SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij kent me toch beter dan dat?*snik* Ik ben geen onsjes-hysterica toch?
Ik wilde er alleen voor zorgen dat ik ervan genoot en niet naar beneden ging lopen voor meer.
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 minsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee BE, de andere kant. Is een veel (zeg dagelijks) voorkomend probleempje hier.
ja, lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
I'm the queen of hormones...
En nu ga ik een kruik maken.Ik lig al een half uur in bed met ijsvoeten en ze willen niet warm worden.
Iemand daar nog tips voor, doorbloeding verbeteren?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee BE, de andere kant. Is een veel (zeg dagelijks) voorkomend probleempje hier.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 mins
Of scheet je pure bami?
oeh irritant. Sokken aan? Tegen je partner aanwrijven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
I'm the queen of hormones...
En nu ga ik een kruik maken.Ik lig al een half uur in bed met ijsvoeten en ze willen niet warm worden.
Iemand daar nog tips voor, doorbloeding verbeteren?
Nja, het heeft wel iets met eten te maken, maar onduidelijk wat. Heb minimaal 1x per twee dagen dat ik binnen een halfuur na het eten (welk eten dan ook) naar een wc moet rennen. Allergie, IBS, iets mentaals, geen idee wat het is. Ach, ik hoef iig niet aan het lijnzaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan onmogelijk je chinees zijn, na 15 mins
Of scheet je pure bami?
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef _Dido_ het volgende:
En
[..]
oeh irritant. Sokken aan? Tegen je partner aanwrijven?en bepaalde activiteiten helpen bij mij ook tegen koude voeten
Te Xboxen, natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Maar manlief zit nog met zijn doos tissues de Xboxen en ik lig al op zolder.
![]()
Anyway, kruikje is gemaakt, ik ga west wing afkijken en slapen.
Lol.quote:
Dat laatste meestal. Gewoon niks meer om geven, niet meer wegen, en na een half jaar weer eens gaan staan. En huilen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:19 schreef Zeester het volgende:
Wat betreft het jojo'en, ik heb daar (gelukkig) nog geen ervaring mee, en ik vertrouw er eigenlijk wel op dat ik nooit meer boven de 100 ga komen. Ik ben zo veel blijer nu ik daar onder ben, dat ik me niet meer kan voorstellen dat ik het ooit nog zo ver ga laten komen. Al zit ik nu nog in het risico-gebied, want nog niet eens een hele kilo eronder, maar jullie snappen wel wat ik bedoel. Of ik moet weer zo'n enorme weegschaalangst ontwikkelen als ik had.
Als jullie zo onwijs aan het stijgen zijn weer, gaan jullie dan onderwijl op de weegschaal en zie je het langzaam gebeuren, of doen jullie dan een paar maanden kop in het zand en is er opeens 10/20 kilo bij? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik bij vol bewustzijn van mijn gewicht zou stijgen, maar goed, ik ging nooit op de weegschaal en liet ook broek na broek te klein worden.
a dirty mind..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die opmerkingen over die tissues!
Nee, idd manflue!
Kop in het zand en alles recht praten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
Kop in het zand idd. Al heb ik er in ruim vier jaar maar tien kg bijgejojood.
Blouses die niet meer passen zijn vast gekrompen in de was etcals ik nu weer op mn streef zit, blijf ik me netjes wegen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt. 2 Miles met gewichtjes, lekker! Beetje jammer dat de overburen voor hun raam gingen staan en naar me zwaaiden. Ze gaven wel een thumbs up gelukkig
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt. 2 Miles met gewichtjes, lekker! Beetje jammer dat de overburen voor hun raam gingen staan en naar me zwaaiden. Ze gaven wel een thumbs up gelukkig
Meergranen burrito's met kip, klaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef Qwea het volgende:
Meh, ij twijfel zwaar. Woensdag Spareribs want kutdag, gisteren Mo quiche ik volkoren macaroni met zalm en sla.. doe ik vandaag bietjes, of doe ik de burrito's met kipfilet waar ik mo en mijzelf zo mee verwen
Salade en een blowjob. Kan hij wel mee leven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef Qwea het volgende:
Meh, ij twijfel zwaar. Woensdag Spareribs want kutdag, gisteren Mo quiche ik volkoren macaroni met zalm en sla.. doe ik vandaag bietjes, of doe ik de burrito's met kipfilet waar ik mo en mijzelf zo mee verwen
Meest simpel vind ik het lekkerst. Bietjes koken of gekookt koken, in dunne plakjes snijden met een kaasschaaf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand een goed recept voor een frisse bietensalade? Ik vind 'm op werk wel lekker en wil het eens zelf maken.
Even voor de volledigheid, het recept was voor flinterdun brood, zoals pappadums.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef _Dido_ het volgende:
Als je spinazie en feta lekker vindt, dan kan ik dit ook aanbevelen:
http://allrecipes.nl/rece(...)eta-uit-de-oven.aspx
Ik zou ze alleen niet met van die kleine pitabroodjes maken (heb ik wel gedaan), maar zelf een groot, dik broodje maken (zie Slank voor een recept van Tinkepink hiervoor, doodsimpel).
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik MOET deze even delen, sorry
[ afbeelding ]
ik word iig geen walvisbruid![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
wowquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Skjoe, lekker ding!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:05 schreef Vicky het volgende:
Wat onwijs balen BE!
![]()
nieuwe ATL...... 74,9!!!
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:05 schreef Vicky het volgende:
Wat onwijs balen BE!
![]()
nieuwe ATL...... 74,9!!!
![]()
Vrijgezellenzaterdagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, mijn aanstaande is net ontvoerd. Ik ga mezelf ook maar gereed maken. Justincase.
oefenshootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
VrijgezellenzaterdagNou, mocht dat voor jou ook vandaag zijn dan veel plezier!
En de foto is prachtig (je ziet er geweldig uit, uit de sixties weggestapt), maar wat waren jullie aan het doen dan
Oooooh, tof hoor! Ik wist niet eens dat zoiets bestondquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
oefenshootkijken naar leuke locatie en de fotograaf leren kennen
ik moest ook een beetje kotsen bij het idee aanvankelijk, maar ben toch wel blij dat we het gedaan hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooooh, tof hoor! Ik wist niet eens dat zoiets bestondMaar ik ben dan ook nog nooit getrouwd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben al 5 kilo afgevallen sinds mijn besluit dat het nu echt moet
Ja, dat kan ook, maar heb zo'n hekel aan die sporttas rond m'n nek. Misschien kan ik alles in mijn rugzak proppen.quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik ben al 5 kilo afgevallen sinds mijn besluit dat het nu echt moet
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam gisteren op een website waarbij iemand beweerde dat als je al die diëten opvolgde je 178 pond kon afvallen in 5 maanden. Het waren stuk voor stuk van die extreme diëten die doorgaans maar 2-7 dagen duren (en je 5 kilo gewichtsverlies beloven binnen een week) en daar dan een hele reeks van hèEn de tijd + hoeveel kilo beloofd verlies had ze blijkbaar bij elkaar opgeteld. Nou, succes met een dieet met eerst alleen tomaten + stukje kipfilet, dan alleen groentesapjes, dan mag je alles eten, maar max 200 kcal op een dag (!) etc etc.
Wat gaan we goed danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Wat ga je goed zeg!
Ik zit ook op -4 sinds ik het weer te pakken heb.
Oh, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik denk nooit aan die ana-fans, maar dit zou precies in hun straatje passenquote:
Alles zit in mijn rugzak, sportschool is ongeveer 25 minuten lopen dus adios!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat kan ook, maar heb zo'n hekel aan die sporttas rond m'n nek. Misschien kan ik alles in mijn rugzak proppen.
jeetje wat vroeg!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, mijn aanstaande is net ontvoerd. Ik ga mezelf ook maar gereed maken. Justincase.
ja, met slaapspullen dus ik vermoed dat ze de ardennen in trekken ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jeetje wat vroeg!
hier sta ik stil, erg stil![]()
wel lekker iedere avond sporten in de gym hier.. en ik heb ook zeker de intentie om dat vol te gaan houden.. sporten is eigenlijk zoooo lekker!
volgende week iedere dag minstans 1 keer zwemmen om de laatste seconden er nog af te werken..en nog even trainen met een 50 m bad.. is toch net even anders dan 25 m bad
en daarna met jillian beginnen..heeft "insanity", ik jillian..
ik ben reuze benieuwd!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:03 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs ik met mijn jurkjesangst vind m mooi SQ.
Verkansiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo geen zin om mijn koffers te pakken en mijn huis schoon te maken voor de vakantie
Deze verkansie is nietquote:
ik denk het wel hoor. Lekker veel zuurstof happenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze verkansie is nietdenk ik. Al moet ik wel zeggen dat ik er helemaal doorheen zit en dat dat mijn lage energie- en happiness niveau wel verklaart. Een een weekje bijkomen op die boot zal me misschien wel goed doen.
donau cruise schoonfamilie verhaal meegekregen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het geloof ik gemist, waarom is de vakantie?
Lukt me bijna iedere dag, alleen vandaag even nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel hoor. Lekker veel zuurstof happen
Probeer het van de positieve kanten te bekijken
We gaan met mijn terminale schoonvader 10 dagen op Donau cruise (zo een voor bejaarde Duitsers). Inclusief mijn asshole van een autistische zwager. Er zullen vast leuke momenten zijn hoor. Maar het ziet er naar uit dat we iedere dag met mijn schoonvader zullen moeten zeulen. Hij kan nauwelijks nog lopen en het schip is niet volledig rolstoeltoegankelijk. Hij wil het heel graag omdat hij gek is op varen maar het is best wel een vreemd plan eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het geloof ik gemist, waarom is de vakantie?
mmja, daar kan ik dan weer helemaal in komen. Daarom huur ik daar dus iemand voor inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lukt me bijna iedere dag, alleen vandaag even nietHeb gewoon geen zin om mijn huis schoon te maken eigenlijk. Maar dat moet absoluut wel gebeuren. Ik ben een keer op vakantie gegaan zonder de badkamer schoon te maken. Heb je de hele vakantie een dagelijks schoongemaakte badkamer, kom je terug in zo'n vies hok. Was niet leuk.
Dus tsjakka and such!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmja, daar kan ik dan weer helemaal in komen. Daarom huur ik daar dus iemand voor in![]()
neuh ik was een paar dagen fok-offlinequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
donau cruise schoonfamilie verhaal meegekregen?
ohh pfoe!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan met mijn terminale schoonvader 10 dagen op Donau cruise (zo een voor bejaarde Duitsers). Inclusief mijn asshole van een autistische zwager. Er zullen vast leuke momenten zijn hoor. Maar het ziet er naar uit dat we iedere dag met mijn schoonvader zullen moeten zeulen. Hij kan nauwelijks nog lopen en het schip is niet volledig rolstoeltoegankelijk. Hij wil het heel graag omdat hij gek is op varen maar het is best wel een vreemd plan eigenlijk.
^^quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmja, daar kan ik dan weer helemaal in komen. Daarom huur ik daar dus iemand voor in![]()
Daar zijn ze gelukkig niet moeilijk mee. Ik heb boeken, tijdschriften, luisterboeken en zelfs een audiocursus Duits bij me. En als we in Wenen zijn hebben mijn vriend en ik een dagje saampjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh pfoe!
naja probeer dan iig een beetje te genieten.. misschien afspreken dat je iedere dag ook gewoon 2-3 uurtjes me-time hebt??
Het ligt er aan wie er verder nog op bezoek is. Bij mijn eigen oma ging ik elke middag en elke avond 6 weken lang omdat die niemand had behalve mijn vader en tante. Ik ga eigenlijk vooral mee om mijn vriend kalm te houden. Die is nogal paranoïde en negatief ingesteld en heeft zijn buik vol van de gezondheidszorg. Maar vanavond ga ik niet mee. Ik heb geen droge, niet ingepakte kleren waarmee ik over straat kanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Maarreh... Ik ben maar een beetje raar, maar moet jij ook echt elke avond mee naar die oma dan?
Ik zou geloof ik niet eens elke avond naar mijn eigen oma gaan.
Een vol emmertje is een vol emmertje he...
Ik vind het heel lief en nobel van je, en je mag uiteraard net zo veel klagen als je wil, maar je geeft aan dat je het veel te druk hebt, wat heeft jouw vriend er dan aan als jouw emmertje zometeen overstroomd? Ik snap dat hoj het heel moeilijk heefg nu. Maar dat wil nog niet zeggen dat jouw belangen helemaal totaal ondergeschikt zijn he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie er verder nog op bezoek is. Bij mijn eigen oma ging ik elke middag en elke avond 6 weken lang. Ik ga eigenlijk vooral mee om mijn vriend kalm te houden. Die is nogal paranoïde en negatief ingesteld en heeft zijn buik vol van de gezondheidszorg. Maar vanavond ga ik niet mee. Ik heb geen droge, niet ingepakte kleren waarmee ik over straat kanEn het gaat met oma alweer een heel stuk beter gelukkig dus daar hoeven we ons geen zorgen meer over te maken.
En mijn emmertje is eigenlijk niet zo belangrijk op dit moment. Het emmertje van mijn vriend en schoonmoeder wel. Vandaar dat ik dus hier klaag
Badkamer bijna schoon, toilettassen voor zover mogelijk gevuld
Wat fijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:44 schreef Vicky het volgende:
Succes LS.
Fijne dag SQ.
Ik ben gewoon lichter dan ruim 8,5jr geleden...
Ik was nog niet helemaal wakker vanmorgen. Geen 74.9 maar 74,7 opde weegschaal. .
Vanavpnd sushi eten![]()
Nee, dat zijn ze ook niet totaal hoor. Hij ziet ook dat ik tegen mijn grenzen aan zit. Hij heeft bijvoorbeeld afgelopen week 4 van de 5 keer gekookt. En zodra vandaag over is, heb ik het niet meer extreem druk. Na de vakantie valt het ook allemaal heel erg mee, dan gaat het leven weer op een normaal tempo verder. Alleen afgelopen twee weken even niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief en nobel van je, en je mag uiteraard net zo veel klagen als je wil, maar je geeft aan dat je het veel te druk hebt, wat heeft jouw vriend er dan aan als jouw emmertje zometeen overstroomd? Ik snap dat hoj het heel moeilijk heefg nu. Maar dat wil nog niet zeggen dat jouw belangen helemaal totaal ondergeschikt zijn he?
Recipe for disaster, zo'n instelling. En ik heb er ervaring mee, mezelf continue wegcijferen voor anderen. Ik hoop in ieder geval dat de vakantie ontspannender is dan je verwacht!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En mijn emmertje is eigenlijk niet zo belangrijk op dit moment.
Dat heb ik dus ook hoor, na een werkdag (of nacht, nog erger) heb ik helemaal geen puf meer om te sporten. Hoe doen mensen dat tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
Dit gaat niet over vandaag, maar god hoe motiveer je jezelf nog te gaan sporten als je na een lange dag om 8 uur eindelijk rust hebt en heel je lichaam gewoon op is. Zo slecht daarin.
Vandaag dus gelukkig wel tijd en energie om te sporten.
Ik had me voorgenomen voor mijn werk te gaan sporten. Dacht dan heb ik nog wel wat energiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook hoor, na een werkdag (of nacht, nog erger) heb ik helemaal geen puf meer om te sporten. Hoe doen mensen dat toch
Waarom denk je dat ik het ongoddelijke besluit heb genomen om 's ochtends te lopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
Dit gaat niet over vandaag, maar god hoe motiveer je jezelf nog te gaan sporten als je na een lange dag om 8 uur eindelijk rust hebt en heel je lichaam gewoon op is. Zo slecht daarin.
het zit allemaal in je kopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
2 woorden : Jo-Joquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Mijn hele dikke collega is blijkbaar heel erg afgevallen met Karin de Zoete. Twee anderen waren haar al voor gegaan. Ik moest mezelf er echt ff aan herinneren dat die extreemdiëten met dingen als "appeldagen" en voedingssupplementen onzin zijn, en dat ik me er niet lullig om hoef te voelen dat er bij mij trager gaat.
Het ligt voor mij aan de sport in hoeverre ik me kan motiveren. Op maandag heb ik nooit zin in badminton. Maar ik weet dat ik me er goed van ga voelen en doe dat samen met een vriendin. Wil dus niet telkens afzeggen. Op dinsdag is zwemmen (aquafit en baantjes) echt mijn avond. En voor mij alleen. Ik praat daar bewust met niemand. Helemaal in mijn eentje ontspannen, echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:36 schreef Hazzard het volgende:
Ik kan me op donderdag echt verheugen op volleybaltraining, maar dat is natuurlijk wel anders sporten. Vooral ook veel lolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook hoor, na een werkdag (of nacht, nog erger) heb ik helemaal geen puf meer om te sporten. Hoe doen mensen dat toch
Nou, niet helemaal eens... Voedingssupplementen zijn geen onzin, maar ik vertrouw het nooit als ze met fantasietermen aangeduid worden. Ik wil precies weten wat ik slik. En appeldagen zijn inderdaad onzinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Mijn hele dikke collega is blijkbaar heel erg afgevallen met Karin de Zoete. Twee anderen waren haar al voor gegaan. Ik moest mezelf er echt ff aan herinneren dat die extreemdiëten met dingen als "appeldagen" en voedingssupplementen onzin zijn, en dat ik me er niet lullig om hoef te voelen dat er bij mij trager gaat.
Ja nee zij moeten dus de eerste weken van het dieet voedingssupps nemen omdat je zo weinig kcals mag dat je niet aan je vitaminen enzo komt. Zodra je eten in pilvorm moet krijgen sla je door denk ik. Supplementeren bij ee normaal dieet heb ik uiteraard ook niets tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal eens... Voedingssupplementen zijn geen onzin, maar ik vertrouw het nooit als ze met fantasietermen aangeduid worden. Ik wil precies weten wat ik slik. En appeldagen zijn inderdaad onzin
Dat vind ik inderdaad echt een recept voor de psychiater... Voor mij danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee zij moeten dus de eerste weken van het dieet voedingssupps nemen omdat je zo weinig kcals mag dat je niet aan je vitaminen enzo komt. Zodra je eten in pilvorm moet krijgen sla je door denk ik. Supplementeren bij ee normaal dieet heb ik uiteraard ook niets tegen.
Dat doe ik ook met een gezond dieet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met een gezond dieet hoor
ok, ik klik een beetje rond op het internet met stumbleupon. Zie een dieet wat start met een ontbijt van een banaan, ingesmeerd met pindakaas en opgerold in een tortilla. Dus ik zeg tegen mijn vriend dat ik dat een gekke maaltijd vind en ik er nog nooit eerder van heb gehoord.
Een paar stumblekliks later:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook met een gezond dieet hoor
ok, ik klik een beetje rond op het internet met stumbleupon. Zie een dieet wat start met een ontbijt van een banaan, ingesmeerd met pindakaas en opgerold in een tortilla. Dus ik zeg tegen mijn vriend dat ik dat een gekke maaltijd vind en ik er nog nooit eerder van heb gehoord.
Een paar stumblekliks later:Ik geloof er in. Ik zou er alleen ook nog chocopasta op smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Echt waar?!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof er in. Ik zou er alleen ook nog chocopasta op smeren
Gemiddeld he.quote:
Snelwandelen BEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gemiddeld he.hoogste piek was 161.
Ik kan het exacte plaatje hier niet kopieren vanuit Garmin maar het was pieken en dalen.
Het idee is wel een beetje om iig 1 van mijn loopjes per week low impact te doen om idd die vetverbranding zo hoog mogelijk te houden. Maar ik loop echt te sjokken als een halfje als ik mijn hr in de buurt van de 140 wil houden, dat loopt gewoon niet lekker.![]()
Ja, mij ook dus wel. Maar goed, ik troost mezelf met de gedachte dat het maal 7 nog op een best aardig week-totaal uit komt. En het is daardoor nog wel goed te combineren met het hardlopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Valt me eigenlijk mog best tegen 206 kcal. Had verwacht dat jillian meer zou verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |