Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Nog 4 dagen tot dinsdag 14 mei 2013quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Centjes binnen van:
- franklop en Roos
- MissBliss en Re
- Takkie
- Toek
- JJdJ
- Ynske
- Cat22
- Qwea
- Oognip
- MPG
- Peter
Even verder kijken op Canvas, ik werk het morgen ff bij in de OP!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
En bijna iedere meeter blijft eten ook. Gezellig.
Ja, er zijn altijd wel een paar partypooperts.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
En bijna iedere meeter blijft eten ook. Gezellig.
Kleinigheidje houd je tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd wel een paar partypooperts.
Push-PMquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
Denken de overige eters er ajb nog even aan om centjes over te maken?
Nee hoor, ik ga er van uit dat het van sommigen al onderweg is en gewoon iets langer duurtquote:
Het zijn toch weer altijd de mensen waarvan je het niet verwacht hequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
Denken de overige eters er ajb nog even aan om centjes over te maken?
Mezelf, bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zijn toch weer altijd de mensen waarvan je het niet verwacht he
Onder anderequote:
Ik ga het niet aan mezelf overmaken als ik het vanaf die rekening ga pinnen bij Henk hoor, het totaalbedrag, dat lijkt me nogal apartquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder andere![]()
(Hejje de saunakaartjes al besteld?)
Lijkt mij heel logisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb het definitieve aantal eters doorgegeven vanmorgen en er is al een deel ingekocht vandaag (ivm vakantie Henk) dus geen afzeggers meer ajb voor het eten. Had vandaag 4 afzeggers voor het eten (uiteraard precies nadat ik het aantal had doorgegeven, zal je altijd zien, daar speelt de duvel altijd mee lijkt wel![]()
) dus daarvan heb ik net de laatste doorgegeven om het aantal bij te stellen.
Maar ik hoop dus dat er verder geen afzeggingen komen want:
a) worden ze daar dan gek van me als ik steeds het aantal blijf wijzigen
b) zal ik dan zelf moeten gaan bijleggen aan centjes en dat wil ik niet
Dus ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat het eten dan alsnog doorberekend wordt als er nog afmeldingen komen. Pretty please begrijp dat
Dus dat. Maak je geen zorgen dat komt wel goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Cat22 het volgende:
En mocht je er om een of andere reden toch niet aan uitkomen dan gaan we met de pet rond.
Bij Seat & Sofa's hebben ze wel leukequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus dat. Maak je geen zorgen dat komt wel goeddesnoods beroven we een bank
Ik durf er gewoon nog niet op te hopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het zou toch wat zijn als we na zoveel jaren gewoon weer doorgaan naar de finale
Ik ga gewoon het Enveloppenmoment filmen en als Anouk's naam genoemd wordt de pleuris die uitbreekt vastleggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het zou toch wat zijn als we na zoveel jaren gewoon weer doorgaan naar de finale
Dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mocht je er om een of andere reden toch niet aan uitkomen dan gaan we met de pet rond.
Hahahaha ja daar zat ik dus vanmiddag ook nog aan te denken, dat er dan wel wat camera's moeten klaarstaan voor een filmpje en wat foto'squote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon het Enveloppenmoment filmen en als Anouk's naam genoemd wordt de pleuris die uitbreekt vastleggen.
NEEquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Jodelahitieieieieieie
Greys, kan ik het eten nog afzeggen
Ik heb geen honger namelijk
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaarutquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Jodelahitieieieieieie
Inzoomen op Greys dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon het Enveloppenmoment filmen en als Anouk's naam genoemd wordt de pleuris die uitbreekt vastleggen.
Als ik in een ander topic meelees zie ik wel waar jij de bek van vol hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Jodelahitieieieieieie
Wait whutquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik in een ander topic meelees zie ik wel waar jij de bek van vol hebt.
Soms ben ik blij dat ik maar half zicht heb. Deze keer was dat ook weer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wait whut
Dat valt toch alleszins mee hoor. Kijk je wel goed?
Dat ene oog van jou f*ckt de boel een beetje. Dat krtijg je als je niet gecorrigeerd wordt door een maatjequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Soms ben ik blij dat ik maar half zicht heb. Deze keer was dat ook weer.
Ga je BZV-typetjes doen op de meet?quote:
Zou het?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ene oog van jou f*ckt de boel een beetje. Dat krtijg je als je niet gecorrigeerd wordt door een maatje
Er zijn meerdere definities van 'doen' in dit opzicht en ik denk dat ik op allen 'nee' antwoord.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je BZV-typetjes doen op de meet?
Dat zou ik zeker doen. En altijd van je af wiebelen met de stokquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Zou het?Ik weet niet beter.
![]()
Dus toch maar mijn setje gehandicaptenkaarten bij me houden, denk je?
Je had niet opgegeven voor eten.quote:
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY notquote:
Haha, jammer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn meerdere definities van 'doen' in dit opzicht en ik denk dat ik op allen 'nee' antwoord.
Verpest ff een goeien garpjequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Je had niet opgegeven voor eten.
/inkoppertje
Jij stuitert onbeheersbaar op 45m2 en het zal onmogelijk zijn je niet in beeld te hebbenquote:WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY not
Da's waarquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verpest ff een goeien garpje
[..]
Jij stuitert onbeheersbaar op 45m2 en het zal onmogelijk zijn je niet in beeld te hebben
Gaan wij nog goede dyke-opmerkingen maken dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verpest ff een goeien garpje
[..]
Jij stuitert onbeheersbaar op 45m2 en het zal onmogelijk zijn je niet in beeld te hebben
Bedankt voor de wiebeltipquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen. En altijd van je af wiebelen met de stok
Vanzelfsprekend. Als overcompensatie omdat we in de minderheid zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef Fascination het volgende:
Gaan wij nog goede dyke-opmerkingen maken dan?
Met liefde schat, met liefdequote:
Eliesjelurrrrve is de bestequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Als overcompensatie omdat we in de minderheid zijn
[..]
Met liefde schat, met liefde
"Woow, check die sappige boobs *honk honk*."quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Als overcompensatie omdat we in de minderheid zijn
ga lekker tegen je eigen moeder schreeuwen, pannenkoek!quote:
Psssttt, maisje...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
"Woow, check die sappige boobs *honk honk*.".
Hé! Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
ga lekker tegen je eigen moeder schreeuwen, pannenkoek!
lig zelfs al in bed....maar zat nog even in nws te lezen en zag u hierquote:
Ah! Lampje uit nu en oogjes toe. Morgen vroeg gaat de wekkert weerquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
lig zelfs al in bed....maar zat nog even in nws te lezen en zag u hier
Je had het me al beloofdquote:
weltrusten mam en ander gespuisquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah! Lampje uit nu en oogjes toe. Morgen vroeg gaat de wekkert weer
Slaap lekkerquote:
Je speelt met mijn emoooosiesquote:
Meteen to the point, hou ik wel van.quote:
Dacht jij danquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee-eeeeejjj
Ik keek ff of je het nog wist
En ook echt álle hoogtepunten erbij he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blo(...)61-wilde-wieven.html
Uiteraardquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ook echt álle hoogtepunten erbij he?![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaa het schiet opquote:
Als je wilt doen heel graagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, nee.![]()
Ik ga morgen wel even zo'n papiertje invullen.
Ja, dat gaat vast nog wel op tijd overgeschreven zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alle informaasie staat in die pm toch?
Heb al een tijdje niet meer zo'n ding ingevuld.![]()
Ja, rekeningnr en mijn naam staan er inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alle informaasie staat in die pm toch?
Heb al een tijdje niet meer zo'n ding ingevuld.![]()
Pff, tuurlijk. Banken en post zijn toch ongelooflijk snel tegenwoordig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast nog wel op tijd overgeschreven zijn
weer de finale niet gehaaldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:12 schreef MolFan het volgende:
En volgende week weer janken dat het weer voorbij is
de laatste keer dat ik meedeed was ik nog de goeistequote:
Oh god, moet het in 1001 dagen? woepsie!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blo(...)61-wilde-wieven.html
Het liefst overschrijven, anders moet ik daar tegen Peter zeggen 'Ik wil zoveel keer pinnen en zoveel keer contant' en ik wil het voor hem (en mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, tuurlijk. Banken en post zijn toch ongelooflijk snel tegenwoordig?![]()
Wil het ook wel gewoon meenemen dinsdag, maar lijkt me voor Greys weer zo onhandig.![]()
1001 dagen is bijna drie jaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh god, moet het in 1001 dagen? woepsie!
wel leuk om te lezen en lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om eens te doen
Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef Murmeli het volgende:
oh en goeiemorgen trouwens!
ik ga met de ex die maar een halve ex is op stap vandaag![]()
Hij gaat me sightseeen in leiden maar gezien het weer voorzie ik dat ik vooral veel thee ga drinken, binnen
Ik hoop het zo he?quote:
Ook iets in Schotland toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
1001 dagen is bijna drie jaar
Maar dat moet ook wel, want er zitten een aantal buitenlanddingen tussen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
Eurovisietaart voor iedereen voor Roos d'r verjaardag
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha claimen hoef ik hem niet meer, mijn square foot, maar bezoeken welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook iets in Schotland toch?
Ik moet nog steeds mijn square foot land daar claimen én daarna bezoeken, maar ik heb mezelf nog geen termijn gesteld...
Ik ben al minstens 3 jaar van plan om m toch eindeljik eens te claimenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha claimen hoef ik hem niet meer, mijn square foot, maar bezoeken wel
Ik ga keihard duimen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef RenRen- het volgende:
Even offtopic binnenvallen![]()
Ik denk dat ik vandaag mijn brief krijg. Toelating enzo. En nu ben ik opeens toch wel zenuwachtig![]()
Ohhhh RenRen ik ga duimen voor je!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk dat ik vandaag mijn brief krijg. Toelating enzo. En nu ben ik opeens toch wel zenuwachtig![]()
* Toekito duimt voor Renniequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef RenRen- het volgende:
koffertje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef Oognip het volgende:
Ben ik de enige die een koffertje meeneemt dinsdag?
koffertjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef Oognip het volgende:
Duimtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef RenRen- het volgende:
ja dat snap ik schatje maar waarom neem je die mee naar de kroeg?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten wel, zo'n ding op wieltjes waar je kleren en zo in kan doen.
Als je één nachtje van huis gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten wel, zo'n ding op wieltjes waar je kleren en zo in kan doen.
quote:
Boeit het waar je je kleren in doet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef Oognip het volgende:
Maar dan loopt het studiefinancieringsschip toch ook binnen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
't is een studie hè, geen goedbetaalde baan
quote:
JAAAAAAAAAquote:
Rijk worden met 70 euro per maand klinkt als een strak planquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan loopt het studiefinancieringsschip toch ook binnen?![]()
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]goede keuze van die gasten
Chill Rennie
Dankjeweeeel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:21 schreef Cee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAOh wat tof! Gefeliciteerd!
Welcome to the world of the artsy fartsy en zo, woooeehooeee!
Sorry ik liet me gaan.
Voor welke opleiding was 't nu ook alweer precies? Want je had je voor meerdere aangemeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjeweeeel!Neeee, laat je gaan
Ik kan dat nog niet helemaal
Hoe doe je dat?!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rijk worden met 70 euro per maand klinkt als een strak plan
HOERAquote:
St joost Breda, Rotterdam was al een afwijzingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor welke opleiding was 't nu ook alweer precies? Want je had je voor meerdere aangemeld?
quote:
Ja dat weet ik niet... Enorme rente trekken?quote:
deze misschienquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Dank Toek
Ook binnen nu van:
-knip-
Ene J.L. van wie ik geloof ik niet weet wie het is? Jojogirl ben jij dat?
De DSB bestaat niet meer hoor schatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Ja dat weet ik niet... Enorme rente trekken?
Kap nou toch eens met je pretty please. Men heeft het maar te begrijpen. Risico wat men neemt. En als jij bij gaat leggen, kom ik je serieus meppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
b) zal ik dan zelf moeten gaan bijleggen aan centjes en dat wil ik niet
Dus ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat het eten dan alsnog doorberekend wordt als er nog afmeldingen komen. Pretty please begrijp dat
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ROOSJE!
![]()
Jeeejquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Danku Sjeekequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:41 schreef Cee het volgende:
ROOSJKEHHHHHHH. Ba dabapada ba badapada BAM BAM BAM BAM
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat snap ik schatje maar waarom neem je die mee naar de kroeg?
Ik ben een vrouw en moet meerdere stelletjes kleding meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je één nachtje van huis gaat?
tandenborstel + tandpasta in binnenzak 1
schone onderboks in binnenzak 2
tadaa! klaar
Ik neem ook andere kleding mee maar drop het in het hotel hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een vrouw en moet meerdere stelletjes kleding meeen een paar flessen drank, bekertjes etc
Oh ja sorry, het klonk van de week in de dm alsof je je had afgemeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:49 schreef Anne het volgende:
Ik moet ons helaas afmelden, dus we mogen ook van het ovb-lijstje af.
Dat zijn we al! Dankie Greysie
.
Ik ook wel denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
WHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
Terecht!
Ik ben heel blij voor je
Kom jij ook dinsdag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:28 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
deze misschien![]()
JL...
(vaste V&A klant)
Komt nog welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik
Het komt niet helemaal aan ofzo
Nee hoor, ik denk ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef Oognip het volgende:
Ja Cat. Ja. ALLES boeit op die heuglycke dagh!quote:
Bitchen? Nee joh! Ik vraag me gewoon oprecht af wat er in jouw hoofd omgaat als je je hier afvraagt of je de enige bent met een koffertje. En daarnaast boeit het mij ( maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker
Wat loop je te bitchen de laatste tijd
Totaal niet belangrijk aangezien de mensen moeten stemmen en niet de bookmakers (hebben het de laatste jaren aardig fout gehad dus ik neem dat echt niet mee om te kijken wie de favoriet is etc)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oostenrjk zakt steeds verder bij de bookmakers. Ten gunste van Anouk.
Ik denk toch dat je raar zou staan te kijken als ik met een koffer aan kom zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bitchen? Nee joh! Ik vraag me gewoon oprecht af wat er in jouw hoofd omgaat als je je hier afvraagt of je de enige bent met een koffertje. En daarnaast boeit het mij ( maar dat zal vast aan mij liggen) echt nul of de rest met een koffer, tas, plunjezak of draagboy komt. Als ze maar komen!
Ja, preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk ik ookNiet omdat ik veel kleren meeneem, maar daar kan ik dan lekker de fles limoncello en pina colada in kwakken, haarlak en andere haarmeuk enzo en andere schoenen
[..]
Ja Cat. Ja. ALLES boeit op die heuglycke dagh!![]()
Ik geloof niet dat je wil weten wat er in mijn hoofd omgaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bitchen? Nee joh! Ik vraag me gewoon oprecht af wat er in jouw hoofd omgaat als je je hier afvraagt of je de enige bent met een koffertje. En daarnaast boeit het mij ( maar dat zal vast aan mij liggen) echt nul of de rest met een koffer, tas, plunjezak of draagboy komt. Als ze maar komen!
Vorige keren had ik volgens mij ook een koffertje meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, preciesIk neem ook niet veel kleren mee, maar anders zit ik met flessen drank en andere shit in allerlei tassen en zo
Ik de vorige keer ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keren had ik volgens mij ook een koffertje meeIn elk geval de laatste keer in Rdam Airport
Zo'n kleine trolley.
Wel degelijk belangrijk hoor. Over het algemeen is er toch wel een grote overeenstemming tussen bookmakers en stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk aangezien de mensen moeten stemmen en niet de bookmakers (hebben het de laatste jaren aardig fout gehad dus ik neem dat echt niet mee om te kijken wie de favoriet is etc)
Ik heb wel raardere dingen de kroeg ingesleept zien worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je raar zou staan te kijken als ik met een koffer aan kom zetten
Ik een complete weekend tas, 3 outfit's, hoofdkussen, shitload aan drank, ectquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keren had ik volgens mij ook een koffertje meeIn elk geval de laatste keer in Rdam Airport
Zo'n kleine trolley.
Hoe laat is de pre party?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:54 schreef Cat22 het volgende:
Hoeveel niet-slaperts komen er eigk pre-partyen? Dit ivm de vlaai-inkoop.
14.00 uurquote:
Ik heb niet meer dan 16 bekertjes dus als er meer dan 16 komen moeten we uit elkaars bekertje drinkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:54 schreef Cat22 het volgende:
Ikke!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:54 schreef Cat22 het volgende:
je hebt nu een badkamert met deur dus niet piepen.quote:
like d'oh!quote:
Ik zit met twee wieven in een kamer en we hebben 1 badkamerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
je hebt nu een badkamert met deur dus niet piepen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit met twee wieven in een kamer en we hebben 1 badkamer
We hebben toch wel meerdere spiegels?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit met twee wieven in een kamer en we hebben 1 badkamer
Denk dat we om vier uur de taxi bestellen bij het hotel weer, dus dan zijn we rond tien over vier bij de kroegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom direct naar de kroeg (en blijf niet overnachten) dus ik ben er voor het eten. Hoe laat is "men" bij Henk? Want dan ben ik er rond die tijd denk ik.
Ja heel misschien doe ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben toch wel meerdere spiegels?Moet goed komen dan. En ik ga me denk ik gewoon hier al omkleden
Misschien dat we zonder taxi uitkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat we om vier uur de taxi bestellen bij het hotel weer, dus dan zijn we rond tien over vier bij de kroeg
Geen rwb?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel misschien doe ik dat ook wel.
En ik denk serieus dat ik gewoon een zwarte spijkerbroek en een zwart shirtje aan doe
Dan hoef ik deze keer niet te veiligheidsspelden, te hijsen en te plukken. En het is alsnog very Anouk:
[ afbeelding ]
Ik weet het echt nog nietquote:
Dan blijf je de hele avond naast mij staan, ik ben veul lomper als dat jij bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet
Voel me nogal lomp in het roodwitblauw, het zit tussen de oren
Oh, dan hoef je je helemaal niet om te kledenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel misschien doe ik dat ook wel.
En ik denk serieus dat ik gewoon een zwarte spijkerbroek en een zwart shirtje aan doe
Dan hoef ik deze keer niet te veiligheidsspelden, te hijsen en te plukken. En het is alsnog very Anouk:
[ afbeelding ]
Was een mooi doel gewest voor op je lijstje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
Normaal op die meets was ik altijd reuze druk met wat ik aan had en hoe mijn haar zat en dan was het na een half uur toch totaal ingestort door het gehops en gehyper![]()
Dus ik denk dat ik nu gewoon eens van elke seconde ga genieten zonder me druk te maken om mijn uiterlijk. Proberen...
En dan na afloop baal ik wel als ik de bucket terug zie
Rightquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
Normaal op die meets was ik altijd reuze druk met wat ik aan had en hoe mijn haar zat en dan was het na een half uur toch totaal ingestort door het gehops en gehyper![]()
Dus ik denk dat ik nu gewoon eens van elke seconde ga genieten zonder me druk te maken om mijn uiterlijk. Proberen...
Ik geloof serieus dat het me gaat lukken deze keer.quote:
Ik zou het heel knap vinden als je dat zou lukkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef Greys het volgende:
Word het de volgende meet jouw voornemen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als je dat zou lukkenWat een verademing. Heerlijk lijkt me dat
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was een mooi doel gewest voor op je lijstje.![]()
Ik voorzie geen enkel badkamertechnisch probleem op mijn kamerquote:
Maar jij hebt de rest van de dag gepland dus dan behaal je maar een deel van het doel toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Hm, wacht eens.....
Doel 87? http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Als jij je nu opwerpt als diegene... en zegt dat ik alleen mag komen in een zwarte broek en shirtje? En dat ik daar slechts tien minuten heb om mijn haar te doen ofzo in de hotelkamer? Dan moet ik dat doenEn als ik dan braaf gehoorzaam dan heb ik dat doel gehaald...
Dan mag je zélfs in de kroeg verbieden dat ik bepaalde dingen wel of niet doe
Ja da's ook weer waar...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar jij hebt de rest van de dag gepland dus dan behaal je maar een deel van het doel toch?
Watje!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik het gezegd heb
Erg eigenlijk he? Als dat zo'n issue is?![]()
Cat je mag ook een andere dag uitkiezen hoor
Jij hebt het eten geregeld, toch? Of iig geregeld dat we eten hebben (x3 of zo) en jij hebt de hotelkamer geboekt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar...
Het leek me een goede stok achter de deur voor me dat ik zondag en maandag niet alsnog weer andere outfits ga bedenken en honderd keer mijn haar ga doen
Maar je hebt gelijk.
Hoewel. Heb ik veel gepland van de rest van de dag? Hoe laat het songfestival begint op tv kan/kon ik weinig aan veranderen, hoe laat we naar de kroeg gaan bepalen we samen iom iedereen, hoe laat we terug gaan bepaal ik ook niet, hoe laat we gaan eten moest ik puur ff roepen van de kroeg en kan alsnog later worden.
Dan ben ik er tegen half 5 denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat we om vier uur de taxi bestellen bij het hotel weer, dus dan zijn we rond tien over vier bij de kroeg
Hejjedesaunakaartjesalbesteld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
Ach fuck it. Ik kom in een spijkerbroek en een shirtje en het wordt géén doel
Welke kleur spijkerbroek mag ik nog wel later bepalen dan
En ik ga hooguit tien minuten mijn haar doen. Bij deze plechtig beloofd.
Ik zet m'n stopwatchquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
Ach fuck it. Ik kom in een spijkerbroek en een shirtje en het wordt géén doel
Welke kleur spijkerbroek mag ik nog wel later bepalen dan
En ik ga hooguit tien minuten mijn haar doen. Bij deze plechtig beloofd.
quote:
Ja je hebt gelijk, da's wel erg makkelijk een doel halen danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt het eten geregeld, toch? Of iig geregeld dat we eten hebben (x3 of zo) en jij hebt de hotelkamer geboekt...
Oh nee doe ik nu effe. Ik doe het trouwens normaal altijd de ochtend zelf pas, dus ik had nog geen paniekquote:
Dan houd ik er nu over op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee doe ik nu effe. Ik doe het trouwens normaal altijd de ochtend zelf pas, dus ik had nog geen paniekMaar dat wordt daar wat lastig idd.
Owja. DRANK is wel belangrijk jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een vrouw en moet meerdere stelletjes kleding meeen een paar flessen drank, bekertjes etc
Jaaa, komt goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja je hebt gelijk, da's wel erg makkelijk een doel halen dan
Hoewel het voor mij al heel moeilijk is dat ik niet mag zenuwen over outfit en haar
Ik heb er nu nog meer zin in eigenlijk.
En willen jullie me een schop geven dinsdag als ik alsnog weer ga panieken over uiterlijk?
Whehehe look who's talkingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaaa, komt goed
En jij ziet er toch altijd wel fabolous uital weet je dat zelf alleen niet.
Dat lijkt het te zijn inderdaad, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gruwel ook altijd van de foto's die ik terugzie van mezelf. Denk dat het ook best mens-eigen is
. Ik vind altijd iedereen er leuk op staan. Misschien ben je gewoon niet genoeg gewend aan je eigen uiterlijk ofzo
.
Nog erger is je eigen stem op videoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gruwel ook altijd van de foto's die ik terugzie van mezelf. Denk dat het ook best mens-eigen is
. Ik vind altijd iedereen er leuk op staan. Misschien ben je gewoon niet genoeg gewend aan je eigen uiterlijk ofzo
.
Net het geld voor het buffet overgemaakt.quote:
Wiehoeeeeeeeequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net het geld voor het buffet overgemaakt.Heb er nog even "geld van Fascination" bijgezet voor de zekerheid.
Ja, die spelfouten zijn opzettelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:40 schreef Cee het volgende:
Die (hopelijk opzettelijke) spelfouten.
Gay or European.
Klopt! Ik kom vlaai eten in het hotel. Tijdstip hangt er een beetje vanaf hoe laat mn jurkje klaar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien dat we zonder taxi uitkomen.![]()
HPKW zou ook naar het hotel komen en wilde chauffeuren zei ze, Takke heeft nog een of twee plekkies over en misschien dat Q ook nog wat mensen wil meenemen?
Er staat een puntje voor je klaar!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt! Ik kom vlaai eten in het hotel. Tijdstip hangt er een beetje vanaf hoe laat mn jurkje klaar is.
Yeah!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er staat een puntje voor je klaar!Rond vier uur gaan we richting kroeg.
Zo, en geld te veelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yeah!
Iemand trouwens nog op zoek naar een jurkje?
http://topvintage.nl/nl/v(...)e-spring-swing-dress
Cute!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yeah!
Dat staat me denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yeah!
zeg schoonheid, was mijn doekoe al binnen?quote:
Misschien is daar vanmiddag al over ge-dm-t?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Dus dan moeten Kano, Puala, Maanvis en Fiets nog iets laten weten over de betaling, als ik de lijst in de OP zie? Of misschien is dat geld ook al stilletjes bij Greys gearriveerd.
Misschien wel, ik keek naar de laatste stand in de OP en naar wie in dit topic gepost had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien is daar vanmiddag al over ge-dm-t?
Dat weet Cat toch nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien is daar vanmiddag al over ge-dm-t?
Snap ik, maar Greys heeft vanmiddag via DM contact gezocht met ieder van wie het nog niet binnen was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik keek naar de laatste stand in de OP en naar wie in dit topic gepost had.
Dat dus. Hatsee!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet Cat toch niet
En het was toch geen aanval van d'r
Bart ik ga ff kijken!
En van Erik en Kano/Puala weet ik dat het ook al onderweg is of snel komt
Je bent vier dagen te vroeg.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Geld binnen van:
Bart
MevrouwBart
Maes
Erik
sp3c (![]()
![]()
)
Onze sp3c wordt grootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
sp3c heeft geinternetbankierd volgens mij
Dan is Facebook nog maar een kleine stap!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
het staat erop als het goed isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet Cat toch niet
En het was toch geen aanval van d'r
Bart ik ga ff kijken!
En van Erik en Kano/Puala weet ik dat het ook al onderweg is of snel komt
Nog niet, maar kan best ff paar uurtjes duren voordat het zichtbaar is op mijn Rabo app hoorquote:
van mij was vanmiddag ook nog niet binnen en ik kreeg geen DM!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Snap ik, maar Greys heeft vanmiddag via DM contact gezocht met ieder van wie het nog niet binnen was.
damn rightquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
niet te groot hoor ik want dan is de helft van mijn repertoire flauwe grappen onbruikbaar ... minstensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terecht!quote:
prachtige wereldkusje terug!quote:slaap lekker Toekquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
You taught them wellquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik had jou niet gedmd sp3c omdat ik eigenlijk al zeker wist dat jij het toch niet ging overmaken en het net als de vorige keren contant ging geven op de dag zelf. Dus GROOT WAS MIJN VERBAZING EN VERRASSING TOEN....
Mij had je ook niet gedmd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik had jou niet gedmd sp3c omdat ik eigenlijk al zeker wist dat jij het toch niet ging overmaken en het net als de vorige keren contant ging geven op de dag zelf. Dus GROOT WAS MIJN VERBAZING EN VERRASSING TOEN....
Jawelquote:
Nou ja, ik ben sowieso iemand die zoiets niet vergeet, dus het was ook niet nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel![]()
Iedereen die nog open stond, behalve sp3c en Roozjee, omdat die al had gezegd dat ie 'een briefje ging invullen'. Maar dan heb ik bij jou vast niet op verzenden gedrukt, zoals mij wel vaker overkomt als ik meerdere tabbladen heb openstaan
Juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een DM en een appje. Omdat ik de laatste tijd op het randje van vermist ben geweest
.
Onder andere hier.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een DM en een appje. Omdat ik de laatste tijd op het randje van vermist ben geweest
.
Lekker hapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat ziet er indrukwekkend uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Door deze foto gaan mijn hopes weer up, stom he
[ afbeelding ]
Helemaal niet stom, ziet er geweldig uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, mooie fotoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Graham Norton is geen fan van Anouk... daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar het Britse commentaar luisteren? Jan.
In die tutorial staat toch dat Jan er ook geen fan van is toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Graham Norton is geen fan van Anouk... daar wordt je ook niet vrolijk van
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Graham Norton is geen fan van Anouk.
Sinds Jan onze FOK!groep op het Nat. Songfestival heel erg leuk vond heb ik een soort hernieuwde liefde voor hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In die tutorial staat toch dat Jan er ook geen fan van is toch?Dan maakt het niet veel uit, behalve dat Jan stom is en Graham sons wel gematigd grappig.
Heb ik van een buitenlands forum, toen Bonnie Tyler in zijn show te gast was heeft hij kennelijk gezegd dat hij het lied van Anouk niet veel soeps vondquote:
Hij had Bonnie Tyler op z'n bank zitten, hij kon niet meer helder denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik van een buitenlands forum, toen Bonnie Tyler in zijn show te gast was heeft hij kennelijk gezegd dat hij het lied van Anouk niet veel soeps vond
Total Eclipse of His Mindquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had Bonnie Tyler op z'n bank zitten, hij kon niet meer helder denken.
Ah, tof, ga ik zo even doornemen. Stukjes van Cee zijn altijd goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Wiehaaaaaaaaaa, kijk eens wat Cee gemaakt heeft?
Een handleiding voor de eerste halve finale! Doeze pwaa!
http://www.zonnigendroog.nl/?p=559
WE GAAN NAAR DE FINALEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, over de houtduiven van AKG of zoiets?
Staat m'n geld al op je rekening?quote:
Nee ze houden dat van jou en kano en Puala nog even in gijzeling tot morgen denk ikquote:
Wat een smileyquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:57 schreef Greys het volgende:
Zin in!!! [ afbeelding ]
(Smiley door DeZwabber)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |