Het probleem qua puntenverlies zat het vooral in het feit dat Ajax een paar keer ongelukkig was en daardoor gelijkspeelde. De enige wedstrijd waar ze echt de mindere waren was de zeer verdiende nederlaag thuis tegen Vitesse.
Het puntverlies bij PSV was gewoon vaak heel vaak omdat het door de ondergrens heen zakte. Niet als troll bedoeld hoor, maar als PSV snel op 2-0 voorsprong kwam dan ging het wel goed, maar als dat uitbleef dan ging het vaak veel minder bij PSV. Zelfs sommige overwinningen waren zwaarbevochter dan dat de uitslag deed vermoeden (Zoals tegen Willem II) Het is niet te wijten aan ongeluk als je zo vaak verliest maar aan kwaliteit.
Zowel ajax, psv als feyenoord hebben punten laten liggen waar het niet nodig was. Psv had uit bij ajax ook niet hoeven te verliezen (ondanks dat ajax beter was). Lensie krijgt gewoon de kans op 1-2 en die mist en gelijk viel die 2-1 aan de andere kant. En zo zijn er wel meer voorbeelden..
Veel ajacieden (niet als troll bedoelt) vinden dat je alleen mag winnen als je goed verzorgd voetbal speelt en 80 % balbezit hebt... maar dat is natuurlijk onzin. Het gaat erom dat je de doelpunten er in schiet. Psv had thuis met 8-2 moeten winnen van Vitesse.. maar vitesse maakte de kansen wel af, in tegenstelling tot psv.
Psv had uit bij Vitesse en Roda nooit punten moeten verspelen gezien het feit dat ze in de laatste minuten de 3 punten uit handen geven..
Dat soort wedstrijden bepalen of je kampioen wordt of niet. Een goede verdediging houdt stand en neemt die 3 punten mee naar huis. (net zoals ajax uit bij psv die 2-3 makkelijk verdedigde...)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Zowel ajax, psv als feyenoord hebben punten laten liggen waar het niet nodig was. Psv had uit bij ajax ook niet hoeven te verliezen (ondanks dat ajax beter was). Lensie krijgt gewoon de kans op 1-2 en die mist en gelijk viel die 2-1 aan de andere kant. En zo zijn er wel meer voorbeelden..
Veel ajacieden (niet als troll bedoelt) vinden dat je alleen mag winnen als je goed verzorgd voetbal speelt en 80 % balbezit hebt... maar dat is natuurlijk onzin. Het gaat erom dat je de doelpunten er in schiet. Psv had thuis met 8-2 moeten winnen van Vitesse.. maar vitesse maakte de kansen wel af, in tegenstelling tot psv.
Psv had uit bij Vitesse en Roda nooit punten moeten verspelen gezien het feit dat ze in de laatste minuten de 3 punten uit handen geven..
Dat soort wedstrijden bepalen of je kampioen wordt of niet. Een goede verdediging houdt stand en neemt die 3 punten mee naar huis. (net zoals ajax uit bij psv die 2-3 makkelijk verdedigde...)
Het verschil tussen een overwinning en nederlaag is natuurlijk een stuk groter dan tussen een gelijkspel en een overwinning. Helemaal als je ziet hoe sommige gelijk spelen bij Ajax tot stand zijn gekomen. Als je zo vaak verliest is het gewoon gebrek aan kwaliteit, niets meer en niets minder.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Zanka was voor zijn blessure de beste verdediger in de Deense competitie en aanvoerder van Kopenhagen. Die jongen kan echt goed voetballen, maar mist vertrouwen en ritme. Ik verwacht dat hij volgend seizoen een eerlijke kans krijgt en zich dan terugknokt.
Overigens heeft Marcelo ook laten zien goed te kunnen verdedigen, maar die gast is zo nonchalant en ongeïnteresseerd dat ik niet denk dat hij het ooit structureel gaat laten zien.
Zanka werd aanvoerder omdat er enkele belangrijke spelers bij kopenhagen weggingen. Dat seizoen daarvoor speelde hij geweldig. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij geweldige spelers naast zich had staan. In het jaar dat hij aanvoerder werd, was hij een stuk minder en raakte ook snel geblesseerd..
Een beetje zoals de verdedigers van psv als ze naast alex stonden...
Ik weet zeker dat psv hem genomen heeft op basis van de wedstrijden dat hij naast al die andere toppers stond..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Het verschil tussen een overwinning en nederlaag is natuurlijk een stuk groter dan tussen een gelijkspel en een overwinning. Helemaal als je ziet hoe sommige gelijk spelen bij Ajax tot stand zijn gekomen. Als je zo vaak verliest is het gewoon gebrek aan kwaliteit, niets meer en niets minder.
Maar qua punten verschilt het natuurlijk niet veel. 2 of 3 punten verspelen blijft veel natuurlijk.
Gelijk: Nec uit (80ste minuut) Vitesse uit (88ste minuut) Roda uit (87 ste minuut)
Al de gelijken spelen waren onnodig. Met een normale verdediging had je daar die punten over de streep moeten trekken.
De verliespartijen.. tja uit bij ajax,feyenoord, utrecht en heerenveen KAN je verliezen, (net als thuis tegen ajax). maar als je ze allemaal verliest tja.... de overige partijen waren gewoon onnodig.
Maar nogmaals ajax en feyenoord kunnen een zelfde lijst neerzetten... in nederland is het tegenwoordig wie het minst onnodige punten laat liggen is de winnaar.
Gelijk: Nec uit (80ste minuut) Vitesse uit (88ste minuut) Roda uit (87 ste minuut)
Al de gelijken spelen waren onnodig. Met een normale verdediging had je daar die punten over de streep moeten trekken.
De verliespartijen.. tja uit bij ajax,feyenoord, utrecht en heerenveen KAN je verliezen, (net als thuis tegen ajax). maar als je ze allemaal verliest tja.... de overige partijen waren gewoon onnodig.
Maar nogmaals ajax en feyenoord kunnen een zelfde lijst neerzetten... in nederland is het tegenwoordig wie het minst onnodige punten laat liggen is de winnaar.
Het gaat er meer om dat die verliespartijen ook gewoon allemaal terecht waren (Op die tegen Vitesse na), terwijl ik bij Ajax veel minder die ondergrens zag. Als Ajax puntverlies had zag je nog steeds dat ze wel veel beter waren. Ik wil daarmee zeggen dat je dan wel eens tegen wat gelijke spelen kan aanlopen maar dat je niet snel zal verliezen. Maar goed, waar hebben we het over. Ajax is gewoon de terechte kampioen.
Als ik even de gelijke spelen van Ajax na ga dan kan ik concluderen dat je jezelf tegen Feyenoord, ADO 2x, Utrecht 2x , Heracles en Roda te kort doet. De 2 gelijke spelen tegen Heerenveen vond ik een prima afspiegeling. (Al kan je je afvragen hoe het zou zijn gelopen als Ajax wel een pingel had gehad, maar ja als als als als telt niet) En ook tegen AZ vond ik een gelijkspel terecht.
Nou ik heb nog fatsoenlijke wedstrijd van Hiljemark gezien.
Hiljemark heeft 3 keer een halve wedstrijd gespeeld in een nieuw team in een nieuwe competitie. Na anderhalf seizoen zonder vakantie. Gozertje is nog jong, komt wel goed.
Het gaat er meer om dat die verliespartijen ook gewoon allemaal terecht waren (Op die tegen Vitesse na), terwijl ik bij Ajax veel minder die ondergrens zag. Als Ajax puntverlies had zag je nog steeds dat ze wel veel beter waren. Ik wil daarmee zeggen dat je dan wel eens tegen wat gelijke spelen kan aanlopen maar dat je niet snel zal verliezen. Maar goed, waar hebben we het over. Ajax is gewoon de terechte kampioen.
Ja daar heb je gelijk in (ook in dat laatste ) maar nogmaals je hoeft niet beter te zijn om een wedstrijd over de streep te trekken.
Zanka werd aanvoerder omdat er enkele belangrijke spelers bij kopenhagen weggingen. Dat seizoen daarvoor speelde hij geweldig. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij geweldige spelers naast zich had staan. In het jaar dat hij aanvoerder werd, was hij een stuk minder en raakte ook snel geblesseerd..
Een beetje zoals de verdedigers van psv als ze naast alex stonden...
Ik weet zeker dat psv hem genomen heeft op basis van de wedstrijden dat hij naast al die andere toppers stond..
Ik neem aan dat PSV van Cocu geen titel verwacht en dat hij rustig mag gaan bouwen?
Hoop het. Maar er valt nog weinig over te zeggen. Zoveel onzekerheid qua wie er wel of niet blijven...
Bedoel naar dat jeugd ek gaan (uit me hoofd) Zoet, Willems, Wijnaldum, Depay, Strootman en Locadia (ik verwacht dat ze allemaal meegaan). Gaat lens? Is er intresse in Mertens ? (heeft goede statistieken) Wat doet Toivonen?
Hutchinson en Waterman hebben geen contract meer, zijn dus weg na zondag. Zitten we nog een jaar opgescheept met Marcela??
Het zou zo maar kunnen, ik vrees alleen voor jullie dat Ajax er mee vandoor gaat. De rust die De Boer brengt is zo belangrijk.
Ach, het verschil was heel klein dit jaar. Als Ajax weer wat spelers moet inpassen en pas de 2e helft op stoom komt dan kan er van alles gebeuren volgend jaar. We zien het wel, van mij mag Cocu 3 jaar bouwen. Als er dan maar een idee achter zit vanuit de directie.
Ach, het verschil was heel klein dit jaar. Als Ajax weer wat spelers moet inpassen en pas de 2e helft op stoom komt dan kan er van alles gebeuren volgend jaar. We zien het wel, van mij mag Cocu 3 jaar bouwen. Als er dan maar een idee achter zit vanuit de directie.
Maar het is toch heel apart dat het verschil maar heel klein is dit jaar. PSV heeft alleen Toivonen als absolute sterkhouder het grootste gedeelte gemist, terwijl bij Ajax 4 spelers uit de as nauwelijks hebben gespeeld (Sigthorsson, waar ik overigens niet kapot van ben) of zijn verkocht (Janssen, Anita en Vertonghen)
Dat terwijl PSV ook nog eens 2 versterkingen had gehaald in Van Bommel en Narsingh (Narsingh raak je dan wel halverwege kwijt maar vond ik ook maar 2 wedstrijden goed voetballen)
Ajax is helemaal uit het financiële dal en er is gericht gekocht op de toekomst. Nu nog eens de extra injectie van het 4e jaar CL op een rij en nog de verkoop 2 van de 3 uit het rijtje Eriksen, De Jong en Alderweireld (Die ik overigens alle 3 zie gaan). Het verschil is dat Ajax geen andere gaten dan de vrijgekomen posities hoeft in te vullen. Nou ja, op de rechtsbuitenplek na. En ze het geld dus veel makkelijker kunnen besteden dan PSV, dat sowieso minder de hoofdprijs vangt voor de spelers.
Wat een onzin. Verdediging was gewoon bagger bij PSV dat maakte het verschil voor Ajax.
Rust of de trainer is onzin.
Nee, het ligt niet alleen aan de verdediging. Die is natuurlijk niet heel erg sterk. Maar het ligt aan je hele veldbezetting met de bijbehorende taken.
Maar het is toch heel apart dat het verschil maar heel klein is dit jaar. PSV heeft alleen Toivonen als absolute sterkhouder het grootste gedeelte gemist, terwijl bij Ajax 4 spelers uit de as nauwelijks hebben gespeeld (Sigthorsson, waar ik overigens niet kapot van ben) of zijn verkocht (Janssen, Anita en Vertonghen)
Dat terwijl PSV ook nog eens 2 versterkingen had gehaald in Van Bommel en Narsingh (Narsingh raak je dan wel halverwege kwijt maar vond ik ook maar 2 wedstrijden goed voetballen)
Ajax is helemaal uit het financiële dal en er is gericht gekocht op de toekomst. Nu nog eens de extra injectie van het 4e jaar CL op een rij en nog de verkoop 2 van de 3 uit het rijtje Eriksen, De Jong en Alderweireld (Die ik overigens alle 3 zie gaan). Het verschil is dat Ajax geen andere gaten dan de vrijgekomen posities hoeft in te vullen. Nou ja, op de rechtsbuitenplek na. En ze het geld dus veel makkelijker kunnen besteden dan PSV, dat sowieso minder de hoofdprijs vangt voor de spelers.
Het missen van Pieters en Narsingh heeft wel degelijk een groot verschil gemaakt. En het verschil was zo groot als het was. Dus dat kun je vreemd vinden, maar dat is eigenlijk irrelevant.
Het missen van Pieters en Narsingh heeft wel degelijk een groot verschil gemaakt. En het verschil was zo groot als het was. Dus dat kun je vreemd vinden, maar dat is eigenlijk irrelevant.
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan. Pieters en Narsingh hebben dit seizoen ook alles behalve goed gespeeld imo.
Toivonen en Narsingh zijn er lang uitgeweest hoor. 2 internationals zolang kwijt....
Straks met dat jeugd ek. Als nederland het goed doet, dan gaan de sjeiks geld uitgeven hoor.. Psv heeft er genoeg rondlopen daar...
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan. Pieters en Narsingh hebben dit seizoen ook alles behalve goed gespeeld imo.
Pieters heeft überhaupt niet gespeeld dit seizoen, twee invalbeurten ofzo. Narsingh speelde goed toen hij geblesseerd raakte.
Kom op, PSV mist gewoon 3 basisspelers eigenlijk bijna het hele jaar door blessures (Toivonen, Narsingh, Pieters). Maar inderdaad, dat zal geen invloed gehad hebben op de resultaten. Ongeacht of ze nou beter gemaakt worden of niet.
Kom op, PSV mist gewoon 3 basisspelers eigenlijk bijna het hele jaar door blessures (Toivonen, Narsingh, Pieters). Maar inderdaad, dat zal geen invloed gehad hebben op de resultaten. Ongeacht of ze nou beter gemaakt worden of niet.
Ajax heeft dat toch ook gehad met Sigthorsson en Babel? En Ajax heeft meer bepalende mensen verkocht dat PSV als je het vergelijkt met het voorgaande jaar. PSV heeft minder mensen moeten inpassen tov vorig jaar en dat zou een voordeel moeten zijn.
En Willems was toch de grote topper die Pieters volgens vele al voorbijgestreefd was. (Ik vind ze trouwens beide matig maar goed)
Jij vind dit helemaal niet grappig, het wordt pas echt leuk als je er achter komt dat het kapitaal dat bij psv op het veld staat nog maar een fractie van de investering waard is.
Leuk, maar ik zou toch liever financieel gezond zijn.
PSV financieel op koers: jaarcijfers 2011-2012 02 november 2012 10:50 De jaarcijfers 2011-2012 van PSV N.V. zijn iets positiever dan de eerder gestelde lange termijndoelen. De omzet bedraagt ¤ 101,2 mio en er is een winst van ¤ 27,6 mio. Na de financiële herstructurering in 2011 is het groepsvermogen verbeterd van negatief ¤ 4,2 mio naar positief ¤ 23,4 mio terwijl het garantievermogen zelfs steeg van ¤ 9,2 mio naar ¤ 50,1 mio.
quote:
is het groepsvermogen verbeterd van negatief ¤ 4,2 mio naar positief ¤ 23,4 mio
quote:
naar positief ¤ 23,4 mio
quote:
¤ 23,4 mio
Ajax heeft dat toch ook gehad met Sigthorsson en Babel? En Ajax heeft meer bepalende mensen verkocht dat PSV als je het vergelijkt met het voorgaande jaar. PSV heeft minder mensen moeten inpassen tov vorig jaar en dat zou een voordeel moeten zijn.
En Willems was toch de grote topper die Pieters volgens vele al voorbijgestreefd was. (Ik vind ze trouwens beide matig maar goed)
Ik zeg niet dat we met een straatlengte kampioen waren geworden wanneer die 3 fit waren. Maar als je met Toivonen en Narsingh had kunnen spelen had je geen last gehad van dat eeuwige geschuif met Wijnaldum, Lens en Matavz. Dan had je gewoon met Mertens-Lens-Narsingh en Toivonen erachter kunnen spelen het hele jaar door, buiten kleine pijntjes en schorsingen. Ik denk persoonlijk dat je dan minder punten had verspeeld door dat mensen elkaar beter gaan vinden enz.
Pieters acht ik inderdaad de minst "erge" van de 3, doordat Willems en Pieters redelijk gelijk zijn qua niveau. Wat inderdaad niet bijster hoog is.
Ik zeg niet dat we met een straatlengte kampioen waren geworden wanneer die 3 fit waren. Maar als je met Toivonen en Narsingh had kunnen spelen had je geen last gehad van dat eeuwige geschuif met Wijnaldum, Lens en Matavz. Dan had je gewoon met Mertens-Lens-Narsingh en Toivonen erachter kunnen spelen het hele jaar door, buiten kleine pijntjes en schorsingen. Ik denk persoonlijk dat je dan minder punten had verspeeld door dat mensen elkaar beter gaan vinden enz.
Pieters acht ik inderdaad de minst "erge" van de 3, doordat Willems en Pieters redelijk gelijk zijn qua niveau. Wat inderdaad niet bijster hoog is.
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor Ajax?
Leuk, maar ik zou toch liever financieel gezond zijn.
Je zou kunnen proberen de HMF methode te proberen, moet je ff de tekst/datum aanpassen en dan zeggen dat ik geen gelijk heb dat ze een eigen vermogen hebben...
Jij vind dit helemaal niet grappig, het wordt pas echt leuk als je er achter komt dat het kapitaal dat bij psv op het veld staat nog maar een fractie van de investering waard is.
Krijgen we dat weer. gaan we het weer uittypen: (Dan neem ik alleen even de transfers van de afgelopen 2 zomers, aangezien daar zo over gezeurd wordt)
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.
Vraag: wie is er derde geworden in de eredivisie? Antwoord: F-E-Y-E-N-O-O-R-D
Ik spel het maar voor je, misschien dat je het dan snapt
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 20:31:42 ]
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.
Lijkt me ook. Het zijn gewoon internationals. En die mis je als ze geblesseerd zijn.
Vind ik niet. Narsingh en Pieters vind ik namelijk niet onmisbaar. Ik denk dat we er niet uit gaan komen.
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.
Kwaliteit kost geld. De laatste stapjes zijn vaak het duurst.
Ik mag hopen dat er wat van die doodsverwensing wordt gezegd of niet? Of krijgen we hier tegenwoordig wel een ban voor kankerjood en geen ban voor iemand een kogel door z'n kop wensen?
Nee precies, internationals mis je niet. Babel daarentegen wel Ik denk inderdaad niet dat we eruit gaan komen
Babel vind ik even waardeloos als Pieters.
Maar kom op zeg, Narsingh speelde de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure prima, maar daarvoor was het toch gewoon pure middelmaat. Of vond je het onterecht dat hij lang op de bank heeft gezeten?
Ik mag hopen dat er wat van die doodsverwensing wordt gezegd of niet? Of krijgen we hier tegenwoordig wel een ban voor kankerjood en geen ban voor iemand een kogel door z'n kop wensen?
Niemand krijgt een ban voor 'kankerjood' dus waar je het over hebt snap ik niet zo goed. Beleid van VBL mag je in Feedback bespreken verder.
Maar kom op zeg, Narsingh speelde de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure prima, maar daarvoor was het toch gewoon pure middelmaat. Of vond je het onterecht dat hij lang op de bank heeft gezeten?
Nee, maar het is enigszins logisch dat zo'n jongen zich even moet aanpassen. De laatste wedstrijden speelde hij gewoon prima en ging het steeds beter en beter. Ik denk dat hij zeker een toegevoegde waarde had geweest en het een hoop geschuif had voorkomen. Wat ons meer punten op had kunnen leveren. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
Nee, maar het is enigszins logisch dat zo'n jongen zich even moet aanpassen. De laatste wedstrijden speelde hij gewoon prima en ging het steeds beter en beter. Ik denk dat hij zeker een toegevoegde waarde had geweest en het een hoop geschuif had voorkomen. Wat ons meer punten op had kunnen leveren. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
Maar het is bijvoorbeeld niet logisch dat as je Narsingh opstelt je dan ook Lens in de spits zet. Men doet allemaal maar wat. En dat geschuif kwam niet alleen door blessures, ook toen Narsingh nog fit was werd er steeds weer geschoven, Dan Lens weer op rechts en Matavz in de spits, dan Lens weer in de spits en Narsingh op rechts, dan weer Wijnaldum op 10 en later weer op rechts.
Maar het is bijvoorbeeld niet logisch dat as je Narsingh opstelt je dan ook Lens in de spits zet. Men doet allemaal maar wat. En dat geschuif kwam niet alleen door blessures, ook toen Narsingh nog fit was werd er steeds weer geschoven, Dan Lens weer op rechts en Matavz in de spits, dan Lens weer in de spits en Narsingh op rechts, dan weer Wijnaldum op 10 en later weer op rechts.
Ach, dat soort schuiven voorin gebeurde bij Ajax ook. Alleen daar heet het 'slim inspelen op de tegenstander'. Verschil is alleen dat PSV een speler heeft waarvan men denkt dat hij spits en buitenspeler is.
Die voor de 900.000ste keer weer over de gemeente moet beginnen.. terwijl er geen aanleiding voor is (geen bericht in de media over gemeente of wat dan ook).
Die voor de 900.000ste keer weer over de gemeente moet beginnen.. terwijl er geen aanleiding voor is (geen bericht in de media over gemeente of wat dan ook).
Maak maar een TR als je zoiets ziet, dan kijk ik er naar.
Edit: Meh, als je daar niet tegenkan moet je niet op een forum gaan zitten.
Ach, dat soort schuiven voorin gebeurde bij Ajax ook. Alleen daar heet het 'slim inspelen op de tegenstander'. Verschil is alleen dat PSV een speler heeft waarvan men denkt dat hij spits en buitenspeler is.
Ook bij Ajax is er voorin genoeg op aan te merken en vooral te verbeteren hoor, maar dat lijkt mij een andere discussie.
Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef NEDW het volgende: Moet van Bommel eigenlijk blijven? Hij is misschien een goede (bege)leider, maar niet de snelste meer.
Als ie een verdediging heeft die durft (en kan) doordekken dan hoeft hij die ruimtes niet te belopen.
Je kan zeggen wat je wilt maar PSV heeft zich dit seizoen zowel binnen als buiten het veld op een ongelofelijke wijze misdragen. Een topclub onwaardig.
Deze bewoording is veel meer toepasselijk, en dat ontken ik zeker niet. Het is vaak gewoon de wijze waarop je je mening hier projecteert.
Als ie een verdediging heeft die durft (en kan) doordekken dan hoeft hij die ruimtes niet te belopen.
Is van Bommel niet een beetje te duur daarvoor? Volgens mij is het 1 van de of zelfs best betaalde psver dit jaar, dan zou z'n toegevoegde waarde toch ook duidelijk moeten zijn zonder dat je daarvoor 4 nieuwe spelers moet aantrekken?
Is van Bommel niet een beetje te duur daarvoor? Volgens mij is het 1 van de of zelfs best betaalde psver dit jaar, dan zou z'n toegevoegde waarde toch ook duidelijk moeten zijn zonder dat je daarvoor 4 nieuwe spelers moet aantrekken?
Engelaar was duurder.... maar ze hadden gehoopt dat die 4 het wel konden... Vorig jaar speelde psv anders he dan nu.
Engelaar was duurder.... maar ze hadden gehoopt dat die 4 het wel konden... Vorig jaar speelde psv anders he dan nu.
Ik snap best waarom hij gehaald is hoor, maar als je Bommel alleen wil houden met een nieuwe verdediging dan vind ik het raar dat hij het meeste verdient (want Engelaar vertrekt deze zomer). Dan is hij gewoon niet goed genoeg.
Ik snap best waarom hij gehaald is hoor, maar als je Bommel alleen wil houden met een nieuwe verdediging dan vind ik het raar dat hij het meeste verdient (want Engelaar vertrekt deze zomer). Dan is hij gewoon niet goed genoeg.
Van Bommel krijgt een stuk minder dan hij bij milan kreeg. Hij is niet terug gekomen naar psv voor het geld. Maar om zijn belofte in te lossen en zijn trainerscarriere te starten bij psv.. Hij heeft gezien hoe cocu toen op handen gedragen werd in 2004-2007.
Ik heb geen idee hoe cocu wil gaan spelen, maar als hij deze verdediging houdt, dan zal cocu echt anders gaan spelen dan zou ik niet weten waarom deze echte psv'er niet kan blijven. Veel hoger dan een miljoen zit hij niet hoor...
Daarnaast verwacht ik dat er eindelijk iets aan de verdediging gedaan wordt... nieuwe keeper, nieuwe rechtsback. Zijn waarschijnlijk ook de eisen van Cocu (om trainer te worden), en voor v.Bommel (om te blijven)
Edit: Tussen de regels door lijkt het alsof van Bommel blijft. Maar goed, speculatie.
v.Bommel
Cocu zou alleen trainer worden als de "voorwaardes" goed waren (lees de garantie van verdedigers). Mark maakt zijn beslissing op basis van een bepaald aantal dingen (lees verdedigers)... Cocu gaat maandag tekenen....hopelijk betekend dit dat v.Bommel ook blijft.
Deze man verdient een nog mooier afscheid (lees de titel).
Edit: Tussen de regels door lijkt het alsof van Bommel blijft. Maar goed, speculatie.
Ja en nee, na zijn carriere als speler, zou hij graag aan PSV verbonden willen blijven, en een trainersopleiding doorlopen. Als je dat in je achterhoofd houdt, zou je het ook kunnen interpreteren dat hij gewoon stopt na dit seizoen.
Aan de andere kant denk ik, dat bij defensieve versterkingen hij gewoon blijft. Hij wil gewoon goed afsluiten, en niet verzuipen door een falende defensie.
Maar hulde voor van Bommel, 1 van de weinige echte mannen op het veld, man met karakter.
Het is beter voor Strootman dat hij vertrekt. Hij is een hele goede speler die nu veel te veel beperkt wordt door zijn slechte medespelers. Met het geld wat PSV voor hem kan ontvangen, kan een deel van de vele schulden worden afgelost.
Op zaterdag 11 mei 2013 07:18 schreef Oldie57 het volgende: Het is beter voor Strootman dat hij vertrekt. Hij is een hele goede speler die nu veel te veel beperkt wordt door zijn slechte medespelers. Met het geld wat PSV voor hem kan ontvangen, kan een deel van de vele schulden worden afgelost.
Over welke vele schulden heb je het???
Op zaterdag 11 mei 2013 07:18 schreef Oldie57 het volgende: Het is beter voor Strootman dat hij vertrekt. Hij is een hele goede speler die nu veel te veel beperkt wordt door zijn slechte medespelers. Met het geld wat PSV voor hem kan ontvangen, kan een deel van de vele schulden worden afgelost.
Wat ook een optie is, als je Matavz verkoopt en Locadia als 1ste spits gaat gebruiken. Dan kan je vDuinen als reserve halen, prima spitsje voor de breedte.
Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende: Wat ook een optie is, als je Matavz verkoopt en Locadia als 1ste spits gaat gebruiken. Dan kan je vDuinen als reserve halen, prima spitsje voor de breedte.
Van Duinen? De reservespits van Ado? Je maakt een grapje, right? Dat wordt een gevalletje Nijland. En dan heb ik met terugwerkende kracht meer vertrouwen in Nijland.
Van Duinen? De reservespits van Ado? Je maakt een grapje, right? Dat wordt een gevalletje Nijland. En dan heb ik met terugwerkende kracht meer vertrouwen in Nijland.
Je kan moeilijk een speler als Altidore halen voor de bank.
Je kan moeilijk een speler als Altidore halen voor de bank.
Dat snap ik, maar de reservespits van Ado is wel het andere uiterste. Hij ligt bovendien nog tot 2016 vast.
Bovendien vind ik Locadia voor rol van centrale spits volgend jaar wel de ondergrens. Als je een speler haalt voor op de bank, of die de strijd aan moet gaan, dan moet hij van ongeveer dezelfde kwaliteit zijn als Locadia. Minder moet je niet willen.
Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende: Wat ook een optie is, als je Matavz verkoopt en Locadia als 1ste spits gaat gebruiken. Dan kan je vDuinen als reserve halen, prima spitsje voor de breedte.
ik blijf mij verbazen om jouw posts
Dan kunnen we beter Betancourt houden en die op de bank zetten. Dat is tenminste ook nog een ander type spits die je in kunt brengen om iets te forceren. En ik vind hem niet minder dan van Duinen.
Schalk en vDuinen zijn prima talenten hoor, snap niet wat er mis is met zulke spelers.
Als het al talenten zijn, wat ik durf te betwijfelen, dan moeten ze aan spelen toekomen en niet op de bank achter Locadia zitten. We hebben zelf genoeg aanvallend talent die we af en toe in kunnen laten vallen, maar als vervanger van Locadia (bij blessure of wanpresteren) moet je iemand hebben die er meteen staat en niet een 'het wordt misschien ooit wat'-talentje.
Laat dan Muzaqi of Betancourt af en toe invallen en zorg dat je een ervaren spits hebt die Locadia ook meteen wat bij kan brengen.
Schalk en vDuinen zijn prima talenten hoor, snap niet wat er mis is met zulke spelers.
We hebben alleen een groter talent dat in principe altijd moet gaan spelen vanaf volgend jaar. Dan is het zonde om te investeren in een ander talent dat vervolgens 3 jaar op de bank zit weg te kwijnen.
We hebben alleen een groter talent dat in principe altijd moet gaan spelen vanaf volgend jaar. Dan is het zonde om te investeren in een ander talent dat vervolgens 3 jaar op de bank zit weg te kwijnen.
Kun je beter een verdedigend talent halen
Het is ook voor de bank bedoelt, Locadia kan ook niet alles spelen.
Als het al talenten zijn, wat ik durf te betwijfelen, dan moeten ze aan spelen toekomen en niet op de bank achter Locadia zitten. We hebben zelf genoeg aanvallend talent die we af en toe in kunnen laten vallen, maar als vervanger van Locadia (bij blessure of wanpresteren) moet je iemand hebben die er meteen staat en niet een 'het wordt misschien ooit wat'-talentje.
Laat dan Muzaqi of Betancourt af en toe invallen en zorg dat je een ervaren spits hebt die Locadia ook meteen wat bij kan brengen.
Betancourt lijkt me ook wat ja. Maar ben bang dat Cocu niets in hem ziet.
als je met PSV naar de subtop wil is dat idd prima
Locadia eerste spits volgend jaar. Matavz als tweede keus en als die vertrekt kijken of je niet ergens een transfervrije 30+ spits kunt vinden om hem op te volgen op de bank. Typetje Vennegoor.
Muzaqi geregeld mee laten trainen met het eerste, kan dat onze nieuwe Locadia worden. En nogmaals, Betancourt houden.
Locadia eerste spits volgend jaar. Matavz als tweede keus en als die vertrekt kijken of je niet ergens een transfervrije 30+ spits kunt vinden om hem op te volgen op de bank. Typetje Vennegoor.
Muzaqi geregeld mee laten trainen met het eerste, kan dat onze nieuwe Locadia worden. En nogmaals, Betancourt houden.
PSV heeft wel degelijk schulden. Of denk je dat al het geleende geld, ook van externe particuliere financiers niet onder schulden valt? Sanders heeft de schulden alleen slim weten te herfinancieren.
PSV heeft wel degelijk schulden. Of denk je dat al het geleende geld, ook van externe particuliere financiers niet onder schulden valt? Sanders heeft de schulden alleen slim weten te herfinancieren.
Snap ik ook wel. Elke voetbalclub heeft schulden. Maar hij heeft het er over dat wij de vele schulden moeten gaan aflossen... dus daarom de vraag welke schuldeiser wil nu zijn geld zien dat wij NU moeten gaan aflossen???
Snap ik ook wel. Elke voetbalclub heeft schulden. Maar hij heeft het er over dat wij de vele schulden moeten gaan aflossen... dus daarom de vraag welke schuldeiser wil nu zijn geld zien dat wij NU moeten gaan aflossen???
De ongeoorloofde staatssteun, die naar alle waarschijnlijkheid terugbetaalt dient te worden
Iemand nog een leuke verdediger op het oog in binnen- of buitenland? Ik overweeg om zelf mijn schoenen weer af te stoffen. Ik vermoed dat ik dan volgend jaar de beste rechtsback in de selectie ben, als er niemand meer bijkomt....
Of zal Brands proberen om Ronnie Stam nog een keer te verleiden .
Op zaterdag 11 mei 2013 17:29 schreef Ad_Infinitum het volgende: Iemand nog een leuke verdediger op het oog in binnen- of buitenland? Ik overweeg om zelf mijn schoenen weer af te stoffen. Ik vermoed dat ik dan volgend jaar de beste rechtsback in de selectie ben, als er niemand meer bijkomt....
Of zal Brands proberen om Ronnie Stam nog een keer te verleiden .
Die is toch pas geblesseerd geraakt? Tamata zal wel weer terugkeren in de selectie na zijn verhuur.
Locadia/Lens Mertens Depay/Narsingh Ritzmaier/Strootman Wijnaldum Hiljemark/Van Bommel Van Aanholt* Aankoop Aankoop Aankoop Tyton *aankoop die er zeker moet komen Plus kan er meer jeugd gebruikt worden, bijvoorbeeld Van Ooijen op de plaats van Mertens.
Op zaterdag 11 mei 2013 17:42 schreef EmTheBest het volgende: Locadia/Lens Mertens Depay/Narsingh Ritzmaier/Strootman Wijnaldum Hiljemark/Van Bommel Van Aanholt* Aankoop Aankoop Aankoop Tyton *aankoop die er zeker moet komen Plus kan er meer jeugd gebruikt worden, bijvoorbeeld Van Ooijen op de plaats van Mertens.
Willems moet een tijdje verhuurd worden, vind ik, hij is helaas nog niet goed genoeg. Pieters is al tijden geblesseerd en ik vind hem ook beter als lcv ipv lv. Dus op de lcv zou ook Pieters kunnen staan.
Willems moet een tijdje verhuurd worden, vind ik, hij is helaas nog niet goed genoeg. Pieters is al tijden geblesseerd en ik vind hem ook beter als lcv ipv lv. Dus op de lcv zou ook Pieters kunnen staan.
Want je hebt Pieters ooit weleens op lcv zien spelen?
Pieters als cv is gewoon geromantiseerd omdat hij niet speelde en de andere daar slecht presteerde. Heeft 8 jaar geleden daar voor het laatst gespeeld ofzo...
Pieters als cv is gewoon geromantiseerd omdat hij niet speelde en de andere daar slecht presteerde. Heeft 8 jaar geleden daar voor het laatst gespeeld ofzo...
2008, overigens vind ik hem wat te statisch en te lang voor een lv. Maar natuurlijk kan ook goed lv spelen.
Achterin moet er veel gebeuren. Allereerst moet er een verdediger komen die de boel op orde zet. 1 goede cv met ervaring en leiderschap. Zanka er naast, Pieters/Willems als linksback en dan durf ik het met Manolev nog wel aan op rechts. We moeten wel realistisch blijven. Er gaan geen 4 nieuwe verdedigers komen.
Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef Tyron het volgende: nog gefeliciteerd met die kleine bekertjes en witte badjassen trouwens
Bedankt
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 18:25 schreef Ad_Infinitum het volgende: Achterin moet er veel gebeuren. Allereerst moet er een verdediger komen die de boel op orde zet. 1 goede cv met ervaring en leiderschap. Zanka er naast, Pieters/Willems als linksback en dan durf ik het met Manolev nog wel aan op rechts. We moeten wel realistisch blijven. Er gaan geen 4 nieuwe verdedigers komen.
Pieters moet bijtekenen of weg, 1 jaar contract nog
Op zaterdag 11 mei 2013 18:25 schreef Ad_Infinitum het volgende: Achterin moet er veel gebeuren. Allereerst moet er een verdediger komen die de boel op orde zet. 1 goede cv met ervaring en leiderschap. Zanka er naast, Pieters/Willems als linksback en dan durf ik het met Manolev nog wel aan op rechts. We moeten wel realistisch blijven. Er gaan geen 4 nieuwe verdedigers komen.
Zanka is nog slechter dan Marcelo man, hoe kun je dat nou wensen ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Pieters voor 3/4 proberen te lozen bij Stoke, Bouma kan beter stoppen aangezien het goede er wel vanaf is.
Ik denk dat je met 1/2 voor Pieters blij moet zijn, feitelijk twee seizoenen niet gespeeld en wanneer hij speelde zich misdragen en grote fouten gemaakt. Bouma heeft bijgetekend, dus die is er gewoon nog.
Ik denk dat je met 1/2 voor Pieters blij moet zijn, feitelijk twee seizoenen niet gespeeld en wanneer hij speelde zich misdragen en grote fouten gemaakt. Bouma heeft bijgetekend, dus die is er gewoon nog.
Bouma krijgt toch 6 ton?
Pieters kon beter niet spelen dit seizoenshelft
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 18:33:18 ]
Dus jij rekent de oud-aanvoerder van Kopenhagen en beste verdediger van de Deense competitie af op maandagavond-wedstrijdjes bij Jong-PSV terwijl hij door de trainer wordt genegeerd en een jaar geblesseerd is geweest?
Nee, dan snap je het.
Ik heb vrijwel alle thuiswedstrijden van Jong-PSV gezien. Live, wel te verstaan. Die gast heeft geen vertrouwen, niemand binnen de club praat met hem (buiten wat spelers) en hij voelt zich kut. Hij was een held bij zijn vorige club en verdwijnt hier in de anonimiteit. Hoe zou jij daar van gaan presteren?
Op zaterdag 11 mei 2013 18:35 schreef Chase_Utley het volgende: Zanka kan er gewoon niets van. Kan niet verdedigen en niet opbouwen. Gokje, maar verkeerd uitgepakt.
Op zaterdag 11 mei 2013 18:35 schreef Chase_Utley het volgende: Zanka kan er gewoon niets van. Kan niet verdedigen en niet opbouwen. Gokje, maar verkeerd uitgepakt.
Ja, want jij hebt hem gevolgd. Blind kon er vorig seizoen ook niks van en is nu ineens de held. Het kan gek lopen.
Ja, want jij hebt hem gevolgd. Blind kon er vorig seizoen ook niks van en is nu ineens de held. Het kan gek lopen.
De keren dat ik hem heb gezien zowel bij PSV als Jong PSV was het niet veel nee. Maar blijf jij je maar vooral vasthouden dat het door zijn vertrouwen en beenbreuk komt
De problemen bij Blind lagen vooral op het fysiek. EN fysiek is veel makkelijker te trainen, helemaal als je voetballend gewoon al goed genoeg bent.
Op zaterdag 11 mei 2013 18:39 schreef Merkie het volgende: Ik vind Bouma eigenlijk nog wel redelijk in vergelijking met zijn kompanen in de achterste linie.
En als je ziet hoe makkelijk hij weggekapt wordt door Maher in de bekerfinale, dan is dat een treurige conclusie voor de gehele verdediging. Maar dat is natuurlijk ook geen verrassing verder.
Dus jij rekent de oud-aanvoerder van Kopenhagen en beste verdediger van de Deense competitie af op maandagavond-wedstrijdjes bij Jong-PSV terwijl hij door de trainer wordt genegeerd en een jaar geblesseerd is geweest?
Dat plus de wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld. En laten we eerlijk wezen: dat was niet best en zeker geen aanleiding om hem boven Marcelo te verkiezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dat plus de wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld. En laten we eerlijk wezen: dat was niet best en zeker geen aanleiding om hem boven Marcelo te verkiezen.
Zanka is helaas geen Alax die werk voor 2 kan verrichten.
Klopt, Zanka is gewoon een middelmatige speler die moeite heeft een medespeler vanaf 2 meter zuiver aan te spelen en qua concentratie net zo sterk als Marcelo is. Maar het is geen miskoop natuurlijk.
Tja, naast een echte topper is het voor iedereen makkelijker spelen natuurlijk. Met een Alex naast hem zou het gebras van Marcelo ook minder opvallen.
Naast een vdHoorn, vDijk weet ik het loopt het al veel beter. Naast een 'zekere' verdediger heb je al profijt, hoeft niet persé die 2 zijn die ik opnoem, heb hun 2 nauwelijks zien spelen maar ga uit van anderen zijn mening. Maar zoals ik zei naast iemand die zeker is en kan/wil communiceren loopt het veel en veel beter.
Klopt, Zanka is gewoon een middelmatige speler die moeite heeft een medespeler vanaf 2 meter zuiver aan te spelen en qua concentratie net zo sterk als Marcelo is. Maar het is geen miskoop natuurlijk.
Klopt, transfervrij, zie je toch iets goed
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 19:15:23 ]
Hij heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf idd .
Maar hij zal vast wel de kans krijgen zich te bewijzen, het is idd niet aannemelijk dat PSV eventjes 4 verdedigers van niveau aantrekt. Hell, met ééntje op niveau ben ik al blij .
Dan mag hij het laten zien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hij heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf idd .
Maar hij zal vast wel de kans krijgen zich te bewijzen, het is idd niet aannemelijk dat PSV eventjes 4 verdedigers van niveau aantrekt. Hell, met ééntje op niveau ben ik al blij .
Dan mag hij het laten zien.
Roep ook nergens dat hij top top is hoor, maar ben vooral benieuwd waar Brands ze gaat vinden. Transfervrije type Brechet of gewoon eentje kopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 19:17:38 ]
Nee, maar geen één ploeg in Nederland heeft een Alex. Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben centraal achterin ook geen alleskunners. Maar wel spelers die op elkaar afgestemd zijn, of in ieder geval beter dan bij PSV het geval is. Persoonlijk vond ik de wedstrijden met Zanka en Derijck nog de meest redelijke combinatie, maar ook in het eerste blijft dat Zanka gewoon een kutjaar heeft. Ik blijf er bij dat hij er wel komt, als hij blijft werken en als men bij PSV eens een keer serieus met hem op tafel gaat. Wat mij betreft het tweede wat Cocu moet doen.
Het eerste? Als de sodemieter met Hutchinson om tafel, contract aanbieden voor 3 jaar en dan moet Cocu op het graf van zijn moeder zweren dat Hutchinson geen seconde meer RB hoeft te spelen, maar mag knokken voor een basisplek op het middenveld.
Nee, maar geen één ploeg in Nederland heeft een Alex. Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben centraal achterin ook geen alleskunners. Maar wel spelers die op elkaar afgestemd zijn, of in ieder geval beter dan bij PSV het geval is. Persoonlijk vond ik de wedstrijden met Zanka en Derijck nog de meest redelijke combinatie, maar ook in het eerste blijft dat Zanka gewoon een kutjaar heeft. Ik blijf er bij dat hij er wel komt, als hij blijft werken en als men bij PSV eens een keer serieus met hem op tafel gaat. Wat mij betreft het tweede wat Cocu moet doen.
Het eerste? Als de sodemieter met Hutchinson om tafel, contract aanbieden voor 3 jaar en dan moet Cocu op het graf van zijn moeder zweren dat Hutchinson geen seconde meer RB hoeft te spelen, maar mag knokken voor een basisplek op het middenveld.
Zanka heeft een jaar net als Pieters na een blessure. Hij heeft maar 5 wedstrijden in de eerste meegedaan en daar kan je gewoon niet je mening over geven. Ook al speelt hij matig bij Jong PSV. Idd gewoon vertouwen geven, die jongen kan het echt niet zomaar het verdedigen verleerd hebben. Hutchinson weet ik het niet, die man is aan de bal echt slecht geworden hoor, hij speelt net als Gini aan de bal. Een kip zonder kop, wie weet komt het door de RB virus, aangezien Mano daar ook last van heeft. Maar ik denk dat het meer komt door zijn leeftijd, hij is al 29 en niet meer zo fit als vroeger. Hutchinson beter transfervrij laten gaan, geef nota bene vOoijen een kans op het middenveld of Ritzmaier. Ik zie hun liever aangezien die nog van waarde kunnen zijn sportief en misschien financieel in de toekomst.
In de zomer van 2003 heeft Arjen Robben letterlijk doodsangsten uitgestaan, nadat een arts in het ziekenhuis de toenmalige linkspoot van PSV had verteld dat hij mogelijk teelbalkanker zou hebben. Dat vertelt de voetballer van Bayern München in het laatste nummer van magazine Helden, dat vrijdag is verschenen.
'In de zomer van 2003 voelde ik een verharding bij een bal', laat Robben optekenen in Helden. 'Op een gegeven moment liet ik de dokter van PSV voelen. Hij wilde me voor de zekerheid laten onderzoeken in het ziekenhuis. Het was op een donderdag. 'Dat ziet er niet goed uit', zei de arts in het ziekenhuis, 'dat kan heel goed kanker zijn.' Hij was vrij stellig en wilde me de volgende ochtend opereren.'
Dat kon echter niet, omdat de opa van Robbens vrouw Bernadien die dag werd begraven. De voetballer wilde de begrafenis koste wat het kost bijwonen. De operatie werd verzet naar maandag. Ik heb het alleen Bernadien en mijn familie verteld, verder niemand. Ik leefde drie dagen met het idee dat ik kanker had, dat ik misschien wel dood zou gaan. Voor mijn familie waren die dagen een hel. Maandag werd ik geopereerd. Meteen toen ik wakker werd, wist de dokter dat het geen kanker was. De verharding was niet meer dan oud bloedstolsel. Achteraf vind ik het onbegrijpelijk dat de arts zei dat hij dacht dat het kanker was. Wacht dan even, als geen honderd procent zekerheid hebt.' Robben sprak de arts nooit meer. 'Ik was allang blij dat ik niets ernstigs had.'
Die dokter was natuurlijk geen PSV-arts slimmerd. Of denk je dat PSV een oncoloog in dienst heeft..
quote:
'Op een gegeven moment liet ik de dokter van PSV voelen. Hij wilde me voor de zekerheid laten onderzoeken in het ziekenhuis. Het was op een donderdag. 'Dat ziet er niet goed uit', zei de arts in het ziekenhuis, 'dat kan heel goed kanker zijn.' Hij was vrij stellig en wilde me de volgende ochtend opereren.'
Iemand die bij PSV werkt(e) is een tactloze miskleun.
Ik zie het probleem niet zo. De dokter van PSV voelde iets wat kon duiden op iets kwaadaardigs, waarna hij Robben doorverwees naar een oncoloog voor verder onderzoek. Volgens mij is dit vrij normaal...
Iemand die bij PSV werkt(e) is een tactloze miskleun.
Dokter bij PSV stuurt hem naar ziekenhuis omdat hij verharding in zijn zak heeft. Lijkt me vrij normaal, of wachten ze in Rotterdam totdat je miljoenenspeler niet meer kan lopen?
Dokter bij PSV stuurt hem naar ziekenhuis omdat hij verharding in zijn zak heeft. Lijkt me vrij normaal, of wachten ze in Rotterdam totdat je miljoenenspeler niet meer kan lopen?
Dat lijkt mij niet uitgesloten als je Cisse als voorbeeld neemt.
Hoax!
Die verdient geen afscheid. De Winston Bogarde van PSV.
Hij zou ons een afscheidscadeau moeten geven. Misschien kan hij van al dat belachelijke salaris over de afgelopen jaren trakteren op een centrale verdediger?
Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: 8.5M voor Mertens zou ik al doen trouwens, ik denk niet dat je ergens veel meer gaat krijgen
Zou het? Toch bij 31 goals betrokken. Balasz ging ook voor 12 oid?
Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: 8.5M voor Mertens zou ik al doen trouwens, ik denk niet dat je ergens veel meer gaat krijgen
Denk dat je hem voor 6 al moet inpakken en wegbrengen. Geweldige stats, maar dat vertelt niet het hele verhaal in dit geval.
Toch wel een prestatie van Brands. Weten dat Marcelo gehaat wordt bij je achterban maar wel zijn contract verlengen. Je kunt moeilijk de komende jaren bij elk evenement waar supporters bij aanwezig zijn hem adviseren weg te blijven
Toch wel een prestatie van Brands. Weten dat Marcelo gehaat wordt bij je achterban maar wel zijn contract verlengen. Je kunt moeilijk bij elk evenement waar supporters bij aanwezig zijn hem adviseren weg te blijven
Dat moet je juist niet doen dan, zorgt alleen voor extra wrevel.
Overigens ging Doedel, volgens hemzelf in een interview bij Anzhi, voor ongeveer 17 miljoen. Mertens is volgens de statistieken nog bepalender, daar maar je echt wel wat meer dan 8 voor krijgen. Anders verkoop je hem met verlies(som + salaris).
Ongelooflijk dat Advocaat Engelaar deze wedstrijd nog 'gunt' Een van de grootste beunhazen uit de geschiedenis van PSV. En we hebben er toch wel een aantal gehad Zum kotsen
EDIT: Schijnt toch dat Hiljemark speelt
[ Bericht 7% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 12-05-2013 13:03:07 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op zondag 12 mei 2013 12:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Ongelooflijk dat Advocaat Engelaar deze wedstrijd nog 'gunt' Een van de grootste beunhazen uit de geschiedenis van PSV. En we hebben er toch wel een aantal gehad Zum kotsen
Die TT is echt te belachelijk voor woorden. Al 5 jaar lang geen kampioen, je zou toch verwachten dat die grote bek heeft plaats gemaakt voor deemoed en bescheidenheid .... maar nee hoor.
Op zondag 12 mei 2013 13:51 schreef Oldie57 het volgende: Die TT is echt te belachelijk voor woorden. Al 5 jaar lang geen kampioen, je zou toch verwachten dat die grote bek heeft plaats gemaakt voor deemoed en bescheidenheid .... maar nee hoor.
idd
Kampioenuh, helemaal niets in rotterdam PSV 4 life Einthovuh jweet
Mijboeit deze wedstrijd echt helemaal niet. Ik kijk uit verveling, ik hoop eigenlijk dat Marcelo en de rest van de verdedigers zo hard blunderen en doe maar 5-0 of 7-0 dat Brands er niet meer om heen kan.
Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef Doublepain het volgende: Twente maakt tenminste wat goed voor het slechte seizoen, dit PSV speelt zo laf, kijken liever uit naar Ibiza
Mijn seizoen was echt helemaal toppie geweest wanneer ze de laatste wedstrijd wel fatsoenlijk gevoetbald hadden.
Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef Geo4kant het volgende: Mijboeit deze wedstrijd echt helemaal niet. Ik kijk uit verveling, ik hoop eigenlijk dat Marcelo en de rest van de verdedigers zo hard blunderen en doe maar 5-0 of 7-0 dat Brands er niet meer om heen kan.
Denk dat je hem voor 6 al moet inpakken en wegbrengen. Geweldige stats, maar dat vertelt niet het hele verhaal in dit geval.
Met een 3 jarig contract is er geen reden om hem te verkopen behalve als er echt een fors bedrag geboden gaat worden. Probeer voor 6 miljoen maar eens een speler te halen die 15x per seizoen scoort en een pak assists aflevert.
Dat heeft niks met elkaar te maken. Bij RKC is de mentaliteit ook goed
Weet niet of de mentaliteit daar goed is, maar een stabiele verdediging, is goed voor de mentaliteit als je weet dat je verdediging er elke wedstrijd toch 1 of 2 doorlaat dan kan je gaan denken wat is het nog waard om er vol op te gaan.
Wie moeten er in de verdediging komen dan volgens jou?
Wel respect dat ''ie'' al zo lang keept en al zo oud is.
Van Hoorn en Van Dijk zijn goede aanvullingen naast Willems en wellicht Pieters ofzo. Met de verkoop van een Mertens kan je dat wellicht al financieren. Zeker respect keepers houden het vaak lekker lang vol. Dat klopt.
Van Hoorn en Van Dijk zijn goede aanvullingen naast Willems en wellicht Pieters ofzo. Met de verkoop van een Mertens kan je dat wellicht al financieren. Zeker respect keepers houden het vaak lekker lang vol. Dat klopt.
Op zondag 12 mei 2013 15:20 schreef AF_ het volgende: Jongens wat gaan we weer lekker. Nieteens willen voetballen . Medelijden met de supporters die mee zijn
Ik denk dat Van Hoorn en Van Dijk samen te duur zullen zijn en bovendien te weinig ervaren.
Ik denk dat Van Hoorn en Van Dijk samen te duur zullen zijn en bovendien te weinig ervaren.
Daar moeten inderdaad eerst spelers voor verkocht worden maar ervaring zal wel meevallen dat krijg je vanzelf. Zo'n Bruma bijvoorbeeld moet je ook niet willen naar mijn mening dan.