Het was echt ongelooflijk mooi. Man, wat een fantastische muziek hebben ze toch gemaakt. Ik miste wel redelijk wat persoonlijke favorieten, maar ach, dat is verder niet zo'n heel groot probleem. Low, wat een helden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zucht. Niet meer geraakt, want OV werkte niet mee. Kon onmogelijk thuis geraken. Vanavond hetzelfde probleem trouwensMoet twee keer spurten en dan nog wordt het lastig. Maar alles voor Miles Kane.
Maar laat zeker weten hoe het was, ben benieuwd.
Klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:52 schreef Moody het volgende:
[Pop-alert]
Kent iemand Stabilo? Happiness & Disaster uit 2006 is zo'n beetje het perfecte pop-album. Hopelijk genegeerd door het grote publiek, dus het heeft bestaansrecht in dit topic
Enkele nrs van dit album:
etc.
Heerlijk album hoor
Jawel toch?quote:
Ik vind de nieuwe Junip sowieso een stuk leuker dan het vorige album.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Junip sowieso een stuk leuker dan het vorige album.
Ik vind Grizzly Bear leukerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
The xx met support Grizzly BearGodver, wat zou ik die graag samen zien.
Ik zit nog niet zo in jazzquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef Norrage het volgende:
EN dat jullie hier je lijstjes heen gaan sturen:
MUZ / De Fok! Jazz Albums Top 100 Allertijden, editie 2013
Heb al wel genoeg input voor de grote jaarlijstquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Ik zou niet eens een top 10 kunnen maken, laat staan een serieuze lijst.
Ik volg het de afgelopen weken niet heel erg veel meer. Heb dit jaar 16 albums en een zooi EP's tot nu toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb al wel genoeg input voor de grote jaarlijstBest goede albums dit jaar
Ik koop niks verder hoor, maar als ik kijk welke albums ik tot nu toe tof vind zijn dat er toch al best veel. En dan moet ik Vampire Weekend nog luisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik volg het de afgelopen weken niet heel erg veel meer. Heb dit jaar 16 albums en een zooi EP's tot nu toe.
Je bent lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik koop niks verder hoor, maar als ik kijk welke albums ik tot nu toe tof vind zijn dat er toch al best veel. En dan moet ik Vampire Weekend nog luisteren
Oh, ik heb het niet over kopen. Ik wou dat ik geld had om alle muziek te kopen die ik goed vindquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik koop niks verder hoor, maar als ik kijk welke albums ik tot nu toe tof vind zijn dat er toch al best veel. En dan moet ik Vampire Weekend nog luisteren
Er is de laatste tijd niet bijster veel goeds uitgekomen nee, en in het begin van het jaar zoveel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik volg het de afgelopen weken niet heel erg veel meer. Heb dit jaar 16 albums en een zooi EP's tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |