Welk subforum beheer je ?quote:
je weet je wel populair te maken hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de wereld op jou moet wachten! Hoi meest gehate mod van dom volk!
wat is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
Sux, Cinnastix kosten in België 4,50. In Nederland maar 2,95
Weer een TR? jankkonijntje!quote:
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volkquote:
Hij mag Ron tegen the Don zeggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Ah. Ach na je ID te hebben doorgestuurd zijn je eigen naaktfoto's een kleine stap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb jouw DM's ook ff doorgestuurd naar de (F)A's.
Daar ben ik blij om. Een gesprek.. daar zijn spreekuren voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post pics van je tieten of rot op. Op een gesprek met jou zit niemand te wachten.
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volk
Je mag je issues op mij projecteren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je scheermesjes voor een verse dosis eigenwaarde. En dit keer verticaal graag, horizontaal schiet niet op.
Nielsert!quote:
Zeer matige comeback.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag je issues op mij projecteren..
Ik moet nog even kijken zo, maar er zijn vandaag vast weer allerlei buitengewoon belangrijke dingen in showbizzland gebeurd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen showbizz bericht om de dag mee te beginnen?
Als je bij mij gaat janken om een paar tieten heb je geen levenquote:
Dat zouden ze willen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef DeParo het volgende:
Frank de Boer nieuwe trainer van Manchester United?
of jij hebt geen tietenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je bij mij gaat janken om een paar tieten heb je geen leven
oh kut, daar gaat mijn egoquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O ja, dat is het.. populair willen zijn bij dom volk
quote:John de Mol ontkent avontuurtje met Paay
John de Mol is niet blij met de onthullingen uit de vrijdag verschenen biografie van Patricia Paay. Zo zou de mediamagnaat in de jaren 80, toen hij manager was van The Star Sisters, het bed hebben gedeeld met de diva.
Volgens De Mol is dat niet waar. 'Ik kan niet bewijzen dat wat zij beweert onzin is', zegt hij in De Telegraaf. 'Daar staat tegenover dat zij niet kan bewijzen dat het waar is. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, dus heeft het weinig indruk gemaakt. Mócht het al kloppen.'
'Bij Carlo en Irene aan tafel zei Bert van der Veer zondag dat hij Patricia had moeten overhalen het boek te schrijven. Een argument van Patricia om van het idee af te zien, was dat haar geheugen niet goed is. Het is jammer dat zij zich toch heeft laten overhalen.'
De Mol noemt de biografie 'een tragische poging van iemand die aan het eind van haar carrière is en toch nog even aandacht wil trekken'. 'Ik raad iedereen aan die overweegt het boek te kopen dit niet te doen. Het is zonde van de omgehakte bomen, en je kunt je geld beter aan een goed doel geven.'
Bron: AD
kan ook, is nogal van belang voor het trekvolkquote:
Eigenlijk is de bedoeling dat je opkankert.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je bij mij gaat janken om een paar tieten heb je geen leven
Zou wel mooi zijn eerst 10 jaar Ajax zoals beloofd en dan de rest van zijn carrière bij Barca of Manchester United.quote:
Omdat een kneusje dat wil?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat je opkankert.
Die Elle Bandita is echt viesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Elle Bandita gaat nog even voor je duren.
[ afbeelding ]
JERRY JERRY JERRY,quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, dus heeft het weinig indruk gemaakt. Mócht het al kloppen.'
Bedankt voor dit bericht Nielsquote:Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, dus heeft het weinig indruk gemaakt. Mócht het al kloppen.'
Was Bert van der Veer niet degene die riep dat Voetbal International het faillissement van de NLe televisie symboliseertquote:
Zolang je namens 'ons ' spreekt is je eigen identiteit nog ver te zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ons dan niet langer lastig valt, ja, omdat een kneusje dat wil.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Elle Bandita gaat nog even voor je duren.
[ afbeelding ]
hbo pretstudie en dan andere mensen gaan afzeiken, lekker bezig. alleen omdat er hier geen 80 schapen zijn die je aanbidden.quote:
Tieten posten op een forum voor hen die een zolderkamer niet verlaten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mens
Ga godverdomme eens wat doen met je leven i.p.v. hier vervelend lopen doen, domme hut
Heb je de biografie al uit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JERRY JERRY JERRY,
[..]
Bedankt voor dit bericht Niels
Lammetjes will do.. Look aoundquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
hbo pretstudie en dan andere mensen gaan afzeiken, lekker bezig. alleen omdat er hier geen 80 schapen zijn die je aanbidden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mens
Ga godverdomme eens wat doen met je leven i.p.v. hier vervelend lopen doen, domme hut
Bijvoorbeeld. Of ga gewoon werrekuh voor je cheld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tieten posten op een forum voor hen die een zolderkamer niet verlaten?
Ingaan? Ze koppen in eigen doelquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk PoezeligDing lekker tegen VBL ingaan, wat een boefje
Doorzichtige versierpoging dit Knut, aantrekken door afstoten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is de bedoeling dat je opkankert.
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Was Bert van der Veer niet degene die riep dat Voetbal International het faillissement van de NLe televisie symboliseert![]()
?!
Haal al mijn posts uit het Lesbeau topic maar even terug Rene'tje, geen een post die gericht op trollen was en ik maakte ook geen leuke 'pot' grapjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toen jij het in het lesbeau topic deed was het wel fucking grappig btw.
Potverdikkie, en ik maar denken dat ik je nu goed tuk had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haal al mijn posts uit het Lesbeau topic maar even terug Rene'tje, geen een post die gericht op trollen was en ik maakte ook geen leuke 'pot' grapjes.
kom niet haten in de gangsta toppa van fokquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? We willen die smerige hangtieten van je niet zien sufkut.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je zo doet, alleen maar omdat je in het echt zwakker bent dan die stomme mannenquote:
Je moet nu beslissen. Curry of Elle?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Kloterecruiters, bellen nu met Belgische/Nederlandse nummers terwijl ze in Engeland zitten...
Niemand heeft mij tukquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Potverdikkie, en ik maar denken dat ik je nu goed tuk had.
En dit ja. Het is weer duidelijk hoe de rollen verdeeld zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haal al mijn posts uit het Lesbeau topic maar even terug Rene'tje, geen een post die gericht op trollen was en ik maakte ook geen leuke 'pot' grapjes.
Wederom 'we'? Kastje kansloos, heb je ergens nog prijsquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? We willen die smerige hangtieten van je niet zien sufkut.
Kijk maar uit met wat je zegt, Rene'tje zorgt er zo voor dat heel VBL weer een ban heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dit ja. Het is weer duidelijk hoe de rollen verdeeld zijn
Ben je vrijgezel eigenlijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wederom 'we'? Kastje kansloos, heb je ergens nog prijs
Een vrouw, hormonen, zolderkamer..quote:
Dikke Nee..quote:
Elle heeft ook wel een vrouwelijke kantquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft mij ook fascineren. Wie zal het mannetje in hun relatie zijn?
[ afbeelding ]
[..]
Helaas niet. Druk met ander leeswerk helaas.
En zelfs hier worden je grappen niet op prijs gesteld. Dat moet je toch aan het denken zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een vrouw, hormonen, zolderkamer..
Ik werd een beetje ongemakkelijk bij het doorkijken van haar foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elle heeft ook wel een vrouwelijke kant
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elle heeft ook wel een vrouwelijke kant
[ afbeelding ]
Hoezo 'zelfs hier' ? Ik snap best dat amechtig rukvolk overal kansen ziet.. Dat ze de kans niet krijgen.. mja..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zelfs hier worden je grappen niet op prijs gesteld. Dat moet je toch aan het denken zetten.
Hé gefietst?quote:
Wat zullen ze eigenlijk in het Lesbeau topic van haar vinden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik werd een beetje ongemakkelijk bij het doorkijken van haar foto's
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs hier' ? Ik snap best dat amechtig rukvolk overal kansen ziet.. Dat ze de kans niet krijgen.. mja..
Hoiquote:
Rukvolk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs hier' ? Ik snap best dat amechtig rukvolk overal kansen ziet.. Dat ze de kans niet krijgen.. mja..
Dan zouden wij toch juist moeten lachen om al je grappen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind voetbal leuk, het dom gezwam erom nog leukerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ook hier posten als je nooit in VBL komt.
Dat leverde mij een 4 dagen ban op in het lesbotopic
Ja wat doet dat mens hier eigenlijk?quote:
Ja, vast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind voetbal leuk, het dom gezwam erom nog leuker
ze denkt dat we allemaal hard to get spelen met haarquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zouden wij toch juist moeten lachen om al je grappen?
Tjongejonge moet ik dan ook alles uitleggen.
Rest > VBLquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je ook hier posten als je nooit in VBL komt.
Dat leverde mij een 4 dagen ban op in het lesbotopic
Nee, wie is de 'ook ' in je verhaal?quote:
vertelquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik was vandaag even in Oss. Nu snap ik waarom Davy het zo moeilijk heeft.
C_A is wel van het vrouwelijk schoon namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wie is de 'ook ' in je verhaal?
Prima, het is alweer weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |