Ik niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
Is er ook maar iemand in deze SC die niet op of onder Krio wil kruipen?
Oh jee. Vertel.quote:
Honey pls, ik heb wel wat beters te doen. Druivensap drinken bijv.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha kleine creep, alsof je die nog lang niet allemaal verzameld hebt in je uitpuilende sherlock & FOK! directory.
Maakt niet uit, daarom heb jij de looks en ik de brains.quote:
Weet niet. Heb de rare gewoonte af te knappen op mensen die gewild zijn.quote:
Voorlopig doe je dat gewoon alleen. Breng je bank in gereedheid, I'm going in dry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Honey pls, ik heb wel wat beters te doen. Druivensap drinken bijv.
Jij hebt een neus voor dat soort grappen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daarom heb jij de looks en ik de brains.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet niet. Heb de rare gewoonte af te knappen op mensen die gewild zijn.
Dus: nog mensen hier die niet gewild zijn en een 30 jarige Turk willen. Zie er uit als 27 max.
(Damn, de wanhoop....)
Ja, is wel fijn dat ik op internet de aandacht krijg die ik in het echte leven nimmer zal ontvangen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voorlopig doe je dat gewoon alleen. Breng je bank in gereedheid, I'm going in dry.
quote:
Krijg ik dan ook een fototje terug? Heb van Chloro mooi niks ontvangenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
Oh, CY, ik weet nog niet hoe jij eruit ziet. Kan ik zo een foto in m'n dm verwachten?
quote:
Gewoon waarheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voorlopig doe je dat gewoon alleen. Breng je bank in gereedheid, I'm going in dry.
[..]
Jij hebt een neus voor dat soort grappen.
Walgelijk van je, mannen in actiequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ontzettend.![]()
Nu naar de man in actie kijken
Chloro jewed je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een fototje terug? Heb van Chloro mooi niks ontvangen
Zeg gvd al hele tijd dat ik mobiel zit, kutje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hmmm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |