Volgens een maat van me die bij de Action heeft gewerkt, prikken de vakkenvullers ze graag lek.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb gewoon een waterpijp en condooms gekocht bij de Action in Staphorst
surequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens een maat van me die bij de Action heeft gewerkt, prikken de vakkenvullers ze graag lek.....
Maakt voor hem toch niet uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens een maat van me die bij de Action heeft gewerkt, prikken de vakkenvullers ze graag lek.....
ik heb m nog niet gezien hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgens een anonieme bron is de waterpijp prima te gebruiken
plasmatten? van die onderleggers bedoel je? nooit gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, dringende vraag... Heeft Action plasmatten voor matrassen? Wegwerp of wasbaar, boeit niet.
Iemand die dit toevallig weet?
Die alu beschermers voor op de voorruit tegen ijzel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand of ze nog warmtewerende folie voor autoruiten verkopen? En wat de afmetingen zijn als ze t hebben ,want wil t voor een dakraam gebruiken.Zag via google alleen een oud topic hier op fok
Haha nice, ik wil de roze!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgens een anonieme bron is de waterpijp prima te gebruiken
van die plakfoliequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die alu beschermers voor op de voorruit tegen ijzel?
Of raamfolie?
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand of ze nog warmtewerende folie voor autoruiten verkopen? En wat de afmetingen zijn als ze t hebben ,want wil t voor een dakraam gebruiken.Zag via google alleen een oud topic hier op fok
Nog nooit gezien, denk dat je daarvoor bij een thuiswinkel moet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, dringende vraag... Heeft Action plasmatten voor matrassen? Wegwerp of wasbaar, boeit niet.
Iemand die dit toevallig weet?
Ik heb geen idee,ben er al 2 weken niet geweest,vriend van mijn kinderen heeft hem gekocht en is volges hem prima te gebruiken,als het een beetje meezit ga ik morgen even naar de actionquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb m nog niet gezien hier
en ik ben deze week toch minimaal 1 keer per dag bij de action geweest
waar staatie bij jullie?
Iets wat zorgt dat urine niet in het matras komt. Mijn hond is ziek en vanwege de medicatie drinkt hij ONWIJS veel, en moest hij vannacht nodig waardoor hij een ongelukje hadquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
plasmatten? van die onderleggers bedoel je? nooit gezien
of bedoel je zo'n matrasbeschermer?
Zou bij de automaterialen moeten liggen wat ik in een heel oud topic lasquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.Is maar de vraag of het goed werkt, ook ooit geprobeerd maar dat werkte niet, viel er steeds af...doordat het dakraam te schuin was en door de warmte
. Ik heb nu de versie van Lidl (vorige week in de aanbieding) liggen, warmtewerend en inkijkwerend....nu nog er op krijgen.
Bij de hema hebben ze die welquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets wat zorgt dat urine niet in het matras komt. Mijn hond is ziek en vanwege de medicatie drinkt hij ONWIJS veel, en moest hij vannacht nodig waardoor hij een ongelukje had
Ja, die is alleen vandaag in Alkmaar openquote:
http://www.hema.nl/winkel(...)e-molton-onderdeken-(5153120)quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is alleen vandaag in Alkmaar openDas 45 min rijden. Anders maar ff noodoplossing voor vannacht bedenken en morgen ff halen
Die bij Hema, zijn die wasbaar? Weet jij dat?
Is de Hema open?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is alleen vandaag in Alkmaar openDas 45 min rijden. Anders maar ff noodoplossing voor vannacht bedenken en morgen ff halen
Die bij Hema, zijn die wasbaar? Weet jij dat?
Langestraat is open.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de Hema open?Of bedoel je die bij het station?
Ja, daar kwam ElisaB ook mee zag ik net. Okidoki. Thnx! Ga ik morgen ff die halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/winkel(...)e-molton-onderdeken-(5153120)
kruitvat en andere drogisten zou ook nog kunnen, denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, denk dat je daarvoor bij een thuiswinkel moet zijn.
dan zou ik denk ik in eerste instantie voor de matrasbeschermer gaan, met daarop iets absorberends.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets wat zorgt dat urine niet in het matras komt. Mijn hond is ziek en vanwege de medicatie drinkt hij ONWIJS veel, en moest hij vannacht nodig waardoor hij een ongelukje had
Zit je misschien in de buurt van ikea? Die heeft die dingen ook namelijk. En die hier (Groningen) is vandaag open, vermoed de rest ook welquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ElisaB ook mee zag ik net. Okidoki. Thnx! Ga ik morgen ff die halen.
1:15 rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Zit je misschien in de buurt van ikea? Die heeft die dingen ook namelijk. En die hier (Groningen) is vandaag open, vermoed de rest ook wel
Haha, oke, de hema is dus dichterbijquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1:15 rijden
Heb het opgelost met een noodoplossing nu. Ga morgen wel ff naar Hema.
ben nu bij de action en hier hebben ze waterdichte matrasbeschermers. 7.10euroquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Haha, oke, de hema is dus dichterbij
(voordeel hier van meerdere hema's, actions en de ikeaI
my town)
Dan moet je Qwea even quotenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ben nu bij de action en hier hebben ze waterdichte matrasbeschermers. 7.10euro
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1:15 rijden
Heb het opgelost met een noodoplossing nu. Ga morgen wel ff naar Hema.
90x2.00 en wasbaar tot 95gradenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De vapo of de wapij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Kadooosh het volgende:
Ze hebben nu een waterpijp daar? Heb er een nodig voor bij mijn vaporizer. Zie het al staan bij nieuwe producten.
Iemand al geprobeerd?
vandaag gedaan, waterpijp werkt primaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Kadooosh het volgende:
Ze hebben nu een waterpijp daar? Heb er een nodig voor bij mijn vaporizer. Zie het al staan bij nieuwe producten.
Iemand al geprobeerd?
Waterpijp natuurlijkquote:
?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
vandaag gedaan, waterpijp werkt prima
Weet jij waar die liggen? Kar ik zo ff heenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[..]
90x2.00 en wasbaar tot 95graden
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ysk 17 euro. Ga zeeman ect zo wel ff bellen idd. Cat! Kom jij nog bij jouw action???quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ysk 17 euro. Ga zeeman ect zo wel ff bellen idd. Cat! Kom jij nog bij jouw action???
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef Cat22 het volgende:
Er waren weer verse solartulpen!![]()
![]()
![]()
En een popcake maker.
En de matrasbeschermer voor Qwea.![]()
Mijn Action heeft gewoon álles!
Graag gedaanquote:
Het was overal een gekkenhuis, vooral op de weg, geen doorkomen aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Bosbesbos het volgende:
Vandaag leuke moederdagcadeautjes bij de action gehaald.Het was er alleen druk met duitsers!
Rij tot het einde van de (diepe) winkelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was overal een gekkenhuis, vooral op de weg, geen doorkomen aan
Geen idee, probeer het voor die 5 euro, zie schematische afbeelding vorige pagina? Waarop wil je de vapo aansluiten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waterpijp natuurlijk.
[..]
?
Kan je hem ook aansluiten aan een slang(die van mijn vapo dus)? Is niet een normale hash waterpijp.
ja die hebben ze.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:04 schreef nlboy het volgende:
Hebben ze textielstiften te koop bij de Action?Na 1 dag dragen zit er al weer chloor op.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag gekocht :
2 x chocolade voor modderdag , 3 glazen, hoeslaken en nog een tuinsolarlampje
mooi, kan ik weer zonder zonnebril het tuinpad van de action inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren eindelijk de koker met haaknaalden gehaald die ik steeds vergat
En volgens mij is het afgelopen met de hysterische plantenbakken. Ik moest er nog een paar voor m'n vader halen, die je op een balkonhek kunt zetten, maar volgens mij is de boel al minstens drie weken niet aangevuld toen ik de laatste meenam. De schotels zijn ook niet meer aangevuld want daar had ik toen ook de laatste van
Jammer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooi, kan ik weer zonder zonnebril het tuinpad van de action in
ik vind die kleur zo afschuwelijk
Die heb ik dit jaar bij de V&D gekocht, waren vorige week met 20% korting, in het wit en antraciet. Heb ze allemaal opgekochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat ze die stapelbakken niet meer hebben.
die waren meesterlijk vorig jaar
(en dit jaar ook, want ze staan weer in mijn tuin, maar ik had er graag nog wat bijgehad)
echt, ze staan zo mooi met van die kleine viooltjes
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik ook niet. Ik heb grenzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die gaan wel en ook de donkergrijze.
maar dat hysterische groen
Hoe zijn die eigenlijk? Zie je er nog wat van of zijn ze niet zo fel? In mijn action staan er nog genoeg en ik wil nog iets met lichtjes in de tuin. In de bak voor heb ik die 1 euro lampjes toen geplaatst en die zijn goed maar hebben ze hier niet meerquote:
Hahaha die hysterische groenen daar heb ik er juist 2 (en nog 1 roze en 1 blauwe) van. Daarnaast nog een grote hysterisch groene vlinder van de action (naast roze & blauw). Een hysterisch groene gieter en een felblauw plastic tafellaken. Echt heel tacky maar het fleurt de tuin echt enorm op tot mijn verbazing. Maar mijn motto is wel: hou het heel klein dan kan het nét nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja veel licht geven ze niet. maar ze zijn wel gezellig en kleurig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe zijn die eigenlijk? Zie je er nog wat van of zijn ze niet zo fel? In mijn action staan er nog genoeg en ik wil nog iets met lichtjes in de tuin. In de bak voor heb ik die 1 euro lampjes toen geplaatst en die zijn goed maar hebben ze hier niet meer
[..]
Hahaha die hysterische groenen daar heb ik er juist 2 (en nog 1 roze en 1 blauwe) van. Daarnaast nog een grote hysterisch groene vlinder van de action (naast roze & blauw). Een hysterisch groene gieter en een felblauw plastic tafellaken. Echt heel tacky maar het fleurt de tuin echt enorm op tot mijn verbazing. Maar mijn motto is wel: hou het heel klein dan kan het nét nog
Hier ook nog een hoor met 2 hysterische groene balkon baken en 1 pot op de grond. Samen met dat donker roze... Staat geweldig fleurig op mijn balkon, hij lijkt er gewoon groter vanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Ik heb er 5, met onderzetters en dan nog van die exemplaren die je over een rand kunt hangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Hier heb ik hem echt zien staan. Bij mijn action heb je zo'n 'feest schap' waar allerlei gekke en specifieke cadeautjes staan (lees: van drinkspel tot grappige vrouwelijke afwasborstels tot douchegel met 'beste juf') en daar hebben ze hier de waterpijp bij neergezet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
bij mijn action waren de hysterisch groene potten (en onderzetters) nog volop verkrijgbaar.
maar was dat nou een geintje, van die waterpijp?
ik heb m bij mijn action niet kunnen ontdekken. sterker nog men wist niet eens waar ik het over had.
Is chill he! Ik heb twee weken geleden ook 60 euro daar uitgegeven, had gelijk 2 tassen vol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef Bakkerd het volgende:
Vanmiddag de halve action leeggekocht, wat ben ik blij met die winkel..![]()
Moet low-budget een huis inrichten!
ik ga vandaag naar schiedam, daar hebben ze ook een action. ik ga daar maar eens kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier heb ik hem echt zien staan. Bij mijn action heb je zo'n 'feest schap' waar allerlei gekke en specifieke cadeautjes staan (lees: van drinkspel tot grappige vrouwelijke afwasborstels tot douchegel met 'beste juf') en daar hebben ze hier de waterpijp bij neergezet.
Van Elho?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
bij mijn action waren de hysterisch groene potten (en onderzetters) nog volop verkrijgbaar.
ik heb m bij mijn action niet kunnen ontdekken. sterker nog men wist niet eens waar ik het over had.
Ik zoek dus de witte (of donkerroze) die je over de balkonrand kunt hangenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
Als je dan toch in de buurt bent, in Vlaardingen hebben ze het zeker! (bij de kassa naast de cadeaupapierrollen). Al weet ik niet of ze inmiddels op zijn of niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga vandaag naar schiedam, daar hebben ze ook een action. ik ga daar maar eens kijken
OOh, dus hier was die post van gisteren gebleven die ik nergens terug kon vindenquote:
ik vroeg me al af waar die post op sloegquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, dus hier was die post van gisteren gebleven die ik nergens terug kon vinden
Faal.
Heeft action btw broodroosters? Ja toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar die post op sloeg
die ik laatst postte met viooltjes erin? hebben ze die?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Als je iets nodig hebt wat uitverkocht is of gewoon niet beschikbaar in je filiaal, moet je naar Olst gaan. De crisis wat een winkel. Heb weer even hysterische schotels ingeslagen en van die potten voor over de balkonrand. Ze hadden ook die terracotta-kleurige kruidentorens die je kunt stapelen. En een hysterisch tafelkleedje.
Ja, die hebben ze. Minus zes sinds gisterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die ik laatst postte met viooltjes erin? hebben ze die?
Variabel heb ik er niet gezien. Bij de Xenos hebben ze wel bakjes die je aan elkaar vast kunt schuiven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Weet een van de vaste Action-gangers of ze het volgende verkopen?
Ik zoek een (evt. variabele) vakverdeling voor in een lade.
Of een goedkope bestekbak. Ik weet dat Ikea het een en ander in die richting heeft, maar die zit wat uit de buurt. Ben benieuwd of de Action zoiets in het assortiment heeft, andere ideeen zijn uiteraard ook welkom.
verdorie ik wil er ook nog tweequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze. Minus zes sinds gister
zaanstadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien dat ik er binnenkort nog een keertje kom.
ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow, dat ligt een beetje heel erg uit de route
Deventer, Apeldoorn, en anders Wageningen, Ede, Bennekom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was er al bang voor.
wat ligt wel op de route?
Best wel handig en ze kosten niks, alleen is de prijs-kwaliteit verhouding wel goed merkbaar. 3 keer vijlen en het is niks meer waard.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef whY... het volgende:
Haha nagelpolijssetje gekocht voor een projectje! Ze verkopen het in twee blokjes, dat ken ik helemaal niet.
Jaaa die bedoelde ik met die buitenlandse 'milka' snax die ik eerder postte! En maar 50 cent.. die crispy-variant is ook echtquote:
Ik weet niet of dat dan een teken aan de wand is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef chansadres het volgende:
Ik zag gisteren dat ze voor 55 euro een navigatiesysteem verkopen met het serienummer RN99 van het merk Route Navigation. Weet iemand als dit wat is want ik kan nergens informatie vinden over dit merk etc.
ik verwacht binnen kort de volwassenen fietstas maat ♥ hello kitty!quote:[b]Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef Cathmar het volgende:[/b
Hello Kitty fietstassen. Zo makkelijk scoren bij mijn kleuter![]()
Die zijn inderdaad weg he? Verdorie die blush was prima!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef foodlover het volgende:
Ik mis de poedertjes, blush en zo in het make-up schap
Jaa hebben ze die niet meer? Mijne is bijna op en ik vind um goedquote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad weg he? Verdorie die blush was prima!
mijne ook alquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
Mijn waterpijp is nu al aan het roestenga hem ruilen.... lekker gezond.
Mjah hier lagen ze ook niet, en ook geen leeg schap, dus ben er bang voor. Moet ik maar opzoek naar een alternatief.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:25 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Jaa hebben ze die niet meer? Mijne is bijna op en ik vind um goed
o dan ga ik er maar niet meer achteraan jagenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
Heb nog een mailtje gestuurd aan het hoofdkantoor, kreeg een standaard antwoord terug, blush, poedertjes etc. zijn tijdelijke artikelen... Ze hebben echter zeker 2 jaar in het assortiment gezeten...quote:Op zondag 19 mei 2013 11:25 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Jaa hebben ze die niet meer? Mijne is bijna op en ik vind um goed
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
Dat zou zo awesome zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 09:29 schreef Dandilion het volgende:
[..]
ik verwacht binnen kort de volwassenen fietstas maat ♥ hello kitty!
Misschien was ie toch meer bedoelt als decoratie. Maar is niet mijn smaakquote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtHoef ik hem niet mee te nemen als ik volgende week mijn maandelijkse Action ronde ga doen
was het niet veel te koud om te barbequeen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef trovey het volgende:
Ik zou nog even terugkomen op het barbecuerooster wat bij iemand anders na 1x gebruik kapot was....vanmiddag gebruikt op een electrische barbecue en niets aan de hand na schoonmaken, niet beschadigd of wat dan ook, werkt perfect.
hier ook gedaan, was 21 graden hierquote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was het niet veel te koud om te barbequeen?
Gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was het niet veel te koud om te barbequeen?
Ik ga vandaag bbqenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoonop het balkon, morgen is de kans weer verkeken want regen.
Het was 17 graden en op een beschermd balkon (desnoods met vest aan) is het dan prima vol te houden.
Spoel niet wegquote:
Thanks, ik ga kijken!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Mylene het volgende:
Nog geen euro geloof ik en de grote iets duurder dan een euro. Bij mijn Action liggen ze bij de allesreinigers. Anders even vragen naar hersluitbare zakken.
nee ik eet gewone muesliquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Miniem het volgende:
Iemand die de natura konijnenvoeding we'll eens koopt?
ja weleens gekocht voor mijn konijn, gewoon gemend konijnen voer. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Miniem het volgende:
Vond hem een tikje grof, ik prefereer cruesli.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Miniem het volgende:
liggen bij de ballonnen enzo. Meen iets van 70 cent voor 15 stuks. Paar weken geleden nog een aantal buisjes gekocht.quote:
Thanks! Ik heb ze inmiddels gekocht en bij de Action!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
liggen bij de ballonnen enzo. Meen iets van 70 cent voor 15 stuks. Paar weken geleden nog een aantal buisjes gekocht.
jawel. cijferslot (slot waar de gaten in de zipper van de rits invallen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:12 schreef opruimertje het volgende:
Wie weet of hier ook slot op zit?
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/44
dankjewel! Super. Dan ga ik die zo even ophalen. Weet alleen nog niet in welke kleur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel. cijferslot (slot waar de gaten in de zipper van de rits invallen.
net even voor je gekeken voordat ik mijn kar volplempte
ah, dan heb ik een anderequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel. cijferslot (slot waar de gaten in de zipper van de rits invallen.
net even voor je gekeken voordat ik mijn kar volplempte
Kan me niet herinneren ze ooit gezien te hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Deezertje het volgende:
Verkoopt de Action ook etikettenrollen die op zo'n labelprinter passen? Dus niet velletjes met etiketten, maar rollen die je in een machine kan kopen..Die dingen zijn altijd gruwelijk duur!
aldi heeft ze wel eens (als je tenminste zo'n dymo labelprinter bedoelt)quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Deezertje het volgende:
Verkoopt de Action ook etikettenrollen die op zo'n labelprinter passen? Dus niet velletjes met etiketten, maar rollen die je in een machine kan kopen..Die dingen zijn altijd gruwelijk duur!
Omdat het ding gejat wordt bij het leven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb trouwens de waterpijp gespot.
tenminste..... de verpakking. het ding zelf kan je niet eens aanraken, hij wordt vanachter de kassa bij de servicebalie verkocht. waarom is me een raadsel, maar het is maar een heel klein ding. (tenminste, de doos is al niet groot, dus dat ding zal nog wel kleiner zijn)
bij andere filialen staat het ding dus gewoon in de winkel ? waarom zou dat ding dan hier bij de usb-sticks en de powepacks staan
zou het? en de rest laten ze staan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat het ding gejat wordt bij het leven?
Sommige dingen zijn meer geliefd dan anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou het? en de rest laten ze staan?
volgens mij wordt er sowieso gejat bij het leven, dus dan kunnen ze alles wel achter de toonbank leggen
Hoeft ook niet, de boel staat dan achter de kassa, hier hebben we een Action met en eentje zonder servicebalie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef Bartjebart het volgende:
De Action hier heeft helemaal geen servicebalie
Vanmiddag ook weer geweest, diverse haaraccessoires om het haar een beetje onder controle te houden met dit weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Net weer rondje gedaan. Thuis gekomen met ondergoed, een bloemetjesrokje, scheermesjes, shampoo en een hdmi kabel
Bij mij halen ze het bakje niet eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik kocht gisteren twee zakjes chocopopcorn en een zakje hazelnoten in chocola en deed ze in een bakje. ik had het net zo goed op tafel kunnen strooien, het was met twee keer knipperen weg
Ja, plakplastic en doorzichtig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:21 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze plakfolie bij de Action? ben ff de naam kwijt
Klaarblijkelijk is dat normaal, niet teveel knipperen volgens lady-wrb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Bosbesbos het volgende:
Ben er vandaag geweest maar ik kon de zakjes chocopopcorn helemaal niet vinden!
boeklon?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:21 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze plakfolie bij de Action? ben ff de naam kwijt
ik heb 5 zakjes liggen nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Bosbesbos het volgende:
Ben er vandaag geweest maar ik kon de zakjes chocopopcorn helemaal niet vinden!
Shit, zou dat het zijn dat ik ze niet kon vinden!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk is dat normaal, niet teveel knipperen volgens lady-wrb.
Jeugdsentiment! Doorzichtig plakplastic, waar ik vroeger van m'n moeder al m'n schoolboeken mee moest kaftenquote:
Hahaha herkenbaar...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik kocht gisteren twee zakjes chocopopcorn en een zakje hazelnoten in chocola en deed ze in een bakje. ik had het net zo goed op tafel kunnen strooien, het was met twee keer knipperen weg
Volgende keer dus staren als je richting snoepschap loopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:48 schreef Bosbesbos het volgende:
[..]
Shit, zou dat het zijn dat ik ze niet kon vinden!![]()
Is dat een beetje goed, dat van Action? Of kan ik beter duurder spul kopen?quote:
Volgens mij is dat doorzichtige folie van Hema iets steviger. Maar zo'n rol kost bij de Action iets van 70 cent geloof ik. Anders probeer je het toch gewoon op iets uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat een beetje goed, dat van Action? Of kan ik beter duurder spul kopen?
Dacht het wel..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Verkoopt de Action nou lijmpistolen? Ik zocht er gister naar maar zag ze nergens liggen!
jazeker! met 10 mm lijmpatronenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Verkoopt de Action nou lijmpistolen? Ik zocht er gister naar maar zag ze nergens liggen!
geen idee (ik koop nooit verf, partner is schilderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Redelijk wat grondverf (en lak) gekocht bij de Action, afgelopen jaar.
Heeft de Action ook verf voor buiten?
Ja, is goede verf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Redelijk wat grondverf (en lak) gekocht bij de Action, afgelopen jaar.
Heeft de Action ook verf voor buiten?
Dank jequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, is goede verf.
Zit buiten op een aantal dingen.
Komt gewoon van Akzo Nobel.
Wil het voor mijn nieuwe konijnenhok gaan gebruiken.
ja!! En sla gelijk wat lijmpatronen in want die hebben ze niet altijd en bij de gamma/praxis/etc zijn ze een heel stuk duurder.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Maar ik zag ze helemaal niet liggen bij de klus afdeling!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ja!! En sla gelijk wat lijmpatronen in want die hebben ze niet altijd en bij de gamma/praxis/etc zijn ze een heel stuk duurder.
Terugbrengen(buiten de ruiltijd) van de waterpijp deden ze niet moeilijk overquote:Vandaag gehaald en geprobeerd. Best een goede GPS, gebruikt open streetmaps als basis (weet dus geen huisnummers). De layout is een beetje omslachtig en niet echt intuitief.
hier liggen ze bij de nepbloemen enzo.. (oftewel de damesafdeling haha)quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik zag ze helemaal niet liggen bij de klus afdeling!
Ben net het hele topic aan het lezen en kwam deze tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
O ja, dat wist ik ook, ik gebruik die antidoorlekdingen voor m'n cavia'sLet wel op bij de randen, daar wil het nog weleens doorheen gaan, of het gaat over de rand heen en dan lekt het er alsnog onder.
Ze hebben ook bijbehorende kussenslopen.
Hier bij de knutselspullen/kaartenafdelingquote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
hier liggen ze bij de nepbloemen enzo.. (oftewel de damesafdeling haha)
Ik gebruik ze als ze loslopen of als ik ze op schoot heb. Ze zijn niet echt zindelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ben net het hele topic aan het lezen en kwam deze tegen.
Mag ik vragen hoe je het precies gebruikt voor je cavia's? Heb zelf ook een cavia en was erg benieuwd :p Onder in de bak en doe je daar dan iets overheen? Of ergens anders voor?
Ja dat dacht ik, als je echt krap zit kan je beter een tweedehands tomtom kopen denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef trovey het volgende:
De ervaringen die ik gezien heb bij testen van dit soort goedkope systemen is dat je beter wat meer geld kunt uitgeven. Al die goedkope systemen schijnen heel slecht te scoren op de betrouwbaarheid van de kaarten en het updaten ervan....laat dat net zou heel belangrijk zijn bij een navigatiesysteem.Ik zou liever gaan voor een bekend tweedehands bekend merk dan voor een onbekend goedkoop merk in deze.
Ohh toch! Ja ik gebruik daar een handdoek voor, maar dat houdt niet genoeg tegenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik ze als ze loslopen of als ik ze op schoot heb. Ze zijn niet echt zindelijk
In de bak gebruik ik kartonsnippers maar die bestel ik bij de groothandel.
Een stukje plastic er onder doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:26 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ohh toch! Ja ik gebruik daar een handdoek voor, maar dat houdt niet genoeg tegen
Ja kan inderdaad ook, ik zal eens kijken naar zo'n matje. Het is niet rampzalig ofzoquote:
Dat had ik ook al door, vandaar die kleedjesquote:Op maandag 27 mei 2013 13:26 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ohh toch! Ja ik gebruik daar een handdoek voor, maar dat houdt niet genoeg tegen
ja, heb ik daar al eens zien liggenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef xminator het volgende:
Hebben ze een UK>EU plug @ action? Weet iemand dit toevallig?
Alle telefoons die per usb opgeladen kunnen worden. Praktisch alle telefoons dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Osuchi het volgende:
Zag laatst van die soort van 'extra batterij' voor je mobiel liggen bij de kassa, was heel druk dus kon het niet goed zien. Leek zegmaar zo'n ding dat je via 't oplader poortje in je mobiel kan stoppen als ie leeg is en je dan dus een back up batterij hebt ofzo? Voor welke telefoons zijn die geschikt?
k, dankjequote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alle telefoons die per usb opgeladen kunnen worden. Praktisch alle telefoons dus.
15 eurpquote:Op maandag 27 mei 2013 15:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
k, dankje
weet iemand toevallig ook wat die kost?
klopt, opladen van t ding doe je via een stekker of computer usb naar micro usbquote:Op maandag 27 mei 2013 15:25 schreef nlboy het volgende:
Rond de 16 euro uit mijn hoofd. Ook kan je als het goed is je iPhone (met iPhone usb kabel) opladen. Werkt opzich prima (opladen van de accu duurt wel lang).
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:24 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze isolatie materiaal hebben bij de action, kan me herrineren het gezien te hebben. Purr ofzo. Dat je erop spuit om het te dichten.
Dacht ik al thanks.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Heb ik vorige week nog zien staan bij 'mijn' Action.
Yep, bouwschuim ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Heb ik vorige week nog zien staan bij 'mijn' Action.
ze hebben meen ik 2 of 3 soortenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef Adnap het volgende:
heeft de action ander correctie ondergoed ? wilde broekjes halen maar ineens lijkt de stof veel dunner en minder stevig dan voorheen.
Oke dan de andere action maar eens even in, die ik nu zag waren ook maar 1.99, voorheen waren ze 2.59 of 2.99quote:
zit dat nou lekker, dat corrigerende ondergoed?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
Oke dan de andere action maar eens even in, die ik nu zag waren ook maar 1.99, voorheen waren ze 2.59 of 2.99
zalig, ik heb een probleem met kapotte buikspieren waardoor de steun erg prettig is. T zit niet strak maar wel comfortabel en vooral biedt het mij steun. Buikspieroefeningen zijn voor mij uit den boze helaas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zit dat nou lekker, dat corrigerende ondergoed?
(niet dat er aan mijn perfecte lijf iets te corrigeren valt natuurlijk)
Oe,i , lijkt me niet fijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:37 schreef Adnap het volgende:
[..]
zalig, ik heb een probleem met kapotte buikspieren waardoor de steun erg prettig is. T zit niet strak maar wel comfortabel en vooral biedt het mij steun. Buikspieroefeningen zijn voor mij uit den boze helaas.
echt niet? ja dat wist ik welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nu koop ik altijd secondelijm bij de Action, maar vandaag geen tijd om langs te gaan dus elders gekocht. Hier zit een hele beschrijving aan de achterkant.
Advies: koel bewaren, liefst koelkast. Nooit geweten
Ik hoor dit nu ook voor het eerstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nu koop ik altijd secondelijm bij de Action, maar vandaag geen tijd om langs te gaan dus elders gekocht. Hier zit een hele beschrijving aan de achterkant.
Advies: koel bewaren, liefst koelkast. Nooit geweten
leesvoer belle!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoor dit nu ook voor het eerst.
Wow, dankjewel lady-wrbquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leesvoer belle!
http://www.willemwever.nl(...)iet-de-tube-opdroogt
Ja, maar jij bouwt praktisch zelf een huis als het moetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
echt niet? ja dat wist ik wel
(maar ja, dat is meer beroepsmatig)
Die klei hebben ze jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
De action heeft toch van dat klei dat je kan laten opdrogen zodat het hard wordt?
Volgens mij zag ik het een keer liggen, als ze dat hebben ga ik morgen even langs voor dat en een lijmpistool!
hebben ze btw ook soldeerbouten? Bij de aldi wel maar die was op
Soort van dash, heb ik wel eens zien liggen ja...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
De action heeft toch van dat klei dat je kan laten opdrogen zodat het hard wordt?
Volgens mij zag ik het een keer liggen, als ze dat hebben ga ik morgen even langs voor dat en een lijmpistool!
hebben ze btw ook soldeerbouten? Bij de aldi wel maar die was op
Is dat van dat klei waar je een huis van kan maken, en dat het dan hard wordt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Die klei hebben ze jaZe hebben ook fimoklei.
En een soldeerbout volgens mij niet ^^'
Heb geen lidl in de buurtquote:
Dat hoor ik je elke x zeggen als je weer om een soldeerbout zit te zeuren.quote:
Nee ik meen het, de dichtstbijzijnde is 11,2 KM ver, en ik heb vandaag wss mn spieren in mn been gescheurd..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat hoor ik je elke x zeggen als je weer om een soldeerbout zit te zeuren.
Te lui om te fietsen jij
Ze hebben witte klei in een soort aluminium-seal-verpakking. Die kun je gewoon aan de lucht laten drogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is dat van dat klei waar je een huis van kan maken, en dat het dan hard wordt?
Moet je dat laten drogen of met de oven?
Die spier kan je weer aan elkaar branden met het goedkope soldeerstation met 6 tips van de lidl, 7 euro maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee ik meen het, de dichtstbijzijnde is 11,2 KM ver, en ik heb vandaag wss mn spieren in mn been gescheurd..![]()
Waar ligt die fimoklei dan, nodig voor een projectje hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Die klei hebben ze jaZe hebben ook fimoklei.
En een soldeerbout volgens mij niet ^^'
Uhm, bij mij ligt het tussen de kinderknutsel spulletjes. Naast de spelletjes enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Waar ligt die fimoklei dan, nodig voor een projectje hier.
Ik wou ze kopen maar niet gedaan. Op beautygloss.nl stond een keer een filmpje maar die vond het niet super..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
wie had nou ook alweer die liptattoos gekocht?
ik wil wel eens weten hoe het daarmee afgelopen is
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die spier kan je weer aan elkaar branden met het goedkope soldeerstation met 6 tips van de lidl, 7 euro maar
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee ik meen het, de dichtstbijzijnde is 11,2 KM ver, en ik heb vandaag wss mn spieren in mn been gescheurd..![]()
Rip.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag maar zo'n el cheepo navigatiesysteem gehaald, zaterdag in de auto eens testen
Ik heb ze, heb er nog maar 1 uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
wie had nou ook alweer die liptattoos gekocht?
ik wil wel eens weten hoe het daarmee afgelopen is
Ik zal eens kijken, bedankt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Uhm, bij mij ligt het tussen de kinderknutsel spulletjes. Naast de spelletjes enzo.
Ik vind lippenstift/gloss al een ramp.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik heb ze, heb er nog maar 1 uitgeprobeerd.
De printjes zijn echt lelijk, vooral die 'glitters'
Maar ik vond het makkelijk om aan te brengen en hij bleef ook goed zitten!
Hopelijk hebben ze in Verweggistan ook internet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag maar zo'n el cheepo navigatiesysteem gehaald, zaterdag in de auto eens testen
ga weg, dat is slechter dan wat er op staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef Miniem het volgende:
Wss kun je er gwn tomtom opgooien. Staat er een type bij of op welk operatingsysteem hij draait?
Je moet natuurlijk de kaartupdates wel een beetje bijhouden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga weg, dat is slechter dan wat er op staat
ja, dan zit je met illegale shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk de kaartupdates wel een beetje bijhouden.
Hoeft niet hoor....maar ja het kost wel geld.quote:
ik heb een mio, zijn al 4 jaar geen updates meer voor, zeggen gewoon koop maar een nieuwe, kan je nagaan, om nieuwe kaarten te krijgen ook de hardware even nieuw kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor....maar ja het kost wel geld.![]()
Ik reed afgelopen zomer nog door de weilanden in Flevoland...althans volgens de TomTom....gloednieuwe weg en ik had de kaart nog niet geupdate.....nu nog steeds niet.
Ach, was toch een rechte weg, je kon nergens afslaan.
![]()
Daarom toch maar voor een TomTom gekozen, hopelijk blijft dat nog even en anders pakken er weer gewoon de ouderwetse kaart bij (die heb ik toch altijd bij mequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb een mio, zijn al 4 jaar geen updates meer voor, zeggen gewoon koop maar een nieuwe, kan je nagaan, om nieuwe kaarten te krijgen ook de hardware even nieuw kopen.
ja tuurlijk, maar wel never nooit niet een mio meer,
Gaat via GPSquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze in Verweggistan ook internet.
vandaag komt het er niet van, maar morgen zal ik bij ons even voor je kijken. het is wel de maat die er het eerste tussen uit is, is ook mijn ervaringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:03 schreef parouscha het volgende:
Vraagje, ik zoek de ballerina's van de action, de zwarten jn maat 39
Hier nergens meer t vinden! Ze zijn in de aanbiedingvoor 4,50
Is er iemand die ze voor mij wil halen en verzenden naar mij? Op mijn kosten uiteraard
ik zal zo ff voor je kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:03 schreef parouscha het volgende:
Vraagje, ik zoek de ballerina's van de action, de zwarten jn maat 39
Hier nergens meer t vinden! Ze zijn in de aanbiedingvoor 4,50
Is er iemand die ze voor mij wil halen en verzenden naar mij? Op mijn kosten uiteraard
quote:Vanmorgen zat dit mailtje in m'n inbox ....zo leuk zulke berichten
Hallo mevrouw,
Allereerst wil ik opmerken dat u een geweldige site heeft!!!
Onlangs heeft u een bericht geplaatst voor de zwangerschaps testen. Ik kan bevestigen dat deze de juiste uitslag aan geven!! Gezien het feit dat ik nog niet de eerste 3 maanden door ben zet ik het niet op facebook en houd het geheim. Vandaar dat u dit inbox bericht van mij ontvangt. U mag zonder mijn naam te vernoemen dit op uw site zetten!!
Mvg *************grote fan van uw site en Action!!
ik ben geweest, er lagen ballerina's met ronde neus voor 5.99 maar alleen maat 41 en 42, maar ook ballerina's met een spitse neus voor 4,99 en die was wel in 39. Welke bedoelde je?quote:
Wat verschrikkelijk fout.quote:
Die komen daar niet.quote:
ik heb knalroze echte crocs voor in de tuin.quote:
Ik heb de Verweggistan kaarten gedownloadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Die komen daar niet.Zodra ze Verweggistand zien gaan ze er met een boog omheen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb knalroze echte crocs voor in de tuin.
ik ben er wel eens per ongeluk mee naar de ah gelopen![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb knalroze echte crocs voor in de tuin.
ik ben er wel eens per ongeluk mee naar de ah gelopen![]()
Draait op Windows... Windows ce lijkt mij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef Miniem het volgende:
Wss kun je er gwn tomtom opgooien. Staat er een type bij of op welk operatingsysteem hij draait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |