Lijkt ze op Gemma?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet zonder toestemming.
Wil je het nu nog over 'dom' hebben?quote:
Maar dat dacht ik ook van Sjaakquote:
dom had voldaan. Tevens had het je 2 letters typen weten te besparen.quote:
Dommer dan het jouwe wordt het niet, maar het is mooi dat je een uitweg zoektquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je het nu nog over 'dom' hebben?
niks tegen negers verder hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dat dacht ik van Sjaak
Maakt niet, boks
hij is allochtoon, vuile RACSIST!! :Squote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rode loper en zo!! Bff4lf!quote:
volstaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dom had voldaan. Tevens had het je 2 letters typen weten te besparen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. De dag dat ik een Facebook account aanmaakte
Dat is wel het laatste wat iemand denkt als je je FB en UI bekijktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks tegen negers verder hoor.
boks terug ouwe
Ik ben moe, en dit staat mooier. Herman Finkers en dergelijke. Opeens valt het kwartje wel waarom laatst iemand mij hier Herman noemde.quote:
Alleen ik heb foto's.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig heb ik wel foto's van je.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moe, en dit staat mooier. Herman Finkers en dergelijke. Opeens valt het kwartje wel waarom laatst iemand mij hier Herman noemde.
Als je iemand onderwijst ben je narcist? Scholen maar sluiten dan en OV kaarten inleverenquote:
Ach nee, zo gedrochtelijk is ze niet hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen ik heb foto's.
en dit wil je niet zien.
narcist?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je iemand onderwijst ben je narcist? Scholen maar sluiten dan en OV kaarten inleveren
Mijn triceps! Een beetje Nadal is er jaloers op!quote:
Hahahaha *pompoen*quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen ik heb foto's.
en die wil je niet zien.
Maar het blijft een dom argument.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Imago van Nadal is volledig naar de klote.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn triceps! Een beetje Nadal is er jaloers op!
Ik ben alles wat jij wil.. op je zolderkamerquote:
Ja, ik haal wat roze brillen van je neus.. sorrie..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Imago van Nadal is volledig naar de klote.
Tijd voor een normale post. Waarom blijf je dit soort nonsens hier neerzetten? Mij heb je er niet mee, maar het begint wel een tikkeltje vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wil.. op je zolderkamer
Wat zie jij als nonsens?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd voor een normale post. Waarom blijf je dit soort nonsens hier neerzetten? Mij heb je er niet mee, maar het begint wel een tikkeltje vermoeiend te worden.
Tevens ga ik nu douchen.
Rukze en daarna Douchze.quote:
Ongelofelijk laf dit...quote:AMSTERDAM - De ramen van een 17-jarige blinde jongen uit Nieuw Sloten zijn dinsdagavond ingegooid met een baksteen. Eerder die avond werd hij op straat met vuurwerk belaagd door vijf jongens.
Dit artikel is geschreven door meeschrijver Fidilio, die de blinde jongen goed kent.
Belaagd
Sinds enige tijd heeft een blinde jongen de beschikking over een hulpmiddel (geleidehond) om zich door Amsterdam te begeven. Omdat de verkeerslichten bij de Plesmanlaan/Laan van Vlaanderen niet goed functioneren en het zonder verkeerslichten levensgevaarlijk is om daar over te steken, loopt hij nu richting Vorselaarsstraat/Kasterleepark. Hoewel dit veiliger lijkt, presteren toch nog enkele automobilisten hem (bijna) aan te rijden in de woonwijk Nieuw Sloten. “Ik zag hem niet!” of “Hij zag mij niet aankomen” is een veelvuldig excuus. Dinsdagavond werden hij en zijn geleidehond, door een vijftal jongens in de leeftijd van 11 tot 14 jaar, met allerlei opmerkingen bestookt en uiteindelijk met vuurwerk belaagd.
Steen
Door het bellen met de politie is deze komen kijken en heeft zij deze jongens aangesproken en hun telefoonnummers genoteerd, verdere personalia werd er niet verstrekt. Omstreeks 22.45 werd echter op de blinde jongen zijn huisadres een steen door het raam gegooid. Dit als vergelding van de melding, wordt aangenomen.
Ook bij deze melding is de politie betrokken, ook ditmaal kan de politie niets doen want 'hij heeft niets gezien.' De meest simpele spelletjesdetective had op zijn minst de nummers van hun ouders gebeld om te zien of hun lieftallige kroost wellicht wel op bed lag. Er waren tenslotte genoeg aanwijzingen om het in hun richting te zoeken. Nee, een aangifte was meer dan afdoende.
Geen incident
Het begint met opmerkingen maken, vuurwerk gooien, ramen ingooien en straks….. beroving, of erger, lichamelijk geweld. Dit moet tijdig worden gestopt! Was het maar een incident, maar ook in het nieuws komen deze verhalen veelvuldig voor.
De blinde jongen is door dit voorval aangegrepen. Niet alleen is hij het vertrouwen van veiligheid kwijt en ook belemmert het hem in het lopen in Amsterdam, maar nog meer is dat diegene die ook voor zijn rechten op moeten komen hem niet serieus nemen of voldoende actie ondernemen. De passieve houding heeft uiteindelijk geleidt tot meer geweld. Nog maar te zwijgen over eventueel letsel van de geleidehond.
Wij zouden graag in contact komen met deze stoere jongens en hun ouders, om hen het licht te laten zien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik haal wat roze brillen van je neus.. sorrie..
Geil, maar ik doe het liever in mijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wil.. op je zolderkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 01:54:20 ]
Die had vooral mijn aandacht omdat 'ie zo lekker te keer kon gaan.. Dé overeenkomst met Van Bommelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Dan maar Roddick met z'n autistische trekjes.
Ik kan je wel vertellen wat voor jongens in die buurt wonen.quote:
En ik een klein beetje huilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die foto hier al 4x gezien, en iedere keer moet ik hardop lachen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geil, maar ik doe het liever in mijn slaapkamer.Mijn zegen heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die had vooral mijn aandacht omdat 'ie zo lekker te keer kon gaan.. Dé overeenkomst met Van Bommel
Ik 'ken' deze buurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen wat voor jongens in die buurt wonen.
Ik hou van fanatiekquote:
Lambiek is een tering debielquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jan van Halst en Robben zijn ook fanatiek....
Maar wat is het verhaal achter die foto? Lachen ze hem echt uit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen wat voor jongens in die buurt wonen.
[..]
En ik een klein beetje huilen![]()
.
Nee, die janken al voor ze geslagen worden. Was ook de reden dat ik afknapte op Van B.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jan van Halst en Robben zijn ook fanatiek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |