Ah, je hebt gelijk, ik dacht dat het er allemaal bij hoordequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bedoel je deze scene?
Daar krijgt hij toch echt alleen Harrenhal.
Ik zou zeggen: lees de voorgaande topics eens door, maar dat durf ik je eigenlijk niet aan te doen....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef TC03 het volgende:
Maar hoe heeft Littlefinger het plan van die kale nou gedwarsboomd? Wat waren hun belangen en welke acties zijn daaruit voortgevloeid? Wat heeft Sansa met dit hele gedoe te maken?
Een Lord Paramount is de heerser van een van de Zeven Koninkrijken of de Riverlands. Ze staan boven de gewone lords (hun bannermen) en onder de koning.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees de voorgaande topics eens door, maar dat durf ik je eigenlijk niet aan te doen....
En wat betekent Lord Paramount eigenlijk? Is dat van de filmmaatschappij??
Arryn.quote:
Dat was toch alleen een stukje glas ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Misschien door dat zwarte ding wat hij bij zich had?
Het is een speerpunt van dragonglass dacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een stukje glas ofzo?
Ik word gewoon echt agressief als ik die irritante plofkop van Sam zie. En altijd maar janken.
Ik haat hem zoals de meeste mensen Joffrey haten, alleen dan meer.
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is een speerpunt van dragonglass dacht ik.
En Joffrey is een interessant personage imho, die je graag haat. Sam-haat is for all the wrong reasons...
Ja ik doelde er ook op dat de Joffreyhaat leuk is en de Sam haat vervelend, omdat ie niks goeds kan doen. Ik hoop ook dat ze zijn scenes wat terug gaan dringen, maar betwijfel het...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.
Joffrey is baas. Ik ga stuk als hij weer eens wat flikt. Ik hoop dat hij nog lang koning blijft.
Hoe kan je Sam niet haten? Zijn irritante manier van praten, dik zijn, incompetent zijn, aanhankelijk zijn, zo'n slappe zak zijn. Ik hoop dat hij zsm dood gaat en vele met mij.
Sorry, verkeerd begrepen. Jij bent one of the good guys.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja ik doelde er ook op dat de Joffreyhaat leuk is en de Sam haat vervelend, omdat ie niks goeds kan doen. Ik hoop ook dat ze zijn scenes wat terug gaan dringen, maar betwijfel het...
Ik mag hopen dat je trollt.quote:
Ik denk nog eerder dat de White Walkers hem geen moeite waard vonden. Zo'n dikkertje zou het normaalgesproken niet overleven in de middle of nowhere en je wil Sam ook niet per se als Wight denk ik. Dan loop je liever gewoon door.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hm, zou dan best kunnen dat het Whitewalkers afschrikt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.
Joffrey is baas. Ik ga stuk als hij weer eens wat flikt. Ik hoop dat hij nog lang koning blijft.
Hoe kan je Sam niet haten? Zijn irritante manier van praten, dik zijn, incompetent zijn, aanhankelijk zijn, zo'n slappe zak zijn. Ik hoop dat hij zsm dood gaat en vele met mij.
Een van de topcomments op youtube bij die scene.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat de White Walkers hem geen moeite waard vonden. Zo'n dikkertje zou het normaalgesproken niet overleven in de middle of nowhere en je wil Sam ook niet per se als Wight denk ik. Dan loop je liever gewoon door.
quote:Even White Walkers think Sam is utterly useless..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef VeX- het volgende:
[..]
Een van de topcomments op youtube bij die scene.
[..]
Wel een beetje jammer dat ze onzichtbaar zijn dit seizoen na die cliffhanger van het vorige seizoen.
Niet gezien, maar was me erg op het verhaal aan het focussenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het echt heel naar toen McEvildinges aan dat vingerkootje van Theon stond te pulken![]()
![]()
![]()
En Ros dood![]()
En zagen jullie ook die huidpruik van Varys zo duidelijk zitten? Ik stoorde me er zo aan dat ik het verhaal tussen hem en Littlefinger eigenlijk niet mee kreeg. Maar gelukkig liep ik dankzij een paar kletskousen !!5!! Topics achter, dus ik ben inmiddels op de hoogte.
En mijn man gaat de 24e naar de Game of Thrones exhibition en ik mag niet mee terwijl ik een grotere fan ben dan hij![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaan met het werk erheenik ben jaloeeeeers
![]()
Voor bedrijven zijn ze dan open oid. M'n man werkt bij een ICTbedrijf en marketing ging erheen. Maar z'n baas heeft even flink z'n best gedaan en nu gaan mijn man en een collega ook meequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet gezien, maar was me erg op het verhaal aan het focussen
Is de expo op de 24e open dan? (Op de site staat die dag er niet bij nl).
EDIT: Dit is wat er op http://game-of-thrones-exhibition.com/ staat:
Amsterdam
May 18th - May 27th
Posthoornkerk, Haarlemmerstraat 124-126, 1013 EX, Amsterdam
Dates: May 19, 20, 25, 26 & 27
10AM 6PM
www.facebook.com/HBOnl/events
het causale verband ontgaat mij volledigquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Cikx het volgende:
maar nu ik zie dat het in een kerk plaatsvindt, kan het niet heel erg veel voorstellen.
De ruimte in een kerk is nogal beperkt, ik had het grootser verwacht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
het causale verband ontgaat mij volledig
De RAI is groterquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
het causale verband ontgaat mij volledig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |