quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DANKJEWEL CHAI, JE BENT MN HELD.
Ik word zo moe van die mensen he. Moet ook constant orde houden in de whatsappgroep. Voel me net een moeder in een SUV met een horde kleuters achterin die maar niet op willen houden met vechtenZou me er spontaan door laten steriliseren.
Haha.quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DANKJEWEL CHAI, JE BENT MN HELD.
Ik word zo moe van die mensen he. Moet ook constant orde houden in de whatsappgroep. Voel me net een moeder in een SUV met een horde kleuters achterin die maar niet op willen houden met vechtenZou me er spontaan door laten steriliseren.
Wow skippy, leef jij ook nog. Heb je er nou al een van Fok aan je piemel geregen inmiddels, of hoe zit het?quote:
Het lukt nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wow skippy, leef jij ook nog. Heb je er nou al een van Fok aan je piemel geregen inmiddels, of hoe zit het?
Laat mij nou even m'n stress en frustratie ventileren, ik vind jou toch liefquote:
Ruilen? Dan mag jij dat zooitje ongeregeld in line proberen te houden.quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.
Trouwens, lief dat je me eraan herinnert dat ik tot dinsdagavond geen telefoon meer heb!
Ik wou net zeggen, die meet kan zomaar volledig uit de hand lopen!quote:
...quote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laat mij nou even m'n stress en frustratie ventileren, ik vind jou toch lief
[..]
Ruilen? Dan mag jij dat zooitje ongeregeld in line proberen te houden.
Ooit gaat het lukken.quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mad props voor het volhouden, sowieso.
Er hoeven er maar twee te zijn die op hetzelfde moment even niet meer naar hun schoenen staren.quote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die meet kan zomaar volledig uit de hand lopen!
Want alle mannen in de KLB SC zijn zulke lady killersquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Skippy, je pakt je ontmaagding niet goed aan man.. Vraag de heren hier anders even om tips.
Die zijn ook nog maagdquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Skippy, je pakt je ontmaagding niet goed aan man.. Vraag de heren hier anders even om tips.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
Dankjewel dat je Skippy hierheen hebt gelokt, Chai.
Wat voor geweldig verhaal zou dat opleveren als hij naar Zondares gaat?quote:
Gelukkig.. Was al bang dat je me in elkander ging slaan die dagquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er?Je weet toch wel dat ik jou niet bedoel gekkie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |