quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat het zo verschrikkelijk onzeker overkomt.
Ey ik kom nog kratten bier halen hé. Niet zo brutaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek van vbl zijn, dus denk niet zo snel.
wat is datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
En niet eens een verwijzing naar Operatie Iraqi Freedom![]()
.
En ook geen een naar Bobo's in de bushquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
En niet eens een verwijzing naar Operatie Iraqi Freedom![]()
.
Of anders?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey ik kom nog kratten bier halen hé. Niet zo brutaal
Vind jij Davy niet aardig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek van vbl zijn, dus denk niet zo snel.
GGMM steunt mij. Dit is als graffiti in een tunnel. Voor sommige is het vandalisme, maar voor andere kunst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit bij de nachtwacht was gebeurd had je levenslang gekregen.
Zedenzaken van de Nederlandse politie heeft daar de mod-rechten al verworven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil mod zijn bij habbo of runescape
Je nooit opgevallen, gasten die typen 'ik denk dat ik ga slapen'.. Je gaat naar je nest of je gaat het niet.quote:
Bevrijding Irak.quote:
De belangrijke zaken schuiven steeds meer naar de achtergrondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook geen een naar Bobo's in de bush
Wie dacht jij dat ik was, kloon ofzo?quote:
Niemand geeft een fuck om wie jij bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie dacht jij dat ik was, kloon ofzo?
Goh dat wisten we nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pech voor Stijntje dat hij net vandaag heeft onthuld flaporen te hebben
Ik denk niet dat hij een goede mod zou zijn, wie ik wel of niet aardig vind doet er verder niet zoveel toe.quote:
quote:
Kusje, nu niet meer in je broek plassen, zeurpietquote:
Maar ik wist het ook niet zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je nooit opgevallen, gasten die typen 'ik denk dat ik ga slapen'.. Je gaat naar je nest of je gaat het niet.
Oh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een goede mod zou zijn, wie ik wel of niet aardig vind doet er verder niet zoveel toe.
Kan gebeuren, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
M'n gestook was minder effectief als ik had gehoopt.
Geen idee, ik kwam de pic ergens tegen en moest meteen aan jou denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie moet de des betreffende vrouw in mijn FB voorstellen?
Je kunt best ver inzoomen, en bedankt dat je weleens aan mij denkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam de pic ergens tegen en moest meteen aan jou denken.
-quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
Is het jullie opgevallen dat in 2003 de nummer 3 zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
Is het jullie opgevallen dat in 2003 de nummer 3 zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar stond Rensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan snap je nu pas mijn reply in jouw fobo...
melvin platjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Als je je uiterlijk gaat vergelijken met een voetballer, op wie lijken jullie?
Nou ja, eigenlijk nooit. Behalve nu. Anders stond je fobo nu vol met reacties van mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt best ver inzoomen, en bedankt dat je weleens aan mij denkt.
Of zo.
Tot de W van Fok-dictatuur hihi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lijkt mij een poging tot de W van.. ja van.. Wat..
David Beckham als ik RonDanja zijn DM's mag geloven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
inb4?quote:
Ik heb niks met Heerenveen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck ja, ik haal jullie 2 altijd door elkaar
Beckham van het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
'hihih' Meteen afleren!quote:
Die Irakees welke het een seizoen bij Twente mocht proberen als Aziatisch voetballer van het jaarquote:
Maher met een bontkraagjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Jij ook niet?quote:
Meisjes plagen kusjes vragen. Zo had ik ooit een bijna-vriendin die wilde dat ik het woordje 'hoor' afleerde want dat vond ze zo lelijk.quote:
strootmanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
pelle uiteraardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Nashat Akramquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Irakees welke het een seizoen bij Twente mocht proberen als Aziatisch voetballer van het jaar![]()
Even zijn naam opzoeken
quote:
Hoi Styloquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Irakees welke het een seizoen bij Twente mocht proberen als Aziatisch voetballer van het jaar![]()
Even zijn naam opzoeken
Ik heb een heel lijstje..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen.
Zo had ik ooit een bijna-vriendin die wilde dat ik het woordje 'hoor' afleerde.
ja. heb je zn kankerkop erop zitten ja?quote:
Wat minder lang en minder baardgroei.quote:
Nee, keurig afgericht ventjequote:
Hij voetbaltquote:
Een mix tussen Ulrich van Gobbel en John de Wolf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt zelf een rotkop op 80% van de foto's.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rotkop heeft die gozer op 80% van de foto's
Hoi Stylo? Dit is ook enkel een mislukte poging tot.
[ afbeelding ]
Nee, wel jeugdopleiding gedaan. Hier laat ik het bijquote:
Hater.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rotkop heeft die gozer op 80% van de foto's
Hoi Stylo? Dit is ook enkel een mislukte poging tot.
[ afbeelding ]
Hij is gelukkigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Arme knul![]()
.
Geintje, vast goed voor elkaar,![]()
liefde schattig.
Bevalt je unibrow? Godverdomme, wat lelijk.quote:
Enkelvoud.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een intrigerende wenkbrauwen heeft die meneer.
Kan je eens vragen of ze echt zo'n heuptasje hebben om die bobbel van hun portemonnee te verbergen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik in de hood ben met mijn mocro vrienden.
Snap dat echt niet, ik heb soms ook een verdwaald haartje daar. Gelijk met een pincet eruit trekkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Bevalt je unibrow? Godverdomme, wat lelijk.
Dat is echt zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je eens vragen of ze echt zo'n heuptasje hebben om die bobbel van hun portemonnee te verbergen?
Waarom doe je dit? Echt grappig zou ik dit niet willen noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt zelf een rotkop op 80% van de foto's.
Beker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft die ooit een wedstrijd gespeeld bij Twente? Nee he?
mobiel = gsmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is echt zo.
Ze vinden het makkelijker om op 1 plek je mobiel, gsm enzo te doen.
Ik mis het draaiorgel..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik in de hood ben met mijn mocro vrienden.
Hun portemonnee en gsm of die van mij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is echt zo.
Ze vinden het makkelijker om op 1 plek je mobiel, gsm enzo te doen.
WTF.quote:
Ik doe niet aan die onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren op jouw fobo![]()
?!
Deed je maar aan meer niet meequote:
Hou eens op. Ik krijg hier een beetje een little rabbit vanquote:
Ik ben melkwitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:42 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben wel achtergekomen dat mijn huid eigenlijk best wel wit is. Ik dacht altijd dat ik mocro huid had, maar dat is niet zo.
Einde bericht.
Ja, dat kan zowaar zonder actief te zijn op social media.quote:
Heb je dan ook geen facebook?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat kan zowaar zonder actief te zijn op social media.
Nou ja, gelukkig heb ik wel foto's van je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat kan zowaar zonder actief te zijn op social media.
Nope, ik heb een levenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heb je dan ook geen facebook?
Een tussendoortje!
[ afbeelding ]
Jij ook al?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb ik wel foto's van je.
Bro's before ho's enzo, dus deel!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een domme argument.quote:
Ik hoef je er zeker niet op te wijzen dat je in de VBL SC zitquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat je een neger was
Lijkt ze op Gemma?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet zonder toestemming.
Wil je het nu nog over 'dom' hebben?quote:
Maar dat dacht ik ook van Sjaakquote:
dom had voldaan. Tevens had het je 2 letters typen weten te besparen.quote:
Dommer dan het jouwe wordt het niet, maar het is mooi dat je een uitweg zoektquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je het nu nog over 'dom' hebben?
niks tegen negers verder hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dat dacht ik van Sjaak
Maakt niet, boks
hij is allochtoon, vuile RACSIST!! :Squote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rode loper en zo!! Bff4lf!quote:
volstaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dom had voldaan. Tevens had het je 2 letters typen weten te besparen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. De dag dat ik een Facebook account aanmaakte
Dat is wel het laatste wat iemand denkt als je je FB en UI bekijktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks tegen negers verder hoor.
boks terug ouwe
Ik ben moe, en dit staat mooier. Herman Finkers en dergelijke. Opeens valt het kwartje wel waarom laatst iemand mij hier Herman noemde.quote:
Alleen ik heb foto's.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moe, en dit staat mooier. Herman Finkers en dergelijke. Opeens valt het kwartje wel waarom laatst iemand mij hier Herman noemde.
Als je iemand onderwijst ben je narcist? Scholen maar sluiten dan en OV kaarten inleverenquote:
Ach nee, zo gedrochtelijk is ze niet hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen ik heb foto's.
en dit wil je niet zien.
narcist?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je iemand onderwijst ben je narcist? Scholen maar sluiten dan en OV kaarten inleveren
Mijn triceps! Een beetje Nadal is er jaloers op!quote:
Hahahaha *pompoen*quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen ik heb foto's.
en die wil je niet zien.
Maar het blijft een dom argument.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Imago van Nadal is volledig naar de klote.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn triceps! Een beetje Nadal is er jaloers op!
Ik ben alles wat jij wil.. op je zolderkamerquote:
Ja, ik haal wat roze brillen van je neus.. sorrie..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Imago van Nadal is volledig naar de klote.
Tijd voor een normale post. Waarom blijf je dit soort nonsens hier neerzetten? Mij heb je er niet mee, maar het begint wel een tikkeltje vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wil.. op je zolderkamer
Wat zie jij als nonsens?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor een normale post. Waarom blijf je dit soort nonsens hier neerzetten? Mij heb je er niet mee, maar het begint wel een tikkeltje vermoeiend te worden.
Tevens ga ik nu douchen.
Rukze en daarna Douchze.quote:
Ongelofelijk laf dit...quote:AMSTERDAM - De ramen van een 17-jarige blinde jongen uit Nieuw Sloten zijn dinsdagavond ingegooid met een baksteen. Eerder die avond werd hij op straat met vuurwerk belaagd door vijf jongens.
Dit artikel is geschreven door meeschrijver Fidilio, die de blinde jongen goed kent.
Belaagd
Sinds enige tijd heeft een blinde jongen de beschikking over een hulpmiddel (geleidehond) om zich door Amsterdam te begeven. Omdat de verkeerslichten bij de Plesmanlaan/Laan van Vlaanderen niet goed functioneren en het zonder verkeerslichten levensgevaarlijk is om daar over te steken, loopt hij nu richting Vorselaarsstraat/Kasterleepark. Hoewel dit veiliger lijkt, presteren toch nog enkele automobilisten hem (bijna) aan te rijden in de woonwijk Nieuw Sloten. “Ik zag hem niet!” of “Hij zag mij niet aankomen” is een veelvuldig excuus. Dinsdagavond werden hij en zijn geleidehond, door een vijftal jongens in de leeftijd van 11 tot 14 jaar, met allerlei opmerkingen bestookt en uiteindelijk met vuurwerk belaagd.
Steen
Door het bellen met de politie is deze komen kijken en heeft zij deze jongens aangesproken en hun telefoonnummers genoteerd, verdere personalia werd er niet verstrekt. Omstreeks 22.45 werd echter op de blinde jongen zijn huisadres een steen door het raam gegooid. Dit als vergelding van de melding, wordt aangenomen.
Ook bij deze melding is de politie betrokken, ook ditmaal kan de politie niets doen want 'hij heeft niets gezien.' De meest simpele spelletjesdetective had op zijn minst de nummers van hun ouders gebeld om te zien of hun lieftallige kroost wellicht wel op bed lag. Er waren tenslotte genoeg aanwijzingen om het in hun richting te zoeken. Nee, een aangifte was meer dan afdoende.
Geen incident
Het begint met opmerkingen maken, vuurwerk gooien, ramen ingooien en straks….. beroving, of erger, lichamelijk geweld. Dit moet tijdig worden gestopt! Was het maar een incident, maar ook in het nieuws komen deze verhalen veelvuldig voor.
De blinde jongen is door dit voorval aangegrepen. Niet alleen is hij het vertrouwen van veiligheid kwijt en ook belemmert het hem in het lopen in Amsterdam, maar nog meer is dat diegene die ook voor zijn rechten op moeten komen hem niet serieus nemen of voldoende actie ondernemen. De passieve houding heeft uiteindelijk geleidt tot meer geweld. Nog maar te zwijgen over eventueel letsel van de geleidehond.
Wij zouden graag in contact komen met deze stoere jongens en hun ouders, om hen het licht te laten zien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik haal wat roze brillen van je neus.. sorrie..
Geil, maar ik doe het liever in mijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wil.. op je zolderkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 01:54:20 ]
Die had vooral mijn aandacht omdat 'ie zo lekker te keer kon gaan.. Dé overeenkomst met Van Bommelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Dan maar Roddick met z'n autistische trekjes.
Ik kan je wel vertellen wat voor jongens in die buurt wonen.quote:
En ik een klein beetje huilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die foto hier al 4x gezien, en iedere keer moet ik hardop lachen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geil, maar ik doe het liever in mijn slaapkamer.Mijn zegen heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die had vooral mijn aandacht omdat 'ie zo lekker te keer kon gaan.. Dé overeenkomst met Van Bommel
Ik 'ken' deze buurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen wat voor jongens in die buurt wonen.
Ik hou van fanatiekquote:
Lambiek is een tering debielquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jan van Halst en Robben zijn ook fanatiek....
Maar wat is het verhaal achter die foto? Lachen ze hem echt uit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen wat voor jongens in die buurt wonen.
[..]
En ik een klein beetje huilen![]()
.
Nee, die janken al voor ze geslagen worden. Was ook de reden dat ik afknapte op Van B.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jan van Halst en Robben zijn ook fanatiek....
Oh! dan is het goed!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die janken al voor ze geslagen worden. Was ook de reden dat ik afknapte op Van B.
Hoek van de foto waarschijnlijk kan me niet voorstellen dat ze niet professioneel genoeg zijn om te voorkomen spelers uit te lachen, de ene vrouw ziet er ook meer uit als een 'leidinggevende', dus lijkt me erg sterk dat ze van Bommel uitlachen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wat is het verhaal achter die foto? Lachen ze hem echt uit?
Marokkanen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hufters. Gezien de wijk en het gedrag van dit soort types heb ik wel weer een vermoeden.
Gekken verdienen behandeling, idioten strafquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Marokkanen...
.. en nee, ik heb er niks tegen. Maar dit soort gekken verdienen de doodstraf.
Zonder die n had wel voldaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gekken verdienen behandeling, idioten straf
Dan zijn het idioten. Deze gasten hebben niks aan een behandeling.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gekken verdienen behandeling, idioten straf
Welke n?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder die n had wel voldaan.
Niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder die n had wel voldaan.
Doodstraf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Marokkanen...
.. en nee, ik heb er niks tegen. Maar dit soort gekken verdienen de doodstraf.
Ik heb je stukje ( bewust) niet gelezen.. In mijn hoofd dwalen die 2 jongetjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan zijn het idioten. Deze gasten hebben niks aan een behandeling.
straight to the topquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu heb ik een weg ingeslagen en ga ik er vol voor.
#TeamJohannes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gaat over 'mensen', voor zover je het mensen kan noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bekijk jij even bij welke n ik er het beste uit kom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#TeamJohannes.
Op welke 'n' zetten we in. Idiote straf?
is die hmf zo hoog geleid dan?quote:
hij heeft 8 bachelors en 10 masters afgerondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is die hmf zo hoog geleid dan?
Jullie praten steeds dat ie allemaal wetenschappelijke shit doet enzo
De Matrix is deels waar. Alles wat jij om je heen ziet is onder invloed van HMF. Ze zeggen dat de wereld is opgebouwd uit sterrenstof, maar die theorie kan de prullenbak in sinds HMF zijn geboorte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is die hmf zo hoog geleid dan?
Jullie praten steeds dat ie allemaal wetenschappelijke shit doet enzo
Sinds zijn geboorte neemt het aantal gelovigen in Nederland gestaag af. Kan geen toeval zijn, mensen hebben eindelijk weer een roeping.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Matrix is deels waar. Alles wat jij om je heen ziet is onder invloed van HMF. Ze zeggen dat de wereld is opgebouwd uit sterrenstof, maar die theorie kan de prullenbak in sinds HMF zijn geboorte.
HMF zou zelfs een snake on crack weer netjes in het gareel krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds zijn geboorte neemt het aantal gelovigen in Nederland gestaag af. Kan geen toeval zijn, mensen hebben eindelijk weer een roeping.
Serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zou zelfs een snake on crack weer netjes in het gareel krijgen.
Je kan ook niet ontkennen dat de PVV deels gelijk heeft. Probleem is echter dat ze een hele bevolkingsgroep aanpakken in plaats van deze idioten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:04 schreef Norakiaan het volgende:
Zelfde types die grensrechters doodtrappen. Heb een lengte van jaren gevoetbald en ik heb altijd gezeik met Marokkanen gehad. Kan niet anders zeggen.
quote:Op maandag 15 april 2013 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hou ook van naakt schijten, jullie ook? Vind dat echt kut als je gaat schijten en je hebt kleren aan..
Dat is niet waar overigens en toeval bestaat niet haha, het aantal mensen dat zich verbindt aan een religie neemt af, maar het aantal gelovigen blijft in balans min of meer zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds zijn geboorte neemt het aantal gelovigen in Nederland gestaag af. Kan geen toeval zijn, mensen hebben eindelijk weer een roeping.
HMF is een sisseltong. Dat overkomt alleen de allerbeste tovenaars.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zou zelfs een snake on crack weer netjes in het gareel krijgen.
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke van degenen die toekijkt ben ik? En welke is Rens? En GGMM?
Ja hehe, die geloven in HMF.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is niet waar overigens en toeval bestaat niet haha, het aantal mensen dat zich verbindt aan een religie neemt af, maar het aantal gelovigen blijft in balans min of meer zo.
Dat moest gewoon iemand voorstellen die in de rij stondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze is wel heel ehm...Is dat trouwens zijn afro op de grond. Een omgekeerde Humberto Tan.
Je weet toch zelf wel welke haarkleur je hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke van degenen die toekijkt ben ik? En welke is Rens? En GGMM?
Overstappen hoeft niet bij HMF. Zolang je maar loyaal aan hem bent, en elke dag al zijn diploma's opnoemt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is niet waar overigens en toeval bestaat niet haha, het aantal mensen dat zich verbindt aan een religie neemt af, maar het aantal gelovigen blijft in balans min of meer zo.
Ik zag het later ja. Leuk detailquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moest gewoon iemand voorstellen die in de rij stond
Oh ja dan ben ik de linker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel welke haarkleur je hebt
De drol van Geo4kant is net zo bruin als Sjek. Alleen dat vond ik te onsmakelijk worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja dan ben ik de linker.
Nou ik vind hem slecht. er zou iets Anti Sjek in staan.
Nee grapje hoor hij is geslaagd. Ik mag die jongen toch al niet zo omdat hij zo vaak negatief doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De drol van Geo4kant is net zo bruin als Sjek. Alleen dat vond ik te onsmakelijk worden.
Moh, laat maar, veterstrikdiploma jaloers enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overstappen hoeft niet bij HMF. Zolang je maar loyaal aan hem bent, en elke dag al zijn diploma's opnoemt.
Haha geinig ja zoquote:Ik zag het later ja. Leuk detail
Wie? Geo4kant? Ik vind dat best een aardige knul hoor. Alleen deze anekdote vroeg om een tekening.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee grapje hoor hij is geslaagd. Ik mag die jongen toch al niet zo omdat hij zo vaak negatief doet.
quote:
ben je nog steeds hier? achterlijk wijfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Konijn, ik vroeg je, wat zie jij als nonsens? Ik snap, moeilijke vraag, maar span je even in voor een antwoord
Boe is vast niet orgineelquote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je nog steeds hier? achterlijk wijf
Tja sommige mensen liggen je beter als anderen ik maak me daar geen druk om. Ik heb met niemand ruzie (behalve Rickazio natuurlijk als hij irritant doet)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie? Geo4kant? Ik vind dat best een aardige knul hoor. Alleen deze anekdote vroeg om een tekening.
ja, ik begeef me graag tussen verstandelijk beperktenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je nog steeds hier? achterlijk wijf
leuk voor je, maar ze is nog steeds achterlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal.Ze heeft wel een rode loper voor mij neergelegd.
Ik heb soms ruzie met Stijn, al is dat dan niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja sommige mensen liggen je beter als anderen ik maak me daar geen druk om. Ik heb met niemand ruzie (behalve Rickazio natuurlijk als hij irritant doet)
goede kans dat iedereen hier een fatsoenlijkere studie doet dan jijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja, ik begeef me graag tussen verstandelijk beperkten
Rode loper?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
alleen als hij irritant doet, gelukkig is dat nog beperktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja sommige mensen liggen je beter als anderen ik maak me daar geen druk om. Ik heb met niemand ruzie (behalve Rickazio natuurlijk als hij irritant doet)
Dat is 'normaal' in sommige milieus...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
studerenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef Adames het volgende:
[..]
goede kans dat iedereen hier een fatsoenlijkere studie doet dan jij
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef Adames het volgende:
[..]
goede kans dat iedereen hier een fatsoenlijkere studie doet dan jij
Dat zegt z'n dochter, ik betwijfel het, zo'n fascist die gaat uiteraard leugens verspreiden en niettemin door z'n eigen kinderen te hersenspoelen soort van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Willem Sassen is een vieze NSB'er. Een beetje Mengele verraden.
Ik ga tv kijken
positiefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:17 schreef Adames het volgende:
wat ben ik negatief, en dat na zo'n leuke avond
Doel je op 'Doe eens normaal' of op de rode loper?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is 'normaal' in sommige milieus...
dat is volgens mij officieel verstandelijk beperkt, dat geef ik haar ook niet. misschien de officieuze mbo-3 routequote:
Jij bent echt een tong he?quote:
2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar krijg je rekentoetsen met vragen als wat is 5-3.
21=5quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
leer je klok kijken, zelfs op mbo 4 trouwens, echt wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volk wat met een muil inlogt maar nog geen melkflesje van inhoud kan voorzienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doel je op 'Doe eens normaal' of op de rode loper?
dat weet ik niet. Wat ik wel weet: 21=5quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:18 schreef Adames het volgende:
[..]
leer je klok kijken, zelfs op mbo 4 trouwens, echt wtf
je moet eens weten hoeveel melk ik heb als ik goed gemolken wordtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volk wat met een muil inlogt maar nog geen melkflesje van inhoud kan voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |