SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij kent me toch beter dan dat?*snik* Ik ben geen onsjes-hysterica toch?
Ik wilde er alleen voor zorgen dat ik ervan genoot en niet naar beneden ging lopen voor meer.
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 minsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee BE, de andere kant. Is een veel (zeg dagelijks) voorkomend probleempje hier.
ja, lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
I'm the queen of hormones...
En nu ga ik een kruik maken.Ik lig al een half uur in bed met ijsvoeten en ze willen niet warm worden.
Iemand daar nog tips voor, doorbloeding verbeteren?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee BE, de andere kant. Is een veel (zeg dagelijks) voorkomend probleempje hier.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 mins
Of scheet je pure bami?
oeh irritant. Sokken aan? Tegen je partner aanwrijven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
I'm the queen of hormones...
En nu ga ik een kruik maken.Ik lig al een half uur in bed met ijsvoeten en ze willen niet warm worden.
Iemand daar nog tips voor, doorbloeding verbeteren?
Nja, het heeft wel iets met eten te maken, maar onduidelijk wat. Heb minimaal 1x per twee dagen dat ik binnen een halfuur na het eten (welk eten dan ook) naar een wc moet rennen. Allergie, IBS, iets mentaals, geen idee wat het is. Ach, ik hoef iig niet aan het lijnzaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 mins
Of scheet je pure bami?
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef _Dido_ het volgende:
En
[..]
oeh irritant. Sokken aan? Tegen je partner aanwrijven?en bepaalde activiteiten helpen bij mij ook tegen koude voeten
Te Xboxen, natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Maar manlief zit nog met zijn doos tissues de Xboxen en ik lig al op zolder.
![]()
Anyway, kruikje is gemaakt, ik ga west wing afkijken en slapen.
Lol.quote:
Dat laatste meestal. Gewoon niks meer om geven, niet meer wegen, en na een half jaar weer eens gaan staan. En huilen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef Zeester het volgende:
Wat betreft het jojo'en, ik heb daar (gelukkig) nog geen ervaring mee, en ik vertrouw er eigenlijk wel op dat ik nooit meer boven de 100 ga komen. Ik ben zo veel blijer nu ik daar onder ben, dat ik me niet meer kan voorstellen dat ik het ooit nog zo ver ga laten komen. Al zit ik nu nog in het risico-gebied, want nog niet eens een hele kilo eronder, maar jullie snappen wel wat ik bedoel. Of ik moet weer zo'n enorme weegschaalangst ontwikkelen als ik had.
Als jullie zo onwijs aan het stijgen zijn weer, gaan jullie dan onderwijl op de weegschaal en zie je het langzaam gebeuren, of doen jullie dan een paar maanden kop in het zand en is er opeens 10/20 kilo bij? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik bij vol bewustzijn van mijn gewicht zou stijgen, maar goed, ik ging nooit op de weegschaal en liet ook broek na broek te klein worden.
a dirty mind..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die opmerkingen over die tissues!
Nee, idd manflue!
Kop in het zand en alles recht praten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
Kop in het zand idd. Al heb ik er in ruim vier jaar maar tien kg bijgejojood.
Blouses die niet meer passen zijn vast gekrompen in de was etcals ik nu weer op mn streef zit, blijf ik me netjes wegen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt. 2 Miles met gewichtjes, lekker! Beetje jammer dat de overburen voor hun raam gingen staan en naar me zwaaiden. Ze gaven wel een thumbs up gelukkig
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt. 2 Miles met gewichtjes, lekker! Beetje jammer dat de overburen voor hun raam gingen staan en naar me zwaaiden. Ze gaven wel een thumbs up gelukkig
Meergranen burrito's met kip, klaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef Qwea het volgende:
Meh, ij twijfel zwaar. Woensdag Spareribs want kutdag, gisteren Mo quiche ik volkoren macaroni met zalm en sla.. doe ik vandaag bietjes, of doe ik de burrito's met kipfilet waar ik mo en mijzelf zo mee verwen
Salade en een blowjob. Kan hij wel mee leven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef Qwea het volgende:
Meh, ij twijfel zwaar. Woensdag Spareribs want kutdag, gisteren Mo quiche ik volkoren macaroni met zalm en sla.. doe ik vandaag bietjes, of doe ik de burrito's met kipfilet waar ik mo en mijzelf zo mee verwen
Meest simpel vind ik het lekkerst. Bietjes koken of gekookt koken, in dunne plakjes snijden met een kaasschaaf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand een goed recept voor een frisse bietensalade? Ik vind 'm op werk wel lekker en wil het eens zelf maken.
Even voor de volledigheid, het recept was voor flinterdun brood, zoals pappadums.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef _Dido_ het volgende:
Als je spinazie en feta lekker vindt, dan kan ik dit ook aanbevelen:
http://allrecipes.nl/rece(...)eta-uit-de-oven.aspx
Ik zou ze alleen niet met van die kleine pitabroodjes maken (heb ik wel gedaan), maar zelf een groot, dik broodje maken (zie Slank voor een recept van Tinkepink hiervoor, doodsimpel).
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik MOET deze even delen, sorry
[ afbeelding ]
ik word iig geen walvisbruid![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
wowquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Skjoe, lekker ding!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:05 schreef Vicky het volgende:
Wat onwijs balen BE!
![]()
nieuwe ATL...... 74,9!!!
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:05 schreef Vicky het volgende:
Wat onwijs balen BE!
![]()
nieuwe ATL...... 74,9!!!
![]()
Vrijgezellenzaterdagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, mijn aanstaande is net ontvoerd. Ik ga mezelf ook maar gereed maken. Justincase.
oefenshootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
VrijgezellenzaterdagNou, mocht dat voor jou ook vandaag zijn dan veel plezier!
En de foto is prachtig (je ziet er geweldig uit, uit de sixties weggestapt), maar wat waren jullie aan het doen dan
Oooooh, tof hoor! Ik wist niet eens dat zoiets bestondquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
oefenshootkijken naar leuke locatie en de fotograaf leren kennen
ik moest ook een beetje kotsen bij het idee aanvankelijk, maar ben toch wel blij dat we het gedaan hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooooh, tof hoor! Ik wist niet eens dat zoiets bestondMaar ik ben dan ook nog nooit getrouwd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben al 5 kilo afgevallen sinds mijn besluit dat het nu echt moet
Ja, dat kan ook, maar heb zo'n hekel aan die sporttas rond m'n nek. Misschien kan ik alles in mijn rugzak proppen.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben al 5 kilo afgevallen sinds mijn besluit dat het nu echt moet
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam gisteren op een website waarbij iemand beweerde dat als je al die diëten opvolgde je 178 pond kon afvallen in 5 maanden. Het waren stuk voor stuk van die extreme diëten die doorgaans maar 2-7 dagen duren (en je 5 kilo gewichtsverlies beloven binnen een week) en daar dan een hele reeks van hèEn de tijd + hoeveel kilo beloofd verlies had ze blijkbaar bij elkaar opgeteld. Nou, succes met een dieet met eerst alleen tomaten + stukje kipfilet, dan alleen groentesapjes, dan mag je alles eten, maar max 200 kcal op een dag (!) etc etc.
Wat gaan we goed danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Wat ga je goed zeg!
Ik zit ook op -4 sinds ik het weer te pakken heb.
Oh, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik denk nooit aan die ana-fans, maar dit zou precies in hun straatje passenquote:
Alles zit in mijn rugzak, sportschool is ongeveer 25 minuten lopen dus adios!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat kan ook, maar heb zo'n hekel aan die sporttas rond m'n nek. Misschien kan ik alles in mijn rugzak proppen.
jeetje wat vroeg!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, mijn aanstaande is net ontvoerd. Ik ga mezelf ook maar gereed maken. Justincase.
ja, met slaapspullen dus ik vermoed dat ze de ardennen in trekken ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jeetje wat vroeg!
hier sta ik stil, erg stil![]()
wel lekker iedere avond sporten in de gym hier.. en ik heb ook zeker de intentie om dat vol te gaan houden.. sporten is eigenlijk zoooo lekker!
volgende week iedere dag minstans 1 keer zwemmen om de laatste seconden er nog af te werken..en nog even trainen met een 50 m bad.. is toch net even anders dan 25 m bad
en daarna met jillian beginnen..heeft "insanity", ik jillian..
ik ben reuze benieuwd!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:03 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs ik met mijn jurkjesangst vind m mooi SQ.
Verkansiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo geen zin om mijn koffers te pakken en mijn huis schoon te maken voor de vakantie
Deze verkansie is nietquote:
ik denk het wel hoor. Lekker veel zuurstof happenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze verkansie is nietdenk ik. Al moet ik wel zeggen dat ik er helemaal doorheen zit en dat dat mijn lage energie- en happiness niveau wel verklaart. Een een weekje bijkomen op die boot zal me misschien wel goed doen.
donau cruise schoonfamilie verhaal meegekregen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het geloof ik gemist, waarom is de vakantie?
Lukt me bijna iedere dag, alleen vandaag even nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel hoor. Lekker veel zuurstof happen
Probeer het van de positieve kanten te bekijken
We gaan met mijn terminale schoonvader 10 dagen op Donau cruise (zo een voor bejaarde Duitsers). Inclusief mijn asshole van een autistische zwager. Er zullen vast leuke momenten zijn hoor. Maar het ziet er naar uit dat we iedere dag met mijn schoonvader zullen moeten zeulen. Hij kan nauwelijks nog lopen en het schip is niet volledig rolstoeltoegankelijk. Hij wil het heel graag omdat hij gek is op varen maar het is best wel een vreemd plan eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het geloof ik gemist, waarom is de vakantie?
mmja, daar kan ik dan weer helemaal in komen. Daarom huur ik daar dus iemand voor inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lukt me bijna iedere dag, alleen vandaag even nietHeb gewoon geen zin om mijn huis schoon te maken eigenlijk. Maar dat moet absoluut wel gebeuren. Ik ben een keer op vakantie gegaan zonder de badkamer schoon te maken. Heb je de hele vakantie een dagelijks schoongemaakte badkamer, kom je terug in zo'n vies hok. Was niet leuk.
Dus tsjakka and such!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmja, daar kan ik dan weer helemaal in komen. Daarom huur ik daar dus iemand voor in![]()
neuh ik was een paar dagen fok-offlinequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
donau cruise schoonfamilie verhaal meegekregen?
ohh pfoe!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan met mijn terminale schoonvader 10 dagen op Donau cruise (zo een voor bejaarde Duitsers). Inclusief mijn asshole van een autistische zwager. Er zullen vast leuke momenten zijn hoor. Maar het ziet er naar uit dat we iedere dag met mijn schoonvader zullen moeten zeulen. Hij kan nauwelijks nog lopen en het schip is niet volledig rolstoeltoegankelijk. Hij wil het heel graag omdat hij gek is op varen maar het is best wel een vreemd plan eigenlijk.
^^quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmja, daar kan ik dan weer helemaal in komen. Daarom huur ik daar dus iemand voor in![]()
Daar zijn ze gelukkig niet moeilijk mee. Ik heb boeken, tijdschriften, luisterboeken en zelfs een audiocursus Duits bij me. En als we in Wenen zijn hebben mijn vriend en ik een dagje saampjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh pfoe!
naja probeer dan iig een beetje te genieten.. misschien afspreken dat je iedere dag ook gewoon 2-3 uurtjes me-time hebt??
Het ligt er aan wie er verder nog op bezoek is. Bij mijn eigen oma ging ik elke middag en elke avond 6 weken lang omdat die niemand had behalve mijn vader en tante. Ik ga eigenlijk vooral mee om mijn vriend kalm te houden. Die is nogal paranoïde en negatief ingesteld en heeft zijn buik vol van de gezondheidszorg. Maar vanavond ga ik niet mee. Ik heb geen droge, niet ingepakte kleren waarmee ik over straat kanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... Ik ben maar een beetje raar, maar moet jij ook echt elke avond mee naar die oma dan?
Ik zou geloof ik niet eens elke avond naar mijn eigen oma gaan.
Een vol emmertje is een vol emmertje he...
Ik vind het heel lief en nobel van je, en je mag uiteraard net zo veel klagen als je wil, maar je geeft aan dat je het veel te druk hebt, wat heeft jouw vriend er dan aan als jouw emmertje zometeen overstroomd? Ik snap dat hoj het heel moeilijk heefg nu. Maar dat wil nog niet zeggen dat jouw belangen helemaal totaal ondergeschikt zijn he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie er verder nog op bezoek is. Bij mijn eigen oma ging ik elke middag en elke avond 6 weken lang. Ik ga eigenlijk vooral mee om mijn vriend kalm te houden. Die is nogal paranoïde en negatief ingesteld en heeft zijn buik vol van de gezondheidszorg. Maar vanavond ga ik niet mee. Ik heb geen droge, niet ingepakte kleren waarmee ik over straat kanEn het gaat met oma alweer een heel stuk beter gelukkig dus daar hoeven we ons geen zorgen meer over te maken.
En mijn emmertje is eigenlijk niet zo belangrijk op dit moment. Het emmertje van mijn vriend en schoonmoeder wel. Vandaar dat ik dus hier klaag
Badkamer bijna schoon, toilettassen voor zover mogelijk gevuld
Wat fijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:44 schreef Vicky het volgende:
Succes LS.
Fijne dag SQ.
Ik ben gewoon lichter dan ruim 8,5jr geleden...
Ik was nog niet helemaal wakker vanmorgen. Geen 74.9 maar 74,7 opde weegschaal. .
Vanavpnd sushi eten![]()
Nee, dat zijn ze ook niet totaal hoor. Hij ziet ook dat ik tegen mijn grenzen aan zit. Hij heeft bijvoorbeeld afgelopen week 4 van de 5 keer gekookt. En zodra vandaag over is, heb ik het niet meer extreem druk. Na de vakantie valt het ook allemaal heel erg mee, dan gaat het leven weer op een normaal tempo verder. Alleen afgelopen twee weken even niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief en nobel van je, en je mag uiteraard net zo veel klagen als je wil, maar je geeft aan dat je het veel te druk hebt, wat heeft jouw vriend er dan aan als jouw emmertje zometeen overstroomd? Ik snap dat hoj het heel moeilijk heefg nu. Maar dat wil nog niet zeggen dat jouw belangen helemaal totaal ondergeschikt zijn he?
Recipe for disaster, zo'n instelling. En ik heb er ervaring mee, mezelf continue wegcijferen voor anderen. Ik hoop in ieder geval dat de vakantie ontspannender is dan je verwacht!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En mijn emmertje is eigenlijk niet zo belangrijk op dit moment.
Dat heb ik dus ook hoor, na een werkdag (of nacht, nog erger) heb ik helemaal geen puf meer om te sporten. Hoe doen mensen dat tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
Dit gaat niet over vandaag, maar god hoe motiveer je jezelf nog te gaan sporten als je na een lange dag om 8 uur eindelijk rust hebt en heel je lichaam gewoon op is. Zo slecht daarin.
Vandaag dus gelukkig wel tijd en energie om te sporten.
Ik had me voorgenomen voor mijn werk te gaan sporten. Dacht dan heb ik nog wel wat energiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook hoor, na een werkdag (of nacht, nog erger) heb ik helemaal geen puf meer om te sporten. Hoe doen mensen dat toch
Waarom denk je dat ik het ongoddelijke besluit heb genomen om 's ochtends te lopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
Dit gaat niet over vandaag, maar god hoe motiveer je jezelf nog te gaan sporten als je na een lange dag om 8 uur eindelijk rust hebt en heel je lichaam gewoon op is. Zo slecht daarin.
het zit allemaal in je kopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
2 woorden : Jo-Joquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Mijn hele dikke collega is blijkbaar heel erg afgevallen met Karin de Zoete. Twee anderen waren haar al voor gegaan. Ik moest mezelf er echt ff aan herinneren dat die extreemdiëten met dingen als "appeldagen" en voedingssupplementen onzin zijn, en dat ik me er niet lullig om hoef te voelen dat er bij mij trager gaat.
Het ligt voor mij aan de sport in hoeverre ik me kan motiveren. Op maandag heb ik nooit zin in badminton. Maar ik weet dat ik me er goed van ga voelen en doe dat samen met een vriendin. Wil dus niet telkens afzeggen. Op dinsdag is zwemmen (aquafit en baantjes) echt mijn avond. En voor mij alleen. Ik praat daar bewust met niemand. Helemaal in mijn eentje ontspannen, echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
Ik kan me op donderdag echt verheugen op volleybaltraining, maar dat is natuurlijk wel anders sporten. Vooral ook veel lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook hoor, na een werkdag (of nacht, nog erger) heb ik helemaal geen puf meer om te sporten. Hoe doen mensen dat toch
Nou, niet helemaal eens... Voedingssupplementen zijn geen onzin, maar ik vertrouw het nooit als ze met fantasietermen aangeduid worden. Ik wil precies weten wat ik slik. En appeldagen zijn inderdaad onzinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Mijn hele dikke collega is blijkbaar heel erg afgevallen met Karin de Zoete. Twee anderen waren haar al voor gegaan. Ik moest mezelf er echt ff aan herinneren dat die extreemdiëten met dingen als "appeldagen" en voedingssupplementen onzin zijn, en dat ik me er niet lullig om hoef te voelen dat er bij mij trager gaat.
Ja nee zij moeten dus de eerste weken van het dieet voedingssupps nemen omdat je zo weinig kcals mag dat je niet aan je vitaminen enzo komt. Zodra je eten in pilvorm moet krijgen sla je door denk ik. Supplementeren bij ee normaal dieet heb ik uiteraard ook niets tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal eens... Voedingssupplementen zijn geen onzin, maar ik vertrouw het nooit als ze met fantasietermen aangeduid worden. Ik wil precies weten wat ik slik. En appeldagen zijn inderdaad onzin
Dat vind ik inderdaad echt een recept voor de psychiater... Voor mij danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee zij moeten dus de eerste weken van het dieet voedingssupps nemen omdat je zo weinig kcals mag dat je niet aan je vitaminen enzo komt. Zodra je eten in pilvorm moet krijgen sla je door denk ik. Supplementeren bij ee normaal dieet heb ik uiteraard ook niets tegen.
Dat doe ik ook met een gezond dieet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met een gezond dieet hoor
ok, ik klik een beetje rond op het internet met stumbleupon. Zie een dieet wat start met een ontbijt van een banaan, ingesmeerd met pindakaas en opgerold in een tortilla. Dus ik zeg tegen mijn vriend dat ik dat een gekke maaltijd vind en ik er nog nooit eerder van heb gehoord.
Een paar stumblekliks later:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met een gezond dieet hoor
ok, ik klik een beetje rond op het internet met stumbleupon. Zie een dieet wat start met een ontbijt van een banaan, ingesmeerd met pindakaas en opgerold in een tortilla. Dus ik zeg tegen mijn vriend dat ik dat een gekke maaltijd vind en ik er nog nooit eerder van heb gehoord.
Een paar stumblekliks later:Ik geloof er in. Ik zou er alleen ook nog chocopasta op smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Echt waar?!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof er in. Ik zou er alleen ook nog chocopasta op smeren
Gemiddeld he.quote:
Snelwandelen BEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gemiddeld he.hoogste piek was 161.
Ik kan het exacte plaatje hier niet kopieren vanuit Garmin maar het was pieken en dalen.
Het idee is wel een beetje om iig 1 van mijn loopjes per week low impact te doen om idd die vetverbranding zo hoog mogelijk te houden. Maar ik loop echt te sjokken als een halfje als ik mijn hr in de buurt van de 140 wil houden, dat loopt gewoon niet lekker.![]()
Ja, mij ook dus wel. Maar goed, ik troost mezelf met de gedachte dat het maal 7 nog op een best aardig week-totaal uit komt. En het is daardoor nog wel goed te combineren met het hardlopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Valt me eigenlijk mog best tegen 206 kcal. Had verwacht dat jillian meer zou verbranden.
Wat klinkt dat smerigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet naar bed geloof ik... Ik las dronken broodjes ipv donkereHet was ook echt te vroeg vanmorgen, heel erg als je op een zaterdag om kwart over zes wakker wordt en je dochter van acht pas 2,5 uur later
Net mijn behoefte aan chocolade bevredigd... Met een koffie verkeerd met daarin een lepeltje Nesquick en een scheutje muntlikeur.
Ik vind dat lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat klinkt dat smerig
Vloeibare surrogaatafter eight. Brr.
Was het een noodgreep of vind je het lekker?
Vruchten(smaak) in chocolaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Mint met chocola is net als sinaasappel met chocola. Big no-no's.
voor mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Mint met chocola is net als sinaasappel met chocola. Big go-go's.
Probeer m eventjes aan te halen misschien, misschien is ie wel zielig (ik heb ook last van m'n kattenvrouwtjes hart vandaag, want mijn (zeer aanhankelijke) meneer is vannacht alleen thuis, en dat vindt hij zeer vervelend).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor. Het is hier kloteweer met flinke wind en regen, en er staat al een uur een kat in de straat te mauwen. Ik weet niet of hij ook echt hier woont en binnen probeert te komen, maar zo klinkt het wel en mijn kattenvrouwtjeshart huilt.
Hij is net binnengelaten gelukkig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Probeer m eventjes aan te halen misschien, misschien is ie wel zielig (ik heb ook last van m'n kattenvrouwtjes hart vandaag, want mijn (zeer aanhankelijke) meneer is vannacht alleen thuis, en dat vindt hij zeer vervelend).
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou inderdaad! Bij het hardlopen gaat het bij mij vooral nog om conditie opbouwen, dus HR is eigenlijk te hoog voor vetverbranding. Maar ja, zonder conditie kan je niet lang lopen dus first things first.
quote:MYTH #1: The best way to burn fat is to keep your heart rate in the “fat-burning zone.”
This is true, but completely irrelevant. Yes, you do “oxidize” more body fat at moderate intensity levels and burn more carbohydrate fuel at higher intensities, but think of your energy stores as one big soup, and it all comes out as a wash.
If you’ve ever seen a heart-rate chart on a treadmill then you’ve read “fat-burning zone” at a moderate heart rate (about sixty per cent of maximum) and “cardiovascular training zone” at a higher rate (seventy-five per cent of maximum or greater). Those charts aren’t lying, but neither do they tell the full story. In a 2005 article in the European Journal of Sport Science researchers Stefan Bircher et al. measured fat oxidation rates at levels of intensity ranging from twenty-five to eighty-five per cent of VO2peak (eighty-five per cent of VO2peak equals ninety per cent of maximum heart rate) and determined that the highest level of fat oxidation was at sixty-five per cent intensity. Fat burning became “negligible” at intensities above eighty-five per cent because at the highest intensities we burn mostly carbohydrates for fuel. These facts lead many to believe that exercising at a moderate intensity causes enhanced fat burning. While technically factual, it ignores the bigger picture.
Ironically, fat loss is not about using fat for fueling activity. It is “calories in versus calories out,” which needs to be viewed from the perspective of what is called the twenty-four-hour energy balance. If your energy balance is negative (more calories burned than consumed), weight is lost; if your energy balance is positive, weight is gained. Yes, you may use more body fat for fuel while exercising at a moderate intensity, but in the grand scheme of the twenty-four-hour energy balance equation this means nothing. If you exercise to create an overall negative energy balance, you are going to burn those fat stores at some point in the day, whether you happen to be eating, sleeping, working, or doing … other stuff. The fact that the ratio of fat burned during moderate exercise was higher for fat than carbohydrates doesn’t matter.
Having time to exercise is an important issue for many people. If you have forty minutes in your schedule and want to maximize calories burned then pick the fastest pace you can handle for that duration of time. If you’ve ample time, this equation changes to a balancing act of finding a challenging yet sustainable level of intensity—Bircher’s aforementioned research found the most total calories were burned at a seventy-five per cent intensity level.
It’s important to note that metabolism increases on a sliding scale the higher the intensity, so you burn more calories running five kilometres than you do walking or slow jogging those same five kilometres (and in less time).
There are other great reasons to run at a higher intensity: it improves your overall cardiovascular fitness level, making you more capable in other sports, and it is better at boosting HDL (good) cholesterol. Higher intensities also create a slightly larger caloric “afterburn,” which leads us to our next myth:
link
Ongeveer 419.000 resultaten bij googlesearch op running fat burning mythquote:Myths Under The Microscope Part 1: The Low Intensity Fat Burning Zone
By Alan Aragon © 2006
The “Fat Burning Zone” On Trial
Origin of the myth
Dietary variables aside, the body’s proportional use of fat for fuel during exercise is dependent upon training intensity. The lower the intensity, the greater the proportion of stored fat is used for fuel. The higher the intensity, the greater proportional use of glycogen and/or the phosphagen system. But this is where the misunderstanding begins. Although I’m burning a greater proportion of stored fat typing this sentence, getting up and sprinting would have a greater impact on fat reduction despite its lesser proportional use of fat to power the increased intensity. Alas, sufficient investigation of the intensity threshold of maximal net fat oxidation has been done. In what’s perhaps the best designed trial of its kind, Achten & Jeukendrup found peak fat oxidation to occur during exercise at 63% VO2 max. This peak level got progressively less beyond that point, and was minimal at 82% VO2 max, near the lactate threshold of 87% [1].
Misunderstanding is perpetuated in fitness circles
It has been widely misconstrued that a greater net amount of fat is burned through lower to moderate intensity work, regardless of study duration and endpoints assessed. In addition the confusion of net fat oxidation with proportional fat oxidation, the postexercise period is critically overlooked. No distinction is ever made between during-exercise fat oxidation, recovery period fat oxidation, total fat oxidation by the end of a 24-hr period, and most importantly, a longer term of several weeks.. Thus, the superiority of lower intensity cardio continues to be touted over the more rigorous stuff that takes half the time to do. Fortunately, we have enough research data to gain a clear understanding. Let’s dig in.
Dissecting The Research
Mixed study protocols + mixed results = plenty of mixed-up trainees
As with all research involving applied physiology, the highly mixed set of results is due to a wide variation of study designs in terms subject profile, dietary manipulation, energetic balance, and actual intensities used. Nevertheless, the body of exercise-induced fat oxidation research can be easily deciphered by stratifying it into 3 subgroups: Acute effect (during exercise & immediately after), 24-hr effect, & chronic effect (results over several weeks).
Acute effects spawn ideas for further research
In addition to measuring fat oxidation during exercise, most acute effect trials look at fat oxidation at the 3 to 6 hr mark postexercise [2]. Fat oxidation during exercise tends to be higher in low-intensity treatments, but postexercise fat oxidation tends to be higher in high-intensity treatments. For example, Phelain’s team compared fat oxidation in at 3hrs postexercise of 75% VO2 max versus the same kcals burned at 50% [3]. Fat oxidation was insignificantly higher during exercise for the 50% group, but was significantly higher for the 75% group 3 hours postexercise. Lee’s team compared, in college males, the thermogenic and lipolytic effects of exercise pre-fueled with milk + glucose on high versus low-intensity training [4]. Predictably, pre-exercise intake of the milk/glucose solution increased excess postexercise oxygen consumption (EPOC, aka residual thermogenesis) significantly more than the fasted control group in both cases. The high-intensity treatment had more fat oxidation during the recovery period than the low intensity treatment. This implicates pre-fueled high-intensity training’s potential role in optimizing fat reduction while simultaneously setting the stage for quicker recovery.
24-hr effects come closer to reality
You can call it Murphy’s Law, but the promise of greater fat oxidation seen during and in the early postexercise periods of lower intensity cardio disappears when the effects are measured over 24 hours. Melanson’s research team was perhaps the first to break the redundancy of studies that only compared effects within a few hours postexercise [5]. In a design involving an even mix of lean, healthy men & women aged 20-45, identical caloric expenditures of 40% VO2 max was compared with 70% VO2 max. Result? No difference in net fat oxidation between the low & high-intensity groups at the 24 hr mark.
Saris & Schrauwen conducted a similar study on obese males using a high-intensity interval protocol versus a low-intensity linear one [6]. There was no difference in fat oxidation between high & low intensity treatments at 24 hrs. In addition, the high-intensity group actually maintained a lower respiratory quotient in postexercise. This means that their fat oxidation was higher than the low-intensity group the rest of the day following the training bout, thus the evening out the end results at 24 hrs.
Chronic effects come even closer
Long-term/Chronic effect studies are the true tests of whatever hints and clues we might get from acute studies. The results of trials carried out over several weeks have obvious advantages over shorter ones. They also afford the opportunity to measure changes in body composition, versus mere substrate use proximal to exercise. The common thread running through these trials is that when caloric expenditure during exercise is matched, negligible fat loss differences are seen. The fact relevant to bodybuilding is that high-intensity groups either gain or maintain LBM, whereas the low-intensity groups tend to lose lean mass, hence the high intensity groups experience less net losses in weight [7-9].
The body of research strongly favors high-intensity interval training (HIIT) for both fat loss and lean mass gain/maintenance, even across a broad range of study populations [9-12]. A memorable example of this is work by Tremblay’s team, observing the effect of 20 weeks of HIIT versus endurance training (ET) on young adults [9]. When energy expenditure between groups was corrected, HIIT group showed a whopping 9 times the fat loss as the ET group. In the HIIT group, biopsies showed an increase of glycolytic enzymes, as well as an increase of 3-hydroxyacyl coenzyme A dehydrogenase (HADH) activity, a marker of fat oxidation. Researchers concluded that the metabolic adaptations in muscle in response to HIIT favor the process of fat oxidation. The mechanisms for these results are still under investigation, but they’re centered around residual thermic and lipolytic effects mediated by enzymatic, morphologic, and beta-adrenergic adaptations in muscle. Linear/steady state comparisons of the 2 types tends to find no difference, except for better cardiovascular fitness gains in the high-intensity groups [13].
Summing Up the Research Findings
• In acute trials, fat oxidation during exercise tends to be higher in low-intensity treatments, but postexercise fat oxidation and/or energy expenditure tends to be higher in high-intensity treatments.
• Fed subjects consistently experience a greater thermic effect postexercise in both intensity ranges.
• In 24-hr trials, there is no difference in fat oxidation between the 2 types, pointing to a delayed rise in fat oxidation in the high-intensity groups which evens out the field.
• In long-term studies, both linear high-intensity and HIIT training is superior to lower intensities on the whole for maintaining and/or increasing cardiovascular fitness & lean mass, and are at least as effective, and according to some research, far better at reducing bodyfat.
link
Collega (fulltimer) van mij is zeer ernstig ziek (komt denk ik ook niet terug) en daarom hebben we veel meer nachtdiensten dan normaal. Dus helaas niet zo'n mooie reden. Normaal max 2 nachten, maar heb er deze week al 6.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Nooit in twijfel getrokken eigenlijk, dat HR-verhaal. Thanks Isa, weer wat geleerd! Succes met de nachtdienst. Doen jullie dienstblokken van een aantal dagen achter elkaar?
Het is bekend dat je 's nachts veel meer trek in koolhydraten hebt waardoor mensen sneller geneigd zijn veel te gaan snoepen. Ik heb momenteel wel braaf gezond eten mee wat ik op duidelijke tijden op eet (1 uur en 4:30). Nachtdiensten zijn op heel veel fronten domweg slecht voor jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef Zeester het volgende:
Ik weet nog van toen ik nachtdiensten deed dat echt funest was voor de lijn. Rond 4/5 wakker, broodje erin, rond 7 avondeten (meestal ongezond want moe) dan op werk een intens ongezonde midnight snack uit de kantine en 's ochtends op een slechte dag nog ff burger king.
eens!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk dat ik voor zeer weinig alcohol ga. De laatste keer dat ik dronk in het bijzijn van mijn schoonvader is met kerst jaren geleden en toen kregen we bonjequote:Op zondag 12 mei 2013 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, Lucky! Ik zou gewoon van alles een beetje mee-eten en niet te veel alcohol te nemen (veel kcal!). Geniet er van en lekker uitwaaien op die boot.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik gisteren ook gegeten. Heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk die sushi. ... behalve voor de weegschaal![]()
Nu hard sporten. ..
Niet slecht bezig natuurlijk, maar high intensity--> meer kcal verbrand--> uiteindelijk meer vetverbraning. Dat is t idee geloof ikquote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef Tink89 het volgende:
Dus als ik een uur op moderatelevel sport, ben ik dan goed of slecht bezig?![]()
Petekindje en z'n broertje te logeren. Gisteravond pannekoeken gegeten, maar als avond-t gewoon volkorenbeschuitjes met aardbeien ipv popcorn of gehaktballetjes die ook op tafel stonden. Ook alleen aanlenglimonade, geen fris.
Vanochtend zelfmaakminicroissantjes, maar ook heerlijke aardbeien en een grote mok thee. Heb nog een portie aardbeien mee, gaan vandaag 't dinomuseum bekijken en dan krijgen de kinders frietjes en eten wij later thuis pasta met asperges.
Xx
dat heb ik met jurkjes van Esprit. Die zijn vaak te kort voor mij. Jammer, want ikquote:Op zondag 12 mei 2013 10:59 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Niet slecht bezig natuurlijk, maar high intensity--> meer kcal verbrand--> uiteindelijk meer vetverbraning. Dat is t idee geloof ik
Dat jurkje dat ik hier laatst postte is binnen en hij is inderdaad te kort. Sterker nog, hij bedekt mn billen niet eens. Wel vreemd dat bij dat model een maat 34/36 wel lang genoeg is en een maat 42 bij mij niet. Nja zal wel een lange romp hebben dan
Geen idee of iemand anders al gereageerd heeft, maar volgens mij zie je gevolgen van goed of slecht eten pas een week later ofzo. Daarom kan je soms ook asnkomen terwijl je net een paar dagen netjes eet na een ongezonde periode.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Qwea het volgende:
Oke kan iemand van jullie me dit uitleggen : vorige week hele week 84,1. Woensdag kutdag, spareribs icm patat gegeten. Donderdag wat koekjes, vrijdag burrito's, gisteren slagroomtaart want schoonmam jarig. Gisteren woog ik 84,1, vandaag 83,6. Hoe kan dat met mijn gevreet van de afgelopen 4 dagen
oohquote:Op zondag 12 mei 2013 15:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee of iemand anders al gereageerd heeft, maar volgens mij zie je gevolgen van goed of slecht eten pas een week later ofzo. Daarom kan je soms ook asnkomen terwijl je net een paar dagen netjes eet na een ongezonde periode.
Was die pasta lekker? Ik denk erover om 'm vanavond te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef Zeester het volgende:
Ik had laatst ook zin in mexicaans, dus toen heb ik het aantal taco's gelimiteerd, en verder gewoon lekker het gehakt/bonen/groente mengsel gegeten. Zo had ik weer wat calorieen verminderd, en toch het heerlijke eten waar ik zin in had.
Ik ga zo de aubergine pasta maken uit de Allerhande van deze maand, ik ben benieuwd!
Dat kan prima een dagje. Een andere dag (zie afgelopen weekquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef Qwea het volgende:
Men ik zit op 1271 kcal. Te laag in vet, te laag in eiwit. Ik heb zo geen trek
Hij was echt heerlijk! Alleen was het wel echt te weinig voor 4 personen. Maar ga het zeker vaker maken!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was die pasta lekker? Ik denk erover om 'm vanavond te maken.
Maar wel leuk geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nog misselijk van taart en bier, ga de weegschaal maar even mijden de komende dagen
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Het was pas mn urstemaar wel een Rooie Fik!
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Euh het komt uit brouwerij de Roos in hilvarenbeek dacht ik
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Euh het komt uit brouwerij de Roos in hilvarenbeek dacht ik
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je al een tijdje doelloos achter je pc zit, beetje te surfen, beetje te dm/pm'en met mensen, te lezen op FOK! en ondertussen denk je: 'Ik zou nu beter iets aan beweging kunnen gaan doen! Yes, wandelen of zo! Of iets als Jillian! Let's go go go!'. Maar dat dan een paar keer per uur en ondertussen klik je rustig verder terwijl je op je kont zit niets te doen.
Ik in a nutshell
Bieren fanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die naam kwam wel voorbij. Hoezo weet jij dat
Ik heb dat dus vaak op mijn werk. Geen reet te beleven op FOK, maar mezelf níet los kunnen maken om iets te gaan doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je al een tijdje doelloos achter je pc zit, beetje te surfen, beetje te dm/pm'en met mensen, te lezen op FOK! en ondertussen denk je: 'Ik zou nu beter iets aan beweging kunnen gaan doen! Yes, wandelen of zo! Of iets als Jillian! Let's go go go!'. Maar dat dan een paar keer per uur en ondertussen klik je rustig verder terwijl je op je kont zit niets te doen.
Ik in a nutshell
Ja, ik moet al de hele dag harp oefenen en geen zin inquote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik in a nutshell
je weet dat je de eerste een tot twee weken drie keer harder gaat dan alles wat daarna komt?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Hazzard het volgende:
Morgen dag van de waarheid. Dan een week aan het diëten en kan ik eindelijk een redelijke inschatting maken ten opzichte van de weddenschap.![]()
Spannunddd
echt?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je de eerste een tot twee weken drie keer harder gaat dan alles wat daarna komt?![]()
nee nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik in a nutshell
ja, want dan pis je al je overtollige vocht er bij uit. Ik zie wel eens mensen roepen dat ze de eerste week al drie kilo kwijt waren. Dat is 2500 gram water en 500 gram vet, doorgaans.quote:
Ja.quote:
Wist niet dat het zoveel was, maar wel dat het meer was ja. Gelukkig is er nog genoeg te verbeteren op het gebied van beweging en hoop ik daarmee iets van de klap op te kunnen vangen. Ook zijn er vast nog wel wat trucjes om de laatste week wat extra gewicht kwijt te rakenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je de eerste een tot twee weken drie keer harder gaat dan alles wat daarna komt?![]()
level 2 is evil!!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging net Level 2 de eerste keer doen na 5km hardlopen.
*dood*
Denk je best aardig op weg te zijn bij de 10e keer level 1... wrong!!!
Maar goed, deze keer was het 305Kcal, opgeteld bij de 440 van het hardlopen zit ik aan een mooi totaal vandaag.
Waar koop je dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom er net achter dat de curves-lijn van Asos echt hele leuke kleding heeft....
asos.comquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
En hier staan allemaal heel erg lekker uitziende mini-gebakjes in de koelkast voor de Dag van de Verpleging
Ik heb cheesecake gebakken. Blijf ik mooi vanafquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
En hier staan allemaal heel erg lekker uitziende mini-gebakjes in de koelkast voor de Dag van de Verpleging
Women's Brands, Cury Kate (ik zie geen 'curves'?) en hoppa allemaal ondergoed op mijn scherm in het ziekenhuisquote:
IK heb 1 hap van 1 gebakje gehad en de rest weg gegooidquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vlgs mij ook niet meer. Ik heb inmiddels denk ik een size 16 en dat valt er buiten. Daarnaast heeft dit model hele mooie vullende tieten en ik niet, ergo... het hangt allemaal als een hobbezak om me heen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Asos is een bazenwinkel. Curves pas ik overigens niet meer
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IK heb 1 hap van 1 gebakje gehad en de rest weg gegooid![]()
Goedemorgen Joycie! Ook al met slapeloosheid te maken?Niet leuk.
vanavond mag/moet ikquote:
Volgens mij ook ja...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook altijd het idee dat je kan zien of iemand in een dalende of stijgende lijn zit - iemand in de dalende lijn ziet er altijd beter uit dan iemand in de stijgende lijn, al zijn ze zwaarder.
Zoals ik al zei: alleen als je weet dat die persoon ook lekker dingen kan maken. En het is niet 'beter', maar mensen nemen nu eenmaal minder vaak zelfgebakken dingen mee om te trakteren, hence: je neemt minder vaak gebak op 't werk.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik vind veel zelfgebakken dingen ook niet te nassen eigenlijk. Vind dat een beetje raar, ik hoor het hier supervaak, alleen dingen eten die zelfgebakken zijn. HOEzo is dat per definitie beter dan een taart van de bakker die dat al heel zijn leven doet![]()
![]()
Gewoon lactoseintolerant zijn, eet je nooit meer niet doorjezelfgebakken taart, want dan komt het er net zo hard weer uitquote:Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef klumsy het volgende:
Ik ben blij dat ik helemaal niet van taart hou, denk dat wij op kantoor ook wel elke 2 weken gebak hebben omdat er dan iemand jarig is... maar in die 8,5 jaar dat ik er werk heb ik 2 keer gebak gehad.
En dat was dan vooral omdat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen niet te nemen...
Chips daarin tegenmaar dat trakteren ze gelukkig nooit als ze jarig zijn
nee joh. De zoveelste gedecoreerde taart. Een homp smakeloze cake met een mierzoete laag kleurstof-decoratiequote:Op maandag 13 mei 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sterk zijn. Die taart vind ik persoonlijk zó overgewaardeerd! Gewoon besluiten dat je alleen nog maar gebak neemt als de persoon het zelf gebakken heeft (en je weet dat die persoon ook daadwerkelijk lekkere dingen bakt) in plaats van de zoveelste taaie vlaai van Multivlaai of erger: een supermarktvlaai!
Bij mij op 't werk kwam er nooit iemand met zelfgebakken spulquote:Op maandag 13 mei 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nee joh. De zoveelste gedecoreerde taart. Een homp smakeloze cake met een mierzoete laag kleurstof-decoratie
Die kunnen dus niet bakken. Jeetje, zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
nee joh. De zoveelste gedecoreerde taart. Een homp smakeloze cake met een mierzoete laag kleurstof-decoratie
JA! Dit merk ik ook bij foto´s van mezelf, dan zie ik een foto waar ik niet veel zwaarder ben dan nu en heb ik een onwijze plofkopquote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook altijd het idee dat je kan zien of iemand in een dalende of stijgende lijn zit - iemand in de dalende lijn ziet er altijd beter uit dan iemand in de stijgende lijn, al zijn ze zwaarder.
hier vooral veel taart-decoratie-collega's. Of multivlaaiquote:Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij mij op 't werk kwam er nooit iemand met zelfgebakken spulik was de enige
En dat: dan neem je die dus nietquote:Op maandag 13 mei 2013 10:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die kunnen dus niet bakken. Jeetje, zo moeilijk is het niet hoor.
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
botercreme vind ik niet zo lekker. Marsepein daarentegen. ... jummmmmmmquote:Op maandag 13 mei 2013 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en botercreme en marsepein enzo lust ik dan weer niet.
vreselijk ja...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd ja, want iedereen gaat tegenwoordig los met botercreme en andere meuk!
botercremequote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
botercreme vind ik niet zo lekker. Marsepein daarentegen. ... jummmmmmm
Ik heb net worteltjes op
Hoe heet de app die je hiervoor gebruikt?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net mijn telefoon ingeleverd ter reparatie, kijken of mijn brein het ook aan kan zonder calorie app
calorieteller van fatsecretquote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Hoe heet de app die je hiervoor gebruikt?
Ik las het ook, for what it's worthquote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
zit er nog teveel alcohol in je bloed na het vrijgezellenfeest?
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |