Ik niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
Is er ook maar iemand in deze SC die niet op of onder Krio wil kruipen?
Oh jee. Vertel.quote:
Honey pls, ik heb wel wat beters te doen. Druivensap drinken bijv.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha kleine creep, alsof je die nog lang niet allemaal verzameld hebt in je uitpuilende sherlock & FOK! directory.
Maakt niet uit, daarom heb jij de looks en ik de brains.quote:
Weet niet. Heb de rare gewoonte af te knappen op mensen die gewild zijn.quote:
Voorlopig doe je dat gewoon alleen. Breng je bank in gereedheid, I'm going in dry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Honey pls, ik heb wel wat beters te doen. Druivensap drinken bijv.
Jij hebt een neus voor dat soort grappen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daarom heb jij de looks en ik de brains.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet niet. Heb de rare gewoonte af te knappen op mensen die gewild zijn.
Dus: nog mensen hier die niet gewild zijn en een 30 jarige Turk willen. Zie er uit als 27 max.
(Damn, de wanhoop....)
Ja, is wel fijn dat ik op internet de aandacht krijg die ik in het echte leven nimmer zal ontvangen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voorlopig doe je dat gewoon alleen. Breng je bank in gereedheid, I'm going in dry.
quote:
Krijg ik dan ook een fototje terug? Heb van Chloro mooi niks ontvangenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
Oh, CY, ik weet nog niet hoe jij eruit ziet. Kan ik zo een foto in m'n dm verwachten?
quote:
Gewoon waarheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voorlopig doe je dat gewoon alleen. Breng je bank in gereedheid, I'm going in dry.
[..]
Jij hebt een neus voor dat soort grappen.
Walgelijk van je, mannen in actiequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ontzettend.![]()
Nu naar de man in actie kijken
Chloro jewed je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een fototje terug? Heb van Chloro mooi niks ontvangen
Zeg gvd al hele tijd dat ik mobiel zit, kutje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hmmm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja waar blijft de mijne dan joh kutwijfquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gvd al hele tijd dat ik mobiel zit, kutje.
Geef me drie kwartier, dan ben ik hopelijk thuis.quote:
Ik hou je in de gaten hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef me drie kwartier, dan ben ik hopelijk thuis.
GAAN WE NOU WEER SCHELDENquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gvd al hele tijd dat ik mobiel zit, kutje.
Zie uw inboxquote:
Hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GAAN WE NOU WEER SCHELDEN
[..]
Zie uw inbox
Ik kan echt niet slapen 's nachts als je dat soort dingen tegen me zegt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Chloroform het volgende:
Grapje kusje. Voordat je weer huilie gaat doen.
Zeg, hoe lekker is Hugh eigenlijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan echt niet slapen 's nachts als je dat soort dingen tegen me zegt.
Aanbod ingetrokken, binnen 2-3 werkdagen krijg je een nieuw aanbod.quote:
Snap hem nog steeds niet.quote:
Die heb je gewoon weggeshopt, man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
Fok herbergt trouwens veel iele blonde jongens valt me op.Of kleine iele negers
![]()
Wat we iig uit mijn foto's kunnen opmaken: Niet elke Turkin herbergt een snor!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Honey pls, ik heb wel wat beters te doen. Druivensap drinken bijv.
Dag creepquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb serieus een map genaamd FOK! met een foto of 50 erin. En allemaal foto's die niet in een zekere box staan, gewoon zelf verzameld.
Nog helemaal niet geslapen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
Kan ik sowieso al niet door die jetlag trouwens.
HEY!!! BonnieB had ook geen snorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb je gewoon weggeshopt, man.
Don't you worry your pretty little head about that, princess.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aanbod ingetrokken, binnen 2-3 werkdagen krijg je een nieuw aanbod.
Dit aanbod gaat nu naar Zosk en zijn virtuele vriendin, gefeliciteerd.
[..]
Snap hem nog steeds niet.
Moet jij nodig zeggen, met je flightmap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
THIS. Die meid moet van internet af, ik zweer het je.
Ja nee niks.. Nu Bobby er nog nauwelijks is bij wie ik om foto's van users kon vragen is t fijn om te weten dat we nog een andere encyclopedie hebben hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
THIS. Die meid moet van internet af, ik zweer het je.
Kom anders voelen, kijken en likken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb je gewoon weggeshopt, man.
Zal ze voor je op een stickje zettenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee niks.. Nu Bobby er nog nauwelijks is bij wie ik om foto's van users kon vragen is t fijn om te weten dat we nog een andere encyclopedie hebben hier
Nice.quote:
Zit er nog goed sopmateriaal tussen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal ze voor je op een stickje zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |