Ja waar blijft de mijne dan joh kutwijfquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gvd al hele tijd dat ik mobiel zit, kutje.
Geef me drie kwartier, dan ben ik hopelijk thuis.quote:
Ik hou je in de gaten hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef me drie kwartier, dan ben ik hopelijk thuis.
GAAN WE NOU WEER SCHELDENquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gvd al hele tijd dat ik mobiel zit, kutje.
Zie uw inboxquote:
Hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GAAN WE NOU WEER SCHELDEN
[..]
Zie uw inbox
Ik kan echt niet slapen 's nachts als je dat soort dingen tegen me zegt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Chloroform het volgende:
Grapje kusje. Voordat je weer huilie gaat doen.
Zeg, hoe lekker is Hugh eigenlijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan echt niet slapen 's nachts als je dat soort dingen tegen me zegt.
Aanbod ingetrokken, binnen 2-3 werkdagen krijg je een nieuw aanbod.quote:
Snap hem nog steeds niet.quote:
Die heb je gewoon weggeshopt, man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
Fok herbergt trouwens veel iele blonde jongens valt me op.Of kleine iele negers
![]()
Wat we iig uit mijn foto's kunnen opmaken: Niet elke Turkin herbergt een snor!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Honey pls, ik heb wel wat beters te doen. Druivensap drinken bijv.
Dag creepquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb serieus een map genaamd FOK! met een foto of 50 erin. En allemaal foto's die niet in een zekere box staan, gewoon zelf verzameld.
Nog helemaal niet geslapen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
Kan ik sowieso al niet door die jetlag trouwens.
HEY!!! BonnieB had ook geen snorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb je gewoon weggeshopt, man.
Don't you worry your pretty little head about that, princess.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aanbod ingetrokken, binnen 2-3 werkdagen krijg je een nieuw aanbod.
Dit aanbod gaat nu naar Zosk en zijn virtuele vriendin, gefeliciteerd.
[..]
Snap hem nog steeds niet.
Moet jij nodig zeggen, met je flightmap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
THIS. Die meid moet van internet af, ik zweer het je.
Ja nee niks.. Nu Bobby er nog nauwelijks is bij wie ik om foto's van users kon vragen is t fijn om te weten dat we nog een andere encyclopedie hebben hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
THIS. Die meid moet van internet af, ik zweer het je.
Kom anders voelen, kijken en likken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heb je gewoon weggeshopt, man.
Zal ze voor je op een stickje zettenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee niks.. Nu Bobby er nog nauwelijks is bij wie ik om foto's van users kon vragen is t fijn om te weten dat we nog een andere encyclopedie hebben hier
Nice.quote:
Zit er nog goed sopmateriaal tussen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal ze voor je op een stickje zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |