quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat het zo verschrikkelijk onzeker overkomt.
Ey ik kom nog kratten bier halen hé. Niet zo brutaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek van vbl zijn, dus denk niet zo snel.
wat is datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
En niet eens een verwijzing naar Operatie Iraqi Freedom![]()
.
En ook geen een naar Bobo's in de bushquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
En niet eens een verwijzing naar Operatie Iraqi Freedom![]()
.
Of anders?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey ik kom nog kratten bier halen hé. Niet zo brutaal
Vind jij Davy niet aardig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou de doodsteek van vbl zijn, dus denk niet zo snel.
GGMM steunt mij. Dit is als graffiti in een tunnel. Voor sommige is het vandalisme, maar voor andere kunst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit bij de nachtwacht was gebeurd had je levenslang gekregen.
Zedenzaken van de Nederlandse politie heeft daar de mod-rechten al verworven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil mod zijn bij habbo of runescape
Je nooit opgevallen, gasten die typen 'ik denk dat ik ga slapen'.. Je gaat naar je nest of je gaat het niet.quote:
Bevrijding Irak.quote:
De belangrijke zaken schuiven steeds meer naar de achtergrondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook geen een naar Bobo's in de bush
Wie dacht jij dat ik was, kloon ofzo?quote:
Niemand geeft een fuck om wie jij bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie dacht jij dat ik was, kloon ofzo?
Goh dat wisten we nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pech voor Stijntje dat hij net vandaag heeft onthuld flaporen te hebben
Ik denk niet dat hij een goede mod zou zijn, wie ik wel of niet aardig vind doet er verder niet zoveel toe.quote:
quote:
Kusje, nu niet meer in je broek plassen, zeurpietquote:
Maar ik wist het ook niet zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je nooit opgevallen, gasten die typen 'ik denk dat ik ga slapen'.. Je gaat naar je nest of je gaat het niet.
Oh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een goede mod zou zijn, wie ik wel of niet aardig vind doet er verder niet zoveel toe.
Kan gebeuren, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
M'n gestook was minder effectief als ik had gehoopt.
Geen idee, ik kwam de pic ergens tegen en moest meteen aan jou denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie moet de des betreffende vrouw in mijn FB voorstellen?
Je kunt best ver inzoomen, en bedankt dat je weleens aan mij denkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam de pic ergens tegen en moest meteen aan jou denken.
-quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
Is het jullie opgevallen dat in 2003 de nummer 3 zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
Is het jullie opgevallen dat in 2003 de nummer 3 zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar stond Rensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan snap je nu pas mijn reply in jouw fobo...
melvin platjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Als je je uiterlijk gaat vergelijken met een voetballer, op wie lijken jullie?
Nou ja, eigenlijk nooit. Behalve nu. Anders stond je fobo nu vol met reacties van mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt best ver inzoomen, en bedankt dat je weleens aan mij denkt.
Of zo.
Tot de W van Fok-dictatuur hihi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lijkt mij een poging tot de W van.. ja van.. Wat..
David Beckham als ik RonDanja zijn DM's mag geloven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
inb4?quote:
Ik heb niks met Heerenveen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck ja, ik haal jullie 2 altijd door elkaar
Beckham van het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
'hihih' Meteen afleren!quote:
Die Irakees welke het een seizoen bij Twente mocht proberen als Aziatisch voetballer van het jaarquote:
Maher met een bontkraagjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Jij ook niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |