Nohommo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
Vier vrije dagen op rij (zaterdag, zondag, donderdag en vandaag) ben ik het bed uitgedrild door timmer- en boorwerkzaamheden.
Ik kreeg deze als eerste hit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef OProg het volgende:
Zoeken op 'een echte vent' leverde dit op.
[ afbeelding ]
Of een fraaie wietplantage.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben noodgedwongen 's morgens een vent. Vier vrije dagen op rij (zaterdag, zondag, donderdag en vandaag) ben ik het bed uitgedrild door timmer- en boorwerkzaamheden. En nee, hij woont er niet net, hij is dingen aan het bouwen; meubels of zo.
Dat zal vanavond wel weer komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
ja die zag ik ookMaar dan is het weer zo een dronken droppies topic.
Nee. Maar de afgelopen twee avonden gewoon nogal veel op.quote:
Vanavond VI, dat helpt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar de afgelopen twee avonden gewoon nogal veel op.
En DWDD University. Keuzes.quote:
Opgezocht. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Specularium het volgende:
Over negeressen gesproken,
Beyonce ziet er lekker uit in die H&M reclame.
Die reconstructie van hun carrière in T&P: Behind the Blow vond ik erg grappig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
Terence & Philip afleveringen van SP vind ik niks aan.
Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Specularium het volgende:
Ligt aan je zoekgeschiedenis natuurlijk.
Zo zie je dat ik vaak naar bossen ga en Elflettering van hele slechte CDA grapjes houdt.
OF jullie zitten samen in de bosjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Die met dat bos stond bij mij trouwens als tweede. Verklaring: ik ga te veel om met Specularium in de NWS-slowchat.
Ik wist niet dat 11letterig ook al bejaard was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou die wel willen, met z'n nordic walk stokken.
Gezien zijn omroep Max humor, zou het mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 11letterig ook al bejaard was.
Ik hoop het: tenminste IEMAND die ouder is dan ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Gezien zijn omroep Max humor, zou het mij niets verbazen.
Misschien is het Jan 'kampcommandant' Slagter zelf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Gezien zijn omroep Max humor, zou het mij niets verbazen.
Niks eigenlijk. Had vanmorgen geen honger dus pas laat Lunch naar binnen zitten werken.quote:
Goeiemiddag goeiemiddag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond dames en heren.
Altijd ontbijten OProgquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Had vanmorgen geen honger dus pas laat Lunch naar binnen zitten werken.
Zonder eten naar werk rijden en daar opstarten op koffie telt zeker niet?quote:
Uh dat doe ik ook. Ik neem alleen een glas ontbijtdrank maar of dat nou echt ontbijt te noemen is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Zonder eten naar werk rijden en daar opstarten op koffie telt zeker niet?
Ja, beter dan niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat doe ik ook. Ik neem alleen een glas ontbijtdrank maar of dat nou echt ontbijt te noemen is?
Vroeger at ik echt helemaal niets. Dit lukt nog NET. Brood krijg ik niet weg 's morgens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, beter dan niks.
Ik krijg 's ochtends ook niet altijd droog voer door mijn strot heen.
Lekker. Hebben ze hier niet. Wel een keertje gegeten, van een snackbar in de buurt van waar ik toen werkte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef Specularium het volgende:
Mijn snackbar heeft goeie raspatat.
Ik denk, ik zeg het even.
Het is ook geen echte patat maar geperst zetmeel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef OProg het volgende:
Ik heb de lol nooit zo begrepen van raspatat.
geen patat/friet discussie meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef OProg het volgende:
Ik heb de lol nooit zo begrepen van raspatat.
Waar zie jij een patat/friet discussie op het feit na dat je er zelf over begint?quote:
overal behalve bij jou onder de steenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar zie jij een patat/friet discussie op het feit na dat je er zelf over begint?
Ik heb het gewoon over raspatat waar ik de lol niet van in zie aangezien het een soort geperst zetmeel is.quote:
Ik heb het maar zelfde op maar het was een beetje een slappige toestand in mijn beleving. Of het was gewoon een gaar snackkot.quote:
klinkt als een gare snackkotquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb het maar zelfde op maar het was een beetje een slappige toestand in mijn beleving. Of het was gewoon een gaar snackkot.
Dan maar Bram Ladage ofzo.
daar ook niet maar ze doen graag apartquote:
Het was in België. Daar heb ik er geen andere naam voor over als het een toko langs een macadam is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het zo gaat noemen verdien je ook gore raspatat.
Wel van gehoord, kwam hier al een keertje eerder voorbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:30 schreef sp3c het volgende:
Karina heeft nog nooit van Bram Ladage gehoord omdat ze in Amsterdam woont
triest
tot die tijd is je leven niet copleetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel van gehoord, kwam hier al een keertje eerder voorbij.
Als ik er ooit in de buurt ben ga ik even proeven daar.
Inderdaad.quote:
sp3c wil pics.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
Ja ik ga zo even snel douchen, zodat ik op tijd ben voor de dagelijkse Spangasellende.
Klopt niet, hier in Arnhem is staat er bij minstens tweederde van de cafetaria 'friet' op de prijslijst en niet 'patat'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
Bij de rivieren zit wel een grensgebied.
Daar zijn ze er nog niet uit.
[ afbeelding ]
Corrie kijkt blauwverplicht, gaat ze natuurlijk niet zeggen, daarom doe ik het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:46 schreef Tem het volgende:
Ben je die klote talenten showtjes onderhand niet eens zat?
Halve waarheidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie kijkt blauwverplicht, gaat ze natuurlijk niet zeggen, daarom doe ik het.
quote:Voor het volgende seizoen Sterren Springen zijn al twee slachtoffers gevonden: Peter Jan Rens en Andy van der Meyde.
Peter Jan Rens en Andy van der Meyde doen mee in de nieuwe reeks Sterren Springen. Dat meldde Patty Brard donderdagavond in SBS Shownieuws. “We hebben gebeld van Britt en Ymke tot aan Viola Holt. Allemaal benaderd, niemand wil het gaan doen. We zijn slechts op twee namen gekomen die het wel gaan doen: Peter Jan Rens en Andy van der Meyde”, aldus Patty.
Hoogtevrees
Volgens Koos van Plateringen is Peter Jan Rens opgegeven door zijn nieuwe liefde. “Peter Jan Rens wil vooral van zijn hoogtevrees af komen. Hij is opgegeven door zijn nieuwe vriendinnetje. Peter Jan Rens kan wel wat verdienen, want ik heb begrepen dat je een aardig zakcentje ervoor krijgt.”
Henny Huisman liet op Twitter weten dat hij bedankt voor de eer. “Weer gevraagd voor Sterren Springen, weer gezegd nee. Laat Oerlemans zelf even van de plank af springen!”
En hij moet van zijn vriendinnetjequote:Hij is opgegeven door zijn nieuwe vriendinnetje. Peter Jan Rens kan wel wat verdienen, want ik heb begrepen dat je een aardig zakcentje ervoor krijgt.”
vind die tweet van Henny Huisman triester!quote:
We hebben het ook over 2 jochies die vermoord zijn in een bos, maar die hebben 't ook niet echt goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:19 schreef Karina het volgende:
Nou ja Henny heeft het wel voor elkaar: we hebben het nu wel over hem.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het ook over 2 jochies die vermoord zijn in een bos, maar die hebben 't ook niet echt goed voor elkaar.
Dat weet je niet, aandachtshoerderij kent meerdere vormen.quote:
Dat is niet zo lief VSquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weet je niet, aandachtshoerderij kent meerdere vormen.
Kijk naar specularium.
Ik stamp poep aan en zwaai met handtasjes om aandacht, dat is ook niet normaal.quote:
Ach ik ben een oude vrouw die zit te posten op FOK! ja dat is normaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stamp poep aan en zwaai met handtasjes om aandacht, dat is ook niet normaal.
Snel in Almere gaan wonen in een vinexwoning, een Labrador kopen, 2 kinderen baren, een goudvis aanschaffen, een minivan rijden en op vakantie naar Zuid-Frankrijk en we zijn normaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik ben een oude vrouw die zit te posten op FOK! ja dat is normaalAls we het over normaal of niet gaan hebben.
jij bent er zelfs mod voor geworden, wat we natuurlijk heel erg waarderen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat weet je niet, aandachtshoerderij kent meerdere vormen.
Kijk naar specularium.
Is dit nu sarcasme?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent er zelfs mod voor geworden, wat we natuurlijk heel erg waarderen!
Met de vuist in iemand zijn kont zitten lijkt me ook niet normaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stamp poep aan en zwaai met handtasjes om aandacht, dat is ook niet normaal.
Horizon verbredend kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Met de vuist in iemand zijn kont zitten lijkt me ook niet normaal.
wk is pas net begonnen, duurt nog wel ffquote:
De hel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Snel in Almere gaan wonen in een vinexwoning, een Labrador kopen, 2 kinderen baren, een goudvis aanschaffen, een minivan rijden en op vakantie naar Zuid-Frankrijk en we zijn normaal.
Daarom liever vuistdiep in een anus.quote:
Kinky.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga vast op de grond liggen voor zometeen.
Vuist erin en gaan.quote:
Hoeft ook niet, er gewoon bovenop gaan liggen.quote:
Tja wat moet ik DAAR nou op antwoorden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er gewoon bovenop gaan liggen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat moet ik DAAR nou op antwoorden?
quote:
Ook niet Peter Jan Rens slaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet iets met mijn vuist doen om het zo maar uit te drukken.
Die is te onbelangrijk om een tik te geven.quote:
Soms voelt zoiets gewoon lekker, ongeacht belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is te onbelangrijk om een tik te geven.
Patricia Paay zou wel prettig zijn als die tikken krijgt. Samen met die dochter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Soms voelt zoiets gewoon lekker, ongeacht belang.
La Paayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Patricia Paay zou wel prettig zijn als die tikken krijgt. Samen met die dochter.
quote:
Wat nou, ze is toch wel Gay Icon.quote:
Ik zou me schamen als zoiets me zou moeten vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou, ze is toch wel Gay Icon.
Of in ieder geval verkozen daartoe.
Heeeee hooooo heeeee hooooo heeeee hooooo.
Brard moet ook de brandstapel op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef Specularium het volgende:
Ik zou als necrofiel Paay wel doen.
Beter dan die Helwegen of Brard.
Dat geldt voor alle iconen helaas.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou me schamen als zoiets me zou moeten vertegenwoordigen.
Harde Tarzan voor de verveelmomentjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef Tem het volgende:
Corrie wordt al een beetje zenuwachtig. Wijn en blokjes kaas staan klaar, pakje Belinda menthol op tafel. Laat het tv avondje maar beginnen.
Uh hoe meet je dat? En waarom zou ik dat doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is je pH-waarde nog ok? Of meet je dat niet?
Ik had het niet over jou he? voor de goede orde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Wat ik al zei: ik las mee.
Maar goed, DWDD University nu.
Nee dat weet ik Tem. Als ik vervelend ben mag je het gerust zeggen. En dat doen jullie soms ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou he? voor de goede orde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Kutavond op TV dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu DWDD University en daarna X-Factor.
Ik stel me Karina inderdaad altijd voor met van die jetsers die ze in haar nek kan leggenquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Zou hij niet iets anders aanduiden? Qua lengte?
Zou ze het vogelnestje kunnen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel me Karina inderdaad altijd voor met van die jetsers die ze in haar nek kan leggen
...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Doe mij een lul tim, zulke tetten heb ik gelukkig niet.
en dan trommelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel me Karina inderdaad altijd voor met van die jetsers die ze in haar nek kan leggen
hehehehehehehehe!quote:
Vraag je nou om mn lul in je nek te leggen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Doe mij een lul tim, zulke tetten heb ik gelukkig niet.
Swaffelkoning back in actionquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:45 schreef Tem het volgende:
Even die anaconda afstoffen, Timmmmmm. Corrie heeft er zin aan.
Ik doe het altijd met courgetten, een komkommer is te lang voor mequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Corrie stond vanmiddag bij de AH komkommers te vergelijken in de hoop dat ze opgepikt zou worden.
Jaja, de O en U liggen niet naast elkaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu keihard om mijn eigen stomme typefout te lachen
Alsof ik dat met opzet ga typen bijdehand. Ik weet dan wat ik over me heen krijg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jaja, de O en U liggen niet naast elkaar.
Flinke lozing waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik dat met opzet ga typen bijdehand. Ik weet dan wat ik over me heen krijg.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Dan maar wat minder slim. Ik heb weer andere kwaliteiten.
ssst ... Corrie noemt dat graag kwaliteitenquote:
Goed te weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige geruchten moeten krachtig worden ontkend. Dus bij deze.
mario 6 bitsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed te weten.
Jouw UI doet me ergens aan denken, een of ander beurstijdschrift of zo.
Ik heb geen UI.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed te weten.
Jouw UI doet me ergens aan denken, een of ander beurstijdschrift of zo.
Heerlijk.quote:
Nee die zijn lekker. Die ken je toch wel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is hier speciaal aan?
Zijn die extra goor?
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die zijn lekker. Die ken je toch wel?
Ja maar dan iets zoeter en groter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Zijn dat zilveruitjes op zuur?
Nu maar ff VI opgezet.quote:
gewoon beiden evenveel uitjes snoepenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar niet zoenen daarna.
Drama in bed dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |