Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , 2-0
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , 2-1
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , 2-0
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , 2-2
6-4-2013 - Willem II - PSV , 1-3
14-4-2013 - PSV - Ajax , 2-3
20-4-2013 - AZ - PSV , 1-3
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , 5-2
5-5-2013 - PSV - NEC , 4-2
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV , 2-1 (finale)
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door TweeGrolsch op 10-05-2013 19:46:55 ]
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het probleem qua puntenverlies zat het vooral in het feit dat Ajax een paar keer ongelukkig was en daardoor gelijkspeelde. De enige wedstrijd waar ze echt de mindere waren was de zeer verdiende nederlaag thuis tegen Vitesse.
Het puntverlies bij PSV was gewoon vaak heel vaak omdat het door de ondergrens heen zakte. Niet als troll bedoeld hoor, maar als PSV snel op 2-0 voorsprong kwam dan ging het wel goed, maar als dat uitbleef dan ging het vaak veel minder bij PSV. Zelfs sommige overwinningen waren zwaarbevochter dan dat de uitslag deed vermoeden (Zoals tegen Willem II) Het is niet te wijten aan ongeluk als je zo vaak verliest maar aan kwaliteit.
Zowel ajax, psv als feyenoord hebben punten laten liggen waar het niet nodig was. Psv had uit bij ajax ook niet hoeven te verliezen (ondanks dat ajax beter was). Lensie krijgt gewoon de kans op 1-2 en die mist en gelijk viel die 2-1 aan de andere kant. En zo zijn er wel meer voorbeelden..
Veel ajacieden (niet als troll bedoelt) vinden dat je alleen mag winnen als je goed verzorgd voetbal speelt en 80 % balbezit hebt... maar dat is natuurlijk onzin. Het gaat erom dat je de doelpunten er in schiet. Psv had thuis met 8-2 moeten winnen van Vitesse.. maar vitesse maakte de kansen wel af, in tegenstelling tot psv.
Psv had uit bij Vitesse en Roda nooit punten moeten verspelen gezien het feit dat ze in de laatste minuten de 3 punten uit handen geven..
Dat soort wedstrijden bepalen of je kampioen wordt of niet. Een goede verdediging houdt stand en neemt die 3 punten mee naar huis. (net zoals ajax uit bij psv die 2-3 makkelijk verdedigde...)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Arrogante TT.
Als als als

Als m'n tante een lul had was het m'n oom.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:40 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Zowel ajax, psv als feyenoord hebben punten laten liggen waar het niet nodig was. Psv had uit bij ajax ook niet hoeven te verliezen (ondanks dat ajax beter was). Lensie krijgt gewoon de kans op 1-2 en die mist en gelijk viel die 2-1 aan de andere kant. En zo zijn er wel meer voorbeelden..
Veel ajacieden (niet als troll bedoelt) vinden dat je alleen mag winnen als je goed verzorgd voetbal speelt en 80 % balbezit hebt... maar dat is natuurlijk onzin. Het gaat erom dat je de doelpunten er in schiet. Psv had thuis met 8-2 moeten winnen van Vitesse.. maar vitesse maakte de kansen wel af, in tegenstelling tot psv.
Psv had uit bij Vitesse en Roda nooit punten moeten verspelen gezien het feit dat ze in de laatste minuten de 3 punten uit handen geven..
Dat soort wedstrijden bepalen of je kampioen wordt of niet. Een goede verdediging houdt stand en neemt die 3 punten mee naar huis. (net zoals ajax uit bij psv die 2-3 makkelijk verdedigde...)
Het verschil tussen een overwinning en nederlaag is natuurlijk een stuk groter dan tussen een gelijkspel en een overwinning. Helemaal als je ziet hoe sommige gelijk spelen bij Ajax tot stand zijn gekomen.
Als je zo vaak verliest is het gewoon gebrek aan kwaliteit, niets meer en niets minder.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Zanka was voor zijn blessure de beste verdediger in de Deense competitie en aanvoerder van Kopenhagen. Die jongen kan echt goed voetballen, maar mist vertrouwen en ritme. Ik verwacht dat hij volgend seizoen een eerlijke kans krijgt en zich dan terugknokt.
Overigens heeft Marcelo ook laten zien goed te kunnen verdedigen, maar die gast is zo nonchalant en ongeïnteresseerd dat ik niet denk dat hij het ooit structureel gaat laten zien.
Zanka werd aanvoerder omdat er enkele belangrijke spelers bij kopenhagen weggingen. Dat seizoen daarvoor speelde hij geweldig. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij geweldige spelers naast zich had staan. In het jaar dat hij aanvoerder werd, was hij een stuk minder en raakte ook snel geblesseerd..
Een beetje zoals de verdedigers van psv als ze naast alex stonden...
Ik weet zeker dat psv hem genomen heeft op basis van de wedstrijden dat hij naast al die andere toppers stond..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Oke.
Kan je de OP bijwerken als je een nieuw topic opent btw?
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 mei 2013 @ 19:47:46
rubbereend
JUICHEN
in maart zitten de winterbanden er nog op
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Precies.
Zoet
aankoop - aankoop - aankoop - aankoop
aankoop - Hiljemark - aankoop
Narsingh - Locadia - aankoop
Wordt een eitje. Kan niet fout gaan.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Precies.
Zoet
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Precies.
Zoet
Liever aankoop op plaats van Hiljemark.
quote:
Hiljemark komt wel goed. Zelfs Advocaat was lovend over hem.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het verschil tussen een overwinning en nederlaag is natuurlijk een stuk groter dan tussen een gelijkspel en een overwinning. Helemaal als je ziet hoe sommige gelijk spelen bij Ajax tot stand zijn gekomen.
Als je zo vaak verliest is het gewoon gebrek aan kwaliteit, niets meer en niets minder.
Maar qua punten verschilt het natuurlijk niet veel. 2 of 3 punten verspelen blijft veel natuurlijk.
Psv heeft verloren van
Uit: Rkc, ajax, feyenoord, Utrecht, Heerenveen.
Thuis: Vitesse, Zwolle, ajax
Gelijk: Nec uit (80ste minuut) Vitesse uit (88ste minuut) Roda uit (87 ste minuut)
Al de gelijken spelen waren onnodig. Met een normale verdediging had je daar die punten over de streep moeten trekken.
De verliespartijen.. tja uit bij ajax,feyenoord, utrecht en heerenveen KAN je verliezen, (net als thuis tegen ajax). maar als je ze allemaal verliest tja.... de overige partijen waren gewoon onnodig.
Maar nogmaals ajax en feyenoord kunnen een zelfde lijst neerzetten... in nederland is het tegenwoordig wie het minst
onnodige punten laat liggen is de winnaar.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
En Depay op rechts.
Nou ik heb nog fatsoenlijke wedstrijd van Hiljemark gezien.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Maar qua punten verschilt het natuurlijk niet veel. 2 of 3 punten verspelen blijft veel natuurlijk.
Psv heeft verloren van
Uit: Rkc, ajax, feyenoord, Utrecht, Heerenveen.
Thuis: Vitesse, Zwolle, ajax
Gelijk: Nec uit (80ste minuut) Vitesse uit (88ste minuut) Roda uit (87 ste minuut)
Al de gelijken spelen waren onnodig. Met een normale verdediging had je daar die punten over de streep moeten trekken.
De verliespartijen.. tja uit bij ajax,feyenoord, utrecht en heerenveen KAN je verliezen, (net als thuis tegen ajax). maar als je ze allemaal verliest tja.... de overige partijen waren gewoon onnodig.
Maar nogmaals ajax en feyenoord kunnen een zelfde lijst neerzetten... in nederland is het tegenwoordig wie het minst
onnodige punten laat liggen is de winnaar.
Het gaat er meer om dat die verliespartijen ook gewoon allemaal terecht waren (Op die tegen Vitesse na), terwijl ik bij Ajax veel minder die ondergrens zag.
Als Ajax puntverlies had zag je nog steeds dat ze wel veel beter waren. Ik wil daarmee zeggen dat je dan wel eens tegen wat gelijke spelen kan aanlopen maar dat je niet snel zal verliezen.
Maar goed, waar hebben we het over. Ajax is gewoon de terechte kampioen.
Als ik even de gelijke spelen van Ajax na ga dan kan ik concluderen dat je jezelf tegen Feyenoord, ADO 2x, Utrecht 2x , Heracles en Roda te kort doet.
De 2 gelijke spelen tegen Heerenveen vond ik een prima afspiegeling. (Al kan je je afvragen hoe het zou zijn gelopen als Ajax wel een pingel had gehad, maar ja als als als als telt niet)
En ook tegen AZ vond ik een gelijkspel terecht.
quote:
Hiljemark heeft 3 keer een halve wedstrijd gespeeld in een nieuw team in een nieuwe competitie. Na anderhalf seizoen zonder vakantie. Gozertje is nog jong, komt wel goed.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het gaat er meer om dat die verliespartijen ook gewoon allemaal terecht waren (Op die tegen Vitesse na), terwijl ik bij Ajax veel minder die ondergrens zag.
Als Ajax puntverlies had zag je nog steeds dat ze wel veel beter waren. Ik wil daarmee zeggen dat je dan wel eens tegen wat gelijke spelen kan aanlopen maar dat je niet snel zal verliezen.
Maar goed, waar hebben we het over. Ajax is gewoon de terechte kampioen.
Ja daar heb je gelijk in (ook in dat laatste

) maar nogmaals je hoeft niet beter te zijn om een wedstrijd over de streep te trekken.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Zanka werd aanvoerder omdat er enkele belangrijke spelers bij kopenhagen weggingen. Dat seizoen daarvoor speelde hij geweldig. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij geweldige spelers naast zich had staan. In het jaar dat hij aanvoerder werd, was hij een stuk minder en raakte ook snel geblesseerd..
Een beetje zoals de verdedigers van psv als ze naast alex stonden...
Ik weet zeker dat psv hem genomen heeft op basis van de wedstrijden dat hij naast al die andere toppers stond..
jij kijkt wekelijks de deense competitie ja?
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 19:56 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ja daar heb je gelijk in (ook in dat laatste

) maar nogmaals je hoeft niet beter te zijn om een wedstrijd over de streep te trekken.
Nee dat zeker niet.
Maar een gelijkspel kan eerder ongelukkig zijn dan een nederlaag.
RubenSosa
quote:
Ik lees weleens wat. En daarnaast heb ik inderdaad wedstrijden van hem gezien ja....
RubenSosa
quote:
Klopt wel ja. Maar goed. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen...
quote:
Ik neem aan dat PSV van Cocu geen titel verwacht en dat hij rustig mag gaan bouwen?
quote:
Precies.
Zoet
Moet goed komen, even de contacten met gemeente aanhalen en we kunnen weer volop er tegenaan
RubenSosa
quote:
Hoop het. Maar er valt nog weinig over te zeggen. Zoveel onzekerheid qua wie er wel of niet blijven...
Bedoel naar dat jeugd ek gaan (uit me hoofd) Zoet, Willems, Wijnaldum, Depay, Strootman en Locadia (ik verwacht dat ze allemaal meegaan). Gaat lens? Is er intresse in Mertens ? (heeft goede statistieken) Wat doet Toivonen?
Hutchinson en Waterman hebben geen contract meer, zijn dus weg na zondag. Zitten we nog een jaar opgescheept met Marcela??
RubenSosa
quote:
Die grapjes kennen we nu wel he... pfff
Draai eens een andere plaat aub
http://barbara.famequotes(...)cc79413729e993&ln=en
quote:
Daar ga ik vanuit. Dus zullen we wel kampioen worden.
quote:
Het zou zo maar kunnen, ik vrees alleen voor jullie dat Ajax er mee vandoor gaat. De rust die De Boer brengt is zo belangrijk.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Het zou zo maar kunnen, ik vrees alleen voor jullie dat Ajax er mee vandoor gaat. De rust die De Boer brengt is zo belangrijk.
Ach, het verschil was heel klein dit jaar. Als Ajax weer wat spelers moet inpassen en pas de 2e helft op stoom komt dan kan er van alles gebeuren volgend jaar. We zien het wel, van mij mag Cocu 3 jaar bouwen. Als er dan maar een idee achter zit vanuit de directie.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Wat een onzin. Verdediging was gewoon bagger bij PSV dat maakte het verschil voor Ajax.
Rust of de trainer is onzin.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Ach, het verschil was heel klein dit jaar. Als Ajax weer wat spelers moet inpassen en pas de 2e helft op stoom komt dan kan er van alles gebeuren volgend jaar. We zien het wel, van mij mag Cocu 3 jaar bouwen. Als er dan maar een idee achter zit vanuit de directie.
Maar het is toch heel apart dat het verschil maar heel klein is dit jaar.
PSV heeft alleen Toivonen als absolute sterkhouder het grootste gedeelte gemist, terwijl bij Ajax 4 spelers uit de as nauwelijks hebben gespeeld (Sigthorsson, waar ik overigens niet kapot van ben) of zijn verkocht (Janssen, Anita en Vertonghen)
Dat terwijl PSV ook nog eens 2 versterkingen had gehaald in Van Bommel en Narsingh (Narsingh raak je dan wel halverwege kwijt maar vond ik ook maar 2 wedstrijden goed voetballen)
Ajax is helemaal uit het financiële dal en er is gericht gekocht op de toekomst.
Nu nog eens de extra injectie van het 4e jaar CL op een rij en nog de verkoop 2 van de 3 uit het rijtje Eriksen, De Jong en Alderweireld (Die ik overigens alle 3 zie gaan).
Het verschil is dat Ajax geen andere gaten dan de vrijgekomen posities hoeft in te vullen. Nou ja, op de rechtsbuitenplek na. En ze het geld dus veel makkelijker kunnen besteden dan PSV, dat sowieso minder de hoofdprijs vangt voor de spelers.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Wat een onzin. Verdediging was gewoon bagger bij PSV dat maakte het verschil voor Ajax.
Rust of de trainer is onzin.
Nee, het ligt niet alleen aan de verdediging. Die is natuurlijk niet heel erg sterk. Maar het ligt aan je hele veldbezetting met de bijbehorende taken.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
PSV heeft alleen Toivonen als absolute sterkhouder het grootste gedeelte gemist, terwijl bij Ajax 4 spelers uit de as nauwelijks hebben gespeeld (Sigthorsson, waar ik overigens niet kapot van ben) of zijn verkocht (Janssen, Anita en Vertonghen)
Dat terwijl PSV ook nog eens 2 versterkingen had gehaald in Van Bommel en Narsingh (Narsingh raak je dan wel halverwege kwijt maar vond ik ook maar 2 wedstrijden goed voetballen)
Ajax is helemaal uit het financiële dal en er is gericht gekocht op de toekomst.
Nu nog eens de extra injectie van het 4e jaar CL op een rij en nog de verkoop 2 van de 3 uit het rijtje Eriksen, De Jong en Alderweireld (Die ik overigens alle 3 zie gaan).
Het verschil is dat Ajax geen andere gaten dan de vrijgekomen posities hoeft in te vullen. Nou ja, op de rechtsbuitenplek na. En ze het geld dus veel makkelijker kunnen besteden dan PSV, dat sowieso minder de hoofdprijs vangt voor de spelers.
Het missen van Pieters en Narsingh heeft wel degelijk een groot verschil gemaakt. En het verschil was zo groot als het was. Dus dat kun je vreemd vinden, maar dat is eigenlijk irrelevant.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Het missen van Pieters en Narsingh heeft wel degelijk een groot verschil gemaakt. En het verschil was zo groot als het was. Dus dat kun je vreemd vinden, maar dat is eigenlijk irrelevant.
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan.
Pieters en Narsingh hebben dit seizoen ook alles behalve goed gespeeld imo.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Toivonen en Narsingh zijn er lang uitgeweest hoor. 2 internationals zolang kwijt....
Straks met dat jeugd ek. Als nederland het goed doet, dan gaan de sjeiks geld uitgeven hoor.. Psv heeft er genoeg rondlopen daar...
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Toivonen en Narsingh zijn er lang uitgeweest hoor. 2 internationals zolang kwijt....
Straks met dat jeugd ek. Als nederland het goed doet, dan gaan de sjeiks geld uitgeven hoor.. Psv heeft er genoeg rondlopen daar...
Ja leuk, maar Narsingh heeft ook vaak genoeg op de bank gezeten toen hij wel fit was.
Maar goed, alles wat ik wilde zeggen is nu wel gezegd
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Spelers worden altijd beter gemaakt als ze geblesseerd zijn, soort mythes worden het dan.
Pieters heeft überhaupt niet gespeeld dit seizoen, twee invalbeurten ofzo. Narsingh speelde goed toen hij geblesseerd raakte.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Kom op, PSV mist gewoon 3 basisspelers eigenlijk bijna het hele jaar door blessures (Toivonen, Narsingh, Pieters). Maar inderdaad, dat zal geen invloed gehad hebben op de resultaten. Ongeacht of ze nou beter gemaakt worden of niet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Kom op, PSV mist gewoon 3 basisspelers eigenlijk bijna het hele jaar door blessures (Toivonen, Narsingh, Pieters). Maar inderdaad, dat zal geen invloed gehad hebben op de resultaten. Ongeacht of ze nou beter gemaakt worden of niet.
Ajax heeft dat toch ook gehad met Sigthorsson en Babel? En Ajax heeft meer bepalende mensen verkocht dat PSV als je het vergelijkt met het voorgaande jaar.
PSV heeft minder mensen moeten inpassen tov vorig jaar en dat zou een voordeel moeten zijn.
En Willems was toch de grote topper die Pieters volgens vele al voorbijgestreefd was. (Ik vind ze trouwens beide matig maar goed)
quote:
grapjes??
Jij vind dit helemaal niet grappig, het wordt pas echt leuk als je er achter komt dat het kapitaal
dat bij psv op het veld staat nog maar een fractie van de investering waard is.
RubenSosa
quote:
PSV financieel op koers: jaarcijfers 2011-2012
02 november 2012 10:50
De jaarcijfers 2011-2012 van PSV N.V. zijn iets positiever dan de eerder gestelde lange termijndoelen. De omzet bedraagt ¤ 101,2 mio en er is een winst van ¤ 27,6 mio. Na de financiële herstructurering in 2011 is het groepsvermogen verbeterd van negatief ¤ 4,2 mio naar positief ¤ 23,4 mio terwijl het garantievermogen zelfs steeg van ¤ 9,2 mio naar ¤ 50,1 mio.
quote:
is het groepsvermogen verbeterd van negatief ¤ 4,2 mio naar positief ¤ 23,4 mio
quote:
naar positief ¤ 23,4 mio
quote:
¤ 23,4 mio
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ajax heeft dat toch ook gehad met Sigthorsson en Babel? En Ajax heeft meer bepalende mensen verkocht dat PSV als je het vergelijkt met het voorgaande jaar.
PSV heeft minder mensen moeten inpassen tov vorig jaar en dat zou een voordeel moeten zijn.
En Willems was toch de grote topper die Pieters volgens vele al voorbijgestreefd was. (Ik vind ze trouwens beide matig maar goed)
Ik zeg niet dat we met een straatlengte kampioen waren geworden wanneer die 3 fit waren. Maar als je met Toivonen en Narsingh had kunnen spelen had je geen last gehad van dat eeuwige geschuif met Wijnaldum, Lens en Matavz. Dan had je gewoon met Mertens-Lens-Narsingh en Toivonen erachter kunnen spelen het hele jaar door, buiten kleine pijntjes en schorsingen. Ik denk persoonlijk dat je dan minder punten had verspeeld door dat mensen elkaar beter gaan vinden enz.
Pieters acht ik inderdaad de minst "erge" van de 3, doordat Willems en Pieters redelijk gelijk zijn qua niveau. Wat inderdaad niet bijster hoog is.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik zeg niet dat we met een straatlengte kampioen waren geworden wanneer die 3 fit waren. Maar als je met Toivonen en Narsingh had kunnen spelen had je geen last gehad van dat eeuwige geschuif met Wijnaldum, Lens en Matavz. Dan had je gewoon met Mertens-Lens-Narsingh en Toivonen erachter kunnen spelen het hele jaar door, buiten kleine pijntjes en schorsingen. Ik denk persoonlijk dat je dan minder punten had verspeeld door dat mensen elkaar beter gaan vinden enz.
Pieters acht ik inderdaad de minst "erge" van de 3, doordat Willems en Pieters redelijk gelijk zijn qua niveau. Wat inderdaad niet bijster hoog is.
Maar dat geldt dan toch net zo goed voor Ajax?
RubenSosa
quote:
Je zou kunnen proberen de HMF methode te proberen, moet je ff de tekst/datum aanpassen en dan zeggen dat ik geen gelijk heb dat ze een eigen vermogen hebben...
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef vulgarismagistralis het volgende:[..]
grapjes??
Jij vind dit helemaal niet grappig, het wordt pas echt leuk als je er achter komt dat het kapitaal
dat bij psv op het veld staat nog maar een fractie van de investering waard is.

Krijgen we dat weer. gaan we het weer uittypen: (Dan neem ik alleen even de transfers van de afgelopen 2 zomers, aangezien daar zo over gezeurd wordt)
Wijnaldum: 5
Matavz: 6
Narsingh: 4,5
Mertens+Strootman: 13
Willems: 0.7
Tyton: 3
= 32.3
Aan wat voor fractie zit jij dan te denken? Als je 32.3 aan 100% stelt moet zeker 80% terug te verdienen zijn. En waarschijnlijk nog wel meer.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Vraag: wie is er derde geworden in de eredivisie?
Antwoord: F-E-Y-E-N-O-O-R-D
Ik spel het maar voor je, misschien dat je het dan snapt
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 20:31:42 ]
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is? Maar jij komt aan met dat geblesseerde spelers beter gemaakt worden dan ze zijn. Dat is onzin in het geval van PSV dit jaar.
Lijkt me ook. Het zijn gewoon internationals. En die mis je als ze geblesseerd zijn.
Treurige Feyenoord vs. PSV-discussie weggegooid.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Vind ik niet.
Narsingh en Pieters vind ik namelijk niet onmisbaar. Ik denk dat we er niet uit gaan komen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Het is een beetje alsof jij een hele dure auto koopt en ik er zelf eentje in elkaar zet met veel inzet, technisch inzicht en moeite. Dat jij dan euforisch gaat zitten zijn dat jouw auto van 2,5 ton een halve seconde sneller is op een rondje circuit, terwijl je eigenlijk de ogen uit je kop zou moeten schamen gezien het geld dat je er in hebt gestoken ten opzichte van het geringe voordeel wat het je oplevert.
Ja leuk. We zullen ons schamen, blij nu?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Nee precies, internationals mis je niet. Babel daarentegen wel

Ik denk inderdaad niet dat we eruit gaan komen
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Kwaliteit kost geld. De laatste stapjes zijn vaak het duurst.
RubenSosa
quote:
kan je die zielige ajacieden hier ook weghalen ?
Nee zeker
quote:
Te talrijk. Tsunami stop je ook niet zomaar.
quote:
Ik mag hopen dat er wat van die doodsverwensing wordt gezegd of niet? Of krijgen we hier tegenwoordig wel een ban voor kankerjood en geen ban voor iemand een kogel door z'n kop wensen?
quote:
Nee, maar kom niet bijdehand doen dat Feyenoord derde is en daarom minder.
quote:
Ik mag hopen dat dit een grap is.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Nee precies, internationals mis je niet. Babel daarentegen wel

Ik denk inderdaad niet dat we eruit gaan komen

Babel vind ik even waardeloos als Pieters.
Maar kom op zeg, Narsingh speelde de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure prima, maar daarvoor was het toch gewoon pure middelmaat. Of vond je het onterecht dat hij lang op de bank heeft gezeten?
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef kapiteintje het volgende:[..]
Ik mag hopen dat er wat van die doodsverwensing wordt gezegd of niet? Of krijgen we hier tegenwoordig wel een ban voor kankerjood en geen ban voor iemand een kogel door z'n kop wensen?
Niemand krijgt een ban voor 'kankerjood' dus waar je het over hebt snap ik niet zo goed. Beleid van VBL mag je in Feedback bespreken verder.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Babel vind ik even waardeloos als Pieters.
Maar kom op zeg, Narsingh speelde de laatste paar wedstrijden voor zijn blessure prima, maar daarvoor was het toch gewoon pure middelmaat. Of vond je het onterecht dat hij lang op de bank heeft gezeten?
Nee, maar het is enigszins logisch dat zo'n jongen zich even moet aanpassen. De laatste wedstrijden speelde hij gewoon prima en ging het steeds beter en beter. Ik denk dat hij zeker een toegevoegde waarde had geweest en het een hoop geschuif had voorkomen. Wat ons meer punten op had kunnen leveren. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Nee, maar het is enigszins logisch dat zo'n jongen zich even moet aanpassen. De laatste wedstrijden speelde hij gewoon prima en ging het steeds beter en beter. Ik denk dat hij zeker een toegevoegde waarde had geweest en het een hoop geschuif had voorkomen. Wat ons meer punten op had kunnen leveren. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
Maar het is bijvoorbeeld niet logisch dat as je Narsingh opstelt je dan ook Lens in de spits zet. Men doet allemaal maar wat.
En dat geschuif kwam niet alleen door blessures, ook toen Narsingh nog fit was werd er steeds weer geschoven, Dan Lens weer op rechts en Matavz in de spits, dan Lens weer in de spits en Narsingh op rechts, dan weer Wijnaldum op 10 en later weer op rechts.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar het is bijvoorbeeld niet logisch dat as je Narsingh opstelt je dan ook Lens in de spits zet. Men doet allemaal maar wat.
En dat geschuif kwam niet alleen door blessures, ook toen Narsingh nog fit was werd er steeds weer geschoven, Dan Lens weer op rechts en Matavz in de spits, dan Lens weer in de spits en Narsingh op rechts, dan weer Wijnaldum op 10 en later weer op rechts.
Ach, dat soort schuiven voorin gebeurde bij Ajax ook. Alleen daar heet het 'slim inspelen op de tegenstander'. Verschil is alleen dat PSV een speler heeft waarvan men denkt dat hij spits en buitenspeler is.
RubenSosa
quote:
Die voor de 900.000ste keer weer over de gemeente moet beginnen.. terwijl er geen aanleiding voor is (geen bericht in de media over gemeente of wat dan ook).
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Die voor de 900.000ste keer weer over de gemeente moet beginnen.. terwijl er geen aanleiding voor is (geen bericht in de media over gemeente of wat dan ook).
Maak maar een TR als je zoiets ziet, dan kijk ik er naar.
Edit: Meh, als je daar niet tegenkan moet je niet op een forum gaan zitten.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:[..]
Ach, dat soort schuiven voorin gebeurde bij Ajax ook. Alleen daar heet het 'slim inspelen op de tegenstander'. Verschil is alleen dat PSV een speler heeft waarvan men denkt dat hij spits en buitenspeler is.
Ook bij Ajax is er voorin genoeg op aan te merken en vooral te verbeteren hoor, maar dat lijkt mij een andere discussie.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:[..]
Prima, is goed joh. In fok.sport denken ze daar gelukkig anders over. Maar goed daar zijn de mods wel neutraal...
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Prima, is goed joh. In fok.sport denken ze daar gelukkig anders over. Maar goed daar zijn de mods wel neutraal...
Dat kan, ik heb niks met sportfok te maken gelukkig.
RubenSosa
quote:
Gelukkig niet nee. Wel opvallend, dat verschil tussen sportsite en forum..
Maar goed, ik weet je antwoord al: discussie stoppen, ga maar naar het feedback forum..
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Gelukkig niet nee. Wel opvallend, dat verschil tussen sportsite en forum..
Maar goed, ik weet je antwoord al: discussie stoppen, ga maar naar het feedback forum..
Heel goed van je.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Het is offtopic. Stuur ze voortaan maar hier naartoe:
VBL / PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
RubenSosa
quote:
Je had ze ook gewoon hier heen kunnen sturen. Schijnt het beleid te zijn van vbl...... misschien niet jouw beleid...
VBL / PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
quote:
Het ging om één opmerking, die duidelijk 'grappig' bedoeld was. Je moet gewoon niet zo zeiken.
En nu klaar.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:[..]
Het ging om één opmerking, die duidelijk 'grappig' bedoeld was.
Je moet gewoon niet zo zeiken. En nu klaar.
Heel volwassen, als mod zijnde...
Zal dit iets met het afscheid van Van Bommel te maken hebben?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Het is als mod of mod zijnde.
Als zijnde is een contaminatie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Moet van Bommel eigenlijk blijven? Hij is misschien een goede (bege)leider, maar niet de snelste meer.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef NEDW het volgende:Moet van Bommel eigenlijk blijven? Hij is misschien een goede (bege)leider, maar niet de snelste meer.
Als ie een verdediging heeft die durft (en kan) doordekken dan hoeft hij die ruimtes niet te belopen.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 11:18 schreef Oldie57 het volgende:[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar PSV heeft zich dit seizoen zowel binnen als buiten het veld op een ongelofelijke wijze misdragen. Een topclub onwaardig.
Deze bewoording is veel meer toepasselijk, en dat ontken ik zeker niet. Het is vaak gewoon de wijze waarop je je mening hier projecteert.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Is van Bommel niet een beetje te duur daarvoor? Volgens mij is het 1 van de of zelfs best betaalde psver dit jaar, dan zou z'n toegevoegde waarde toch ook duidelijk moeten zijn zonder dat je daarvoor 4 nieuwe spelers moet aantrekken?
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Is van Bommel niet een beetje te duur daarvoor? Volgens mij is het 1 van de of zelfs best betaalde psver dit jaar, dan zou z'n toegevoegde waarde toch ook duidelijk moeten zijn zonder dat je daarvoor 4 nieuwe spelers moet aantrekken?
Engelaar was duurder.... maar ze hadden gehoopt dat die 4 het wel konden... Vorig jaar speelde psv anders he dan nu.
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Engelaar was duurder.... maar ze hadden gehoopt dat die 4 het wel konden... Vorig jaar speelde psv anders he dan nu.
Ik snap best waarom hij gehaald is hoor, maar als je Bommel alleen wil houden met een nieuwe verdediging dan vind ik het raar dat hij het meeste verdient (want Engelaar vertrekt deze zomer). Dan is hij gewoon niet goed genoeg.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Ik snap best waarom hij gehaald is hoor, maar als je Bommel alleen wil houden met een nieuwe verdediging dan vind ik het raar dat hij het meeste verdient (want Engelaar vertrekt deze zomer). Dan is hij gewoon niet goed genoeg.
Van Bommel krijgt een stuk minder dan hij bij milan kreeg. Hij is niet terug gekomen naar psv voor het geld. Maar om zijn belofte in te lossen en zijn trainerscarriere te starten bij psv.. Hij heeft gezien hoe cocu toen op handen gedragen werd in 2004-2007.
Ik heb geen idee hoe cocu wil gaan spelen, maar als hij deze verdediging houdt, dan zal cocu echt anders gaan spelen dan zou ik niet weten waarom deze echte psv'er niet kan blijven. Veel hoger dan een miljoen zit hij niet hoor...
Daarnaast verwacht ik dat er eindelijk iets aan de verdediging gedaan wordt... nieuwe keeper, nieuwe rechtsback. Zijn waarschijnlijk ook de eisen van Cocu (om trainer te worden), en voor v.Bommel (om te blijven)
quote:
Respect
De waarheid ligt in het midden.
RubenSosa
quote:

v.Bommel
Cocu zou alleen trainer worden als de "voorwaardes" goed waren (lees de garantie van verdedigers). Mark maakt zijn beslissing op basis van een bepaald aantal dingen (lees verdedigers)... Cocu gaat maandag tekenen....hopelijk betekend dit dat v.Bommel ook blijft.
Deze man verdient een nog mooier afscheid (lees de titel).
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Ja en nee, na zijn carriere als speler, zou hij graag aan PSV verbonden willen blijven, en een trainersopleiding doorlopen. Als je dat in je achterhoofd houdt, zou je het ook kunnen interpreteren dat hij gewoon stopt na dit seizoen.
Aan de andere kant denk ik, dat bij defensieve versterkingen hij gewoon blijft. Hij wil gewoon goed afsluiten, en niet verzuipen door een falende defensie.
Maar hulde voor van Bommel, 1 van de weinige echte mannen op het veld, man met karakter.