Gebasseerd op mijn plaatje, ik begon ermeequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend meesterwerk.
Geweldige artiest die dat gemaakt heeft.
Kom over een jaar maar terug. Of over 10 jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Kom over een uurtje wel terug als jullie kleuters uitgespeeld zijn
Na mijn dood zullen ze dit kunstwerk gaan waarderen en dan zal jij voor eeuwig als kneus in de geschiedenisboekjes komen te staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zou Strootman er uit zien als hij Chinees was.
En maar 2 tanden had.
Met je vinger op tt gaan en dan swipen naar rechts.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje moeilijk bij zijn nieuwe werk
[ afbeelding ]
en in vergelijking met de gemiddelde 30cm van de Vbl SC lijkt hij me inderdaad wat kleingeschapen.
Kan ik een cursus van diegene krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend meesterwerk.
Geweldige artiest die dat gemaakt heeft.
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gebasseerd op mijn plaatje, ik begon ermee
Fuck, ik dacht dat het Doublepain z'n tekening wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na mijn dood zullen ze dit kunstwerk gaan waarderen en dan zal jij voor eeuwig als kneus in de geschiedenisboekjes komen te staan.
Met al dat gehunt van jullie moet er toch iemand zijn die het niveau nog een beetje hoog houdt.quote:
Ik geen zin godverdomme. Wat ga je me aandoen als ik hulp weiger?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
STIJN GVD IK KAN HET NIET VINDEN HELP EENS IPV TOPIC OPENEN
Zoek een plaatje van Strootman (dit was mijn eigen idee, niet dat van DP) en paint hem dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik een cursus van diegene krijgen.
Iets teveel shakes op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en in vergelijking met de gemiddelde 30cm van de Vbl SC lijkt hij me inderdaad wat kleingeschapen.
Bedankt. Jimbo betwijfelde dit. Hopelijk zegt dit niks over zijn eigen 30 cmquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat kan nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met je vinger op tt gaan en dan swipen naar rechts.
quote:
Als je zo doorgaat ga ik uit #TEAMJOHANNESquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek een plaatje van Strootman (dit was mijn eigen idee, niet dat van DP) en paint hem dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |