Zou ik ook doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van die overdosering. Die dus hier in Den Helder. Die Baloe dus Previcox en Carprodyl wilde geven, en nog te veel ook.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef senesta het volgende:
In augustus loopt mijn contract af. Dus in principe mag ik al verlengen maar dat zou niet slim zijn als ik nu zo naar de prijzen kijk. Maar ben benieuwd wat die geweldige actie Maandag dan is.
Kun je doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wacht ik dan eerst de DA van vanmiddag af of niet?
Dacht ik idd ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je doenHeb je misschien toch ook wat meer informatie ook.
Hij hapt veel lucht dan waarschijnlijk. Mooi klote zo zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Qwea het volgende:
De tering, Baloe loopt te ruften joh. En te hijgen.Niet normaal.
Stinkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij hapt veel lucht dan waarschijnlijk. Mooi klote zo zeg.
Geen ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef roos85 het volgende:
Nou gezellig Q.. is het een bijwerking van de medicatie?
Ja, dat zou ik wel doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wacht ik dan eerst de DA van vanmiddag af of niet?
Klinkt gaaf, welke voorstelling is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel doen.
Ik zit de nieuwe theatergids te bekijken, want ik wilde naar die voorstelling die speciaal voor Bram van der Vlugt is geschreven... zit die baas gewoon in TWEE voorstellingenWaar je zin in hebt zeg, op die leeftijd
![]()
Bram is heldquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel doen.
Ik zit de nieuwe theatergids te bekijken, want ik wilde naar die voorstelling die speciaal voor Bram van der Vlugt is geschreven... zit die baas gewoon in TWEE voorstellingenWaar je zin in hebt zeg, op die leeftijd
![]()
Die speciaal voor Bram is geschreven? Die blijkt iets minder speciaal voor hem geschreven te zijn dan ik dachtquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klinkt gaaf, welke voorstelling is dat?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Qwea het volgende:
Ben met die mail bezig, kan iemand ff inzicht geven?Ik mis nog wat je concreet van hem wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.evt typfoputen moeten er nog uit.
En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mis nog wat je concreet van hem wil.
En:Ik weet niet wat ik concreet van hem wil. Wat wil ik van hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff aanpassen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
je geld terug toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik concreet van hem wil. Wat wil ik van hem?
ff aanpassen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Qwea het volgende:
Ben met die mail bezig, kan iemand ff inzicht geven?tweede alinea, A bij Antwoorden verkleinen naar een aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.evt typfoputen moeten er nog uit.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nou daar gaat het me niet zozeer om. Heb enkel een consult moeten dokken, want de medicatie heb ik terug gebracht. Zou mooi zijn hoor, maar verwacht niet dat ik die 35 euro terug krijg. Ik vind het gewoon zo vreselijk slordig.quote:
Thnx! Done.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tweede alinea, A bij Antwoorden verkleinen naar een a
Ja, of nee. Kan allebei. Maar in zijn algemeenheid zou ik zeggen: niet letterlijk overnemen, dan moet het kunnen hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb een heel goed idee voor een website... verdienen we niks mee, maar is op basis van een website die al bestaat.. zou je dat zo over kunnen nemen? Of gaat dat problemen opleveren?
Wat cryptisch eigenlijkStel je hebt website a en website a doet verschillende merken melk reviewen. Mag je dan dan een zelfde soort website opzetten om chocomelk te reviewen? Of kan website a dan zeggen dat het idee van hun gejat is?
Hmm, zie je PM eens?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of nee. Kan allebei. Maar in zijn algemeenheid zou ik zeggen: niet letterlijk overnemen, dan moet het kunnen hoor
Probeer eens te stoppen met roken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef ElisaB het volgende:
Even een stok achter de deur post
Ik moet gezonder gaan leven. Dus minder roken, gezonder eten en meer bewegen. Ja ja, dat is nogal wat voor meIk ben vandaag begonnen: écht een half uur per dag in de benen, fruit eten, groente eten en minder roken. In de slipstream neem ik ook maar weer eens het minderen met melk mee. Téring man, ik drink ongeveer een koe per dag leeg
Dus...
Dat is de lastigste voor me. Hoewel fruit ook een moeilijke is: mijn bloedsuikerspiegel raakt er compleet van over de zeik, waardoor ik opgescheept zit met een hongerklap van heb ik jou daarquote:
Maar waarom perse fruit dan? Je kan ook groente tussendoor eten natuurlijk als fruit niet zo'n handige optie is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is de lastigste voor me. Hoewel fruit ook een moeilijke is: mijn bloedsuikerspiegel raakt er compleet van over de zeik, waardoor ik opgescheept zit met een hongerklap van heb ik jou daar
haar nikoetine, wat doe je?quote:
Ja, ik zie me al een stronk prei wegknagenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Qwea het volgende:
Maar waarom perse fruit dan? Je kan ook groente tussendoor eten natuurlijk als fruit niet zo'n handige optie is.
Ja. Dat.quote:
Jaaaaa! Feli met je grote kleine meidquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean bedankt jullie voor de felicitaties.
Zo daar zijn? Worteltjes en bloemkoolroosjes of zo? Ik zie het me echt niet doenquote:Elies waarom per se fruit? Je kunt ook andere gezonde dingen eten of niet?
Een eitje? Een handje noten? Paar blokjes kaas of van die la vache qui rit blokjes of puntjes? Augurken/asperges met boterhamworst/ham? Wrap met salade en kip of tonijn, ui en avocado? Zomaar wat ideetjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al een stronk prei wegknagen
[..]
Ja. Dat.
[..]
Jaaaaa! Feli met je grote kleine meid
[..]
Zo daar zijn? Worteltjes en bloemkoolroosjes of zo? Ik zie het me echt niet doen
Owkee, wortels wel! Staat op mijn lijstje
Komkommer? Tomaat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al een stronk prei wegknagen
[..]
Ja. Dat.
[..]
Jaaaaa! Feli met je grote kleine meid
[..]
Zo daar zijn? Worteltjes en bloemkoolroosjes of zo? Ik zie het me echt niet doen
Owkee, wortels wel! Staat op mijn lijstje
Asperges met ham! Mjammie! Iets met kip is ook een goed idee!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Een eitje? Een handje noten? Paar blokjes kaas of van die la vache qui rit blokjes of puntjes? Augurken/asperges met boterhamworst/ham? Wrap met salade en kip of tonijn, ui en avocado? Zomaar wat ideetjes
Verdraagt mijn verteringskanaal allebei slecht. Ik zou willen dat ik het makkelijk kon eten, want ik vind het beide erg lekkerquote:
Hier regent het nu heel erg hardquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen (op de fiets natuurlijk)
Ga ik straks aanpassen! Thnx!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou de laatste alinea ombouwen tot vraag, Q. Zo van: ik vraag me af waarom u de combinatie van x en y voorschrijft, terwijl bekend is dat deze medicijnen niet samen gegeven mogen worden. Volgens de door mij geraadpleegde dierenartsen had B kunnen overlijden aan een maagbloeding door overdosering. Ik ben hier ernstig van geschrokken en zou graag uw reactie hierop vernemen.
Ik vind trouwens fruit best wel overratedquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is de lastigste voor me. Hoewel fruit ook een moeilijke is: mijn bloedsuikerspiegel raakt er compleet van over de zeik, waardoor ik opgescheept zit met een hongerklap van heb ik jou daar
Ik heb asperges en ham gehaald. Ow en waspeen. Als tussendoortjequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
Elies dip de groente in humus!of yoghurt dip
Ik vind het lekker, maar mijn bloedsuikerspiegel dus niet. En dan voel je je me een partij lamlendig johquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind trouwens fruit best wel overratedAls je het lekker vindt vooral doen, maar ben je er niet dol op zou ik het lekker laten. Ik kom ook niet aan de twee stuks fruit per dag, maar wel minimaal aan de vier ons groente.
Ik voel me nu al stúkken beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ja, ik had iets zuiverder moeten formulerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het lekker, maar mijn bloedsuikerspiegel dus niet. En dan voel je je me een partij lamlendig johAnyway: toch appels, bananen en kiwi's gehaald. En om te compenseren: noten, volkorendbrood, kip en makreel. Afgetopt met Becel Activia!
thnx, komt met mij wel goed maar ben vooral bang voor mijn tante en oudtante (haar moeder)quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, wat verdrietig toek. En of je iemand nou goed kent of niet, het is toch altijd heftig als het in je eigen familiekring gebeurt. Sterkte
vanillevla in de tussentijd gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn omeprazol (voor m'n maag) is al 2 dagen op dus ik moet nieuwe halen. Heb de hele tijd last van brandend maagzuur en ben vandaag ook misselijk. Pas nu besef ik waarom ik misselijk ben, omdat ik die medicijnen natuurlijk niet gebruikgeen moment aan gedacht. /helderlicht
Van melkproducten wordt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanillevla in de tussentijd gebruiken
heb ik er ook nog van liggen geloof ik
bel ze ff stuk voor stukquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Murmeli het volgende:
Toek
Ik.zou het waarderen als jouw familie nu ff kapt met dit soort kutgeintjes. Echt niet tof
moet je mijn koekjes maar niet op etenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb pijn in mn mond![]()
Halve kies weggegraven en mond te lang open gehouden. Niet bepaald dat ik verga van de pijn maar het zeurt zo.
Ben er gaar van.
/klaag
4 sinds half oktoberquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef roos85 het volgende:
Das kut Toekhet mag wel een keer klaar zijn eej.
Ik verveel me, zeur nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Murmeli het volgende:
Jonge kap nou met dat klotetopic!
En het komt niet door de koekjes.
Ahquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geshopt met mama_mia en heb nu een super toffe tas
En Pingoo heeft een stinkpiemel die even moet luchten
[ link | afbeelding ]
Mag ik dit even overnemen/bevestigen? (maar foei! Boterhamworst is echt megavetquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een eitje? Een handje noten? Paar blokjes kaas of van die la vache qui rit blokjes of puntjes? Augurken/asperges met boterhamworst/ham? Wrap met salade en kip of tonijn, ui en avocado? Zomaar wat ideetjes
Dan moet je dat ook opmerken over kaas, want het is even vet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mag ik dit even overnemen/bevestigen? (maar foei! Boterhamworst is echt megavet)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Toekito het volgende:
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas jij een beetje goed op jezelf?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
natuurlijk mamquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jezus
Pas jij een beetje goed op jezelf?
Mja, wat zal ik zeggen...quote:
Ik vond jou ook echt een walrus. Om maar niet te zeggen: enormquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mag ik dit even overnemen/bevestigen? (maar foei! Boterhamworst is echt megavet)
Sinds 10 maanden loop ik bij een voedingsdeskundige om een aantal redenen: ik vond mezelf type walrus, had een hoog chloresterol en al dat soort zooi. Een neurologe wilde me aan de Simvastatine en Ascal pulken maar no way want de bijverschijnselen zijn erger dan te eventueel te verwachten kwaal (ze wilde me aan die zooi hijsen vanwege moeder die tia's had, veel dronk en dus aan een heftige cva overleed, hé, ik ben mijn moeder niet)
Dus ik braaf naar een voedingsdeskundige. Daar ik allergisch ben voor fruit en vis en melk echt té smerig voor woorden vond had ik dus de keus om het mét melk maar dan zonder fruit te verhapstukken.
Nu, 10 maanden later voel ik me kiplekker, drink braaf melk en vind het nog lekker ookalleen moet ik naar mijn idee véél te veel eten en dat, daar ik een klusser/tuinkluner ben en niet wens min aktiviteiten te onderbreken voor iets onbenulligs als een lunch
ben dan wel nu 8 kilo kwijt maar godbeterd dat bij mij juist het imo zo veel móeten eten een nekslagspeerfoeiblèhpunt is.
Ik doe mijn gloeiende best en ben er aan gewend maar voordeel is dat ik geen walrus meer ben (hoewel, in mijn optiek soms nog wel degelijk) en mijn chloserstorol weer heel braaf is.)
Dus echt Elies, het is giga wennen maar als ik het kan kan jij het zeker![]()
(en over de niekootienu gaan wij het beiden maar niet hebben)
En lekker eten kan ook heel gezond zijn. Echtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond jou ook echt een walrus. Om maar niet te zeggen: enorm
NOT
Maar goed. Je ziet jezelf altijd anders, dus we doen het ermee.
Anywayzzz... ik kan een héél stuk gezonder leven zonder idioot te hoeven doen. Ik leef namelijk eigenlijk gewoon stik-ongezond. Ik weet niet of ik giga moet wennen; ik moet gewoon ff nadenken en niet zo idioot doen. Dat zou al stukken schelen.
En het is serieus waar dat ik me lekker voel na het rondje fietsen. Het is al dágen mooi weer, maar ik heb drie kwartier wind en regen tegen door de polder geploeterd. Ik was nog niet thuis, of het was weer droog
Dus: gezonder eten, een beetje bewegen én de wetenschap dat ik na jaren ellende nu eindelijk de wind lijk mee te hebben. Dat zou toch al wel wat moeten doen! Op 8 juni ga ik bloed laten prikken en dan hoop ik dat dat er enigszins gezond uitziet
Ik dacht vanochtend om vijf uur echt 'wow, wat een prachtig moment om te gaan hardlopen!' Niet dat ik dat oooooit zou doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
En het is serieus waar dat ik me lekker voel na het rondje fietsen. Het is al dágen mooi weer, maar ik heb drie kwartier wind en regen tegen door de polder geploeterd. Ik was nog niet thuis, of het was weer droog
Dat heb ik voor Fritz gekregen toen hij onverklaarbare pijn in zijn bewegingsapparaat had.quote:
En dat scheelt al een slok op een borrel! Ik neem aan dat je er nu op vertrouwt dat ze 'in control' is, dus dat je het goede doet. Tenminste, dat gevoel zou ik hebben. Dat heb ik namelijk ook altijd als ik naar onze DA's ben geweest.quote:Dus ja, we zijn qua diagnose niet zo heel veel verder, maar er gebeurd iig iets. Niemand heeft de afgelopen tijd zo uitgebreid naar mijn beer gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, mailen maar dacht ik zo.
[ Bericht 40% gewijzigd door Qwea op 08-05-2013 17:25:23 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben zelf in control, samen met haar. Ik heb er een goed gevoel bij en ik heb ook echt het gevoel dat ze wel weet wat ze doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik voor Fritz gekregen toen hij onverklaarbare pijn in zijn bewegingsapparaat had.
[..]
En dat scheelt al een slok op een borrel! Ik neem aan dat je er nu op vertrouwt dat ze 'in control' is, dus dat je het goede doet. Tenminste, dat gevoel zou ik hebben. Dat heb ik namelijk ook altijd als ik naar onze DA's ben geweest.
Super. We duimen op beterschap voor Boe
Met de metacam of Onsior?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Onsior is Daartje's standaard pijnstiller, ik heb tegenwoordig altijd wat pilletjes op voorraad. De jongens krijgen Metacam, maar dat krijgt zij niet meer. Een nieuwe kat zou ik het ook niet meer durven geven, na wat ik met haar heb meegemaakt...
Dat bedoel ik: je hebt blijkbaar vertrouwen in haar oordeel en advies en dus vertrouwen dat je nu zelf ook het goede doet. Ik heb gelukkig nooit getwijfeld aan het oordeel van onze dierenartsen. Het 'ow jee, wat zou het zijn en wat moet ik nou' is altijd weg na een consultjequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Qwea het volgende:
Ik ben zelf in control, samen met haar. Ik heb er een goed gevoel bij en ik heb ook echt het gevoel dat ze wel weet wat ze doet.
In aansluiting op wat ik hier boven schreef: geen idee. Er hebben 4 verschillende dierenartsen naar Fritz gekeken, er zijn foto's gemaakt en er is bloedonderzoek gedaan. Maar het heeft geen duidelijke diagnose opgeleverd.quote:Op mijn vraag waarom er niet gelijk foto's werden gemaakt had ze een passend antwoord. Omdat als het een verstuiking is, het zonde is van je geld. En een verstuiking heeft even rust nodig. En het is nog geen week, pas bij een week is het zinvol een foto te maken.
Nou, dat klinkt wel heel logisch. Heeft Onsior geholpen voor frits?
quote:Viel me nog mee, was voor 7 pillen en consult 54 euro kwijt. Niet dat dat boeit, want als het 150 was was ik ook gegaanMaar dat scheelde toch even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Murmeli beterschap met de kiespijn![]()
En voor wie ik vergeten ben en voor wie het nodig heeft
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Een nieuwe kat krijgt géén Metacam meer. De jongens wel, die reageren er goed op en voor die enkele keer per jaar dat ze een pijnstiller nodig hebben... met een nieuwe kat durf ik Metacam niet meer aan, ik denk dat Daartje er heel erg ziek van is geworden (helemaal 100% bewijzen kunnen we het niet, maar het is niet onwaarschijnlijk dat ze daar zo ziek van is geworden in dec. 2011). Onsior is een stuk duurder, maar dat boeit me echt helemaal niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met de metacam of Onsior?
Metacam ben ik geen fan van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |