sws fokstersquote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want alle mannen in de KLB SC zijn zulke lady killers
Ik zal je alleen slaan als je dat lekker vindtquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig.. Was al bang dat je me in elkander ging slaan die dag![]()
[..]!!!!!!
Jezus.quote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De SC is hier hoor, stelletje blinden.
[..]
Trots?
Vraag het Argo.quote:
Hehehehe.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier zitten wel de lekkersten ja, dus die hebben niet zulke goede tips voor lelijkerds.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh myquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal je alleen slaan als je dat lekker vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je hebt krioro niet gezien.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, alleen Zosk en ik.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb een natuurlijk overwicht op autisten.quote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
Ruilen? Dan mag jij dat zooitje ongeregeld in line proberen te houden.
Idd, maar die maakt haar identiteit niet bekend.quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor geweldig verhaal zou dat opleveren als hij naar Zondares gaat?
Bwehehehequote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Neehh. Keertje jong paard inrijden is leuk, maar was niet van plan om dat vaker te gaan doen.
High five als ie echt op Ryan Gosling lijkt.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh my
PrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker?quote:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet zo lief bedoelt is als dat het klinkt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, alleen Zosk en ik.
[..]
Heb een natuurlijk overwicht op autisten.Als jij eens welwillend op je rug gaat liggen dan stop ik je lekker in.
Maar ik ben helaas van nature argwanend, ik geloof al jouw verhalen pas als ik het met m'n eigen ogen gezien heb.
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chai is living proof dat foksters en fokkers relatie met elkaar kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Neehh. Keertje jong paard inrijden is leuk, maar was niet van plan om dat vaker te gaan doen.
Ik heb FOK! leren kennen via m'n ex, telt dat ook?quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai is living proof dat foksters en fokkers relatie met elkaar kunnen krijgen.
er is hoop..
Ja weet ik veel, ik heb toch geen pica'squote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
High five als ie echt op Ryan Gosling lijkt.
Duhh?quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai is living proof dat foksters en fokkers relatie met elkaar kunnen krijgen.
er is hoop..
Als je gaat spinnen dan gaat t sowieso uit de hand lopen meisje :$quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
High five als ie echt op Ryan Gosling lijkt.
[..]
Prrrrrr
[..]
Lekker?
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet zo lief bedoelt is als dat het klinkt.Maar ik ben helaas van nature argwanend, ik geloof al jouw verhalen pas als ik het met m'n eigen ogen gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |