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Tommeke het volgende:
Heb nog geen blote benen gezien. TS, ben je al buiten geweest?
Doe eens. Dan roep ik 'Binnen'quote:
René van der Gijp neukte met miss België. Ze heette Billen vanachteren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Dimens het volgende:
Ondertussen is het wel al gaan hangen zeker? Dat je billen niet meer zo strak zijn in zo'n rokje als in de OP is gepost?
Man alles hangt op mijn knieen. Je wil niet weten hoe ik er uit zie in een rokje. Je schrikt je dood.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Dimens het volgende:
Ondertussen is het wel al gaan hangen zeker? Dat je billen niet meer zo strak zijn in zo'n rokje als in de OP is gepost?
Karina gewoon doen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Man alles hangt op mijn knieen. Je wil niet weten hoe ik er uit zie in een rokje. Je schrikt je dood.
Doe toch maar een fotoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Man alles hangt op mijn knieen. Je wil niet weten hoe ik er uit zie in een rokje. Je schrikt je dood.
Het is heul niet te koud, gewoon een panty aantrekken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]Vergeet het maar. EN het is vandaag sowieso te koud voor een rokje.
Bedankt voor deze zeer wijze beslissingquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]Vergeet het maar. EN het is vandaag sowieso te koud voor een rokje.
Kan, maar die foto kun je sowieso vergetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is heul niet te koud, gewoon een panty aantrekken.
Oud en wijsquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:49 schreef banapples het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer wijze beslissing
43quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ZEER begint, maar ook goed hoor.
Het is Imca Marinaquote:
Toch zag ik vandaag meer rokjes in de stad dan gisterenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat het ook is, rokjesdag is het in elk geval niet.
dan is het misschien wel rokjesdagquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toch zag ik vandaag meer rokjes in de stad dan gisteren
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan is het misschien wel rokjesdag
Is daar nog een formule voor? Zo van dat 0.5% van de vrouwelijke bevolking die menstrueert onder de 50 is, een rokje aan moet hebben ofzoiets?
oh god ik mag toch hopen dat dat tegen mijn 50e wel afgelopen isquote:
ik ken verschillende voordeelden van dames die met 55 nog maandelijks een rode broek aan haddenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh god ik mag toch hopen dat dat tegen mijn 50e wel afgelopen is
Maar dit terzijde.
Troost je als je 50 bent is het afgelopen met de rokjes, ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh god ik mag toch hopen dat dat tegen mijn 50e wel afgelopen is
Maar dit terzijde.
Ik draag ze nu al niet met blote benen, dus dat zal geen trauma opleverenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je als je 50 bent is het afgelopen met de rokjes, ik spreek uit ervaring
Oh tegen de tijd dat je 50 bent wil je ze niet eens meer met panty dragenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik draag ze nu al niet met blote benen, dus dat zal geen trauma opleveren
Dan moet ik er nog even uithalen wat er inzitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh tegen de tijd dat je 50 bent wil je ze niet eens meer met panty dragenIk niet in ieder geval.
Dat wel dus hup pak die rokjes uit je kast en ga naar buitenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog even uithalen wat er inzit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |