Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 09:10 schreef Luni het volgende:
Ben ik de enige die Gary Clark jr graag ziet komen?
Heb je Protoje & The Indignition al gechecked? Lijkt me wel wat voor jou (gezien je avatar).quote:
Nee ga ik effe doen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb je Protoje & The Indignition al gechecked? Lijkt me wel wat voor jou (gezien je avatar).
Begin er eingelijk alleen maar minder zin in te krijgen, helemaal als je de line-up van Rock Werchter ziet...quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:41 schreef whosvegas het volgende:
Begin er al super veel zin in te krijgen
Ja dat is ook zo en uiteindelijk krijg ik wel weer zin in lowlands. Ik mis dit jaar gewoon een optreden wat ik heel graag wil zien. Eigenlijk het enige waar ik benieuwd naar ben is Richie Hawtin en dat is niet eens mijn muziek. Leuk dat Slayer (als ze komen) en NIN er zijn maar daar wordt ik niet warm van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef ohnikua het volgende:
Dat is in alle opzichten een compleet ander festival. Veel grotere namen, verder veel minder te doen dan kijken naar die namen.
Denk dat net de helft van het programma bekend is, als je dat al redt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo en uiteindelijk krijg ik wel weer zin in lowlands. Ik mis dit jaar gewoon een optreden wat ik heel graag wil zien. Eigenlijk het enige waar ik benieuwd naar ben is Richie Hawtin en dat is niet eens mijn muziek. Leuk dat Slayer (als ze komen) en NIN er zijn maar daar wordt ik niet warm van.
Er zitten wel een paar bandjes die me aanspreken, ook bandjes die ik nog niet ken maar ik mis nog het "wow" gevoel.
Nog niet eens denk ik, denk dat je nog op 30/40 % van de muziek namen zit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk dat net de helft van het programma bekend is, als je dat al redt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het allerbriljantste van the Knife trouwens: je op de bandwagon gesprongen irritante kuthipster-publiek wegjagen door ze te outhipsterren.
En de 10 punten gaan naar Zweden 14.gif
Dat is wel erg goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Begin er eingelijk alleen maar minder zin in te krijgen, helemaal als je de line-up van Rock Werchter ziet...
quote:
Nee hoor ik ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de enige die dat Fall Out Boy helemaal niks vind?
Fall Out Boy vind ik best geinig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de enige die dat Fall Out Boy helemaal niks vind?
Dat zijn toch (nog) geen bands die kar kunnen trekken in 2013?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog niet eens denk ik, denk dat je nog op 30/40 % van de muziek namen zit?
O en Slayer komt gewoon naar Lowlands overigens. Is al door de organisatie bevestigd op Facebook. Jeff Hanneman zou toch al niet mee gaan touren!
En met namen zoals Editors, Albama Shakes, Nick Cave & The Bad Seeds, Band Of Horses, Nine Inch Nails, Franz Ferdinand, Foals, Major Lazer, Tame Impala, Jake Bugg etc. zijn ze al goed op weg.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn toch (nog) geen bands die kar kunnen trekken in 2013?
welke kar moet er getrokken worden dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn toch (nog) geen bands die kar kunnen trekken in 2013?
Staat FF op een zondag?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef theodoor9 het volgende:
Tot nu toe niks mis, maar een headliner voor de zondag ontbreekt nog wel vind ik. Franz Ferdinand is leuk, maar absoluut niet als headliner. Vorige keer waren ze stukken populairder en speelden ze voor Underworld.
Nee, 1tje nog denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:07 schreef esicmusic het volgende:
Ik denk dat we sowieso nog 2 alpha headliners moeten. The knife, Moderat en Major lazer als bravo headline?
Bron?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, 1tje nog denk ik.
Nine Inch Nails gaan ook headlinen.
Is geen Bron, maar zou me niet verbazen. En zou zeker niet belachelijk zijn. En met Hurt (dankzij Johnny Cash remake) hebben ze ook veel 3FM publiek gewonnen denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef esicmusic het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou echt belachelijk zijn
Hmm we zullen zien, het zou me wel echt teleurstellen. NiN komt toch bij lange na niet in de buurt van de headliners van afgelopen jaren. Zowel qua fanbase als qua actualiteit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is geen Bron, maar zou me niet verbazen. En zou zeker niet belachelijk zijn. En met Hurt (dankzij Johnny Cash remake) hebben ze ook veel 3FM publiek gewonnen denk ik.
Zoveel andere opties zijn er ook niet in augustus.
Hoezo niet? Nine Inch Nails is niet kleiner dan The Black Keys - Skrillex - Elbow - Faith No More - Blink 182 om er zo eens paar op te noemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:26 schreef esicmusic het volgende:
[..]
Hmm we zullen zien, het zou me wel echt teleurstellen. NiN komt toch bij lange na niet in de buurt van de headliners van afgelopen jaren. Zowel qua fanbase als qua actualiteit.
Zeiden ze in 2011 ook over The Offspringquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zoals eerder al gezegd, NIN gaat echt niet van een Grolsch middagspot in 2007 naar een Alpha headlinespot in 2013 terwijl ze al 5 jaar geen materiaal hebben uitgebracht.
De Offspring hebben bij bijna al hun Lowlands optredens als Alpha headliner gestaan, da's net effe anders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zeiden ze in 2011 ook over The Offspring?
Verwacht jij nog andere headliners dan? En zoals ik al zei, door die Johnny Cash cover van Hurt hebben NIN ook wel een boost gehad bij het 3FM publiek.
Je denkt nog steeds aan Mumford & Sons?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Offspring hebben bij bijna al hun Lowlands optredens als Alpha headliner gestaan, da's net effe anders.
En dat Hurt-verhaal is nou ook niet bepaald iets van na 2007 eerder daarvoor, dus heeft weinig invloed.
M&S zou de prima zondag afsluiter zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds aan Mumford & Sons?
Als er een headliner komt dan denk ik dat er zondag nog een nodig heeft.
Ja, blijft toch meer een uitgerangeerde festivalband van een jaar of 6 geleden imo maargoed de nummers zullen nog wel aanslaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok het is een ouder nummer, maar weet zeker dat die het goed gaat doen. Daarnaast veel meer festival hits zoals: This Fire, Ulysses, Michael, Can't Stop Feeling, Do You Want To, No You Girls, The Fallen, Walk Away, The Dark Of The Matinée etc.
Het is even afwachten wat dat nieuw album gaat worden. Maar die kunnen echt wel een fijne show neerzetten.
Wat verwacht je dan dit jaar? Of waar hoop je nog op?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, blijft toch meer een uitgerangeerde festivalband van een jaar of 6 geleden imo maargoed de nummers zullen nog wel aanslaan.
Bedoel qua aansprekende namen hoef je wat mij betreft niet met Franz Ferdinand of Alabama Shakes aan te komen. Band of Horses is leuk, maar is ook zeker niet een van de paar grotere namen waar het gros van de bezoekers naar kan uitkijken. Ik vind het tot nu toe allemaal nog niet zo bijzonder en krijg er een beetje een transfervrije-voetballers gevoel bij.
Zeker wel minder actueel dan The Black Keys - Skrillex of Elbow, en ook kleiner dan Blink. Faith no more heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Nine Inch Nails is niet kleiner dan The Black Keys - Skrillex - Elbow - Faith No More - Blink 182 om er zo eens paar op te noemen.
Silversun Pickups, the Offspring, Biffy Clyro, White Lies, Nada Surf, Mutemath, Death Cab, Kensington. Als je dan toch niet in het top-segment gaat shoppen is er genoeg leuks te vinden ipv al die obligate hipster bandjes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dit jaar? Of waar hoop je nog op?
En als Ronaldinho naar Feyenoord komt zullen hem natuurlijk ook met open armen ontvangen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Silversun Pickups, the Offspring, Biffy Clyro, White Lies, Nada Surf, Mutemath, Death Cab, Kensington. Als je dan toch niet in het top-segment gaat shoppen is er genoeg leuks te vinden ipv al die obligate hipster bandjes.
Biffy.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Kensingston komt sowieso wel naar LL. White Lies hoeft niet voor mij te komen is live echt bagger. Death Cab tourt niet volgens mij?
Biffy Clyro is natuurlijk ook een hipster bandje (niks op tegen) maar die mogen van mij wel komen.
Die hebben ze al uit voordat ze het podium opkomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ze hun shirtjes maar aanhouden, dan is er niets mis mee.
Shirtjes zijn altijd uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ze hun shirtjes maar aanhouden, dan is er niets mis mee.
Behalve bij Mike (als die deze tour ook mee doet)quote:
In beide landen zijn er genoeg kutbandjes te vinden hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
toch een matige bandjescultuur eigenlijk als je 't vergelijkt met
Heb 't meer over de waardering voor dan over de muzikale kwaliteiten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
In beide landen zijn er genoeg kutbandjes te vinden hoor![]()
Same herequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al ben ik in 2006 wel in de Melkweg geweest.
Als ze er de laatste jaren er niet beter op geworden zijn is het maar goed ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:52 schreef ohnikua het volgende:
en Nada Surf wordt helaas al jaren overgeslagen door de Nederlandse festivals.
Tot waar heb je ze gevolgd? Popular is zeker geen standaard werk, sinds Let Go hebben ze wel min of meer dezelfde lijn gevolgd. Ik vind het een topband.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze er de laatste jaren er niet beter op geworden zijn is het maar goed ook.
Ik heb ze nooit echt goed gevolgd. Jaren geleden heb ik ze zien spelen en dat was niet best.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:54 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Tot waar heb je ze gevolgd? Popular is zeker geen standaard werk, sinds Let Go hebben ze wel min of meer dezelfde lijn gevolgd. Ik vind het een topband.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:58 schreef AMDB het volgende:
Biffy Clyro lang niet geluisterd omdat ik de naam zo stom vond. Gister eens opgezet en blij dat ik tot dan toe niet had geluisterd. Wat een troep
Wat een toevallige volgorde zegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil graag Creed, Nickelback, Limp Bizkit, Hanson, Nirvana, Hootie and the Blowfish, Bush, Spin Doctors, Ace Of Base en Dave Matthews Band zien op Lowlands.
Hoezo?quote:
Ik ga de dag na Lowlands op vakantie. Gaat een leuke kater worden in het vliegtuigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:49 schreef Neraice het volgende:
Ik kom 14 of 15 augustus terug uit San Francisco. Gaat een leuke jetlag worden op LL
Ook leuk ja. Ik lig na Lowlands twee dagen in bed hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik ga de dag na Lowlands op vakantie. Gaat een leuke kater worden in het vliegtuig
Op LL kun je toch gewoon je eigen ritme bepalen? Genoeg te doen zowel overdag als 's nachtsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:49 schreef Neraice het volgende:
Ik kom 14 of 15 augustus terug uit San Francisco. Gaat een leuke jetlag worden op LL
Ja het maakt eigenlijk ook geen reet uit slapen doe je toch nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op LL kun je toch gewoon je eigen ritme bepalen? Genoeg te doen zowel overdag als 's nachts
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik slaap prima op lowlands, dank U.
Ik ook. Uurtje of 12 toch wel in totaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik slaap prima op lowlands, dank U.
The Nationalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Heerlijk kapot zijn en dan op je luchtbed ploffen![]()
Ik hoop dat ze dit jaar overigens The National uit de hoge hoed kunnen toveren. Wat een goed album weer zeg. Maar ik reken er maar niet op.
Dank je, ik pas het straks aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:17 schreef kesselman het volgende:
half moon run op zaterdag
imagine dragons op zaterdag
mikel cronin op vrijdag
allen volgens hun eigen site
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:17 schreef kesselman het volgende:
half moon run op zaterdag
imagine dragons op zaterdag
mikel cronin op vrijdag
allen volgens hun eigen site
quote:
En het verschil is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, deze jongens komen dus wss ook.
Ook wel beetje banjobaarden, maar dan wel leuk.
Lager meisjesfolkgehalte. Hogere yee-haw-waarden.quote:
Ja, die wil ik ook zeker gaan bekijken!quote:
Kijk en dat probeerde ik nu duidelijk te maken. Dit neigt meer naar LL acts als Frank Turner, Pokey Lafarge, CW Stoneking, dan naar bijv. een Lumineers en een Erlend Esben Ewert and their Witchy Dragon Carnival of hoe die übergaye namen tegenwoordig ook klinken. En daarom vind ik dit leuker.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
:Larry And His Flask.... niet bijzonder. Beetje Mumford & Sons maar dan stukken minder.
Buiten de naam om past Esben and the Witch niet echt in dat rijtje.. (maar daar ging het denk ik niet helemaal om met je standpuntquote:Op zondag 12 mei 2013 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk en dat probeerde ik nu duidelijk te maken. Dit neigt meer naar LL acts als Frank Turner, Pokey Lafarge, CW Stoneking, dan naar bijv. een Lumineers en een Erlend Esben Ewert and their Witchy Dragon Carnival of hoe die übergaye namen tegenwoordig ook klinken. En daarom vind ik dit leuker.
Niet helemaal, iddquote:Op zondag 12 mei 2013 12:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Buiten de naam om past Esben and the Witch niet echt in dat rijtje.. (maar daar ging het denk ik niet helemaal om met je standpunt)
Lowquote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nieuwe namen pukkelpop:
Breakbot
The Child of Lov
DJ Green Lantern
Mikal Cronin
Beware of Darkness
Low
Lucy Rose
twenty one pilots
Little Green Cars
Palm Reader
Noisettes
!!!
quote:De Titty Twister, de meest gevaarlijke tent in de polder, staat ook dit jaar weer op het festivalterrein! Dacht je nog steeds dat je hier alleen terecht kunt voor erotische dansjes en vuige muziek? WRONG! Overdag word je hier namelijk getrakteerd op literaire hoogstandjes van zowel Nederlandse als buitenlandse woordkunstenaars. Literatuur saai? Nope, en zéker niet in de Titty Twister!
Zo zijn de Achievers erbij, een wild jongehondencircus van schrijvers, rappers, dichters en ander cultureel ongedierte dat de literatuur met veel swag uit het suffe bibliotheek- en leesclubcircuit trekt. Met o.a. Johan Fretz, Özcan Akyol en Stella Bergsma.
Jan van Mersbergen, Mensje van Keulen en Daan Heerma van Voss laten hun lievelingsacteur een stukje uit hun meest recente roman voordragen, zodat verhaal en tekst een nieuw leven gaan leiden. Acteur Leest Auteur: een simpel, en toch geniaal idee!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: 2 Unlimited is terug! Ray Slijngaard komt op Lowlands voorlezen uit zijn nu al roemruchte autobiografie over de wilde jaren van 2 Unlimited.
Speciaal voor alle thrillseekers presenteren we een bloedstollende editie van Lamoer, de Lowlandsversie van Amsterdams leukste literatuuravond, met Hanna Bervoets, Arjen Lubach en Ionica Smeets.
Hey, psst, trouwen? Op Lowlands, voor één dag? Kan! Met je grote liefde, je beste vriend(in), een totale vreemde of zélfs met dichteres Hagar Peeters! Tijdens de bruiloft bij WED ’N WALK krijg je een persoonlijk, handgeschreven liefdesgedicht van een der wedding poets. Hoe meedoen? Er komt nog een oproep op de Lowlands-site!
In De Magie van het Woord ontvlammen de kaarsen spontaan en gaan de tafels dansen! Want Ingmar Heytze en Alexis de Roode spreken, rapper Unorthadox + band spelen en magician Ramana begoochelt je zinnen met zijn poëtische kunsten. De dienst wordt geleid door de onvervangbare Frank Starik.
Lekkere Wijven, Lelijke Gasten; drie schrijverskoppels die op Lowlands een literaire paringsdans doen! Wie wint wie voor zich? En wie gaat er alleen naar huis? Met o.a. Jim Glerum, Stephan ter Borg en Olga Kortz.
Samen brengen Jourbert Pignon en Matthijs Leeuwis ‘Waar Beren Drinken’, het verhaal van twee oude vrienden die elkaar jaren niet hebben en samen een kinderfeestje bezoeken. Met een heftig drama tot gevolg!
Vrouwkje Tuinman, wie kent haar niet? No really, als vaste Lowlandsprik heeft de Utrechtse schrijver, dichter en muziekjournalist haar festivalstrepen wel verdiend. Logisch dus dat ze uit haar nieuwe roman ‘De Rouwclub’ komt voorlezen. We like!
En dit is pas het begin! Meer literatuurnamen volgen spoedig…
Kijk op www.lowlands.nl/programma voor de volledige programma omschrijvingen!
Alleen jammer dat heel LL in die tent vooraan wil staan..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
NIEUWE NAMEN! (literatuur namen wel te verstaan).
[..]
Idd maar toch best een leuk tentje hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Alleen jammer dat heel LL in die tent vooraan wil staan..
Ben je zeker geen tv-kijker ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd maar toch best een leuk tentje hoor.
Merk wel dat ik een cultuurbarbaar ben. Ken alleen Ray van dat rijtje
Nee, ik kijk amper TV. Maar de rapservice ken ik wel en het nummer Jelle ken ik natuurlijk ook wel. Nooit geweten dat het dezelfde persoon was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben je zeker geen tv-kijker ook?
Hanna Bervoets, Arjen Lubach en Ionica Smeets die Lamoer gaan doen, zijn toch wel bekend.
Hanna was tafeldame bij DWDD, Ionica kwam voorheen ook wel langs daar als Wiskundemeisje.
Lubach kun je kennen van de rapservice bij Koefnoen of van De Slimste Mens. En had ooit een hit als Slimme Schemer met Jelle, de parodie op Stan van Eminem.
Komen die weer met nieuwe album? Dacht zelf eerder aan The Opposites.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:26 schreef friekin_ het volgende:
De Jeugd zal ook wel komen, aangezien nieuw album.
quote:Nieuw album De Jeugd Van Tegenwoordig voltooid
De rapgroep De Jeugd Van Tegenwoordig heeft zijn vierde album voltooid, de schijf ligt op 27 september in de winkels.
Foto: ANP
De plaat wordt voorafgegaan door twee singles, meldt State Magazine. De eerste single heet De Formule en verschijnt op 7 juni. Binnenkort wordt er een videoclip bij gemaakt.
"Het is een ouderwets naar album", laat platenmaatschappij Magnetron Music weten aan State Magazine. De soloplaat van Faberyayo wordt uitgesteld vanwege dit album.
Het laatste album van De Jeugd Van Tegenwoordig was De Lachende Derde dat in 2010 verscheen. De rappers debuteerden in 2005 met Parels Voor De Zwijnen, waarna in 2008 de opvolger De Machine verscheen.
Door: NU.nl/Pierre Oitmann
Sterker nog, we gaan niet meer. Kaarten staan te koop. Dus ik loop inderdaad Bonobo en Omar mis. Maar voor de mensen die wel gaan, veul plezierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hedde al zin in de Souleyman op Pitch friekin_?
HOEZOquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sterker nog, we gaan niet meer. Kaarten staan te koop. Dus ik loop inderdaad Bonobo en Omar mis. Maar voor de mensen die wel gaan, veul plezier
Lekker!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:39 schreef PollosHermanos het volgende:
Pomrad, wat vinden jullie hiervan? Aan de agenda te zien is het een mogelijkheid
Lubach kende ik van Wie is de Mol, Op Sterk Water en zijn eerste boekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben je zeker geen tv-kijker ook?
Hanna Bervoets, Arjen Lubach en Ionica Smeets die Lamoer gaan doen, zijn toch wel bekend.
Hanna was tafeldame bij DWDD, Ionica kwam voorheen ook wel langs daar als Wiskundemeisje.
Lubach kun je kennen van de rapservice bij Koefnoen of van De Slimste Mens. En had ooit een hit als Slimme Schemer met Jelle, de parodie op Stan van Eminem.
Daarnaast vormde hij 2/3 jaar geleden met Tim Kamps het Monica da Silva trio o.a. (op lowlands)quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:16 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Lubach kende ik van Wie is de Mol, Op Sterk Water en zijn eerste boek
Ook erg leuk iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:03 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Daarnaast vormde hij 2/3 jaar geleden met Tim Kamps het Monica da Silva trio o.a. (op lowlands)
&
JAAAAAA! DANSEN! EN KOUDE PINTJES DRINKEN!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laat maar komen toch. Swingen met bier.
De duivel in je hart laten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
JAAAAAA! DANSEN! EN KOUDE PINTJES DRINKEN!
Tsjktsjktsjk..quote:
ik heb er speciaal kaarten voor gekocht (+ The Killers). Zou lullig zijn als ze dan alsnog op Lowlands zouden staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als QOTSA niet op Pinkpop stond dit jaar, was het toch wel een 100% zekerheid voor Lowlands denk ik.
Vanavond wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou vanavond toch maar eens dwdd gaan kijken indiaan..
http://dewerelddraaitdoor(...)de04b2d62f74ba63dd66quote:We hebben het voorrecht om de band Queens of the Stone Age te mogen ontvangen in de studio, maar een minuutje aandacht voor deze wereldband vonden we toch wel erg kort. Daarom zitten vier enorme fans aan tafel om het te hebben over een van de grootste bands ter wereld: Eric Corton, Esther Ouwehand, Ronnie Terpstra en Willem Prins.
Eens,quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:17 schreef AMDB het volgende:
Die tekst op de site van DWDD is ronduit hilarisch:
[..]
http://dewerelddraaitdoor(...)de04b2d62f74ba63dd66
LAAT ZE DAN LANGER SPELEN SUKKELS.
En weg met die fans.
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef AMDB het volgende:
Hahaha, volgens mij maakte QOTSA daar een mooi statement tegen het maar mogen spelen van een minuut
Goed gegoktquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik verwacht deze week (donderdag/vrijdag) wel iets...
In de lijn der verwachting om zo maar te zeggenquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Goat had ik net over het hoofd gezien, ook fijn
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef AMDB het volgende:
Hahaha, volgens mij maakte QOTSA daar een mooi statement tegen het maar mogen spelen van een minuut
quote:
Seasick Steve en...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Kapiteintje zal wel blij zijn met Biffy Clyro
En n00bie hoefts niets op te eten aangezien Robert DeLong komt.
Zit ook erg veel bij waarvan ik nog nooit heb gehoord.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb bij Empire of the Sun dan weer zo'n voorgevoel dat het net zo dodelijk saai gaat worden als MGMT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
Die vrijdag gaat al een mooie dag worden. Misschien Biffy de vrijdag headliner dan toch???quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef theodoor9 het volgende:
Biffy, Hurts en Villagers voor de vrijdag, Daughter voor de zaterdag en HAIM voor de zondag.
Dan denk ik eerder Nine Inch Nails toch. Thanks, Rober DeLong trouwens op zondag en Mozes op zaterdag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die vrijdag gaat al een mooie dag worden. Misschien Biffy de vrijdag headliner dan toch???
Ik zag trouwens dat je in de OP de & symbool beter niet kan gebruiken. Dus ik heb er even "And" van gemaakt
The Offspring touren ook , Blink niet geloof ik. The Offspring komt echt niet dit jaar, te kort op 2011 lijkt me.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou echt gillend klaarkomen als er nu nog een Blink 182 of The Offspring bij komt.
Ik vind het echt bizar dat die hele band totaal langs me heen is gegaan. Wat zijn hun sterkste nummers volgens jullie? Kan ik even wat luisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder Nine Inch Nails toch. Thanks, Rober DeLong trouwens op zondag en Mozes op zaterdag.
Pinkpop boekt Kings of Leon ook met een jaar ertussen en dat is dan een headliner. Waarom niet, het is wel een naam die trekt en nooit te duur kan zijn. (Ik probeer mezelf moed in te praten zoals je ziet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Offspring touren ook , Blink niet geloof ik. The Offspring komt echt niet dit jaar, te kort op 2011 lijkt me.
Hurt blijft een klassiekertje. Closer natuurlijk ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat die hele band totaal langs me heen is gegaan. Wat zijn hun sterkste nummers volgens jullie? Kan ik even wat luisteren.
Volgens Fokkersquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat die hele band totaal langs me heen is gegaan. Wat zijn hun sterkste nummers volgens jullie? Kan ik even wat luisteren.
Ik heb ook 1 dag ticket gekocht (voor de vrijdag). Neem je toch wat mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik baal echt dat ik niet naar Pinkpop kan. Kings of Leon en Queens of the Stone Age, Green Day, The Vaccines, Jimmy Eat World. Mijn hart huilt.
Ik heb tentamens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 dag ticket gekocht (voor de vrijdag). Neem je toch wat mee.
Tentamens houden tijdens festivalsquote:
Glastonbury lijkt me echt legendarisch. Al eens eerder geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tentamens houden tijdens festivals![]()
Ben kwa dat betreft wel blij dat ik gewoon werk. Kan hier vrij nemen wanneer ik wilHeb al 2 weekjes ingepland waarvan 1 voor Glastonbury en 1 voor Lowlands.
Nope eerste jaar, Geen idee wat ik daarvan moet verwachten. De enige act die ik zeker ga zien is The Rolling Stones, zo'n kans zal je niet vaak meer krijgen. Verder zie ik het allemaal wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Glastonbury lijkt me echt legendarisch. Al eens eerder geweest?
zal niet erg meer klinken, maar dat doet niets af aan de legendarische ervaring die je gaat hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope eerste jaar, Geen idee wat ik daarvan moet verwachten. De enige act die ik zeker ga zien is The Rolling Stones, zo'n kans zal je niet vaak meer krijgen. Verder zie ik het allemaal wel.
I know, ben niet eens Rolling Stones fan. Maar toch wil ik het eens gezien hebben nu ik er toch ben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef leeell het volgende:
[..]
zal niet erg meer klinken, maar dat doet niets af aan de legendarische ervaring die je gaat hebben![]()
tof
leuk verhaal voor de klein kinderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
I know, ben niet eens Rolling Stones fan. Maar toch wil ik het eens gezien hebben nu ik er toch ben.
Klinkt nog steeds prima hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef leeell het volgende:
[..]
zal niet erg meer klinken, maar dat doet niets af aan de legendarische ervaring die je gaat hebben![]()
tof
ik hoop nog op Charlie Winston, Vaccines , natuurlijk Noel Gallagher , en Daft Punk op Camping 3 natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop nog op:
Low, Gary Clark Jr., Laura Mvula, AlunaGeorge en Godspeed You Black Emperor!
Dan vind ik het wel best zo
Ik ben er, maar da's geen verrassing natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
en ik wil nog wel verrast worden met iets ouds/leuks
nee, wij "echte" n00bie's kijken naar jou als de Lowlands-guruquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben er, maar da's geen verrassing natuurlijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben er, maar da's geen verrassing natuurlijk.
And don't you forget itquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, wij "echte" n00bie's kijken naar jou als de Lowlands-guru
wacht maar, eerdaags speelt je artritis op en dan ben je fysiek niet meer in staat om de tour vanaf de dijk naar de campings te makenquote:
op BKSquote:The Child of Lov, traumahelikopter, Wolf Alice, Tourist, Pantha du Prince, Koreless, Letherette en Space Dimension Controller
Moet je dat daar postenquote:
Vorig jaar gratis bier bij mij maar niemand kom me vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:03 schreef leeell het volgende:
is de FOK!lowlandsfaalmeet alweer georganiseerd ?
He, lowlands is liefde en acceptatie ja , jij ben natuurlijk van die oude zure generatiequote:
Jij durft niet eens in de buurt van mijn onhygienische lowlands-bandjes te komeenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar gratis bier bij mij maar niemand kom me vinden.
Holy Ghost komt ook met een nieuwe DFA release...dus wie weet naast !!! nog meer DFA/James Murphy related. Jammer alleen dat Jerry Fuchs niet meer achter de kit zit bij !!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, !!! als Bravo (sub?)headliner wil ik ook nog.
De vorige keer moest ik halverwege weg, terwijl ik eigenlijk niet kon stoppen met dansen.
staat deze week toch in de Melkweg ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Holy Ghost komt ook met een nieuwe DFA release...dus wie weet naast !!! nog meer DFA/James Murphy related. Jammer alleen dat Jerry Fuchs niet meer achter de kit zit bij !!!
Deze mag !!! zeker spelen ...
Herman is universeel, bijna verplicht om leuk te vinden !quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé, als jij Herman van Veen leuk vind, ben je van 3 generaties eerder dan ik, ja!
Gaat niet gebeuren, sorryquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Herman is universeel, bijna verplicht om leuk te vinden !
Beetje spreiden, anders krijg je het gezeik dat alle gelekte namen in een batch naar buiten worden gebracht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, die chvrches had zichzelf toch al een hele tijd bevestigd voor LL?
Waarom staat die dna nog steeds niet bij de namen?
Dan had ik als LL die er ff tussen gezet alvast.....
Ongelofelijkquote:
Had een schepnet met een stok van 2 meter mee om het bier in aan te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij durft niet eens in de buurt van mijn onhygienische lowlands-bandjes te komeen
Herman van zich onsterfelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Herman is universeel, bijna verplicht om leuk te vinden !
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Herman van zich onsterfelijk kunnen maken.
Als hij op de b-kant van 'Anne', over de geboorte van zijn dochter, een nummer over de conceptie ervan had gezet.
"Fladderdiedadderdiedaaaa, hier is mijn Jodokus..kwak"
2/10quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Herman van zich onsterfelijk kunnen maken.
Als hij op de b-kant van 'Anne', over de geboorte van zijn dochter, een nummer over de conceptie ervan had gezet.
"Fladderdiedadderdiedaaaa, hier is mijn Jodokus..kwak"
Om ergens in een nacht programma te donderen misschien wel. Vorig jaar was Boudewijn de Groot er overigens wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet om zo'n grote oude Nederlandse naam te hebben.
zeurpietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, weer een paar mensen die doorgestreept kunnen worden als nieuwe LL-guru...
Moet ik toch nog blijven gaan.
"Ook voor een potje dj’en draaien ze hun hand niet om, maar live op Lowlands zijn ze explosiever dan nitroglycerine."quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck, helemaal niet gezien dat Nero komt.Die moeten jullie echt gaan checken hoor mensen.
(Als het live is dan toch)
Serieus, ga dat kijken/horen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
"Ook voor een potje dj’en draaien ze hun hand niet om, maar live op Lowlands zijn ze explosiever dan nitroglycerine."
Vorig jaar met de vrolijke wentelteefjes kok op de camping. Wat moet die jongen afgezien hebben boven die bakplaat met die hitte, maar toch vrolijk blijven zingen en zwaaien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen plaatjes van hot sandwich
Ja zeker een leuke toevoeging. Als het blokkenschema het toe laat dan is het wel iets wat ik wil zien.quote:
Lijkt me wel een Bravo-headliner, op xo vorig jaar was het erg sterk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja zeker een leuke toevoeging. Als het blokkenschema het toe laat dan is het wel iets wat ik wil zien.
Zou me niet verbazen, dan sla ik het waarschijnlijk toch over. Ik hoop dat ze beetje op de spot van Knife Party vorig jaar staan. Ook al is het overdag, was prima te doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een Bravo-headliner, op xo vorig jaar was het erg sterk.
Idd, echt goed gezongen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een Bravo-headliner, op xo vorig jaar was het erg sterk.
Hot Sandwich Turkey of gewoon kortweg "Hot"quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen plaatjes van hot sandwich
De Surinamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef neilpad het volgende:
[..]
Hot Sandwich Turkey of gewoon kortweg "Hot"![]()
[ afbeelding ]
Hele bandje klinkt mij wat te gemaakt, zo komt het een beetje over, bloedmooie vrouwen, dat dan weer wel, maar of ze live iets kunnen vraag ik me af. Naast dat de liedjes mij een beetje teveel hipster om het hipster zijn overkomen.quote:
Dit wel inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hele bandje klinkt mij wat te gemaakt, zo komt het een beetje over, bloedmooie vrouwen, dat dan weer wel, maar of ze live iets kunnen vraag ik me af. Naast dat de liedjes mij een beetje teveel hipster om het hipster zijn overkomen.
Vertelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:36 schreef AMDB het volgende:
Lol @ die Muse kortingsactie die ik net in de mail krijg van LL![]()
![]()
Met korting naar Muse, maar alleen 2e rij zitplaats. Wooptiefuckingdoo. En dan nog die boodschap erbij:quote:
quote:Muse komt op dinsdag 4 juni naar Nederland! In 2006 stonden ze voor de laatste keer op Lowlands. En misschien weet je het nog wel: het terrein stond zo’n beetje onder water, iedereen was zeiknat van de regen maar in de Alpha gaven ze één van de meest legendarische Lowlandsshows ever. Inmiddels zijn ze zelfs voor de Alpha een maatje of 6 te groot maar de Amsterdam ArenA kunnen ze wel aan.
Kennelijk is Muse de Lowlanders nog niet vergeten want we hebben een heel speciale actie voor de leden van de Lowlands nieuwsbrief: voor slechts ¤27,50 kun je naar hun concert! Biffy Clyro en Bastille zijn ook van de partij dus dat het een mooie avond wordt, is zo klaar als een klontje.
Bij deze.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef AMDB het volgende:
Er staat ook een code en link in de mail. Mocht iemand die van mij willen dan DM maar.
Tja, met de headliners zijn ze gestopt. Sinds het na een uur uitverkocht is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Erik van Eerdenburg:
“We hebben volgens mij een heel goed programma, wat niet zozeer op headliners gebaseerd is. Over de hele linie vind je wat er binnen alle muziekstromingen aan nieuws te horen is. Daarnaast hebben we een heel breed randprogramma, literatuur, theater, film, filosofie, yoga, sauna, noem maar op.”
http://festileaks.com/2013/05/de-festivalbazen-aan-het-woord/
Mart Smeets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef viagraap het volgende:
[..]
VerdommeIk doe het elke keer fout met die namen.
Quotes van mails:quote:Rechter hekelt handelswijze vrijwel failliet UDC : 'denigrerend en schofferend'
Friday 17 May, 2013
Image: Bart Vente
Text: Eelco Couvreur
De directeur van evenementenorganisatie UDC (oa Dance Valley) is door de rechter op niet mis te verstane wijze op zijn vingers getikt. De Amsterdamse kantonrechter noemt de manier waarop de directeur een 40-jarige ex-media- en marketingmanager behandelde ‘denigrerend en schofferend’, en verplichte hem tot het betalen van een schadevergoeding. Uit het vonnis blijkt dat UDC zo goed als failliet is.
Het voortbestaan van UDC komt met deze uitspraak verder in gevaar, aangezien de rechter UDC’s verweer wat betreft het niet betalen van de schadevergoeding ongegrond heeft verklaard. UDC probeerde onder de schadevergoeding uit te komen door te zeggen dat ze het bedrag vanwege een aanstaand faillissement niet konden betalen. Dat is niet voldoende omdat volgens de rechter: ‘de zaak zo ernstig is, dat zelfs het verweer dat UDC Events geen gelden heeft om een vergoeding te betalen, van tafel wordt geveegd.’
Het opmerkelijke vonnis is http://zoeken.rechtspraak(...)0080&vrije_tekst=udc in te zien.
De directeur van UDC is niet bereikbaar voor commentaar.
quote:What the fuck denk jij wel niet.
DIE KANKERFLYER MOET VANDAAG KLAAR EN MORGEN GA JIJ DIT MET HUN DOORSPREKEN KAN HET DAARNA DIRECT GEDRUKT WORDEN. ....
Zo professioneelquote:WAAR IS GODVERDOMME DAT NIEUWSBERICHT VAN GZ VIP-KAARTEN.
DIT IS GODVERDEGODVERDOMME AL DEZE OCHTEND GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN ENORM BOOS EN GEFUCKED [verzoeker], PRUTSER.
Ja, dat was vet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef wimbo het volgende:
Kunnen ze toevallig deze beste man nog even bellen, als er nog plek is?
DJ Scotch Egg, briljante 8bit gameboy herrie.
Totaal niet mijn muziek, maar wat een toffe bende in de XRay in 2008!
Dat was echt zo iets van: Gaat het wel helemaal OK daar in de XRay? Ja? Oh dat hoort zo
is Wijn en Piemels eigenlijk niet gewoon Cock au Vin?quote:
Erg fijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Beans & Fatback klinken ook helemaal niet verkeerd!
O dat klinkt wel lekker eigenlijkquote:
nouja met spelfout maar de voorspelling was goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:46 schreef rubbereend het volgende:
Deap Vally komt langs bij de Belgen zou dus zomaar ook langs kunnen komen.
UDCquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:49 schreef friekin_ het volgende:
Top dit, ik moest lachen:
[..]
Quotes van mails:
[..]
[..]
Zo professioneel, moest het even delen.
inderdaadquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil graag een K-otic reünie tour op Lowlands.
gr.gr.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |