SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij kent me toch beter dan dat?*snik* Ik ben geen onsjes-hysterica toch?
Ik wilde er alleen voor zorgen dat ik ervan genoot en niet naar beneden ging lopen voor meer.
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 minsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee BE, de andere kant. Is een veel (zeg dagelijks) voorkomend probleempje hier.
ja, lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
I'm the queen of hormones...
En nu ga ik een kruik maken.Ik lig al een half uur in bed met ijsvoeten en ze willen niet warm worden.
Iemand daar nog tips voor, doorbloeding verbeteren?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee BE, de andere kant. Is een veel (zeg dagelijks) voorkomend probleempje hier.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 mins
Of scheet je pure bami?
oeh irritant. Sokken aan? Tegen je partner aanwrijven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
I'm the queen of hormones...
En nu ga ik een kruik maken.Ik lig al een half uur in bed met ijsvoeten en ze willen niet warm worden.
Iemand daar nog tips voor, doorbloeding verbeteren?
Nja, het heeft wel iets met eten te maken, maar onduidelijk wat. Heb minimaal 1x per twee dagen dat ik binnen een halfuur na het eten (welk eten dan ook) naar een wc moet rennen. Allergie, IBS, iets mentaals, geen idee wat het is. Ach, ik hoef iig niet aan het lijnzaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 mins
Of scheet je pure bami?
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef _Dido_ het volgende:
En
[..]
oeh irritant. Sokken aan? Tegen je partner aanwrijven?en bepaalde activiteiten helpen bij mij ook tegen koude voeten
Te Xboxen, natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Maar manlief zit nog met zijn doos tissues de Xboxen en ik lig al op zolder.
![]()
Anyway, kruikje is gemaakt, ik ga west wing afkijken en slapen.
Lol.quote:
Dat laatste meestal. Gewoon niks meer om geven, niet meer wegen, en na een half jaar weer eens gaan staan. En huilen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef Zeester het volgende:
Wat betreft het jojo'en, ik heb daar (gelukkig) nog geen ervaring mee, en ik vertrouw er eigenlijk wel op dat ik nooit meer boven de 100 ga komen. Ik ben zo veel blijer nu ik daar onder ben, dat ik me niet meer kan voorstellen dat ik het ooit nog zo ver ga laten komen. Al zit ik nu nog in het risico-gebied, want nog niet eens een hele kilo eronder, maar jullie snappen wel wat ik bedoel. Of ik moet weer zo'n enorme weegschaalangst ontwikkelen als ik had.
Als jullie zo onwijs aan het stijgen zijn weer, gaan jullie dan onderwijl op de weegschaal en zie je het langzaam gebeuren, of doen jullie dan een paar maanden kop in het zand en is er opeens 10/20 kilo bij? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik bij vol bewustzijn van mijn gewicht zou stijgen, maar goed, ik ging nooit op de weegschaal en liet ook broek na broek te klein worden.
a dirty mind..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die opmerkingen over die tissues!
Nee, idd manflue!
Kop in het zand en alles recht praten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
Kop in het zand idd. Al heb ik er in ruim vier jaar maar tien kg bijgejojood.
Blouses die niet meer passen zijn vast gekrompen in de was etcals ik nu weer op mn streef zit, blijf ik me netjes wegen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt. 2 Miles met gewichtjes, lekker! Beetje jammer dat de overburen voor hun raam gingen staan en naar me zwaaiden. Ze gaven wel een thumbs up gelukkig
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt. 2 Miles met gewichtjes, lekker! Beetje jammer dat de overburen voor hun raam gingen staan en naar me zwaaiden. Ze gaven wel een thumbs up gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |