het is geen crashdumpquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://fm.manutd.nl/crashdumps-en-de-mogelijke-oplossing/
Gr gr, snel en effectief googlen.
Die slowchat gaat veel te snelquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende doel: de Hools inhalen.
Dat gaat lastig worden vrees ik.
Hallo, ben geen kloonquote:
Wij bij #TeamJohannes nemen ons niet zo serieus, wij hebben zelfspot.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die met de eer van anderen gaan rondlopen ook niet, je supporters links laten liggen
AGAINST MODERNJOHANNES!
Bewijs het maar, dat je geen kloon bent.quote:
Nu de beker in Alkmaar is welquote:
Het waren zware tijden toen ik het bedacht, weet je toen rembrandt dominant was op de markt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij bij #TeamJohannes nemen ons niet zo serieus, wij hebben zelfspot.
jij doet nu net alsof het bedenken van tekeningen over Strootman een soort wetenschap is die je met Piero kan analyseren.
We zijn niet te stoppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is als de schildpad en de haas. Wij maken 100 posts, zij 1.
Shawsjenk Redemption.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb zin in een oude film. Andere mogelijkheden mogen ook.
[ afbeelding ]
GOM MEDIAquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken deze films niet echtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar wel liefhebster van voetballersquote:
Doe het oude werk van David Lynch. Dan weet je tenminste zeker dat je het niet begrijpt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |