Heb je nog wat plaatjes dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Khaleesi het volgende:
Eindelijk weer een goeie TT. Nu nog een goed topic.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zat me echt een beetje ongezond op te winden er om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Jammer genoeg denk ik er hetzelfde over, afgezien van de grote hoeveelheid scheldwoorden dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanmorgen herkeken. De tering, wat een tijdverspilling van die bolle met dat jankhoofd bij het vuur zeg. Ik kan zonder moeite 100 dingen noemen waar ik die tijd liever aan had besteed. We hebben goddomme maar 10 keer een uur mensen, zitten we haast 10 minuten naar die deegbal met z'n lillike mhlf te kijken![]()
Enig idee hoe groot de wall is? Als wij beide naar de grens met Duitsland moeten, hoe groot is dan de kans dat we elkaar tegenkomen? Neem aan dat de Wildlings niet naast de poort naar boven zijn geklommen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Toch een geluk voor em (Samwell en die griet) dat ie de wildlings niet tegengekomen is, aangezien ze allebei op weg zijn naar de muur en de wildlings er al zijn.. Beetje awkward ook voor Jon.
of was dat qua ligging van de routes die ze moesten afleggen niet mogelijk?
Maar 480 kilometer. Kans is groot dus dat 2 personen elkaar tegenkomenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot de wall is? Als wij beide naar de grens met Duitsland moeten, hoe groot is dan de kans dat we elkaar tegenkomen? Neem aan dat de Wildlings niet naast de poort naar boven zijn geklommen.
Onbekend, maar vermoedelijk geklommen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:02 schreef Khaleesi het volgende:
Heeft Osha trouwens nog gezegd hoe ze over de Wall gekomen is? Geklommen of vallen er gaten in het maaswerk o.i.d.????? Ik ben wel benieuwd hoe waterdicht die muur is.
Volgens mij crossen veel Wildlings ook per boot.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:02 schreef Khaleesi het volgende:
Heeft Osha trouwens nog gezegd hoe ze over de Wall gekomen is? Geklommen of vallen er gaten in het maaswerk o.i.d.????? Ik ben wel benieuwd hoe waterdicht die muur is.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam en de chick gaan weer richting Castle Black, terwijl the Wildlings aan Jon gevraagd hebben waar the Watch zitten. Het zou niet heel slim zijn van the Wildlings als ze dan bij Castle Black (waar de meesten zijn) over de muur zouden klimmen. Daarnaast was er geen wacht aanwezig toen ze bovenaan the Wall waren (bij Castle Black altijd, zie seizoen 1), dus dat was niet bij Castle Black (of een ander bemand punt).quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Toch een geluk voor em (Samwell en die griet) dat ie de wildlings niet tegengekomen is, aangezien ze allebei op weg zijn naar de muur en de wildlings er al zijn.. Beetje awkward ook voor Jon.
of was dat qua ligging van de routes die ze moesten afleggen niet mogelijk?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Vind Wildlings verhaallijn juist één van de meest interessante. Nieuwe macht die zich straks wellicht in de oorlog gaat mengen. Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef zure_ridder het volgende:
jammer die Wildlings verhaallijn, zitten een paar leuke characters tussen maar verder weinig boeiend..
Mwa, ze hebben er nog wat weinig tijd aan besteed maar de karakters daar zijn dik in orde. Ik neem ook aan dat je binnenkort meer gaat zien van Thormund en Mance, en zij zijn echt wel dik okquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef zure_ridder het volgende:
jammer die Wildlings verhaallijn, zitten een paar leuke characters tussen maar verder weinig boeiend..
Daarvoor zijn ze met iets te veel man denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gok dat zij als een soort tweede brotherhood without banners overal tussendoor zullen gaan banjeren.
Nee maar zonder respect voor/rekening te houden met welke claim dan ook bedoel ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze met iets te veel man denk ik.
Achzo, jup. Ja eerst maar eens voorbij die muur zien te komen met zijn allen, dan zien ze wel verder denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar zonder respect voor/rekening te houden met welke claim dan ook bedoel ik.
Dat bedoel ik, had al een oorlogje verwachtquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef planethugo het volgende:
ik ben eerder geinteresseerd wanneer de white walkers de muur bereiken. Valt me toch wel tegen dat we van de cliffhanger van S2 na 6 afleveringen niets meer vernomen hebben
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Asgard het volgende:
Laatst postte iemand een Youtube playlist met al die DVD extras waarin meer achtergrond werd geboden, heeft iemand die nog?
http://www.youtube.com/pl(...)51E9307&feature=plcpquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Asgard het volgende:
Laatst postte iemand een Youtube playlist met al die DVD extras waarin meer achtergrond werd geboden, heeft iemand die nog?
Thanks!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/pl(...)51E9307&feature=plcp
Ik kijk elke keer een plukje tijdens de lunch, dus je hebt mazzel
ja dat vind ik ook een beetje jammerquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef zure_ridder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, had al een oorlogje verwacht
wanneer komen die snuiters eigenlijk tevoorschijn?
alleen als er een cliffhanger nodig is?
Dat komt omdat de verhaallijn van de Wildlings langzaam wordt geïntroduceerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef sp3c het volgende:
ja ok maar toch .,, !
ik had daar toch wel iets meer van verwacht maar misschien komt dat omdat al dat gedoe beyond de wall zo oninteressant is tot nu toe
dat zal nu wel boeiender gaan worden lijkt mij
irritant wil ik het niet noemen, was best een leuke scene vond ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef knep het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen en ook de laatste episode gekeken.
Beetje jammer van dat irritante begin met die dikke pad en dat incest product.
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt. Het dient volgens mij meer als een soort aanstaande dreiging waar de kijkers mee in hun achterhoofd zitten terwijl in het zuiden er een burgeroorlog plaatsvind.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef planethugo het volgende:
ik ben eerder geinteresseerd wanneer de white walkers de muur bereiken. Valt me toch wel tegen dat we van de cliffhanger van S2 na 6 afleveringen niets meer vernomen hebben
Het is ook zo belachelijk dat hij er nog in zit he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanmorgen herkeken. De tering, wat een tijdverspilling van die bolle met dat jankhoofd bij het vuur zeg. Ik kan zonder moeite 100 dingen noemen waar ik die tijd liever aan had besteed. We hebben goddomme maar 10 keer een uur mensen, zitten we haast 10 minuten naar die deegbal met z'n lillike mhlf te kijken![]()
De dag is wat je er zelf van maakt. Alles herkijken dus morgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Door het zondaggevoel vandaag, denk ik steeds dat het morgen GoT dag is
Vandaag Scarface en Arrow kijken, GoT is voor maandagen!!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
De dag is wat je er zelf van maakt. Alles herkijken dus morgen
Waarom de fuck ze hem überhaupt hebben meegenomen op die expeditie is mij een raadsel. Als ik Mormont was had ik hem in Castle Black laten trainen tot hij bij wijze van spreken een ons woog.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
We zijn lief voor hem als hij nuttig is hoor.
Misschien dacht Jeorg dat als die mee ging dat die af zou vallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom de fuck ze hem überhaupt hebben meegenomen op die expeditie is mij een raadsel. Als ik Mormont was had ik hem in Castle Black laten trainen tot hij bij wijze van spreken een ons woog.
Omdat hij kan lezen, schrijven en de raven kan verzorgen. Het alternatief was een blinde man van 100 jaar oud.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom de fuck ze hem überhaupt hebben meegenomen op die expeditie is mij een raadsel. Als ik Mormont was had ik hem in Castle Black laten trainen tot hij bij wijze van spreken een ons woog.
Duidelijke en goede reden. Bedankt voor de toelichting.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Omdat hij kan lezen, schrijven en de raven kan verzorgen. Het alternatief was een blinde man van 100 jaar oud.
Vinger in de dijk, alles.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:30 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij gaat Samwell ooit nog eens de held van de serie worden
vanwege de raven iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Omdat hij kan lezen, schrijven en de raven kan verzorgen. Het alternatief was een blinde man van 100 jaar oud.
Zou wel iets te standaard wezen denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:30 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij gaat Samwell ooit nog eens de held van de serie worden
Omg, its the red queenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Sam nu ook een overloper?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFF WITH HIS HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!
Spoilersquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Poemgirl het volgende:
Hodor komt uiteindelijk op de Iron Throne. Einde.
Misschien door dat zwarte ding wat hij bij zich had?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is ook zo belachelijk dat hij er nog in zit he.
Er liep een leger van die o zo gevaarlijke Whitewalkers pal naast hem en hij komt zogenaamd weg. Wat een onzin.
Kan niet wachten tot hij doodgaat.
Het doel is Lord Paramount worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat nu precies het plan van Littlefinger is? Snap er niks van.
Hij is in naam dacht ik al Lord Paramount en Lord of Harrenhal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het doel is Lord Paramount worden.
Het plan is een situatie creeëren waarin dit mogelijk is.
In tijden van orde en stabiliteit komen er vrijwel geen titels vrij om weg te geven of te ontvangen. Dus hij heeft de orde en stabiliteit in een kartonnen doos gestopt en deze in een perscontainer geworpen.
Nee, hij is Lord of Harrenhal in naam en als hij Lysa Arryn het hof maakt wordt hij de facto Lord Paramount van de Vale. Hem is wel eerder aangeboden om Lord Paramount van de Riverlands te worden, maar volgens mij is dat plannetje allang weer weggezakt door andere plannetjes, plotten en samenzweringen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is in naam dacht ik al Lord Paramount en Lord of Harrenhal.
Ik dacht dat hij samen met de titel Lord of Harrenhal, de titel Lord Paramount of the Trident kreeg omdat de Tully's in rebellie zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, hij is Lord of Harrenhal in naam en als hij Lysa Arryn het hof maakt wordt hij de facto Lord Paramount van de Vale. Hem is wel eerder aangeboden om Lord Paramount van de Riverlands te worden, maar volgens mij is dat plannetje allang weer weggezakt door andere plannetjes, plotten en samenzweringen.
Klopt hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij samen met de titel Lord of Harrenhal, de titel Lord Paramount of the Trident kreeg omdat de Tully's in rebellie zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij samen met de titel Lord of Harrenhal, de titel Lord Paramount of the Trident kreeg.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]Ben bang dat je nu aan het boekspoilen bent, de titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is in de serie nog helemaal niet voorbij gekomen.
Edit: Oké, is dus een andere naam voor dezelfde titel. Maar ik kan nog steeds maar een keer herinneren dat Littlefinger die titel beloofd is, niet eens gekregen heeft, en dat plan is niet doorgegaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ugjerke op 09-05-2013 20:11:11 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ben bang dat je nu aan het boekspoilen bent, de titelAls het goed is gebeurd het in S2E10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is in de serie nog helemaal niet voorbij gekomen.
Edit: Oké, is dus een andere naam voor dezelfde titel. Maar ik kan nog steeds maar een keer herinneren dat Littlefinger die titel beloofd is, niet eens gekregen heeft, en dat plan is niet doorgegaan.Beneath the gold, the bitter steel
Als Robb de pijp uit gaat is Sansa de erfgenaam van Winterfell en The North. De rest kan ik zo niet beantwoorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef TC03 het volgende:
Maar hoe heeft Littlefinger het plan van die kale nou gedwarsboomd? Wat waren hun belangen en welke acties zijn daaruit voortgevloeid? Wat heeft Sansa met dit hele gedoe te maken?
Bedoel je deze scene?quote:
Als je ervan uit gaat dat Bran of Rickon dood zijn, wat ze niet zijn, maar wat vrijwel iedereen wel denkt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als Robb de pijp uit gaat is Sansa de erfgenaam van Winterfell en The North. De rest kan ik zo niet beantwoorden.
Ah, je hebt gelijk, ik dacht dat het er allemaal bij hoordequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bedoel je deze scene?
Daar krijgt hij toch echt alleen Harrenhal.
Ik zou zeggen: lees de voorgaande topics eens door, maar dat durf ik je eigenlijk niet aan te doen....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef TC03 het volgende:
Maar hoe heeft Littlefinger het plan van die kale nou gedwarsboomd? Wat waren hun belangen en welke acties zijn daaruit voortgevloeid? Wat heeft Sansa met dit hele gedoe te maken?
Een Lord Paramount is de heerser van een van de Zeven Koninkrijken of de Riverlands. Ze staan boven de gewone lords (hun bannermen) en onder de koning.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees de voorgaande topics eens door, maar dat durf ik je eigenlijk niet aan te doen....
En wat betekent Lord Paramount eigenlijk? Is dat van de filmmaatschappij??
Arryn.quote:
Dat was toch alleen een stukje glas ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Misschien door dat zwarte ding wat hij bij zich had?
Het is een speerpunt van dragonglass dacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een stukje glas ofzo?
Ik word gewoon echt agressief als ik die irritante plofkop van Sam zie. En altijd maar janken.
Ik haat hem zoals de meeste mensen Joffrey haten, alleen dan meer.
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is een speerpunt van dragonglass dacht ik.
En Joffrey is een interessant personage imho, die je graag haat. Sam-haat is for all the wrong reasons...
Ja ik doelde er ook op dat de Joffreyhaat leuk is en de Sam haat vervelend, omdat ie niks goeds kan doen. Ik hoop ook dat ze zijn scenes wat terug gaan dringen, maar betwijfel het...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.
Joffrey is baas. Ik ga stuk als hij weer eens wat flikt. Ik hoop dat hij nog lang koning blijft.
Hoe kan je Sam niet haten? Zijn irritante manier van praten, dik zijn, incompetent zijn, aanhankelijk zijn, zo'n slappe zak zijn. Ik hoop dat hij zsm dood gaat en vele met mij.
Sorry, verkeerd begrepen. Jij bent one of the good guys.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja ik doelde er ook op dat de Joffreyhaat leuk is en de Sam haat vervelend, omdat ie niks goeds kan doen. Ik hoop ook dat ze zijn scenes wat terug gaan dringen, maar betwijfel het...
Ik mag hopen dat je trollt.quote:
Ik denk nog eerder dat de White Walkers hem geen moeite waard vonden. Zo'n dikkertje zou het normaalgesproken niet overleven in de middle of nowhere en je wil Sam ook niet per se als Wight denk ik. Dan loop je liever gewoon door.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.
Joffrey is baas. Ik ga stuk als hij weer eens wat flikt. Ik hoop dat hij nog lang koning blijft.
Hoe kan je Sam niet haten? Zijn irritante manier van praten, dik zijn, incompetent zijn, aanhankelijk zijn, zo'n slappe zak zijn. Ik hoop dat hij zsm dood gaat en vele met mij.
Een van de topcomments op youtube bij die scene.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat de White Walkers hem geen moeite waard vonden. Zo'n dikkertje zou het normaalgesproken niet overleven in de middle of nowhere en je wil Sam ook niet per se als Wight denk ik. Dan loop je liever gewoon door.
quote:Even White Walkers think Sam is utterly useless..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef VeX- het volgende:
[..]
Een van de topcomments op youtube bij die scene.
[..]
Wel een beetje jammer dat ze onzichtbaar zijn dit seizoen na die cliffhanger van het vorige seizoen.
Niet gezien, maar was me erg op het verhaal aan het focussenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het echt heel naar toen McEvildinges aan dat vingerkootje van Theon stond te pulken![]()
![]()
![]()
En Ros dood![]()
En zagen jullie ook die huidpruik van Varys zo duidelijk zitten? Ik stoorde me er zo aan dat ik het verhaal tussen hem en Littlefinger eigenlijk niet mee kreeg. Maar gelukkig liep ik dankzij een paar kletskousen !!5!! Topics achter, dus ik ben inmiddels op de hoogte.
En mijn man gaat de 24e naar de Game of Thrones exhibition en ik mag niet mee terwijl ik een grotere fan ben dan hij![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaan met het werk erheenik ben jaloeeeeers
![]()
Voor bedrijven zijn ze dan open oid. M'n man werkt bij een ICTbedrijf en marketing ging erheen. Maar z'n baas heeft even flink z'n best gedaan en nu gaan mijn man en een collega ook meequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet gezien, maar was me erg op het verhaal aan het focussen
Is de expo op de 24e open dan? (Op de site staat die dag er niet bij nl).
EDIT: Dit is wat er op http://game-of-thrones-exhibition.com/ staat:
Amsterdam
May 18th - May 27th
Posthoornkerk, Haarlemmerstraat 124-126, 1013 EX, Amsterdam
Dates: May 19, 20, 25, 26 & 27
10AM 6PM
www.facebook.com/HBOnl/events
het causale verband ontgaat mij volledigquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Cikx het volgende:
maar nu ik zie dat het in een kerk plaatsvindt, kan het niet heel erg veel voorstellen.
De ruimte in een kerk is nogal beperkt, ik had het grootser verwacht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
het causale verband ontgaat mij volledig
De RAI is groterquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
het causale verband ontgaat mij volledig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |