Oké nu gaat m'n hoop weer een beetje weg.quote:NETHERLANDS
I still wonder what this will be like when there is audience in the hall. Standing on the satellite stage, she will naturally be surrounded by heads, flags, boas and happy people. And its just not that kind of song...
Anouk looks a bit tired today (rough night?) and seems to basically just do what is required but not more. Which makes sense considering she has already rehearsed this and there just isn't anything to rehearse for her, having the possibly simplest staging of all.
She sometimes does manage to look at the cameras... but it's as if she's looking AT the camera, not INTO it. She could definitely connect better with the viewers.
Ik zie niks bijzondersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef Cee het volgende:
Gasten op de stream vinden Anouk amazing.Zijn helemaal wild van haar outfit.
Volgens mij zijn ze al die soepjurken gewoon beu en blij eens een paar goeie laarzen te zien.quote:
relax relax. het moet nog voor het ecchiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef yvonne het volgende:
Ze staat er als een houten klaas bij, zit er bij tijden aardig naast, ik ga huilen.
https://twitter.com/ESCin(...)417294942208/photo/1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al die soepjurken gewoon beu en blij eens een paar goeie laarzen te zien.
Ze vergat haar tekst.
De vogels komen veel te laat op 't scherm.
*kras*
Ik verwacht eigenlijk dat ze nu nog niet alles geeft (qua zang en aankleding)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef yvonne het volgende:
Ze staat er als een houten klaas bij, zit er bij tijden aardig naast, ik ga huilen.
Dat hoop ik ook idd. Ik vind haar er nu ook nog wat ongemakkelijk bijstaan, maar ze heeft aardig wat podiumervaring, dus dat moet goedkomenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze nu nog niet alles geeft (qua zang en aankleding)
Even Apeldoorn bellenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al die soepjurken gewoon beu en blij eens een paar goeie laarzen te zien.
Ze vergat haar tekst.
De vogels komen veel te laat op 't scherm.
*kras*
Ga je ook nog iets met de dolfijn doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:23 schreef yvonne het volgende:
Als we nou weer niet doorgaan ga ik gillen.
Die hoeft er niet voor te boeten als Anouk de finale niet haaltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga je ook nog iets met de dolfijn doen?
Oké, wat hebben zij gezien dat ik gemist heb?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef KoningPils het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-anouk-maakt-indruk/
Anders gaat Marianne Thieme helemaal flippenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hoeft er niet voor te boeten als Anouk de finale niet haalt
Het perscentrumquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, wat hebben zij gezien dat ik gemist heb?
Nou, nog maar een keer gekeken en ze zingt het zo dat ik het nu een enorm saai kutnummer vindquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef KoningPils het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-anouk-maakt-indruk/
Het is ook geen generale, en daarbij bleef het achtergrondkoor in het eerste refrein wel heel erg stil.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, nog maar een keer gekeken en ze zingt het zo dat ik het nu een enorm saai kutnummer vind
Het mot gewoon goed jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook geen generale, en daarbij bleef het achtergrondkoor in het eerste refrein wel heel erg stil.
het is niet zo dat mevrouw nog even een half uurtje voor de halve finale kan soundchecken.quote:
Ze kan beter de tekst op haar arm schrijven., valt toch niet op tussen de tattoosquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is niet zo dat mevrouw nog even een half uurtje voor de halve finale kan soundchecken.
Dan kan ze beter tijdens de repetities kijken/luisteren of het geluid en bijvoorbeeld het achtergrondkoor wel goed loopt, ookal staat ze er zelf als een houten plank bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het een knip/plak filmpje van beide keren dat ze vandaag heeft gerepeteerd, want op dat eerste filmpje van haar doet ze een rare uithaal ergens en vergeet ze de tekst. Maar op het filmpje van die blog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
Maar eh... ben ik nou scheel of doet de windmachine het niet in die 'officiële clip'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |