Nohommo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
Vier vrije dagen op rij (zaterdag, zondag, donderdag en vandaag) ben ik het bed uitgedrild door timmer- en boorwerkzaamheden.
Ik kreeg deze als eerste hit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef OProg het volgende:
Zoeken op 'een echte vent' leverde dit op.
[ afbeelding ]
Of een fraaie wietplantage.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben noodgedwongen 's morgens een vent. Vier vrije dagen op rij (zaterdag, zondag, donderdag en vandaag) ben ik het bed uitgedrild door timmer- en boorwerkzaamheden. En nee, hij woont er niet net, hij is dingen aan het bouwen; meubels of zo.
Dat zal vanavond wel weer komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
ja die zag ik ookMaar dan is het weer zo een dronken droppies topic.
Nee. Maar de afgelopen twee avonden gewoon nogal veel op.quote:
Vanavond VI, dat helpt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar de afgelopen twee avonden gewoon nogal veel op.
En DWDD University. Keuzes.quote:
Opgezocht. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Specularium het volgende:
Over negeressen gesproken,
Beyonce ziet er lekker uit in die H&M reclame.
Die reconstructie van hun carrière in T&P: Behind the Blow vond ik erg grappig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
Terence & Philip afleveringen van SP vind ik niks aan.
Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:28 schreef Specularium het volgende:
Ligt aan je zoekgeschiedenis natuurlijk.
Zo zie je dat ik vaak naar bossen ga en Elflettering van hele slechte CDA grapjes houdt.
OF jullie zitten samen in de bosjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Die met dat bos stond bij mij trouwens als tweede. Verklaring: ik ga te veel om met Specularium in de NWS-slowchat.
Ik wist niet dat 11letterig ook al bejaard was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou die wel willen, met z'n nordic walk stokken.
Gezien zijn omroep Max humor, zou het mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 11letterig ook al bejaard was.
Ik hoop het: tenminste IEMAND die ouder is dan ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Gezien zijn omroep Max humor, zou het mij niets verbazen.
Misschien is het Jan 'kampcommandant' Slagter zelf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Gezien zijn omroep Max humor, zou het mij niets verbazen.
Niks eigenlijk. Had vanmorgen geen honger dus pas laat Lunch naar binnen zitten werken.quote:
Goeiemiddag goeiemiddag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond dames en heren.
Altijd ontbijten OProgquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Had vanmorgen geen honger dus pas laat Lunch naar binnen zitten werken.
Zonder eten naar werk rijden en daar opstarten op koffie telt zeker niet?quote:
Uh dat doe ik ook. Ik neem alleen een glas ontbijtdrank maar of dat nou echt ontbijt te noemen is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Zonder eten naar werk rijden en daar opstarten op koffie telt zeker niet?
Ja, beter dan niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat doe ik ook. Ik neem alleen een glas ontbijtdrank maar of dat nou echt ontbijt te noemen is?
Vroeger at ik echt helemaal niets. Dit lukt nog NET. Brood krijg ik niet weg 's morgens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, beter dan niks.
Ik krijg 's ochtends ook niet altijd droog voer door mijn strot heen.
Lekker. Hebben ze hier niet. Wel een keertje gegeten, van een snackbar in de buurt van waar ik toen werkte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef Specularium het volgende:
Mijn snackbar heeft goeie raspatat.
Ik denk, ik zeg het even.
Het is ook geen echte patat maar geperst zetmeel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef OProg het volgende:
Ik heb de lol nooit zo begrepen van raspatat.
geen patat/friet discussie meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef OProg het volgende:
Ik heb de lol nooit zo begrepen van raspatat.
Waar zie jij een patat/friet discussie op het feit na dat je er zelf over begint?quote:
overal behalve bij jou onder de steenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar zie jij een patat/friet discussie op het feit na dat je er zelf over begint?
Ik heb het gewoon over raspatat waar ik de lol niet van in zie aangezien het een soort geperst zetmeel is.quote:
Ik heb het maar zelfde op maar het was een beetje een slappige toestand in mijn beleving. Of het was gewoon een gaar snackkot.quote:
klinkt als een gare snackkotquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb het maar zelfde op maar het was een beetje een slappige toestand in mijn beleving. Of het was gewoon een gaar snackkot.
Dan maar Bram Ladage ofzo.
daar ook niet maar ze doen graag apartquote:
Het was in België. Daar heb ik er geen andere naam voor over als het een toko langs een macadam is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het zo gaat noemen verdien je ook gore raspatat.
Wel van gehoord, kwam hier al een keertje eerder voorbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:30 schreef sp3c het volgende:
Karina heeft nog nooit van Bram Ladage gehoord omdat ze in Amsterdam woont
triest
tot die tijd is je leven niet copleetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel van gehoord, kwam hier al een keertje eerder voorbij.
Als ik er ooit in de buurt ben ga ik even proeven daar.
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |