Echt fantastisch, een tijdrit op zaterdag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Misschien spaart Clement zich voor de tijdrit van morgen....
Nee dat lijkt me niet. Zijn tijdrit is echt van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Misschien spaart Clement zich voor de tijdrit van morgen....
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 10:27:23Expecting a very hard stage today in the #giro. I rather have some true cols than all these steep short climbs that we have to do today. reageer retweet
Dat lachje op 8:18quote:
Tijdrit is wel belangrijk voor het klassement, ik denk dat ze het bewust op zaterdag hebben gepland zodat veel mensen het kunnen kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt fantastisch, een tijdrit op zaterdag.
Die hebben ook genoeg renners die de etappe kunnen winnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:45 schreef sonnyspek het volgende:
Wel grappig dat die groene alleen vooraan rijden om zich te bewijzen voor de sponsor die in die regio zit.
Dat gaat hem niet worden.quote:
Ik denk dat veel mensen eerder op een epische bergrit zitten te wachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdrit is wel belangrijk voor het klassement, ik denk dat ze het bewust op zaterdag hebben gepland zodat veel mensen het kunnen kijken.
Was te voorspellen met de Fantini's he. Die willen koste wat kost als eerste over de streep dus als er niemand bij zit gaan ze er ook niet komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde, want in dit soort etappes mag het kopgroepje vaak wel winnen. Vandaag dus niet...
We hebben er nu zóveel in het peleton...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef Chiappucci het volgende:
Zul je altijd zien dat de kopgroep een keer wél vooruit mag blijven als er geen Nederlanders bij zitten.
Nee want ik heb de superslomo-cam nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
Doet de NOS de regie van de Giro? Telkens van die nutteloze herhalingen...
Dan hadden we wel meer slomo's gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog geen superslomo's gezien gelukkig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
WE laten ons zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben er nu zóveel in het peleton...
Ik weet niet of het al gezegd is, maar dan zouden er denk ik wel superslomo's zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
Mart Smeets die 3 minuten hetzelfde zegt houd ik wel vol, maar dit gaat me iets te ver.quote:
Dan ben je nog stommer dan je er uit ziet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart Smeets die 3 minuten hetzelfde zegt houd ik wel vol, maar dit gaat me iets te ver.
is hier een deel 2 van?quote:
Dat hebben ze ook vast te horen gekregen toen Ruigh ging meeliften tijden de Amstel Gold Race.quote:
Vermoedelijk is hij ook niet meegesprongen met oog op de dagzegequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.
Had dat dan gedaan, godver.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.
Hansen op papier een goede klimmer?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:23 schreef TheArt het volgende:
Hansen en Sella zijn ook op papier gewoon de beste klimmers vooraan.
Die term is al zo oud als het wielrennen ongeveer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef Burner82 het volgende:
Niet bij Sporza ook al de chasse patat...
Das toch een vrij veel gebruikte wielerterm, niet alleen bij dat kansloze duo van de NOS.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef Burner82 het volgende:
Niet bij Sporza ook al de chasse patat...
Bij de NOS blijven ze er uren over bezig.... Sporza gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Das toch een vrij veel gebruikte wielerterm, niet alleen bij dat kansloze duo van de NOS.
Lees die zin nog eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Hansen op papier een goede klimmer?
En nu nog eens lezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Hansen op papier een goede klimmer?
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar ik had zelf toch meer van Rollin bergop verwacht dan van Hansenquote:
Dat was fraai om te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Politie op de vlucht, dat zien we graag
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Vini Fantini de hele dag aan het werk is puur en alleen voor een kansloze tegenaanval van Taborre. Die gaan echt nog wel wat doen.quote:
Moeten ze wel opschieten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Vini Fantini de hele dag aan het werk is puur en alleen voor een kansloze tegenaanval van Taborre. Die gaan echt nog wel wat doen.
Deed ie nog best netjes eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Brokkenpiloot Kelderman wonderwel niet op het wegdek.
nee dat voelt heerlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Op je reet 30 meter over een wegdek glijden, doet dat pijn?
Op zo'n zeepbaan als dit valt dat wel meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met een touwtje achter een auto aan gesleept worden.quote:
Ook maar meteen geven aan Gesink, Mollema, Froome, etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:40 schreef OProg het volgende:
Ik wou dat Sella doping had waardoor je wat mooier op je fiets gaat zitten.
Dat is nog niet half zo lelijk als Sella.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook maar meteen geven aan Gesink, Mollema, Froome, etc.
Manceboquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is nog niet half zo lelijk als Sella.
Sella zit in de categorie Escartin.
Ik vind dat wel mooi wanneer Gesink zichzelf kapotmaakt, zoals vorig in Californië bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook maar meteen geven aan Gesink, Mollema, Froome, etc.
Of de proloog van Parijs Nice dit jaar, waar hij zijn hele fiets aan stukken scheurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi wanneer Gesink zichzelf kapotmaakt, zoals vorig in Californië bijvoorbeeld
Als die mannen die ik noem vol gas gaan geven ziet het er echt af-schu-we-lijk uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij de mensen die ik noem is het al afschuwelijk voordat ze vol gas gaan geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als die mannen die ik noem vol gas gaan geven ziet het er echt af-schu-we-lijk uit.
Alle ballen op Wilco! #ridethefuturequote:
Niet slecht, hoe groot is die groep?quote:
Mannetje of 10 toen maar komen meer mensen terug nu, ook Kruiswijk nu.quote:
maar ja, wat op de machientjes staat moet gefietst wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wattage meters stonden verkeerd afgesteld
Zijn nu toch wel weer aangesloten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wattage meters stonden verkeerd afgesteld
Mancebo, die zat pas mooi op zijn fietsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Sneeuw op de Galibierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:54 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is het dit jaar echt ongelofelijk vaak slecht weer geweest bij wielerkoersen..
Mwa, beter vooraan afdalen, dan ergens volgen lijkt mequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Om nu zelf op kop te gaan rijden voor niks is ook weer onnodig.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Ze hadden geen vertrouwen meer in de winstkansen van Tjallingiiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Ook in de Vuelta waar Mollema het zo goed deed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel valpartijen kan ik me niet herinneren van Kruijswijk. Alleen dan die ene een paar dagen geleden.
Jantje Boven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hadden geen vertrouwen meer in de winstkansen van TjallingiiIs E. Dekker zeker mee als ploegleider?
Lloyd heeft dat wel iets te lang gevierd daarna..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
3 jaar geleden hebben ze ook een rit gewonnen, Renaat. Toen was het Lloyd.
Elke keer komen ze met een bende overschotjes, elke keer winnen ze (vermoedelijk) een rit.
Wel flink wat modder op de weg.quote:
Speldenprikjes van klassementsrenners in de eerste week van een TDF zie je amper tot niet, deze eerste week toch al wat meer actie gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat Giro-spektakel waar men tijdens de Tour altijd over vertelt, dat heb ik nog niet gezien.
Vorige jaren viel dat ook best tegen.
Risico nemen is soms vallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nibali, de fantastische daler.
Eens een mazzeltje dus voor Gesinkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef Pedroso het volgende:
Gesink wilde naar Nibali toe maar is blijven hangen.
Die kerel gaat heel vaak op z'n plaat bij het afdalen. Heeft weinig met goed dalen te kunnen maken, meer met geluk dat het soms goed afloopt.quote:
Dat klopt, maar men zegt altijd dat Nibali een fantastische daler is. Dat is hij niet, hij neemt gewoon vaak meer risico's dan andere renners.quote:
Nibali is vooral een goede daler omdat hij meer risico neemt. Is al eerder gevallen, was ook in de Giro en dacht ik toen ook regen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt, maar men zegt altijd dat Nibali een fantastische daler is. Dat is hij niet, hij neemt gewoon vaak meer risico's dan andere renners.
Die heeft al jaren geen meesterafdaling meer gereden..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:06 schreef Sautor het volgende:
Over meesterdalers gesproken, waar is Sanchez?
Ook niet echt een meesterdaler meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:06 schreef Sautor het volgende:
Zat daar in het wiel bij Evans net, bij Gesink.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:06 schreef Sautor het volgende:
Als je veel risico's neemt ben je toch niet gelijk een goede daler?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nibali is vooral een goede daler omdat hij meer risico neemt. Is al eerder gevallen, was ook in de Giro en dacht ik toen ook regen.
Twee jaar geleden toch wel mooie afdaling van de Galibier geredenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft al jaren geen meesterafdaling meer gereden..
Nee, maar het is wel onderdeel van, als je niets durft kun je ook niet snel naar beneden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je veel risico's neemt ben je toch niet gelijk een goede daler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |