Zou m huggen, telt dat? :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
Is er ook maar iemand in deze SC die niet op of onder Krio wil kruipen?
Die halve neger die vannacht bij mij in bed lag.quote:
WELKE HELFTquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die halve neger die vannacht bij mij in bed lag.
Heb ooit van Fas gehoord dat ze hetero zou worden als Krio haar ooit zou neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
Mooi dom van je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, dat ik die tijd gemist heb
Cholerabeerquote:
Miss ook een likje aan z'n mond als ie 2 staartjes in zou doenquote:
Hahahaha zo grappig hahahahaquote:
Zelfde verhaal voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit van Fas gehoord dat ze hetero zou worden als Krio haar ooit zou neuken.Just sayin'.
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:57 schreef CristinaYang het volgende:
Nou kom dan, met je babbelsquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi dom van je.Geen zorgen, ik ben er ook nog.
[..]
Cholerabeer
Wow. Just, wow.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit van Fas gehoord dat ze hetero zou worden als Krio haar ooit zou neuken.Just sayin'.
Ik wacht nog steeds op naaktfoto's van jou, Mr M'n-Cam-Is-Stukquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi dom van je.Geen zorgen, ik ben er ook nog.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Moet toch goed voor je ego zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.neem me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Naaktfoto's van Panzie.Kun je net zo goed een foto van een betonnen muur bekijken.
Goddamn.quote:
Waar?quote:
Ha kleine creep, alsof je die nog lang niet allemaal verzameld hebt in je uitpuilende sherlock & FOK! directory.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op naaktfoto's van jou, Mr M'n-Cam-Is-Stuk
Snap hem niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Naaktfoto's van Panzie.Kun je net zo goed een foto van een betonnen muur bekijken.
JB, wow.. Wat ben jij gewillig :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |