abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126277074
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Bedoel je deze scene?

Daar krijgt hij toch echt alleen Harrenhal. :P
Ah, je hebt gelijk, ik dacht dat het er allemaal bij hoorde :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126278090
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef TC03 het volgende:
Maar hoe heeft Littlefinger het plan van die kale nou gedwarsboomd? Wat waren hun belangen en welke acties zijn daaruit voortgevloeid? Wat heeft Sansa met dit hele gedoe te maken?
Ik zou zeggen: lees de voorgaande topics eens door, maar dat durf ik je eigenlijk niet aan te doen.... :')

En wat betekent Lord Paramount eigenlijk? Is dat van de filmmaatschappij?? _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:48:03 #78
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_126278102
Ik zie het zo:

Littlefinger is nu lord of Harrenhal. Lysa Arren is vrouw van de overleden Jon Arren, die de liege lord van de Vale was. Tevens is zij de zusje van Catelyn Tully/Stark.

Als Littefinger met Lysa trouwt, wordt hij stiefvader van de zoon van Lysa en Jon, Robert Arren, en daarmee de baas totdat het jochie volwassen is.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_126278166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Zihuatanejo het volgende:
Robert Arren
Robin. *)
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:50:14 #80
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_126278212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Robin. *)
:6

Lord Paramount (spoilerfree):

http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Lord_Paramount
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:54:06 #81
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126278430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: lees de voorgaande topics eens door, maar dat durf ik je eigenlijk niet aan te doen.... :')

En wat betekent Lord Paramount eigenlijk? Is dat van de filmmaatschappij?? _O_
Een Lord Paramount is de heerser van een van de Zeven Koninkrijken of de Riverlands. Ze staan boven de gewone lords (hun bannermen) en onder de koning.

Ned Stark was Lord Paramount van het Noorden, Tywin Lannister is Lord Paramount van de Westerlands, Hoster Tully was Lord Paramount van de Riverlands, Mace Tyrell is Lord Paramount van de Reach, Jon Arryn was Lord Paramount van de Vale of Arryn en Renly Baratheon was Lord Paramount van de Stormlands. In de Iron Islands noemt men het Lord Reaper, in Dorne noemt men de heerser Prince, maar in principe zijn het dezelfde titels met een andere naam.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:54:18 #82
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126278443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Robin. *)
Arryn. :P
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:56:24 #83
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_126278576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Misschien door dat zwarte ding wat hij bij zich had?
Dat was toch alleen een stukje glas ofzo?

Ik word gewoon echt agressief als ik die irritante plofkop van Sam zie. En altijd maar janken.

Ik haat hem zoals de meeste mensen Joffrey haten, alleen dan meer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_126278747
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat was toch alleen een stukje glas ofzo?

Ik word gewoon echt agressief als ik die irritante plofkop van Sam zie. En altijd maar janken.

Ik haat hem zoals de meeste mensen Joffrey haten, alleen dan meer.
Het is een speerpunt van dragonglass dacht ik. :)
En Joffrey is een interessant personage imho, die je graag haat. Sam-haat is for all the wrong reasons...
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:09:14 #85
94080 VeX-
pi_126279279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Het is een speerpunt van dragonglass dacht ik. :)
En Joffrey is een interessant personage imho, die je graag haat. Sam-haat is for all the wrong reasons...
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.

Joffrey is baas. Ik ga stuk als hij weer eens wat flikt. Ik hoop dat hij nog lang koning blijft.

Hoe kan je Sam niet haten? Zijn irritante manier van praten, dik zijn, incompetent zijn, aanhankelijk zijn, zo'n slappe zak zijn. Ik hoop dat hij zsm dood gaat en vele met mij.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_126279410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef VeX- het volgende:

[..]

Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.

Joffrey is baas. Ik ga stuk als hij weer eens wat flikt. Ik hoop dat hij nog lang koning blijft.

Hoe kan je Sam niet haten? Zijn irritante manier van praten, dik zijn, incompetent zijn, aanhankelijk zijn, zo'n slappe zak zijn. Ik hoop dat hij zsm dood gaat en vele met mij.
Ja ik doelde er ook op dat de Joffreyhaat leuk is en de Sam haat vervelend, omdat ie niks goeds kan doen. Ik hoop ook dat ze zijn scenes wat terug gaan dringen, maar betwijfel het...
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:11:43 #87
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126279422
Sam _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:13:16 #88
94080 VeX-
pi_126279521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja ik doelde er ook op dat de Joffreyhaat leuk is en de Sam haat vervelend, omdat ie niks goeds kan doen. Ik hoop ook dat ze zijn scenes wat terug gaan dringen, maar betwijfel het...
Sorry, verkeerd begrepen. Jij bent one of the good guys. _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Sam _O_
Ik mag hopen dat je trollt. :(
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:23:00 #89
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126280147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik denk nog eerder dat de White Walkers hem geen moeite waard vonden. Zo'n dikkertje zou het normaalgesproken niet overleven in de middle of nowhere en je wil Sam ook niet per se als Wight denk ik. Dan loop je liever gewoon door.
pi_126280735
Ik vind dat Sam voor de nodige comic relief heeft gezorgd in het grimmige Wall verhaal. Vooral samen met Jon, maar ook dat moment toen die oog in oog stond met een whitewalker _O-
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:37:07 #91
94080 VeX-
pi_126280925
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk nog eerder dat de White Walkers hem geen moeite waard vonden. Zo'n dikkertje zou het normaalgesproken niet overleven in de middle of nowhere en je wil Sam ook niet per se als Wight denk ik. Dan loop je liever gewoon door.
Een van de topcomments op youtube bij die scene.
quote:
Even White Walkers think Sam is utterly useless..
:D

Wel een beetje jammer dat ze onzichtbaar zijn dit seizoen na die cliffhanger van het vorige seizoen.
pi_126281452
Ik gun Sam(well) absoluut niet iets slechts toe :N Soms is hij wel irritant (vooral begin van dit seizoen vond ik), maar "overall" vind ik hem een grappige toevoeging en O+
Ik denk dat hij ergens in de serie nog wel een held gaat zijn :Y
Tails tell tales
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:08:34 #93
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126282509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef VeX- het volgende:

[..]

Een van de topcomments op youtube bij die scene.

[..]

:D

Wel een beetje jammer dat ze onzichtbaar zijn dit seizoen na die cliffhanger van het vorige seizoen.
_O- Dat is helemaal waar. Alhoewel ik vermoed dat hij nog wel belangrijk gaat zijn voor het verhaal. Of in ieder geval zijn gevonden mes/speerpunt. Zijn functie in het verhaal is denk ik alleen maar dat ding van A naar B brengen.

Ik zou het overigens niet eens meer een cliffhanger noemen. Het heeft ons denk ik meer met de neus op de feiten moeten drukken, van "Kijk, dit komt er ook nog aan" zodat we het verhaal in het zuiden in een beter perspectief kunnen zien, dan dat het ons aan de buis moest kluisteren. Al zal het voor veel van ons wel dat laatste bereikt hebben. :P
pi_126283424
Ik vond het echt heel naar toen McEvildinges aan dat vingerkootje van Theon stond te pulken :{ :r :r

En Ros dood ;(

En zagen jullie ook die huidpruik van Varys zo duidelijk zitten? Ik stoorde me er zo aan dat ik het verhaal tussen hem en Littlefinger eigenlijk niet mee kreeg. Maar gelukkig liep ik dankzij een paar kletskousen !!5!! Topics achter, dus ik ben inmiddels op de hoogte.

En mijn man gaat de 24e naar de Game of Thrones exhibition en ik mag niet mee terwijl ik een grotere fan ben dan hij }:| }:| }:| :(
Ze gaan met het werk erheen ;( ik ben jaloeeeeers :{

[ Bericht 33% gewijzigd door Vlinder op 09-05-2013 22:31:35 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_126283944
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het echt heel naar toen McEvildinges aan dat vingerkootje van Theon stond te pulken :{ :r :r

En Ros dood ;(

En zagen jullie ook die huidpruik van Varys zo duidelijk zitten? Ik stoorde me er zo aan dat ik het verhaal tussen hem en Littlefinger eigenlijk niet mee kreeg. Maar gelukkig liep ik dankzij een paar kletskousen !!5!! Topics achter, dus ik ben inmiddels op de hoogte.

En mijn man gaat de 24e naar de Game of Thrones exhibition en ik mag niet mee terwijl ik een grotere fan ben dan hij }:| }:| }:| :(
Ze gaan met het werk erheen ;( ik ben jaloeeeeers :{
Niet gezien, maar was me erg op het verhaal aan het focussen ;)

Is de expo op de 24e open dan? (Op de site staat die dag er niet bij nl).

EDIT: Dit is wat er op http://game-of-thrones-exhibition.com/ staat:

Amsterdam
May 18th - May 27th
Posthoornkerk, Haarlemmerstraat 124-126, 1013 EX, Amsterdam
Dates: May 19, 20, 25, 26 & 27
10AM 6PM
www.facebook.com/HBOnl/events

[ Bericht 6% gewijzigd door Forbry op 09-05-2013 22:41:24 ]
Tails tell tales
pi_126284584
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Niet gezien, maar was me erg op het verhaal aan het focussen ;)

Is de expo op de 24e open dan? (Op de site staat die dag er niet bij nl).

EDIT: Dit is wat er op http://game-of-thrones-exhibition.com/ staat:

Amsterdam
May 18th - May 27th
Posthoornkerk, Haarlemmerstraat 124-126, 1013 EX, Amsterdam
Dates: May 19, 20, 25, 26 & 27
10AM 6PM
www.facebook.com/HBOnl/events

Voor bedrijven zijn ze dan open oid. M'n man werkt bij een ICTbedrijf en marketing ging erheen. Maar z'n baas heeft even flink z'n best gedaan en nu gaan mijn man en een collega ook mee :D die zijn van de systeembeheer.

Ofwel: het is niet druk en wel heel speciaal O+
pi_126284649
Hmm had verwacht dat het echt een grootse tentoonstelling zou zijn, maar nu ik zie dat het in een kerk plaatsvindt, kan het niet heel erg veel voorstellen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:54:46 #98
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126284851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Cikx het volgende:
maar nu ik zie dat het in een kerk plaatsvindt, kan het niet heel erg veel voorstellen.
het causale verband ontgaat mij volledig
Ok stelletje hokboeren
pi_126284982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef padlarf het volgende:

[..]

De ruimte in een kerk is nogal beperkt, ik had het grootser verwacht.
pi_126284994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef padlarf het volgende:

[..]

De RAI is groter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')