Welles, je probeert alleen de teleurstelling te temperen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Greys het volgende:
Ik kan met de hand op mijn hart iig zeggen dat IK er niet van uit ga
Bij Unibet is ze niet of nauwelijks gezakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef TDHS het volgende:
Ik had heel veel goede hoop, tot de val bij de bookies... immers: die moet je pas een beetje serieus nemen tijdens de repetities
15:50? en ik weet niet precies hoe, maar ik ga het volgen. Verplicht vrije dag jeuj!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelaat gaat ze vandaag repeteren en kunnen we dat weer volgen?
Welke bookies zijn eigenlijk de echt grote?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij Unibet is ze niet of nauwelijks gezakt.
2e repetitie: Vrijdag 10 mei: 15:50-16:10 / Persconferentie: 17:10-17:30quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoelaat gaat ze vandaag repeteren en kunnen we dat weer volgen?
Mwah, toen ik een paar weken geleden op haar wedde als winnares kreeg ik nog 10 eu terug voor elke ingelegde euro als ze wint, nu 15quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij Unibet is ze niet of nauwelijks gezakt.
Er zijn haar niet veel voorbij gegaan en bij de halve finales staat ze op de 4e plek met 8.00.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
Mwah, toen ik een paar weken geleden op haar wedde als winnares kreeg ik nog 10 eu terug voor elke ingelegde euro als ze wint, nu 15
Zie, JIJ gaat al uit van een finalequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn haar niet veel voorbij gegaan en bij de halve finales staat ze op de 4e plek met 8.00.
Daar vallen maar 6 af, toch? Dat moet ze echt wel kunnen halen, lijkt mij.
Ja. Objectief gezien staan wel heel veel seinen op groen. Maar ja... elk jaar zijn er een paar acts die compleet "onverwacht" ontzettend failen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn haar niet veel voorbij gegaan en bij de halve finales staat ze op de 4e plek met 8.00.
Daar vallen maar 6 af, toch? Dat moet ze echt wel kunnen halen, lijkt mij.
Thanx! Ga zeker kijken daar!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
Misschien is het hier straks te zien?
http://escxtra.com/malmolive
Klopt, maar dat ontken ik ook nergens.quote:
Volgens mij zie je dan niet het podiumbeeld zelf helaas.quote:
En niet alleen dat, er zitten ook altijd een paar acts bij die van tevoren amper iets voorstelden en toch ineens bergen stemmen krijgen, al dan niet eerlijk verkregenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ja. Objectief gezien staan wel heel veel seinen op groen. Maar ja... elk jaar zijn er een paar acts die compleet "onverwacht" ontzettend failen.
Dat redden we dit jaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:22 schreef Cee het volgende:
Gelukkig hebben we van Azerbeidzjan pas in de finale last.
Oeps, ik zei het F-woord!![]()
dit dus helaasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Greys het volgende:
Ik kan met de hand op mijn hart iig zeggen dat IK er niet van uit ga
Sterker nog, ik durf het nog amper te hopen.
Juist door de halve finale waarin ze zit, met veel zangeressen en veel (goede) ballads, door het feit dat de jury het wel eens idioot kan vinden dat ze bv in spijkerbroek optreedt, dat de stemmers toch mss meer houden van een glittercircus op het podium, omdat ik al best veel commentaren online heb gezien met 'boring'.... enz enz. Kan zomaar eens enorm gaan tegenvallen.
Maar ik hóóp het wel natuurlijk
het gezellige forum op http://www.escnation.com heeft vaak ook snel informatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dan niet het podiumbeeld zelf helaas.
Je ziet persmensen die luisteren en kijken... Maar dan kan je wel het geluid weer horen en horen wat zij er van vinden.
Nee volgens mij niet...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:25 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of er ook een livestream is van het podium zelf?
Ja ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dit dus helaasmaar ik ben wel optimistischer dan de voorgaande jaren
Kom je dinsdag met nog 40 FOK!kers op groot scherm de halve finale kijken in Rotterdam in een lief kroegje?quote:
Ah ok! Hopen dat ik het kan volgenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
2e repetitie: Vrijdag 10 mei: 15:50-16:10 / Persconferentie: 17:10-17:30
Al is het alleen maar omdat het zóveel leuker kijkt dan zaterdag he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop gewoon zo dat we de finale halen.. het interesseert me echt niet op wat voor plek we dan zouden komen, als we gewoon maar eens uit die halve finales komen, het is toch gewoon te belachelijk dat het niet sinds 2004 gelukt is!
Zaterdagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat het zóveel leuker kijkt dan zaterdag he?![]()
Heb je misschien die stream voor mij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef Cee het volgende:
Op die stream zijn twee knullen nu een dramatic reading aan het doen van de Finse inzending. "Oh oh oh. Oh oh oh. Dingdong".
http://escxtra.com/malmolivequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb je misschien die stream voor mij?
Oh, dat is wel tof, als we het in het geheel kunnen zienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar je ziet niks van de repetitie, ze zitten alleen te webchatten. De repetitie van Oostenrijk is ondertussen wel al te zien op YouTube (zie topic), dus de rest zal mondjesmaat volgen. Ze laten best veel zien, het complete optreden, inclusief podium!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof, als we het in het geheel kunnen zien
maar wel leuk dat je de artiesten vragen kan stellen op de chat!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar je ziet niks van de repetitie, ze zitten alleen te webchatten. De repetitie van Oostenrijk is ondertussen wel al te zien op YouTube (zie topic), dus de rest zal mondjesmaat volgen. Ze laten best veel zien, het complete optreden, inclusief podium!
Nog niet, om 15.50 is ze aan de beurt. Ze treden op volgorde van opkomst op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maar wel leuk dat je de artiesten vragen kan stellen op de chat!
is anouk al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |