Echt fantastisch, een tijdrit op zaterdag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Misschien spaart Clement zich voor de tijdrit van morgen....
Nee dat lijkt me niet. Zijn tijdrit is echt van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Misschien spaart Clement zich voor de tijdrit van morgen....
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 10:27:23Expecting a very hard stage today in the #giro. I rather have some true cols than all these steep short climbs that we have to do today. reageer retweet
Dat lachje op 8:18quote:
Tijdrit is wel belangrijk voor het klassement, ik denk dat ze het bewust op zaterdag hebben gepland zodat veel mensen het kunnen kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt fantastisch, een tijdrit op zaterdag.
Die hebben ook genoeg renners die de etappe kunnen winnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:45 schreef sonnyspek het volgende:
Wel grappig dat die groene alleen vooraan rijden om zich te bewijzen voor de sponsor die in die regio zit.
Dat gaat hem niet worden.quote:
Ik denk dat veel mensen eerder op een epische bergrit zitten te wachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdrit is wel belangrijk voor het klassement, ik denk dat ze het bewust op zaterdag hebben gepland zodat veel mensen het kunnen kijken.
Was te voorspellen met de Fantini's he. Die willen koste wat kost als eerste over de streep dus als er niemand bij zit gaan ze er ook niet komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde, want in dit soort etappes mag het kopgroepje vaak wel winnen. Vandaag dus niet...
We hebben er nu zóveel in het peleton...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef Chiappucci het volgende:
Zul je altijd zien dat de kopgroep een keer wél vooruit mag blijven als er geen Nederlanders bij zitten.
Nee want ik heb de superslomo-cam nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
Doet de NOS de regie van de Giro? Telkens van die nutteloze herhalingen...
Dan hadden we wel meer slomo's gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
Ik heb nog geen superslomo's gezien gelukkig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
WE laten ons zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben er nu zóveel in het peleton...
Ik weet niet of het al gezegd is, maar dan zouden er denk ik wel superslomo's zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Sautor het volgende:
Mart Smeets die 3 minuten hetzelfde zegt houd ik wel vol, maar dit gaat me iets te ver.quote:
Dan ben je nog stommer dan je er uit ziet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart Smeets die 3 minuten hetzelfde zegt houd ik wel vol, maar dit gaat me iets te ver.
is hier een deel 2 van?quote:
Dat hebben ze ook vast te horen gekregen toen Ruigh ging meeliften tijden de Amstel Gold Race.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |