Omdat hij kan lezen, schrijven en de raven kan verzorgen. Het alternatief was een blinde man van 100 jaar oud.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom de fuck ze hem überhaupt hebben meegenomen op die expeditie is mij een raadsel. Als ik Mormont was had ik hem in Castle Black laten trainen tot hij bij wijze van spreken een ons woog.
Duidelijke en goede reden. Bedankt voor de toelichting.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Omdat hij kan lezen, schrijven en de raven kan verzorgen. Het alternatief was een blinde man van 100 jaar oud.
Vinger in de dijk, alles.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:30 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij gaat Samwell ooit nog eens de held van de serie worden
vanwege de raven iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Omdat hij kan lezen, schrijven en de raven kan verzorgen. Het alternatief was een blinde man van 100 jaar oud.
Zou wel iets te standaard wezen denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:30 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij gaat Samwell ooit nog eens de held van de serie worden
Omg, its the red queenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Sam nu ook een overloper?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFF WITH HIS HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!
Spoilersquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Poemgirl het volgende:
Hodor komt uiteindelijk op de Iron Throne. Einde.
Misschien door dat zwarte ding wat hij bij zich had?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is ook zo belachelijk dat hij er nog in zit he.
Er liep een leger van die o zo gevaarlijke Whitewalkers pal naast hem en hij komt zogenaamd weg. Wat een onzin.
Kan niet wachten tot hij doodgaat.
Het doel is Lord Paramount worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat nu precies het plan van Littlefinger is? Snap er niks van.
Hij is in naam dacht ik al Lord Paramount en Lord of Harrenhal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het doel is Lord Paramount worden.
Het plan is een situatie creeëren waarin dit mogelijk is.
In tijden van orde en stabiliteit komen er vrijwel geen titels vrij om weg te geven of te ontvangen. Dus hij heeft de orde en stabiliteit in een kartonnen doos gestopt en deze in een perscontainer geworpen.
Nee, hij is Lord of Harrenhal in naam en als hij Lysa Arryn het hof maakt wordt hij de facto Lord Paramount van de Vale. Hem is wel eerder aangeboden om Lord Paramount van de Riverlands te worden, maar volgens mij is dat plannetje allang weer weggezakt door andere plannetjes, plotten en samenzweringen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is in naam dacht ik al Lord Paramount en Lord of Harrenhal.
Ik dacht dat hij samen met de titel Lord of Harrenhal, de titel Lord Paramount of the Trident kreeg omdat de Tully's in rebellie zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, hij is Lord of Harrenhal in naam en als hij Lysa Arryn het hof maakt wordt hij de facto Lord Paramount van de Vale. Hem is wel eerder aangeboden om Lord Paramount van de Riverlands te worden, maar volgens mij is dat plannetje allang weer weggezakt door andere plannetjes, plotten en samenzweringen.
Klopt hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij samen met de titel Lord of Harrenhal, de titel Lord Paramount of the Trident kreeg omdat de Tully's in rebellie zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij samen met de titel Lord of Harrenhal, de titel Lord Paramount of the Trident kreeg.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Kirov het volgende:
[..]Ben bang dat je nu aan het boekspoilen bent, de titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is in de serie nog helemaal niet voorbij gekomen.
Edit: Oké, is dus een andere naam voor dezelfde titel. Maar ik kan nog steeds maar een keer herinneren dat Littlefinger die titel beloofd is, niet eens gekregen heeft, en dat plan is niet doorgegaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ugjerke op 09-05-2013 20:11:11 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ben bang dat je nu aan het boekspoilen bent, de titelAls het goed is gebeurd het in S2E10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is in de serie nog helemaal niet voorbij gekomen.
Edit: Oké, is dus een andere naam voor dezelfde titel. Maar ik kan nog steeds maar een keer herinneren dat Littlefinger die titel beloofd is, niet eens gekregen heeft, en dat plan is niet doorgegaan.Beneath the gold, the bitter steel
Als Robb de pijp uit gaat is Sansa de erfgenaam van Winterfell en The North. De rest kan ik zo niet beantwoorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef TC03 het volgende:
Maar hoe heeft Littlefinger het plan van die kale nou gedwarsboomd? Wat waren hun belangen en welke acties zijn daaruit voortgevloeid? Wat heeft Sansa met dit hele gedoe te maken?
Bedoel je deze scene?quote:
Als je ervan uit gaat dat Bran of Rickon dood zijn, wat ze niet zijn, maar wat vrijwel iedereen wel denkt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als Robb de pijp uit gaat is Sansa de erfgenaam van Winterfell en The North. De rest kan ik zo niet beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |