Die jouw trekt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Er zit ook geen auditie bij die me trekt, hoe is het mogelijk
ik Duitslandquote:
1 keer raden wie er aankomend seizoen meedoet aan de beste Singer-Songwritertwitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:17:29Mensen tippen @carlienmusic als kandidaat voor @giel3fm en zijn De Beste Singer/Songwriter. Maandag meer in Giel ?!?!?!! reageer retweet
Ik denk dat het ook gewoon op is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zou het ook zo zijn dat X-factor gewoon niet meer in trek is, en de 'betere' wachten tot The Voice??
Giel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef iBenny het volgende:
1 keer raden wie er aankomend seizoen meedoet aan de beste Singer-Songwritertwitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:17:29Mensen tippen @carlienmusic als kandidaat voor @giel3fm en zijn De Beste Singer/Songwriter. Maandag meer in Giel ?!?!?!! reageer retweet
jouw?quote:
ze schrijft een eigen nummer, zingt goed en speelt gitaar. En toch gaan er barbiepoppen met 0.0 uitstraling door.quote:
Zit je al te slurpen soms?quote:
Die telt vast voor 2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Dat andere meisje mag er niet uit hoor
Dan die dikke maar opofferen
And so be itquote:
Ik bedoelde dat het meisje met gitaar (en hoofddoek) exit moet nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze schrijft een eigen nummer, zingt goed en speelt gitaar. En toch gaan er barbiepoppen met 0.0 uitstraling door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |