Ik zou 'm doen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb FOK! leren kennen via m'n ex, telt dat ook?
[..]
Ja weet ik veel, ik heb toch geen pica's
Dat gaat het sowieso doen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je gaat spinnen dan gaat t sowieso uit de hand lopen meisje :$
Komt goed, ik werk in de thuiszorg, heb al meer mensen verschoond dan dat ik kan tellenquote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Cristina, mag Skippy ook op de meet komen?
Je moet hem wel halverwege verschonen.
Mooi, bij een vorige meet heeft hij namelijk de hele avond aan de bar gezeten, met niemand gepraat en in zijn broek gepist (srs).quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komt goed, ik werk in de thuiszorg, heb al meer mensen verschoond dan dat ik kan tellen
Laat skippy dit niet horen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai is living proof dat foksters en fokkers relatie met elkaar kunnen krijgen.
er is hoop..
De combinatie van ontlasting en een zaadlozing al vaker tegengekomen bij het verschonen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat gaat het sowieso doen.
[..]
Komt goed, ik werk in de thuiszorg, heb al meer mensen verschoond dan dat ik kan tellen
Telt ook, zolang je op een fok(autist) gevallen benquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb FOK! leren kennen via m'n ex, telt dat ook?
[..]
Ja weet ik veel, ik heb toch geen pica's
Alleen 9's doen terwijl je zelf een 4 bent.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
SERIEUS?! Als jij dat zegt moet ie echt een 9 zijn. PICS GRAAG!
Damn guuuurrlllquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat gaat het sowieso doen.
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mooi, bij een vorige meet heeft hij namelijk de hele avond aan de bar gezeten, met niemand gepraat en in zijn broek gepist (srs).
Wat een gemene mensen op die meet zeg, dat er ook niemand ff met hem ging praten.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mooi, bij een vorige meet heeft hij namelijk de hele avond aan de bar gezeten, met niemand gepraat en in zijn broek gepist (srs).
Oh snap.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen 9's doen terwijl je zelf een 4 bent.
Gelukkig nog niet nee. Wel een demente man die me aangerand heeft, leuk verhaal wel.quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
De combinatie van ontlasting en een zaadlozing al vaker tegengekomen bij het verschonen?
Waar blijven die pics?quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
Krio is een god met godenlijf. Zou zijn kinderen baren.
Ben gewoon een lieve jongen, vraag maar aan Gorgonzola. Teamspelers zoals jij zullen zich uitstekend thuisvoelen in mijn armen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet zo lief bedoelt is als dat het klinkt.Maar ik ben helaas van nature argwanend, ik geloof al jouw verhalen pas als ik het met m'n eigen ogen gezien heb.
Ik doe alleen 3'en. Zullen we?quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen 9's doen terwijl je zelf een 4 bent.
Vertel het me als ik naar de meet kan komen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet nee. Wel een demente man die me aangerand heeft, leuk verhaal wel.
Teamspelers, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben gewoon een lieve jongen, vraag maar aan Gorgonzola. Teamspelers zoals jij zullen zich uitstekend thuisvoelen in mijn armen.
Zit mobiel, maar kan als ik thuis ben wel even mijn fapmap met je delen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet nee. Wel een demente man die me aangerand heeft, leuk verhaal wel.
[..]
Waar blijven die pics?
Top, doen wequote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel het me als ik naar de meet kan komen.
Ik heb serieus een map genaamd FOK! met een foto of 50 erin. En allemaal foto's die niet in een zekere box staan, gewoon zelf verzameld.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit mobiel, maar kan als ik thuis ben wel even mijn fapmap met je delen.
Hoi Bobby.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb serieus een map genaamd FOK! met een foto of 50 erin. En allemaal foto's die niet in een zekere box staan, gewoon zelf verzameld.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een gemene mensen op die meet zeg, dat er ook niemand ff met hem ging praten.
Het zal van deze orde zijn geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef Rebubbled het volgende:
Betreffende fokster meld zich. Ik heb een half uur tegen Juicy aan lopen lullen, omdat het hilarisch is hoe ongemakkelijk hij in het echt is. Nog nooit iemand zo rood en stil zien zijn tegenover een meisje.En aangezien mijn ziel groeit door anderen hun ongemakkelijkheid ben ik reeds level up gegaan. Godsakke man. Er gingen echt 5 halve liters in voor hij een normaal woord kon uitbrengen.
Oké.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb serieus een map genaamd FOK! met een foto of 50 erin. En allemaal foto's die niet in een zekere box staan, gewoon zelf verzameld.
Watquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
kksad kkfreakquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
O-kay.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veel FOK!kers zijn heel makkelijk, je vertelt dat je blond bent en je krijgt meteen 7 foto's in je DMbox.quote:
Nee liever niet, heb vaak rl (quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Top, doen wekan ik je al upgraden van misschien naar aanwezig? Dqod komt ook, het wordt super
Die je vervolgens opslaat.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veel FOK!kers zijn heel makkelijk, je vertelt dat je blond bent en je krijgt meteen 7 foto's in je DMbox.
ik dacht dat we hadden afgesproken dat je die foto's van mijn penis niet zou opslaan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veel FOK!kers zijn heel makkelijk, je vertelt dat je blond bent en je krijgt meteen 7 foto's in je DMbox.
Sadquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geil idee toch, dat ze daar nog af en toe op sopt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik dacht dat we hadden afgesproken dat je die foto's van mijn penis niet zou opslaan.
Dat soort kwaliteitshots kan ik natuurlijk niet in de vergetelheid laten raken.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik dacht dat we hadden afgesproken dat je die foto's van mijn penis niet zou opslaan.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Stil nou :$quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe k ook hoor, kom haten.. Heb zelfs een mapje van jouquote:
Gewoon echt heel goed. Ik kan wel uitweiden in lange beschrijvingen maar daar heb je nu bar weinig aan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Teamspelers, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Van al die foto's die ik op FOK! heb gepost zeker.quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe k ook hoor, kom haten.. Heb zelfs een mapje van jou
Ik moet aan een presentatie werken maar heb geen zin, dus alle afleiding is welkom. Mijn PM-box staat open.quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon echt heel goed. Ik kan wel uitweiden in lange beschrijvingen maar daar heb je nu bar weinig aan.
Kan je inmiddels wel je beroep van machenquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
Ik ga een keer op een vrije dag Cristina IRL stalken en paparazzifoto's maken.
Good luck with that, zie me eerst maar te vindenquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
Ik ga een keer op een vrije dag Cristina IRL stalken en paparazzifoto's maken.
Via andere wegenquote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van al die foto's die ik op FOK! heb gepost zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |