Zelfs binnen het genre is dat gewoon diep treurig.quote:
Ken ik niet.quote:
Alles wat op RTL5 uitgezonden wordt is nog treuriger dan de vorm van diep treurig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs binnen het genre is dat gewoon diep treurig.
qftquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Dat gat is juist steeds kleiner aan het worden.
Meer en meer troep op de PO.
Ik mis ook "Ik heb HET nog nooit gedaan"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik mis ook "Ik heb HET nog nooit gedaan"En hotter then my dotter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die het doorheeft. Geslaagd voor de test. En ik bedoelde die Lebowski of zowquote:
Zie ik weleens een heel klein stukje van. Die griet met die dikke tetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het doorheeft. Geslaagd voor de test. En ik bedoelde die Lebowski of zow
Dat laatste weet ik niet, let ik niet opquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie ik weleens een heel klein stukje van. Die griet met die dikke tetten.
Inderdaad. Met programma's als ' de slechtste echtgenoot' heb je commerciëlen niet meer nodigquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Het zijn dus niet alleen de Nederlanders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Net als Nederlanders die over de snelweg gingen struinen toen een geldwagen zn knaken verloor. Dat zag er zo armoedig uit.
Egogebruik.quote:
Hij wilde het niet weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armstrong is een pakhaas, Mart wist het allang.
I'm inquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Mart is een vervelende man.
Littlerabbit en Ajacied422 zijn het hier roerend mee eens.
You just lost the game.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Mart is een vervelende man.
Littlerabbit en Ajacied422 zijn het hier roerend mee eens.
Begint steeds meer op Jezus te lijken.quote:
Precies. Mart is al zo'n treurig persoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel droevig als je iemand zo gaat uitschelden.
Bedankt, dan mag jij de plek van Ajacied422 innemen, want ik zie net dat hij er een andere mening op nahoudt.quote:
Hij is Elvisquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Mart Jezus niet is?
Mart is de zoon van Jezus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Mart Jezus niet is?
The game, dat is toch die rapper?quote:
Dat weet ik niet, maar die zal er na bijna 2000 jaar liggen rotten ook wel niet meer zo florissant uitzien.quote:
Iets met Hemelvaartsdagquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar die zal er na bijna 2000 jaar liggen rotten ook wel niet meer zo florissant uitzien.
Mart, de kleinzoon van Louis van Gaal?quote:
Nee tuurlijk geen Sbs "Waar is Robert" was van de Vara ! Ik heb een keer gezien vond er niks aan.. Charlie heb ik ook nooit gezien kwam op Ned 3 op de maandagavond."Moeder ik wil bij de Revue" heb ik wel gekeken.quote:
Mart was journalist, het was zijn taak om de doping op te sporenquote:
Ik wilde eigenlijk net hetzelfde ons Smeets typen. Maat goed, ik hou me maar in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel droevig als je iemand zo gaat uitschelden.
Dat zeker. Mart is net als Louis vol van zichzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mart, de kleinzoon van Louis van Gaal?
Ja, want die waren niet succesvol in het epo-tijdperk.quote:
Ik snap niet wat je bedoelt, maar in je hoofd zal het heel logisch klinken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, want die waren niet succesvol in het epo-tijdperk.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Komt door de doping dat ze niks meer weten, duh.
Leuk om het allemaal zo te roepen maar verdiep je eens in hoe het bijvoorbeeld bij Armstrong gedaan werd. Daar kom je niet zomaar achter als journalist.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mart was journalist, het was zijn taak om de doping op te sporen
Sterker nog, hij wist hetquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Mart heeft gewoon gefaald. Hij had moeten weten dat er iets aan de hand was.
Ajax won de CL precies op het moment dat EPO op kwam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, maar in je hoofd zal het heel logisch klinken.
Komt vanavond op SBS !quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
Een paar weken geleden was een danni Lowinski toch nog zo'n wereldserie?
Gast, massa's bloedzakken in hotels etc. En het was zo groot, het was overal te zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Leuk om het allemaal zo te roepen maar verdiep je eens in hoe het bijvoorbeeld bij Armstrong gedaan werd. Daar kom je niet zomaar achter als journalist.
*rullevantquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Of wielerjournalisten het goed gedaan hebben of niet is niet relevant, de moraal is veranderd.
Het ging om de wedstrijd van Willem II.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ajax won de CL precies op het moment dat EPO op kwam.
En dat is het werk van journalisten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen wist het, maar dan moet je het nog bewijzen.
Er is al 150 jaar iets aan de hand, maar de moraal is veranderd. Nu mag niks meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Mart heeft gewoon gefaald. Hij had moeten weten dat er iets aan de hand was.
Zouden beide kijkers er al weer klaar voor zitten?quote:
Weten is niet voldoende, je moet bewijs hebben.quote:
Nogmaals. Verdiep je er eerst eens in want je bent niet verder dan de klepel gekomen. Doeiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gast, massa's bloedzakken in hotels etc. En het was zo groot, het was overal te zien
Die kan wel wat doping gebruiken iig. De enige die ik wel geloof dat hij niks gebruiktquote:
op twitterquote:
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 08-05-2013 om 18:24:48The last of 3 days 200km+ done. A great sprint of @PMartens83 to the finish got him 3rd. Would have loved to see this final with dry roads! reageer retweet
Blijkbaar niet, anders hadden ze het wel gemeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gast, massa's bloedzakken in hotels etc. En het was zo groot, het was overal te zien
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus de avondetappe wordt ook zakelijke journalistiek?
Ja idd, elke keer weer die gespeelde emoties, de verontwaardiging en de zogenaamd passie voor het vak, we weten het nu wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Heufd het volgende:
Dit is toch precies hetzelfde gesprek dat Matthijs en Mart al vier keer aan die tafel hebben gehad?
Dan komt Ronald Waterreus nooit meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus de avondetappe wordt ook zakelijke journalistiek?
Precies. En er was bewijs zat. En Mart maar Armstrong verheerlijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
Een journalist moet feiten benoemen, geen moraalridder uithangen.
De wereld draait terug!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Heufd het volgende:
Dit is toch precies hetzelfde gesprek dat Matthijs en Mart al vier keer aan die tafel hebben gehad?
Hij wordt natuurlijk rijkelijk betaald door zijn wielrenvrienden. Cor Rupteling.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
Ja, weet je het nu wel of weet je het nu niet.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, elke keer weer die gespeelde emoties, de verontwaardiging en de zogenaamd passie voor het vak, we weten het nu wel.
Bij dammen schijnt het mee te vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
Overigens heeft iedereen die denkt dat andere sporten anders zijn, waar overige nooit schoonmaak is gehouden, boter op zijn hoofd.
Juist.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, elke keer weer die gespeelde emoties, de verontwaardiging en de zogenaamd passie voor het vak, we weten het nu wel.
Die bewijzen zijn ook naar boven gekomen, maar niemand wist echt hoe groot het was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. En er was bewijs zat. En Mart maar Armstrong verheerlijken
Toen kwam de echte Smeets naar bovenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef Onnoman het volgende:
"Leuke opmerking maakte ik tegen je"
OMFG
hij wordt nooit meer uitgenodigd volgens mij
Iik moest steeds zo lachen om het die kent u niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
godver wat werd dat programma verneukt door hem.
Mart had niet alles hoeven signaleren, maar van bepaalde renners wist ie het,quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn ook naar boven gekomen, maar niemand wist echt hoe groot het was.
Weten is niet voldoende.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mart had niet alles hoeven signaleren, maar van bepaalde renners wist ie het,
Nee ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Zouden beide kijkers er al weer klaar voor zitten?
zo kan je je moeder in bad zienquote:
quote:
vanavond?quote:
Drie keer geglimlacht. Ik ben tevreden.quote:
Fout.quote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
1 hand is wel erg eeltig hč.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Onnoman het volgende:
hoop maar niet dat ze net zoveel schaamhaar heeft als hoofdhaar
zijn er vrouwen die dat wel hebben dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Onnoman het volgende:
Ik zou dat er wel voor lief bij nemen als ik zo'n bos haar kreeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Onnoman het volgende:
Ik ook.quote:
Als ze met haar neus een flesje bier kan ploppen is ze een joodquote:
Ja, hoe is het eigenlijk met Frans? Doe de groeten even van koekoek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij heeft mij wel Frans geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |