Autocorrect op tablet.quote:
Iets met een vingertje.quote:
Geen idee. Ik ben opgehouden met luisteren want begrijp er geen hol van.quote:
Nee dat dacht ik door de algehele indruk die ik van je heb. Maar je Albagifs dragen daar zeker aan bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat dacht je door die kwalitatieve input van mij wanneer J. Alba op het veld staat.
ik las modobservatiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet er weer heel netjes uit overigens. Mooi pak, mooi hemd.
Voorzover de modeobservatie.
Hij kan ook eens een passend pak kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet er weer heel netjes uit overigens. Mooi pak, mooi hemd.
Voorzover de modeobservatie.
Daar heb je gelijk in, het zit wel altijd NET even te strak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan ook eens een passend pak kopen.
Het is ook een nogal subjectief begrip.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je vraagt wat dat is weet niemand het.
Misschien gaat-ie altijd vooraf zwaar tafelen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het zit wel altijd NET even te strak.
Nee, heeft ie weleens verteld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien gaat-ie altijd vooraf zwaar tafelen?
Hij zit beter dan die van Samsom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het zit wel altijd NET even te strak.
Vergeet jij alles wat je hoort?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en die informatie was belangrijk genoeg voor je om te onthouden..?
"doorvragen"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Matthijs gaat steeds meer door zijn gasten heen lullen.
Iedereen mag onbeperkt door Samsom heen lullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Matthijs gaat steeds meer door zijn gasten heen lullen.
Ik onthoud juist de meest stomme onbelangrijke dingen, dan denk ik: hoe weet ik dat in hemelsnaam en WAAROM weet ik dat.quote:
In discussie met zo'n gozer die volledig buiten de realiteit leeft.quote:
Botox in de lippen.quote:
hoogtepunt van de weekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig weten we dat straks Pietertje komt.
Daar leef je een hele week naar toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig weten we dat straks Pietertje komt.
En daarna komt VI om proberen op zijn succes mee te liften.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar leef je een hele week naar toe.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Als opknoeren oprotten betekent ben ik het er ook mee eens.
Theo Maassen doet dit jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook de logische man voor de oudejaarsconference.
Tegen die tijd is Pietertje aan het grote werk toe!quote:
Dus Mark is geen homo? balen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Aan haar lippen te zien heeft ze net lopen bekken met Rutte.
Had je plannetjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Mark is geen homo? balen.
Jammer ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Schippers is geen vrouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op hem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mark Rutten maakt hetero's homo. Alle andere mannen in dit topic zijn nog in de ontkenningsfase.quote:
Marc-Marie heeft zijn cavia thuisgelaten.quote:
hij maakt nog wel hetzelfde geluidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marc-Marie heeft zijn cavia thuisgelaten.
Doe maar Herman Finkers, dan ben ik blijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een blunder als je ook Pietertje op stal hebt staan.
Dus efkes wisselen die Theo.
Yepz.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Bastiefcg het volgende:
Oh nee, een gesprek met een 100 jarige. Dit gaat langzaam.
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?quote:
Kröller-Möller én Boymans & van Beuningen waren toch allemaal fout?quote:
Zeg stop eens met Groningen supporters als mongolen neer te zetten, wil je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?
correct.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
Opeens verlang je weer naar nog tien minuutjes Samsom.
Even quoten. Ik spreek je zondag weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je denkt serieus dat wij van een elftal roze flikkers gaan verliezen?
Het is een overleden cavia van MM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat haar natuurlijke haarkleur?
wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Zeg stop eens met Groningen supporters als mongolen neer te zetten, wil je?
Haha is goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even quoten. Ik spreek je zondag weer.
die gaan tanken voor de nc.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roda uit, altijd lastig. Het kan flink spoken in Kerkrade.
Grootmoeder van Eva Braun.quote:
Oh, je luistert?quote:
Dikke kans dat ze al die schilderijen zelf gejat heeft in de oorlogquote:
wordt toch weer een koningshuis filmpje, van mij mogen ze weg blijven tot ze iets nieuws hebben om uit te melkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef SwiffMeister het volgende:
Wedden dat de laatste gast òf lucky komt te vervallen.
Komt het wel op neer.quote:
Ja, en?quote:
Zij ook, alleen ze weet het zelf nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wordt toch weer een koningshuis filmpje, van mij mogen ze weg blijven tot ze iets nieuws hebben om uit te melken
Jullie DWDD meet had ook tijdens dit verhaal kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Ja, flilkker nou maar op met deze aids.
Nee met m'n konthaarquote:
Das nou je overgrootmoederquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een leuke vrouw!
Maar ik snap er geen fuck van, wtf is dit?
Waren we in slaap gevallen of we hadden ruzie gaan maken met dat mens voor ons.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie DWDD meet had ook tijdens dit verhaal kunnen zijn.
Ze lijkt wel een beetje op Sonja Barend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie DWDD meet had ook tijdens dit verhaal kunnen zijn.
Als dat wel lukt is duurt verhaal nog niet te volgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik pik hier en daar een flard van een woord op.
Wij geven de Belgen Jan Boskamp en zij geven ons dit terugquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we deze vrouw niet terugsturen? Liever een opgenaaide zandhaas opnemen, dan deze vrouw.
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk maakt pietertje straks alles weer goed,
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
Je kan maar beter een beetje op tijd dood gaan zodra het mooi is geweest.
Ik denk dat de redactie d00d is. Diewke, voortaan beter opletten!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Wat een verschrikkelijk onsympatisch wijf.
Ja idd, hij ging er ook speciaal naast zitten enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb Matthijs nog nooit zo geduldig gezien, hoe kan dit?
Wij hebben Hettty Blokquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Wat een verschrikkelijk onsympatisch wijf.
die zit waarschijnlijk aan tetten te denken terwijl hij de vrouw aankijktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb Matthijs nog nooit zo geduldig gezien, hoe kan dit?
Dat had ze 170 jaar geleden al moeten doen.quote:
Dat wel ja.quote:
Dat heel die Goebels niet moet lullen omdat ze de eerste wereldoorlog heeft meegemaaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef PirE het volgende:
Het zou lachen zijn als ze straks nog verder terug in de tijd gaat en praat over haar goede vriend Goebels
hey tong ik heb rabarber opstaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heel die Goebels niet moet lullen omdat ze de eerste wereldoorlog heeft meegemaakt
Nee, madam als in hoerenmadam wordt overal gebruikt, maar dit betekend gewoon mevrouw. Het is Frans.quote:
Die hadden wij vroeger in ons kleine tuintjequote:
hadden jullie ook andijvie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger in ons kleine tuintje
Lekker mierzoet.
in de meeste gevallen halen dat soort cadeautjes wegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:05 schreef Khaleesi het volgende:
Maar kwamen ze ook cadeautjes brengen of wat dat een grapjen?
Neequote:
Kom er maar in Herman Emmink. Wie van de drie ?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |