Zelfs binnen het genre is dat gewoon diep treurig.quote:
Ken ik niet.quote:
Alles wat op RTL5 uitgezonden wordt is nog treuriger dan de vorm van diep treurig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs binnen het genre is dat gewoon diep treurig.
qftquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Dat gat is juist steeds kleiner aan het worden.
Meer en meer troep op de PO.
Ik mis ook "Ik heb HET nog nooit gedaan"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik mis ook "Ik heb HET nog nooit gedaan"En hotter then my dotter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die het doorheeft. Geslaagd voor de test. En ik bedoelde die Lebowski of zowquote:
Zie ik weleens een heel klein stukje van. Die griet met die dikke tetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het doorheeft. Geslaagd voor de test. En ik bedoelde die Lebowski of zow
Dat laatste weet ik niet, let ik niet opquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie ik weleens een heel klein stukje van. Die griet met die dikke tetten.
Inderdaad. Met programma's als ' de slechtste echtgenoot' heb je commerciëlen niet meer nodigquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Het zijn dus niet alleen de Nederlanders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Net als Nederlanders die over de snelweg gingen struinen toen een geldwagen zn knaken verloor. Dat zag er zo armoedig uit.
Egogebruik.quote:
Hij wilde het niet weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armstrong is een pakhaas, Mart wist het allang.
I'm inquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Mart is een vervelende man.
Littlerabbit en Ajacied422 zijn het hier roerend mee eens.
You just lost the game.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Mart is een vervelende man.
Littlerabbit en Ajacied422 zijn het hier roerend mee eens.
Begint steeds meer op Jezus te lijken.quote:
Precies. Mart is al zo'n treurig persoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel droevig als je iemand zo gaat uitschelden.
Bedankt, dan mag jij de plek van Ajacied422 innemen, want ik zie net dat hij er een andere mening op nahoudt.quote:
Hij is Elvisquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Mart Jezus niet is?
Mart is de zoon van Jezus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Mart Jezus niet is?
The game, dat is toch die rapper?quote:
Dat weet ik niet, maar die zal er na bijna 2000 jaar liggen rotten ook wel niet meer zo florissant uitzien.quote:
Iets met Hemelvaartsdagquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar die zal er na bijna 2000 jaar liggen rotten ook wel niet meer zo florissant uitzien.
Mart, de kleinzoon van Louis van Gaal?quote:
Nee tuurlijk geen Sbs "Waar is Robert" was van de Vara ! Ik heb een keer gezien vond er niks aan.. Charlie heb ik ook nooit gezien kwam op Ned 3 op de maandagavond."Moeder ik wil bij de Revue" heb ik wel gekeken.quote:
Mart was journalist, het was zijn taak om de doping op te sporenquote:
Ik wilde eigenlijk net hetzelfde ons Smeets typen. Maat goed, ik hou me maar in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel droevig als je iemand zo gaat uitschelden.
Dat zeker. Mart is net als Louis vol van zichzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mart, de kleinzoon van Louis van Gaal?
Ja, want die waren niet succesvol in het epo-tijdperk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |