Oké nu gaat m'n hoop weer een beetje weg.quote:NETHERLANDS
I still wonder what this will be like when there is audience in the hall. Standing on the satellite stage, she will naturally be surrounded by heads, flags, boas and happy people. And its just not that kind of song...
Anouk looks a bit tired today (rough night?) and seems to basically just do what is required but not more. Which makes sense considering she has already rehearsed this and there just isn't anything to rehearse for her, having the possibly simplest staging of all.
She sometimes does manage to look at the cameras... but it's as if she's looking AT the camera, not INTO it. She could definitely connect better with the viewers.
Ik zie niks bijzondersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef Cee het volgende:
Gasten op de stream vinden Anouk amazing.Zijn helemaal wild van haar outfit.
Volgens mij zijn ze al die soepjurken gewoon beu en blij eens een paar goeie laarzen te zien.quote:
relax relax. het moet nog voor het ecchiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef yvonne het volgende:
Ze staat er als een houten klaas bij, zit er bij tijden aardig naast, ik ga huilen.
https://twitter.com/ESCin(...)417294942208/photo/1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al die soepjurken gewoon beu en blij eens een paar goeie laarzen te zien.
Ze vergat haar tekst.
De vogels komen veel te laat op 't scherm.
*kras*
Ik verwacht eigenlijk dat ze nu nog niet alles geeft (qua zang en aankleding)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef yvonne het volgende:
Ze staat er als een houten klaas bij, zit er bij tijden aardig naast, ik ga huilen.
Dat hoop ik ook idd. Ik vind haar er nu ook nog wat ongemakkelijk bijstaan, maar ze heeft aardig wat podiumervaring, dus dat moet goedkomenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze nu nog niet alles geeft (qua zang en aankleding)
Even Apeldoorn bellenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al die soepjurken gewoon beu en blij eens een paar goeie laarzen te zien.
Ze vergat haar tekst.
De vogels komen veel te laat op 't scherm.
*kras*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |