Volgens een maat van me die bij de Action heeft gewerkt, prikken de vakkenvullers ze graag lek.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb gewoon een waterpijp en condooms gekocht bij de Action in Staphorst
surequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens een maat van me die bij de Action heeft gewerkt, prikken de vakkenvullers ze graag lek.....
Maakt voor hem toch niet uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens een maat van me die bij de Action heeft gewerkt, prikken de vakkenvullers ze graag lek.....
ik heb m nog niet gezien hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgens een anonieme bron is de waterpijp prima te gebruiken
plasmatten? van die onderleggers bedoel je? nooit gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, dringende vraag... Heeft Action plasmatten voor matrassen? Wegwerp of wasbaar, boeit niet.
Iemand die dit toevallig weet?
Die alu beschermers voor op de voorruit tegen ijzel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand of ze nog warmtewerende folie voor autoruiten verkopen? En wat de afmetingen zijn als ze t hebben ,want wil t voor een dakraam gebruiken.Zag via google alleen een oud topic hier op fok
Haha nice, ik wil de roze!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgens een anonieme bron is de waterpijp prima te gebruiken
van die plakfoliequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die alu beschermers voor op de voorruit tegen ijzel?
Of raamfolie?
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:07 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand of ze nog warmtewerende folie voor autoruiten verkopen? En wat de afmetingen zijn als ze t hebben ,want wil t voor een dakraam gebruiken.Zag via google alleen een oud topic hier op fok
Nog nooit gezien, denk dat je daarvoor bij een thuiswinkel moet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:33 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, dringende vraag... Heeft Action plasmatten voor matrassen? Wegwerp of wasbaar, boeit niet.
Iemand die dit toevallig weet?
Ik heb geen idee,ben er al 2 weken niet geweest,vriend van mijn kinderen heeft hem gekocht en is volges hem prima te gebruiken,als het een beetje meezit ga ik morgen even naar de actionquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb m nog niet gezien hier
en ik ben deze week toch minimaal 1 keer per dag bij de action geweest
waar staatie bij jullie?
Iets wat zorgt dat urine niet in het matras komt. Mijn hond is ziek en vanwege de medicatie drinkt hij ONWIJS veel, en moest hij vannacht nodig waardoor hij een ongelukje hadquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
plasmatten? van die onderleggers bedoel je? nooit gezien
of bedoel je zo'n matrasbeschermer?
Zou bij de automaterialen moeten liggen wat ik in een heel oud topic lasquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.Is maar de vraag of het goed werkt, ook ooit geprobeerd maar dat werkte niet, viel er steeds af...doordat het dakraam te schuin was en door de warmte
. Ik heb nu de versie van Lidl (vorige week in de aanbieding) liggen, warmtewerend en inkijkwerend....nu nog er op krijgen.
Bij de hema hebben ze die welquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets wat zorgt dat urine niet in het matras komt. Mijn hond is ziek en vanwege de medicatie drinkt hij ONWIJS veel, en moest hij vannacht nodig waardoor hij een ongelukje had
Ja, die is alleen vandaag in Alkmaar openquote:
http://www.hema.nl/winkel(...)e-molton-onderdeken-(5153120)quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is alleen vandaag in Alkmaar openDas 45 min rijden. Anders maar ff noodoplossing voor vannacht bedenken en morgen ff halen
Die bij Hema, zijn die wasbaar? Weet jij dat?
Is de Hema open?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die is alleen vandaag in Alkmaar openDas 45 min rijden. Anders maar ff noodoplossing voor vannacht bedenken en morgen ff halen
Die bij Hema, zijn die wasbaar? Weet jij dat?
Langestraat is open.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de Hema open?Of bedoel je die bij het station?
Ja, daar kwam ElisaB ook mee zag ik net. Okidoki. Thnx! Ga ik morgen ff die halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/winkel(...)e-molton-onderdeken-(5153120)
kruitvat en andere drogisten zou ook nog kunnen, denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, denk dat je daarvoor bij een thuiswinkel moet zijn.
dan zou ik denk ik in eerste instantie voor de matrasbeschermer gaan, met daarop iets absorberends.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets wat zorgt dat urine niet in het matras komt. Mijn hond is ziek en vanwege de medicatie drinkt hij ONWIJS veel, en moest hij vannacht nodig waardoor hij een ongelukje had
Zit je misschien in de buurt van ikea? Die heeft die dingen ook namelijk. En die hier (Groningen) is vandaag open, vermoed de rest ook welquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ElisaB ook mee zag ik net. Okidoki. Thnx! Ga ik morgen ff die halen.
1:15 rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Zit je misschien in de buurt van ikea? Die heeft die dingen ook namelijk. En die hier (Groningen) is vandaag open, vermoed de rest ook wel
Haha, oke, de hema is dus dichterbijquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1:15 rijden
Heb het opgelost met een noodoplossing nu. Ga morgen wel ff naar Hema.
ben nu bij de action en hier hebben ze waterdichte matrasbeschermers. 7.10euroquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Haha, oke, de hema is dus dichterbij
(voordeel hier van meerdere hema's, actions en de ikeaI
my town)
Dan moet je Qwea even quotenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ben nu bij de action en hier hebben ze waterdichte matrasbeschermers. 7.10euro
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1:15 rijden
Heb het opgelost met een noodoplossing nu. Ga morgen wel ff naar Hema.
90x2.00 en wasbaar tot 95gradenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
De vapo of de wapij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Kadooosh het volgende:
Ze hebben nu een waterpijp daar? Heb er een nodig voor bij mijn vaporizer. Zie het al staan bij nieuwe producten.
Iemand al geprobeerd?
vandaag gedaan, waterpijp werkt primaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Kadooosh het volgende:
Ze hebben nu een waterpijp daar? Heb er een nodig voor bij mijn vaporizer. Zie het al staan bij nieuwe producten.
Iemand al geprobeerd?
Waterpijp natuurlijkquote:
?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
vandaag gedaan, waterpijp werkt prima
Weet jij waar die liggen? Kar ik zo ff heenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[..]
90x2.00 en wasbaar tot 95graden
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ysk 17 euro. Ga zeeman ect zo wel ff bellen idd. Cat! Kom jij nog bij jouw action???quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ysk 17 euro. Ga zeeman ect zo wel ff bellen idd. Cat! Kom jij nog bij jouw action???
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef Cat22 het volgende:
Er waren weer verse solartulpen!![]()
![]()
![]()
En een popcake maker.
En de matrasbeschermer voor Qwea.![]()
Mijn Action heeft gewoon álles!
Graag gedaanquote:
Het was overal een gekkenhuis, vooral op de weg, geen doorkomen aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Bosbesbos het volgende:
Vandaag leuke moederdagcadeautjes bij de action gehaald.Het was er alleen druk met duitsers!
Rij tot het einde van de (diepe) winkelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was overal een gekkenhuis, vooral op de weg, geen doorkomen aan
Geen idee, probeer het voor die 5 euro, zie schematische afbeelding vorige pagina? Waarop wil je de vapo aansluiten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waterpijp natuurlijk.
[..]
?
Kan je hem ook aansluiten aan een slang(die van mijn vapo dus)? Is niet een normale hash waterpijp.
ja die hebben ze.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:04 schreef nlboy het volgende:
Hebben ze textielstiften te koop bij de Action?Na 1 dag dragen zit er al weer chloor op.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag gekocht :
2 x chocolade voor modderdag , 3 glazen, hoeslaken en nog een tuinsolarlampje
mooi, kan ik weer zonder zonnebril het tuinpad van de action inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren eindelijk de koker met haaknaalden gehaald die ik steeds vergat
En volgens mij is het afgelopen met de hysterische plantenbakken. Ik moest er nog een paar voor m'n vader halen, die je op een balkonhek kunt zetten, maar volgens mij is de boel al minstens drie weken niet aangevuld toen ik de laatste meenam. De schotels zijn ook niet meer aangevuld want daar had ik toen ook de laatste van
Jammer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooi, kan ik weer zonder zonnebril het tuinpad van de action in
ik vind die kleur zo afschuwelijk
Die heb ik dit jaar bij de V&D gekocht, waren vorige week met 20% korting, in het wit en antraciet. Heb ze allemaal opgekochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het jammer dat ze die stapelbakken niet meer hebben.
die waren meesterlijk vorig jaar
(en dit jaar ook, want ze staan weer in mijn tuin, maar ik had er graag nog wat bijgehad)
echt, ze staan zo mooi met van die kleine viooltjes
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik ook niet. Ik heb grenzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die gaan wel en ook de donkergrijze.
maar dat hysterische groen
Hoe zijn die eigenlijk? Zie je er nog wat van of zijn ze niet zo fel? In mijn action staan er nog genoeg en ik wil nog iets met lichtjes in de tuin. In de bak voor heb ik die 1 euro lampjes toen geplaatst en die zijn goed maar hebben ze hier niet meerquote:
Hahaha die hysterische groenen daar heb ik er juist 2 (en nog 1 roze en 1 blauwe) van. Daarnaast nog een grote hysterisch groene vlinder van de action (naast roze & blauw). Een hysterisch groene gieter en een felblauw plastic tafellaken. Echt heel tacky maar het fleurt de tuin echt enorm op tot mijn verbazing. Maar mijn motto is wel: hou het heel klein dan kan het nét nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja veel licht geven ze niet. maar ze zijn wel gezellig en kleurig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe zijn die eigenlijk? Zie je er nog wat van of zijn ze niet zo fel? In mijn action staan er nog genoeg en ik wil nog iets met lichtjes in de tuin. In de bak voor heb ik die 1 euro lampjes toen geplaatst en die zijn goed maar hebben ze hier niet meer
[..]
Hahaha die hysterische groenen daar heb ik er juist 2 (en nog 1 roze en 1 blauwe) van. Daarnaast nog een grote hysterisch groene vlinder van de action (naast roze & blauw). Een hysterisch groene gieter en een felblauw plastic tafellaken. Echt heel tacky maar het fleurt de tuin echt enorm op tot mijn verbazing. Maar mijn motto is wel: hou het heel klein dan kan het nét nog
Hier ook nog een hoor met 2 hysterische groene balkon baken en 1 pot op de grond. Samen met dat donker roze... Staat geweldig fleurig op mijn balkon, hij lijkt er gewoon groter vanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Ik heb er 5, met onderzetters en dan nog van die exemplaren die je over een rand kunt hangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Hier heb ik hem echt zien staan. Bij mijn action heb je zo'n 'feest schap' waar allerlei gekke en specifieke cadeautjes staan (lees: van drinkspel tot grappige vrouwelijke afwasborstels tot douchegel met 'beste juf') en daar hebben ze hier de waterpijp bij neergezet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
bij mijn action waren de hysterisch groene potten (en onderzetters) nog volop verkrijgbaar.
maar was dat nou een geintje, van die waterpijp?
ik heb m bij mijn action niet kunnen ontdekken. sterker nog men wist niet eens waar ik het over had.
Is chill he! Ik heb twee weken geleden ook 60 euro daar uitgegeven, had gelijk 2 tassen vol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef Bakkerd het volgende:
Vanmiddag de halve action leeggekocht, wat ben ik blij met die winkel..![]()
Moet low-budget een huis inrichten!
ik ga vandaag naar schiedam, daar hebben ze ook een action. ik ga daar maar eens kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier heb ik hem echt zien staan. Bij mijn action heb je zo'n 'feest schap' waar allerlei gekke en specifieke cadeautjes staan (lees: van drinkspel tot grappige vrouwelijke afwasborstels tot douchegel met 'beste juf') en daar hebben ze hier de waterpijp bij neergezet.
Van Elho?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
bij mijn action waren de hysterisch groene potten (en onderzetters) nog volop verkrijgbaar.
ik heb m bij mijn action niet kunnen ontdekken. sterker nog men wist niet eens waar ik het over had.
Ik zoek dus de witte (of donkerroze) die je over de balkonrand kunt hangenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
Als je dan toch in de buurt bent, in Vlaardingen hebben ze het zeker! (bij de kassa naast de cadeaupapierrollen). Al weet ik niet of ze inmiddels op zijn of niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga vandaag naar schiedam, daar hebben ze ook een action. ik ga daar maar eens kijken
OOh, dus hier was die post van gisteren gebleven die ik nergens terug kon vindenquote:
ik vroeg me al af waar die post op sloegquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, dus hier was die post van gisteren gebleven die ik nergens terug kon vinden
Faal.
Heeft action btw broodroosters? Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |