Even lokken.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt altijd Pokémon vrijlaten (al vind ik dat wel zonde).
Bij Summary kun je zien welke ability je Pokémon heeft.
[ afbeelding ]
Dan ik ook.quote:
Dat is te moeilijk voor me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek een plaatje van Strootman (dit was mijn eigen idee, niet dat van DP) en paint hem dan.
Niks, maar ik zou het heel erg waarderen als je mij hierbij helpt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geen zin godverdomme. Wat ga je me aandoen als ik hulp weiger?
Er is geen oplossing voor. Accepteer het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks, maar ik zou het heel erg waarderen als je mij hierbij helpt.
Trusten.quote:
Jij ook trusten.quote:
Successupporters hebben wij niet nodig bij #TeamJohannes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik uit #TEAMJOHANNES
Dat lijkt me niet, dat mensen zich hier anders voordoen dan ze werkelijk zijn komt volgens mij niet voor hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Jimbo betwijfelde dit. Hopelijk zegt dit niks over zijn eigen 30 cm
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is geen oplossing voor. Accepteer het.
Die wordt van mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het goed is, zitten we in februari 2014 rond topic 3000.
Einde schatting.
http://fm.manutd.nl/crashdumps-en-de-mogelijke-oplossing/quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hallo Poes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Plaatje Strootman als rotsblok, wie had die ook al weer?
Wat is je probleem Typisch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die met de eer van anderen gaan rondlopen ook niet, je supporters links laten liggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Successupporters hebben wij niet nodig bij #TeamJohannes.
Hoi kloon van Madame.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Plaatje Strootman als rotsblok, wie had die ook al weer?
Hé Tiger!quote:
Volgende doel: de Hools inhalen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het goed is, zitten we in februari 2014 rond topic 3000.
Einde schatting.
Ik wil je niet de put inpraten, maar misschien moet je de advertenties die je als spam bij je email ontvangt toch eens gaan doorlezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb maar 29 cm, ik begin mij ongemakkelijk te voelen
het is geen crashdumpquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://fm.manutd.nl/crashdumps-en-de-mogelijke-oplossing/
Gr gr, snel en effectief googlen.
Die slowchat gaat veel te snelquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende doel: de Hools inhalen.
Dat gaat lastig worden vrees ik.
Hallo, ben geen kloonquote:
Wij bij #TeamJohannes nemen ons niet zo serieus, wij hebben zelfspot.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die met de eer van anderen gaan rondlopen ook niet, je supporters links laten liggen
AGAINST MODERNJOHANNES!
Bewijs het maar, dat je geen kloon bent.quote:
Nu de beker in Alkmaar is welquote:
Het waren zware tijden toen ik het bedacht, weet je toen rembrandt dominant was op de markt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij bij #TeamJohannes nemen ons niet zo serieus, wij hebben zelfspot.
jij doet nu net alsof het bedenken van tekeningen over Strootman een soort wetenschap is die je met Piero kan analyseren.
We zijn niet te stoppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is als de schildpad en de haas. Wij maken 100 posts, zij 1.
Shawsjenk Redemption.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb zin in een oude film. Andere mogelijkheden mogen ook.
[ afbeelding ]
GOM MEDIAquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken deze films niet echtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar wel liefhebster van voetballersquote:
Doe het oude werk van David Lynch. Dan weet je tenminste zeker dat je het niet begrijpt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je er al eentje geneukt dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar wel liefhebster van voetballers
welke?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe het oude werk van David Lynch. Dan weet je tenminste zeker dat je het niet begrijpt.
Ik ben iets minder bleu dan jijquote:
Ik pas 1xquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alsof ik die nog niet (10x) heb gezien.
Laat de post maar zien, dan ben ik tot excuses bereid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het waren zware tijden toen ik het bedacht, weet je toen rembrandt dominant was op de markt.
Die ken jij nietquote:
Dit doet pijn, de vorige keer liet ik het je al zien. Nu moet ik dus weer uren gaan zoeken, zoek het zelf op..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat de post maar zien, dan ben ik tot excuses bereid.
Neequote:
quote:
Hij heeft nieuwe tanden zie ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)lagen__video___.html
Telegraaf
Trusten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |