Autocorrect op tablet.quote:
Iets met een vingertje.quote:
Geen idee. Ik ben opgehouden met luisteren want begrijp er geen hol van.quote:
Nee dat dacht ik door de algehele indruk die ik van je heb. Maar je Albagifs dragen daar zeker aan bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat dacht je door die kwalitatieve input van mij wanneer J. Alba op het veld staat.
ik las modobservatiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet er weer heel netjes uit overigens. Mooi pak, mooi hemd.
Voorzover de modeobservatie.
Hij kan ook eens een passend pak kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet er weer heel netjes uit overigens. Mooi pak, mooi hemd.
Voorzover de modeobservatie.
Daar heb je gelijk in, het zit wel altijd NET even te strak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan ook eens een passend pak kopen.
Het is ook een nogal subjectief begrip.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je vraagt wat dat is weet niemand het.
Misschien gaat-ie altijd vooraf zwaar tafelen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het zit wel altijd NET even te strak.
Nee, heeft ie weleens verteld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien gaat-ie altijd vooraf zwaar tafelen?
Hij zit beter dan die van Samsom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het zit wel altijd NET even te strak.
Vergeet jij alles wat je hoort?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en die informatie was belangrijk genoeg voor je om te onthouden..?
"doorvragen"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Matthijs gaat steeds meer door zijn gasten heen lullen.
Iedereen mag onbeperkt door Samsom heen lullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Matthijs gaat steeds meer door zijn gasten heen lullen.
Ik onthoud juist de meest stomme onbelangrijke dingen, dan denk ik: hoe weet ik dat in hemelsnaam en WAAROM weet ik dat.quote:
In discussie met zo'n gozer die volledig buiten de realiteit leeft.quote:
Botox in de lippen.quote:
hoogtepunt van de weekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig weten we dat straks Pietertje komt.
Daar leef je een hele week naar toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig weten we dat straks Pietertje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |