Je moet het dan ook nooit op gaan nemen tegen internetheldenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha. Geniaal, dit had ik nog nooit gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom krijgt Bitterzoet eenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Phosphorescent in de Bitterzoet () vanavond?
Kan niet anders dan dat dit nummer he-le-maal de pan uit rockt vanavond.
En natuurlijk één van de mooiste liedjes van het vorige decennium:
Volgens mij wel ja, maar die cover van de Zutons is veel minder leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:44 schreef Maxerazzi het volgende:
The Zutons, dat zijn toch die gasten die Amy Winehouse een keertje gecoverd hebben?
Als de Bitterzoet uitverkocht is, is het echt een verschrikkelijke toko. Sardientjeswerk.quote:
Ohhhquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:53 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als de Bitterzoet uitverkocht is, is het echt een verschrikkelijke toko. Sardientjeswerk.
DING DING DING DING * RADIOHEAD NUMMER TOEGESTAAN * DING DING DING DING
Met 30 man is het een geweldig leuk zaaltje, dat dan weer wel. Nee, bij Bitterzoet heb ik altijd sterk het vermoeden dat ze flink over hun eigen capaciteit heengaan als het uitverkocht is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhhhIk ben alleen in Bitterzoet geweest voor Ultraísta, toen waren er ongeveer 30 man, en ik vond het echt een leuk zaaltje.
En Radiohead is altijd toegestaan als je mij quote, hoor.
Waanzinnig mooie cover inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
Deze cover
[ afbeelding ]
Het is een foto van de dag waarop de smog in New York het ergst was in de geschiedenis en 169 mensen omkwamen door verstikking in de vervuilde lucht. Terwijl het zo'n mooie foto lijkt.
Instrumentaal is het heel erg vet maar ik vind de zang vervelendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Met 30 man is het een geweldig leuk zaaltje, dat dan weer wel. Nee, bij Bitterzoet heb ik altijd sterk het vermoeden dat ze flink over hun eigen capaciteit heengaan als het uitverkocht is.
Dit is trouwens best wel een heeeeeeeele vette cover, zie ik net op youtube.![]()
Oké, die zang is inderdaad vervelend. Misschien is dit meer iets voor 'm:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Instrumentaal is het heel erg vet maar ik vind de zang vervelend
Hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oké, die zang is inderdaad vervelend. Misschien is dit meer iets voor 'm:
Soul Sister Dance Revolution, daar heb ik nog flink voor moeten zwoegen.. Traden volgens mij een keer of vier op tijdens een festival waar ik werkte vorig jaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Net Peace gezienleuk, maar weinig publieksinteractie dus dat viel wat tegen. Alle nummers werden ook zoals op album gespeeld. Dus mening over concert bijna hetzelfde als over album. Heel lekker, pakkend maar wat teveel van het goede.
Maar die nummers van de EP, Hallelujah. Bij delicious had ik kippenvel van top tot teen. FANTASTISCHdaar deden ze ook net wat extra
Verder was het voorprogramma ook erg goed trouwens! Soul sister dance revolutionheel goed! Al met al erg geslaagde avond dus
Dat is echt zo'n mooi nummer, he.quote:
Loikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n mooi nummer, he.
Mooiste nummer van dit jaar. Mooiste. Dus niet het beste, of meest creatieve, of meest verrassende, of lekkerste. Mooiste.
Waarom niet? ik vind het ook leuk om muziek buiten indie te luisteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan mijn jaarlijst ook wel maken maar daar zal weinig Indie en consorten inzitten dus dat bespaar ik jullie.
Ik luister ook zat wat geen indie is. Lekker boeiend. En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan mijn jaarlijst ook wel maken maar daar zal weinig Indie en consorten inzitten dus dat bespaar ik jullie.
Hear, hear.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luister ook zat wat geen indie is. Lekker boeiend. En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horen
Ik had beter verwacht van Nick Cave dan Wikipedia.quote:Sirius is 8.6 light years away
Arcturus is 37
The past is the past
And it's here to stay
Wikipedia is heaven
When you don't want to remember anymore
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:58 schreef Tchock het volgende:
En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horen
Ik vind het in dit topic nog wel meevallen, zeker in de laatste tijd wordt er ook wat meer mainstream muziek gepost.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luister ook zat wat geen indie is. Lekker boeiend. En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horen
Dat komt vast door de adoratie van bijvoorbeeld Norrage voor Justin Timberlake.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het in dit topic nog wel meevallen, zeker in de laatste tijd wordt er ook wat meer mainstream muziek gepost.
De muziek is te 'moeilijk' voor mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Ik probeer wederom Shaking The Habitual te luisteren. Ik snap echt nog niet wat iedereen er in hoort.
Ait ait toch even doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet? ik vind het ook leuk om muziek buiten indie te luisteren.
Ja Tyler is wel geinig, zijn album tot nu toe hoogst gerate van 2013 met een 8.1 hier. Trekt zich niks aan van de Hip-Hop scene en trekt gewoon zijn eigen pad, parodieert er ook lekker op los en heeft nog goede teksten ook. En die stem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Tyler, The Creator klinkt tof, die zet ik even in mijn playlist op Spotify.
lekkerste videoclip zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
Wel nummer 2 eigenlijk, want wat ik echt het lekkerste nummer vind is een Koreaans popnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |